Bar Moustache Utrechtsestraat, Amsterdamquote:
horecaquote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de omschrijving die van dale geeft bij het woord Horeca ?
Mwah, ik weet niet hoor, maar volgens mij ben je redelijk bleu als je niet weet waar horeca voor staat.quote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de omschrijving die van dale geeft bij het woord Horeca ?
Nice, dat klopt primaquote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef barca1971 het volgende:
ook internationaal al nieuws
Now this is just getting ridiculous. Mere days after being released from prison, he is once again arrested, reportedly for violating his probation. Apparently, the terms of his probation is that he is banned from going to restaurants, bars, etc. But he was recently seen eating at a restaurant with his girlfriend Estelle Gullit, and was promptly arrested again.
I find it hard to have sympathy for Badr Hari in this instance. He should've just lied low, at times he seems like he's his own worst enemy.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet hoor, maar volgens mij ben je redelijk bleu als je niet weet waar horeca voor staat.
nou die hoeft voorlopig ook geen wedstrijden meer over de grens te verwachtenquote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef barca1971 het volgende:
ook internationaal al nieuws
Now this is just getting ridiculous. Mere days after being released from prison, he is once again arrested, reportedly for violating his probation. Apparently, the terms of his probation is that he is banned from going to restaurants, bars, etc. But he was recently seen eating at a restaurant with his girlfriend Estelle Gullit, and was promptly arrested again.
I find it hard to have sympathy for Badr Hari in this instance. He should've just lied low, at times he seems like he's his own worst enemy.
Verdiep je eerst eens op Michelinsterrenquote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]We hebben het hier wel over Estelle heh?
Waarom?quote:Op maandag 12 november 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
Als ze nou naar La Place waren gegaan dan had ik het nog een twijfelgeval gevonden, maar dit niet.
Dit is gewoon dom.quote:Op maandag 12 november 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
Als ze nou naar La Place waren gegaan dan had ik het nog een twijfelgeval gevonden, maar dit niet.
Ook hier waarom?quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is gewoon dom.
Meer valt er eigenlijk niet over te zeggenen eigenlijk ook best brutaal om zo door Amsterdam
te banjeren terwijl je het over ''low profile'' en ''rust pakken'' had.
Zou ik persoonlijk ook dom vinden, maar als je niet naar het menu kijkt maar naar de openingstijdenquote:
Badr deed een Holleedertje. Overal gaan en staan in Amsterdam. Ik denk dat hij denkt, ik laat zien dat ik mezelf laat zien, wellicht krijgen de mensen die hem de bak in kunnen sturen, een beetje bang worden dat hij toch overal mee weg komt.quote:Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is gewoon dom.
Meer valt er eigenlijk niet over te zeggenen eigenlijk ook best brutaal om zo door Amsterdam
te banjeren terwijl je het over ''low profile'' en ''rust pakken'' had.
Ik zou in ieder geval eerst gecheckt hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk ook dom vinden, maar als je niet naar het menu kijkt maar naar de openingstijden
dan zit daar toch een groot verschil in.
http://www.openingstijden(...)alverstraat-201-203/
Maar dan nog zou IK het niet gegokt hebben.
Ja, precies, had ik ook wel effe gedaanquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval eerst gecheckt hebben.
Bepaalde gelegenheden mag wel, maar qua openingstijden mag het weer niet.quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk ook dom vinden, maar als je niet naar het menu kijkt maar naar de openingstijden
dan zit daar toch een groot verschil in.
http://www.openingstijden(...)alverstraat-201-203/
Maar dan nog zou IK het niet gegokt hebben.
Hij wekt in ieder geval de indruk dat hij overal schijt aan heeft en altijd de grenzen zal opzoeken, met alle gevolgen van dien. Eigenlijk laat hij hiermee zien dat hij zichzelf niet in de hand heeft, en zoals iemand al opmerkte, dat hij zijn eigen vijand is.quote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, precies, had ik ook wel effe gedaan
Laat die jongen nou ff lunchen. Maanden heeft die arme jongen moeten afzien en is al heel veel kilo's verlorenquote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is het nou zooooooooooo moeilijk om een paar weekjes thuis te eten !
La Place is vooral een onderdeel van het warenhuis V&D, daar doe je koffie met een gebakje tijdens het winkelen.quote:
Ik zou het eerst even nagevraagd hebben zeg ik toch, ALS ik persé niet thuis zou willen eten,quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Bepaalde gelegenheden mag wel, maar qua openingstijden mag het weer niet.Hoe laat zat hij daar trouwens met die snol die niet koken kan
Horeca mag niet, ongeacht openingstijden. Niets onduidelijks aan.quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Bepaalde gelegenheden mag wel, maar qua openingstijden mag het weer niet.Hoe laat zat hij daar trouwens met die snol die niet koken kan
Estelle is in ieder geval snel weer bij zinnen. Heeft vast een paar spuitjes gekregen van Badr.quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is het nou zooooooooooo moeilijk om een paar weekjes thuis te eten !
Estelle zei: Lust je soms een broodje, Badr ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die arme Badr zat zich natuurlijk dood te vervelen met die Estelle
Wat een onzinquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
La Place is vooral een onderdeel van het warenhuis V&D, daar doe je koffie met een gebakje tijdens het winkelen.
Hij mag winkelen... in feite zou hij La Place ook links moeten laten liggen, maar dat je dat niet als een horecagelegenheid ziet kan ik me nog iets bij voorstellen.
da's waarquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat die jongen nou ff lunchen. Maanden heeft die arme jongen moeten afzien en is al heel veel kilo's verloren
Die waren binnen 1 dag uitgelultquote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Estelle zei: Lust je soms een broodje, Badr ?
quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk exclusief bij shownieuws op 6 het hele verhaal
We willen een broodje kroket, maar uhhh tot hoe laat bent u openquote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou het eerst even nagevraagd hebben zeg ik toch, ALS ik persé niet thuis zou willen eten,
maar nogmaals ik zou het niet gegokt hebben.
Ja en nu ook Pownews...quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk exclusief bij shownieuws op 6 het hele verhaal
Bron: Telegraafquote:Badr Hari ook rapper
Kickbokser Badr Hari heeft een rapnummer opgenomen met de Marokkaanse rapper Appa.
De muzikale bijdrage van Badr blijft beperkt tot één nummer op de cd Mokerslag, zegt Appa. De wereldkampioen kickboksen zou niet een geboren raptalent hebben, blijkt uit de woorden van Appa. "Hij is sporter en geen artiest, dus ik heb zijn woorden laten rijmen."
Het nummer was al opgenomen voordat Badr in opspraak raakte, vertelt Appa aan State Magazine. "Hij is een goede vriend van me. Ik spreek hem regelmatig. Hiermee wil ik een groot sportman eren, natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die gaan praten."
De cd staat gepland voor begin 2013.
De openingstijden maken de horeca niet, hoor. Horeca is horeca. Ook 's ochtends of in de middag.quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
We willen een broodje kroket, maar uhhh tot hoe laat bent u open
Dat hij gewoon een broodje moet kunnen etenquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is onzin? Dat hij La Place links zou moeten laten liggen of dat het onderdeel is van warenhuis V&D?
Oh het gaat er nog niet over hoor, ik heb net ingeschakeld maar nog politieke blabla.quote:
Mens tief toch op. Dit is meer dan sneuquote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Ik kom om even iets vertellen dan ga ik weg, ik ben bezig...
Bar Moustache is geen echt restaurant, een restaurant is altijd geopend om 5 uur savond en niet om 9uur smorgens dus dat is ook speciaal voor ontbijt voor toeristen ,continentaal ontbijt en Amerkkaanse ontbijt.
De base is Tim Immers een zanger, nu 2 jaar, maar voor de tijd was een echte restaurant.
Dat is geen uitgaanplaatsje, dat is een commerciale ...lunchroom...maar de naam restaurant is geblijven.
Neeeeeeeeeeeee, dat bedoel ik niet, ik zou niet de openingstijden hebben nagevraagd bijquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Is Tim pas 2? Ziet er toch al verdomd oud uit.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Bar Moustache is geen echt restaurant, een restaurant is altijd geopend om 5 uur savond en niet om 9uur smorgens dus dat is ook speciaal voor ontbijt voor toeristen ,continentaal ontbijt en Amerkkaanse ontbijt.
De base is Tim Immers een zanger, nu 2 jaar, maar voor de tijd was een echte restaurant.
Dat is geen uitgaanplaatsje, dat is een commerciale ...lunchroom...maar de naam restaurant is geblijven.
Nou voilaquote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
De openingstijden maken de horeca niet, hoor. Horeca is horeca. Ook 's ochtends of in de middag.
en: valt u onder de Horeca ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een horecagelegenheid... dat het niet aan de Franse regels voor restauranttijden voldoet maakt in Nederland weinig uit lijkt mij.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Zoek in het woordenboek het begrip horeca op.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Juist niet.quote:
Hier wordt het Restaurant genoemdquote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Leandra het volgende:
Darn.... bij de Librije kun je lunchen.... het is dus geen restaurant![]()
![]()
Vertel, als snackbar en broodjeszaak niet onder horeca vallen wat dan wel/nietquote:
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Tenminste, ook die twee branches vallen gewoon onder horeca. Dat heeft toch niks te maken met openingstijden?quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef Soury het volgende:
Vertel, als snackbar en broodjeszaak niet onder horeca vallen wat dan wel/niet
Toen gingen ze naar een snackbar, die horeca bleek te zijnquote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef barca1971 het volgende:
het kan er bij mij niet in dat ze het er niet over hebben gehad toen ze besloten wat te gaan eten, dat bespréék je toch voordat je het huis uit gaat???
quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef barca1971 het volgende:
wat een poppenkast zeg..zo dom zijn ze te dom voor woorden, heel triest eigenlijk
Ik heb in frankrijk ook wel eens lunch gegeten in een restaurant...quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Pas possible!quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb in frankrijk ook wel eens lunch gegeten in een restaurant...
Zouzou moet niet lullen het is gewoon een restaurant klaar.quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bar Moustache
KVK 52659003Vestigingsnr. 000016992946Utrechtsestraat 141 hs1017VMAmsterdamHoofdvestiging
Bar Moustache. Restaurants. Roti Horeca. Roti Horeca. Utrechtsestraat 141hs, 1017VM, Amsterdam, Nederland 1017 VM. Café-restaurant. ...
http://www.kvk.nl/zoek/
Merde!quote:
Hebben die haar ondertussen niet stuk voor stuk uitgekotst ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef barca1971 het volgende:
zouden de vriendinntejes van Estelle het nieuws al hebben vernomen daar?
quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Late lunch zeker, om 17.00 uur?quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh okquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Vroeg diner. Liner.quote:
My first encounter of the first kind with Zouzouquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Acteur/presentator bedoel je. Die 2 liedjes maken hem nog geen zanger.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Omdat die ook in de steek zijn gelaten door hun echtgenoot?quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Laysa het volgende:
Is dit soms patricia paay....of conny breukhoven
Dus?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Wat is je punt?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
was die tim immers nu een zoon van Annemarie oster ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.
Maar jij had restaurant Serge voor je scheiding, quelle coincidence
Dus mocht Badr daar niet komen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
behalve de weekend,het dinet is altijd om 17 uur tot 22uur dat is een restaurant,
van 9 tot 1 uur dat is absoluut geen resto. kan met alcohol ze hebben de toesteming voor.
Dus ze zegt wat, waarom moet dat te verklaren zijn.quote:
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
behalve de weekend,het dinet is altijd om 17 uur tot 22uur dat is een restaurant,
van 9 tot 1 uur dat is absoluut geen resto. kan met alcohol ze hebben de toesteming voor.
serge...he...hoe kom jij de bij...dat ken ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.
Maar jij had restaurant Serge voor je scheiding, quelle coincidence
Dat is een aparte categorie.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?
Nee maar ik ga ervan uit dat diee ook niet nederlands kunnen typen en zijn wel ook pc typjesquote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die ook in de steek zijn gelaten door hun echtgenoot?
Zie Mootiequote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?
Oeh, was het een cafe en restaurant in één, heb je al 2/3 van het begrip horeca te pakken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
Oe! Mag ik, juf????quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet? Heel bijzonder dan.....quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
serge...he...hoe kom jij de bij...dat ken ik niet
http://www.elsevier.nl/we(...)se-Bar-Moustache.htmquote:In de Utrechtsestraat, in het charmante pand waar voorheen restaurant Serge zat, is nu Bar Moustache geopend. Tim Immers en compagnon Rob Benoni hebben het restaurant een compleet geslaagde make-over gegeven.
Spel brekerquote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef barca1971 het volgende:
DJEEZUS people..die eindeloze discussie wel geen horeca..wtf..het is gewoon een horeca gelegenheid en dat weet ieder normaal mens. punt...waar het om gaat is dat hij zijn voorwaarden heeft geschonden en of dat nu per ongeluk of express is gebeurd doet er niet toe..de rechter heeft geoordeeld en daar moeten mensen naar luisteren, doe je dat niet dan heeft dat gevolgen,voor de meesten..
Ok, ok, stickertje voor Copycat.quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Mag ik, juf????
Een horecazaak!!!
quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok, ok, stickertje voor Copycat.
Je mag kiezen tussen een plaatje van een pony of van een creditcardje.
Als het maar op haar voorhoofd blijft plakkenquote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok, ok, stickertje voor Copycat.
Je mag kiezen tussen een plaatje van een pony of van een creditcardje.
Ahh twijfvelsquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan krijgt zouzou straks de pony.
Als ze het goed heeft.
Neuh, ik ben bescheiden ...quote:
Liever dan Lief was het eerste singletje dat ik kochtquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Acteur/presentator bedoel je. Die 2 liedjes maken hem nog geen zanger.
Je moet niet denken voor Badr. Doet hij ook niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Dat is horeca...hotel restaurant cafe, en dat is een lunchroom met alcohol met menus maar geen steeren rest.of zo, ja hij heeft een grote fout gedaan, hij heeft denk ik niet door, hij denkt misschien nachtclubs etc...hij denkt snacht, dat denk ik.
dan moet hij een betere advocaatquote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Dat is horeca...hotel restaurant cafe, en dat is een lunchroom met alcohol met menus maar geen steeren rest.of zo, ja hij heeft een grote fout gedaan, hij heeft denk ik niet door, hij denkt misschien nachtclubs etc...hij denkt snacht, dat denk ik.
Hij kan denken wat ie wil, maar volgens de wet zit hij fout.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Denk ik ook.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Laysa het volgende:
ZOUZOU hou nou eens op. Je bent echt stommer dan stommer dan stommer dan Estelle
Nigga please.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
zouzou is estelle d'r alias op fok ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Laysa het volgende:
ZOUZOU hou nou eens op. Je bent echt stommer dan stommer dan stommer dan Estelle
Broodje aap. Lekker hoorquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar volgens de wet zit hij fout.
Dit was oerstom, Badr en Estelle waren in dit geval oerstom, dat mag je best toegeven.quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef zouzou het volgende:
ja, hij is toch naif denk ik, dom is hij echt niet maar nu ja.
Inhoud is jou niet bekend, wat doe je hier eik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Laysa het volgende:
Neuh, het is best slim om horeca alleen maar met nachtzaken te associëren. En vervolgens het onzekere voor het zekere te nemen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef zouzou het volgende:
ja, hij is toch naif denk ik, dom is hij echt niet maar nu ja.
Als ze ooit dgk volgde, maar dat denk ik niet. Zouzou is een heuse wanna bequote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zouzou is estelle d'r alias op fok ?
Als je als restaurant niet meetelt als je geen Michelinsterren hebt dan is de restaurantkeuze in NL behoorlijk beperkt....quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Jou lekker irriterenquote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Inhoud is jou niet bekend, wat doe je hier eik.
Dan had ie dat even netjes moeten navragen en niet het risico nemen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Net te laat, okquote:
okquote:
Hij had Benedicte toch gewoon even kunnen bellen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie dat even netjes moeten navragen en niet het risico nemen.
En dus is het dom, zeker als je nèt zo blij bent dat je weer vrij bent ga je zulke domme risico's niet nemen.
Ja dat was helemaal een giller, dat ze het al had zien aankomenquote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had Benedicte toch gewoon even kunnen bellen.
Dat mens brengt waarschijnlijk een vermogen in rekening en ze had "dit soort misverstanden al zien aankomen"... had hem dan op het hart gedrukt even te bellen bij twijfel.
Of een simpel; als je er iets kunt eten of drinken dan heb je er niets te zoeken.
Horeca dus.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Fijne advocate heb je dan. Zo proactief ook.quote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Ja dat was helemaal een giller, dat ze het al had zien aankomen
Yeah voor net eerst zonder Estellequote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef barca1971 het volgende:
ohhh de beau monde awards zónder Estelle! das pas een ramp
Een ruudje met een tuutje. Maar ja best sneu dat broodje kaasquote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef barca1971 het volgende:
estelle moet vanavond tarzan weer uit de kast halen
quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeah voor het eerst zonder Estelle
De ballonnen hangen ergensquote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef barca1971 het volgende:
ook wel stom dat ze nergens op een foto staat om hem uit te zwaaien..zelfs niet als de voordeur open gaat...heeft ie nou zijn baby al gezien eigenlijk?
Ze is alweer in de "deprimode' geschoten.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef barca1971 het volgende:
ook wel stom dat ze nergens op een foto staat om hem uit te zwaaien..zelfs niet als de voordeur open gaat...heeft ie nou zijn baby al gezien eigenlijk?
nu kan stellemans natuurlijk nog geen getuigenverhoor ondergaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is alweer in de "deprimode' geschoten.
Ze is ineens weer zwak ziek en misselijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu kan stellemans natuurlijk nog geen getuigenverhoor ondergaan
acute terugslagquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is ineens weer zwak ziek en misselijk.
Behalve dat ik het item eens even teruggekeken heb, en het er in taalkundige zin op lijkt dat 'ie 'heisa' bedoelde i.p.v. hetze. Lastige taal, Nederlands en dan vooral die woorden die beginnen met een 'h': hetze, heisa, horeca....quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef schizovreemd het volgende:
Even wat teruggelezen, maar niet zoveel dus
Behalve en gebruikelijke zouzou-bashing en een onnavolgbare terugkeer in het geloof van de rechtsorde.
Hopelijk van korte duur![]()
Ik zag ook veel mensen lachen omdat Badr het over een hetze had, maar aan de snelheid van de topics te zien en de inhoud daarvan, moet ik hem toch gewoon gelijk geven
Precies, het feit dat hij dat niet wist wat er bedoeld werd is 1 ding. Maar dat hij dat dan niet even na vraagt vind ik pas echt stomquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie dat even netjes moeten navragen en niet het risico nemen.
En dus is het dom, zeker als je nèt zo blij bent dat je weer vrij bent ga je zulke domme risico's niet nemen.
dat zijn advocaat het niet aan hem uitlegt vind ik nog ergerquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Precies, het feit dat hij dat niet wist wat er bedoeld werd is 1 ding. Maar dat hij dat dan niet even na vraagt vind ik pas echt stom
Ik denk ook dat het provovatie is, want zo dom kan je niet zijn en ik kan me ook niet voorstellen dat hij geen duidelijke uitleg van Fiqc heeft gehad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:01 schreef WRH het volgende:
ik geloof er helemaal niets van dat het domheid is. deze man wist heus wel welke beperkingen er gelden. als je onder dergelijke condities wordt losgelaten dan krijg je echt wel uitgebreide uitleg over wat en hoe etc je wel of niet mag komen en anders doet zijn advocaat dat wel.
dit is pure provocatie en van wat we tot nog toe gezien hebben van hem is het echt een soort houding van 'kijk mij nou maling hebben aan alles en iedereen want weet je wel wie ik ben'
het begon al vrijdag met een feestje, zwaar uitgebreid onder het toeziend oog van de pers de balonnen ophangen, dan spoor je volgens mij al niet helemaal of je hebt echt totaal maling aan alles en iedereen incl slachtoffers. dan precies 1 dag in de slaapkamer kunnen blijven en hop, daarna moet je meteen je gezicht laten zien in een restaurant, diep triest
Bedoel je nou dat mensen de verantwoordelijkheid voor hun acties moeten nemen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:45 schreef WRH het volgende:
wordt alleen niet goed van dat zielige gedraai:
'ik sloeg niet'
'nouja, maar ik sloeg maar een heel klein beetje'
'ik was niet in een restaurant'
'nouja, maar het was maar 5 minuten en een broodjeszaak'
hoe triest ben je dan, zou die advocaat het nu echt nog een fijne zaak vinden als je met dit soort slappe mannetjes moet werken?
want dat is het, als hij zich dan zo stoer wil opstellen, dóe dat dan ook maar blijf het dan ook doen en kom er dan ook gewoon vooruit, dit is gewoon een slap ventje die alleen maar stoer doet en niet stoer is, gewoon een zielig sneu figuur dat áls het er echt op aankomt, opeens een partij zielig gaat zitten draaien.
zouden al zijn aanhangers dit nu niet zien, of zijn die van mening dat dit gedraai echt een stevige stoere persoonlijkheid betekent?
haha, ja inderdaad, stom, waar zit ik met mijn gedachten, as if!quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat mensen de verantwoordelijkheid voor hun acties moeten nemen?
En bij rijontzegging mag je ook niet even je auto pakken, zelf niet om een broodje te eten ''om de hoek'' zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:08 schreef DeeBee het volgende:
Die teksten van Ficq: 'ja het was maar een broodje in een horecagelegenheid, maar hij wilde niet aan de voorwaarden tornen!'
Okee... Misschien had hij dan gewoon niet naar een horecagelegenheid moeten gaan, dan hadden mensen misschien geloofd dat hij daar ook echt niet aan wilde tornen. Nu wordt het omgekeerd en krijg je teksten als 'maar het was maar een broodje in de horeca!', wat een onzin. Bij een rijverbod na alcoholgebruik in het verkeer mag je ook niet 'alleen maar naar de supermarkt op de hoek' rijden.
Het is gewoon pure minachting van justitie om je voorwaarden zo overduidelijk te schenden 3 dagen na je voorlopige vrijlating...
Volgens mij kan ze niet eens kokenquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef barca1971 het volgende:
hij moest toch wat, Estelle is gewend alleeeeen maar buiten de deur te eten...
Dat was Gullit ook.quote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef barca1971 het volgende:
hij moest toch wat, Estelle is gewend alleeeeen maar buiten de deur te eten...
Is al (deels) gebeurdquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
ja heerlijk he, gewoon een echte real life soap die vast nog heel lang gaat lopen.
genieten elke ochtend, even mijn morning koffie en kijken wat die stumpert of die blonde dombo nu weer gedaan hebben, vermakelijk.
het wachten is alleen nog op een zeker persoon om hier 'uitleg ' over te komen geven en te vertellen waarom dit heel zielig is voor Badr en wat er allemaal niet waar is.
(bij voorkeur rond lunchtijd, zou dat lukken?)
los van het feit dat ik er niets van geloof dat het 'een ongelukje' was maar dat hij heus wel wist wat hij aan het doen was, denk ik dat als Ficq dit volhoudt ze zich de ogen uit haar hoofd mag schamen omdat ze blijkbaar dingen niet goed helder kan uitleggen aan haar cliënten, lijkt mij toch ook wel een hele belangrijke taak van een advocate.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)eer-voor-rechter.xml
RTL Nieuws | 13 november 2012, 08:23
Badr Hari binnen 48 uur weer voor rechter
[ afbeelding ]
"Hij had 's ochtends getraind en is daarna een broodje gaan eten", zegt Ficq.
"Als hij had geweten dat dit eronder zou vallen, dan had hij dit nooit gedaan.
ik denk dat de mensen burgers en politie dit al lang doorhadden, helaas alleen de rechter nog niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef barca1971 het volgende:
. hij is een echte narcist met een enorme zelfoverschatting die op alles neerkijkt en dat is een feit, heeft de psycholoog al geconstateerd
het probleem van Badr is dat hij zichzelf gewoon ongenaakbaar vind, en zichzelf heeft aangeleerd om voor zijn wangedrag excuses te verzinnen die hem meestal, ik zeg meestal, uit de problemen hielden. Het lijkt erop dat die dagen voorbij zijn omdat mensen zijn gedrag doorhebben
http://schaamte.com/2011/04/schaamtecultuur-versus-schuldcultuur/quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk dat de mensen burgers en politie dit al lang doorhadden, helaas alleen de rechter nog niet.
Het gedrag van Badr, "ik heb niks gedaan", klinkt mij best bekend. Toen mijn kinderen klein waren, woonden er hier in de buurt diverse van die figuurtjes (mag niet discrimineren), arrogant en hadden het nooit gedaan, al had je het zelf gezien
.
ik hoef toch niet alle hoofdstukken te lezen héquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://schaamte.com/2011/04/schaamtecultuur-versus-schuldcultuur/
Allemaal. Kom op hup aan de slag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoef toch niet alle hoofdstukken te lezen hé![]()
Voordat ik me daar doorheen heb geworsteld, loopt Badr alweer vrij rondquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allemaal. Kom op hup aan de slag.
Dat is een nieuwe categorie. Zouzou weet daar het juridische fijne wel van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef n00b13 het volgende:
Domme vraag: Wat zijn 'natte horecavoorwaarden'?
En Badr is nat gegaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe categorie. Zouzou weet daar het juridische fijne wel van.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
"Mijn cliënt heeft de schorsingsvoorwaarden overtreden, maar hij was in de
veronderstelling dat hij 'natte horecavoorwaarden' had.
" Dat betekent dat Hari dacht dat hij alleen niet in gelegenheden mocht komen waar alcohol wordt geschonken. (ze hebben nota bene een hele wijnkaart daar in die ''broodjeszaak'' Mustache)
Je kunt soms beter een domme vraag stellen dan geen vraag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef n00b13 het volgende:
Of andersom?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je kunt soms beter een domme vraag stellen dan geen vraag.
En wij, pauperige nitwits, begrijpen er natuurlijk geen (broodje) bal van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe categorie. Zouzou weet daar het juridische fijne wel van.
Dat je als eikel je pielemuis niet in een glas wijn mag hangen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef n00b13 het volgende:
Neem je tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Voordat ik me daar doorheen heb geworsteld, loopt Badr alweer vrij rond
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef barca1971 het volgende:
Als ik uit de gevangenis zou komen zou ik me bescheiden opstellen en niet in het openbaar verschijnen. Die mensen sporen niet
dat vind ik ook..ik zou lekker thuisblijven, het niet op gaan zoeken en aangezien ze beweren ziek van verliefdheid te zijn zouden ze niet eens naar buiten moeten willen..je schaamt je toch lijkt me zo..maar het feit dat ze het toch weer heben gedaan is allemaal inherent aan aandacht, ze kicken daarop, plus hoort het natuurlijk bij het media plan van evert dat moeten we ook niet vergeten, plan onvoorwaardelijke liefde, remember..waarom gaan ze niet wandelen in het bos of aan het strand, whatever, maar niet dit weer
Ik denk ook dat de "broodjeszaak" een duit in het zakje deed en pardoes een wijnkaart tevoorschijn haalde om Badr in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef WRH het volgende:
'Het is niet aan Badr te wijten'
nee natuurlijk niet, het is hem weer overkomen, hij was wederom slachtoffer, dit keer van zijn rommelende maag en een vriendin die niet kan koken, ja wat móet je dan toch als zielig niet voor zichzelf zorgend persoon?
dan moet je toch wel? gedwongen werd hij, dat lijkt mij duidelijk.
nee, het was een complot, hij is stiekem overgehaald door al die Nederlanders die een hekel aan hem hebben, hij is er ingeluisd want de politie en de pers stonden hem stiekem op te wachten bij elk restaurant in Amsterdam.
de officier van justitie heeft hem zelf uitgenodigd om onder een goed broodje tijdens de lunch eens even te praten over hoe hij zo erg door het hele land wordt aangevallen en daar is hij in goed vertrouwen ingetrapt, wat een val zeg, vreselijk.
zijn advocate gaat natuurlijk meteen justitie aanklagen wegens zoveel onrecht en flink schadevergoeding vragen.
of stond dat niet allemaal in het marketing rapportje van Evert?
Ruudje natuurlijk. Die had zijn privédetective ingeschakeld om Badr en Estelle te volgen: Toen ze bij de broodjeszaak naar binnen gingen belde Ruud gauw de politie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:53 schreef WRH het volgende:
ohja, die mogen we niet vergeten, de broodjeszaak zit natuurlijk ook in het complot.
wie nog meer...
Misschien heeft die toko zelf de politie wel gebeld. Het zal je gebeuren zeg, al je klanten lopen weg, tenminste, die met verstand lopen ff een eindje doorquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ruudje natuurlijk. Die had zijn privédetective ingeschakeld om Badr en Estelle te volgen: Toen ze bij de broodjeszaak naar binnen gingen belde Ruud gauw de politie.
dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Bij de kamer van de handel "bar moustache"is geregisteerd als een lunchroom,
absoluut niet als een restaurant, ja Tim Immers en zijn compagnon Rob Benoni zegen het of een ."restaurant" is, maar voor de belasting nee, gewoon een lunchroom
Hun UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementrechtbank...dus makkelijk voor de rechter om daar te zoeken. Ze hebben geen vergunning voor sterkte alcohol, dat is ook een kleine kaart en geen echt "culinaire iets"hun Italianse chef: Fabio kan goed pasta koken zoals : tortilleni/ravioli maar ze hebben ook hotspot en veel sandwichs ...het is meer voor in de dag, soms komen toeristen tot 1 uur nacht.etc...
daar staan ook kleine zwaarte tafeltje.
Dus dat is gewoon een lunchroom.
ze hebben ook geen terras verguning.
Ik wilde juist voorstellen om aldaar een borreltje te drinken en met zijn allen (-1, zij heeft haar portie vrijdag al gehad) te proosten op de goede afloop.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:00 schreef WRH het volgende:
Restaurant de snor, vanaf nu Dé tent voor criminele kickboksers en hun waterstof peroxide vriendinnetjes, ja, dat is de doelgroep die je wil hebben.
heeft iemand al een diepte interview met de eigenaar / kelner van die tent gevoerd? die hebben nu toch ook wel wat schade in de vorm van inkomstenderving, wie wil daar nu nog gezien worden?
Dit was je spreekbeurt, we mogen nu vragen stellen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
absoluut niet als een restaurant, ja Tim Immers en zijn compagnon Rob Benoni zegen het of een ."restaurant" is, maar voor de belasting nee, gewoon een lunchroom
Hun UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementrechtbank...dus makkelijk voor de rechter om daar te zoeken. Ze hebben geen vergunning voor sterkte alcohol, dat is ook een kleine kaart en geen echt "culinaire iets"hun Italianse chef: Fabio kan goed pasta koken zoals : tortilleni/ravioli maar ze hebben ook hotspot en veel sandwichs ...het is meer voor in de dag, soms komen toeristen tot 1 uur nacht.etc...
Heb je wel de Nederlandse KVK geraadpleegd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Dus als je grote held de KVK heeft geraadpleegd, maakt dat de fout des te erger.quote:KVK 52659003Vestigingsnr. 000016992946Utrechtsestraat 141 hs1017VMAmsterdamHoofdvestiging52659003 0000 000016992946 Bar Moustache. Bar Moustache. Restaurants. Roti Horeca. Roti Horeca. Utrechtsestraat 141hs ...
Op google is 1 van de zoekresultaten:quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Ze hebben ook hotspot, en dat valt voor jou onder het culinaire deel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Ik zag dat ze ook een leuke ontbijtkaart hadden.... En hotspot.quote:
Wie is tim immers?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:18 schreef barca1971 het volgende:
stellemans keek wel blij gister, had ze allang niet meer gedaan, dus die flamoes zal wel overuren hebben gedraaid, denk dat Badr in de bak 50 shades heeft gelezen en de poesballetjes bij haar had ingebracht voor ze gingen lunchen bij een etablissement wat wel/geen horeca zaak is..
wat een dubieuze tent zeg, dalijk heeft tim immers het nog gedaan
Ik zeg is niet iets culunaire,quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben ook hotspot, en dat valt voor jou onder het culinaire deel?![]()
![]()
Je hebt gezien dat zelfs de eigen website het 'Bar Moustache ' noemt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik zeg is niet iets culunaire,
jullie vragen veel over bar moustache dus hier, dat is geen leugen,
Wij vragen niets over Bar Moustache, want wij weten dat het een horecagelegenheid is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik zeg is niet iets culunaire,
jullie vragen veel over bar moustache dus hier, dat is geen leugen,
Ik dacht serieus dat je hutspot bedoeldequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag dat ze ook een leuke ontbijtkaart hadden.... En hotspot.
Kunnen we er gewoon tijdens het ontbijt gaan zitten FOK!ken
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef barca1971 het volgende:
tim immers is de eigenaar van bar moustache
Bedankt. Al wilde ik het misschien liever niet wetenquote:
Dat dacht zouzou waarschijnlijk ook toen ze het naast de sandwiches zettequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je hutspot bedoelde![]()
Dat is toch dat gesjeesde soap-acteurtje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef barca1971 het volgende:
tim immers is de eigenaar van bar moustache
Presentator én zanger ook he. Maar die ja!quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat is toch dat gesjeesde soap-acteurtje?
Naturlijk is horeca, ik heb gisteren ook gezegt,quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Op google is 1 van de zoekresultaten:
Bar Moustache - Centrum - Amsterdam, Noord-Holland - Yelpwww.yelp.nl › Uitgaansleven › Bars
Kortom, zoals onze postmoderne filosoof Willem-Alexander zou zeggen: Het is jouw mening dat deze eetgelegenheid niet als horecazaak aangemerkt kan worden en daartegenover staan andere meningen.
Maar na die lange verhandeling over culinair, zwarte tafeltjes, terrasvergunning en ravioli begrijp ik je point nog steeds niet goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Voor Badr was dat niet zo natuurlijk of hij heeft echt schijt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Naturlijk is horeca, ik heb gisteren ook gezegt,
ook als jij heeft een schoarma tente is horeca.
en wat verstond Badr er dan niet van, 'niet in horeca'?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Leugenaar:quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Lekker man Schoarma.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ok, de rechter bedoelde HoLuReCa.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Het is horeca, het is duidelijk, lijkt mij.quote:
hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij vragen niets over Bar Moustache, want wij weten dat het een horecagelegenheid is.
Arme zouzou, wat zal dit pijn doen
Ja nee klopt, het gaat hier nooit over de kinderen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,
ik hoop dat Estelle gelukkig is, omdat deze vrouw heeft 2 manen in haar leven,
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
jullie veel over Everink en niet over de kinderen, het zalk een schoc voor hun.
Het zal voor de kinderen ongetwijfeld een troost zijn dat ze een eigen papa hebben en geen sodemieter met Hari te maken hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
Dat schijnt niet interessant genoeg te zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nee klopt, het gaat hier nooit over de kinderen.
Ok, we laten iedereen met kinderen vrij rondlopen, want ja, wel zielig voor de kinderen, wat een 'shock' voor hun.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
nou inderdaad, daar noem je eens een heel goed punt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
Nou, een goed voorbeeld is natuurlijk ook relatief. Als jouw doel is dat je kinderen asociale varkens worden die teren op het geld van belastingbetalend en reclameuitzendend Nederland, tsja, dan kan zo'n figuur nog best een goed voorbeeld zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef WRH het volgende:
[..]
nou inderdaad, daar noem je eens een heel goed punt.
ik vind het werkelijk te asociaal voor woorden dat zo iemand zichzelf een mooi voorbeeld voor andermans kinderen vind.
het lijkt mij afschuwelijk voor de vader van deze kinderen om na elk papa-weekend je kinderen af te moeten zetten bij zo'n geweldidadige gek.
meneer de kickbokser had ook wel eens stil mogen blijven staan bij het effect van zijn gedrag op het gezin.
Ik denk dat ze God dankbaar mag zijn dat Badr zich er niet mee bemoeit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:39 schreef barca1971 het volgende:
Hij denkt nog niet eens na over zijn eigen kind laat staan over de gevolgen van zijn gedrag..wat zou Daphe hier allemaal van vinden terwijl ze Badrs dochter in haar 1tje op moet voeden?
Waar zeg ik dat jij op Badr ligt? Maar jij kan niets negatiefs over hem zien dus dan moet deze opsluiting jou toch wel pijn doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
De kinderen zijn gek met hem en hij met de kinderen, staat allemaal in het scenarioquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal voor de kinderen ongetwijfeld een troost zijn dat ze een eigen papa hebben en geen sodemieter met Hari te maken hebben![]()
Ik vind het wel sneu voor die kinderen dat hun moeder een domme geit is die ze aan zo'n gevaarlijke man blootstelt. Maar da's met deze politieactie (tijdelijk?) weer opgelost.
Het VWO is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef barca1971 het volgende:
Vanavond Yves bij Pauw en Witteman; Badr heeft eçht écht VWO denkniveau !
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef barca1971 het volgende:
Vanavond Yves bij Pauw en Witteman; Badr heeft eçht écht VWO denkniveau ! ik kom zelf nooit in een lunchroom.
Maar hij gebruikt zijn hersens niet, omdat zijn natuurlijke driften altijd de overhand krijgen, of het nu om voedsel of om corrigerende tikken gaat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef barca1971 het volgende:
Vanavond Yves bij Pauw en Witteman; Badr heeft eçht écht VWO denkniveau !
Oh ja, wat dom van mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
De kinderen zijn gek met hem en hij met de kinderen, staat allemaal in het scenario
.. daarom is het heel belangrijk dat jullie elke dag tegen iedereen die jullie tegenkomen zeggen hoe lief papa Badr is, zeg vooral heel vaak dat oom Gullit een lul is, omdat 'ie geen PlayMobil wilde kopen nadat we naar Australië en Nieuw-Zeeland zijn geweest, en omdat hij het stom vond dat ik niet kon koken. Terwijl hij ***verdomme in het Nederlands elftal heeft gevoetbald.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:45 schreef barca1971 het volgende:
Mama wat was er gisteravond nou weer aan de hand Papa Badr was toch vrij???
ach schatjes; dat doen alle jaloerse mensen, die kunnen het niet hebben dat Badr nu bij ons woont en voor ons zal zorgen..het is een hetze zeg ik jullie! een HETZE!
Estelle is zelfs niet van deze planeet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
Zouzou is van Nal Hutta!quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Estelle is zelfs niet van deze planeet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |