Bepaalde gelegenheden mag wel, maar qua openingstijden mag het weer niet.quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk ook dom vinden, maar als je niet naar het menu kijkt maar naar de openingstijden
dan zit daar toch een groot verschil in.
http://www.openingstijden(...)alverstraat-201-203/
Maar dan nog zou IK het niet gegokt hebben.
Hij wekt in ieder geval de indruk dat hij overal schijt aan heeft en altijd de grenzen zal opzoeken, met alle gevolgen van dien. Eigenlijk laat hij hiermee zien dat hij zichzelf niet in de hand heeft, en zoals iemand al opmerkte, dat hij zijn eigen vijand is.quote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, precies, had ik ook wel effe gedaan
Laat die jongen nou ff lunchen. Maanden heeft die arme jongen moeten afzien en is al heel veel kilo's verlorenquote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is het nou zooooooooooo moeilijk om een paar weekjes thuis te eten !
La Place is vooral een onderdeel van het warenhuis V&D, daar doe je koffie met een gebakje tijdens het winkelen.quote:
Ik zou het eerst even nagevraagd hebben zeg ik toch, ALS ik persé niet thuis zou willen eten,quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Bepaalde gelegenheden mag wel, maar qua openingstijden mag het weer niet.Hoe laat zat hij daar trouwens met die snol die niet koken kan
Horeca mag niet, ongeacht openingstijden. Niets onduidelijks aan.quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Bepaalde gelegenheden mag wel, maar qua openingstijden mag het weer niet.Hoe laat zat hij daar trouwens met die snol die niet koken kan
Estelle is in ieder geval snel weer bij zinnen. Heeft vast een paar spuitjes gekregen van Badr.quote:Op maandag 12 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is het nou zooooooooooo moeilijk om een paar weekjes thuis te eten !
Estelle zei: Lust je soms een broodje, Badr ?quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die arme Badr zat zich natuurlijk dood te vervelen met die Estelle
Wat een onzinquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
La Place is vooral een onderdeel van het warenhuis V&D, daar doe je koffie met een gebakje tijdens het winkelen.
Hij mag winkelen... in feite zou hij La Place ook links moeten laten liggen, maar dat je dat niet als een horecagelegenheid ziet kan ik me nog iets bij voorstellen.
da's waarquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat die jongen nou ff lunchen. Maanden heeft die arme jongen moeten afzien en is al heel veel kilo's verloren
Die waren binnen 1 dag uitgelultquote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Estelle zei: Lust je soms een broodje, Badr ?
quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk exclusief bij shownieuws op 6 het hele verhaal
We willen een broodje kroket, maar uhhh tot hoe laat bent u openquote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou het eerst even nagevraagd hebben zeg ik toch, ALS ik persé niet thuis zou willen eten,
maar nogmaals ik zou het niet gegokt hebben.
Ja en nu ook Pownews...quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk exclusief bij shownieuws op 6 het hele verhaal
Bron: Telegraafquote:Badr Hari ook rapper
Kickbokser Badr Hari heeft een rapnummer opgenomen met de Marokkaanse rapper Appa.
De muzikale bijdrage van Badr blijft beperkt tot één nummer op de cd Mokerslag, zegt Appa. De wereldkampioen kickboksen zou niet een geboren raptalent hebben, blijkt uit de woorden van Appa. "Hij is sporter en geen artiest, dus ik heb zijn woorden laten rijmen."
Het nummer was al opgenomen voordat Badr in opspraak raakte, vertelt Appa aan State Magazine. "Hij is een goede vriend van me. Ik spreek hem regelmatig. Hiermee wil ik een groot sportman eren, natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die gaan praten."
De cd staat gepland voor begin 2013.
De openingstijden maken de horeca niet, hoor. Horeca is horeca. Ook 's ochtends of in de middag.quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
We willen een broodje kroket, maar uhhh tot hoe laat bent u open
Dat hij gewoon een broodje moet kunnen etenquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is onzin? Dat hij La Place links zou moeten laten liggen of dat het onderdeel is van warenhuis V&D?
Oh het gaat er nog niet over hoor, ik heb net ingeschakeld maar nog politieke blabla.quote:
Mens tief toch op. Dit is meer dan sneuquote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Ik kom om even iets vertellen dan ga ik weg, ik ben bezig...
Bar Moustache is geen echt restaurant, een restaurant is altijd geopend om 5 uur savond en niet om 9uur smorgens dus dat is ook speciaal voor ontbijt voor toeristen ,continentaal ontbijt en Amerkkaanse ontbijt.
De base is Tim Immers een zanger, nu 2 jaar, maar voor de tijd was een echte restaurant.
Dat is geen uitgaanplaatsje, dat is een commerciale ...lunchroom...maar de naam restaurant is geblijven.
Neeeeeeeeeeeee, dat bedoel ik niet, ik zou niet de openingstijden hebben nagevraagd bijquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
We willen een broodje kroket, maar uhhh tot hoe laat bent u open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |