Is Tim pas 2? Ziet er toch al verdomd oud uit.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Ik kom om even iets vertellen dan ga ik weg, ik ben bezig...
Bar Moustache is geen echt restaurant, een restaurant is altijd geopend om 5 uur savond en niet om 9uur smorgens dus dat is ook speciaal voor ontbijt voor toeristen ,continentaal ontbijt en Amerkkaanse ontbijt.
De base is Tim Immers een zanger, nu 2 jaar, maar voor de tijd was een echte restaurant.
Dat is geen uitgaanplaatsje, dat is een commerciale ...lunchroom...maar de naam restaurant is geblijven.
Nou voilaquote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
De openingstijden maken de horeca niet, hoor. Horeca is horeca. Ook 's ochtends of in de middag.
en: valt u onder de Horeca ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
We willen een broodje kroket, maar uhhh tot hoe laat bent u open
Het is een horecagelegenheid... dat het niet aan de Franse regels voor restauranttijden voldoet maakt in Nederland weinig uit lijkt mij.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Bar Moustache is geen echt restaurant, een restaurant is altijd geopend om 5 uur savond en niet om 9uur smorgens dus dat is ook speciaal voor ontbijt voor toeristen ,continentaal ontbijt en Amerkkaanse ontbijt.
De base is Tim Immers een zanger, nu 2 jaar, maar voor de tijd was een echte restaurant.
Dat is geen uitgaanplaatsje, dat is een commerciale ...lunchroom...maar de naam restaurant is geblijven.
Zoek in het woordenboek het begrip horeca op.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Juist niet.quote:
Hier wordt het Restaurant genoemdquote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Leandra het volgende:
Darn.... bij de Librije kun je lunchen.... het is dus geen restaurant![]()
![]()
Vertel, als snackbar en broodjeszaak niet onder horeca vallen wat dan wel/nietquote:
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Tenminste, ook die twee branches vallen gewoon onder horeca. Dat heeft toch niks te maken met openingstijden?quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef Soury het volgende:
Vertel, als snackbar en broodjeszaak niet onder horeca vallen wat dan wel/niet
Toen gingen ze naar een snackbar, die horeca bleek te zijnquote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef barca1971 het volgende:
het kan er bij mij niet in dat ze het er niet over hebben gehad toen ze besloten wat te gaan eten, dat bespréék je toch voordat je het huis uit gaat???
quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef barca1971 het volgende:
wat een poppenkast zeg..zo dom zijn ze te dom voor woorden, heel triest eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |