My first encounter of the first kind with Zouzouquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Acteur/presentator bedoel je. Die 2 liedjes maken hem nog geen zanger.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Omdat die ook in de steek zijn gelaten door hun echtgenoot?quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Laysa het volgende:
Is dit soms patricia paay....of conny breukhoven
Dus?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Wat is je punt?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
was die tim immers nu een zoon van Annemarie oster ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.
Maar jij had restaurant Serge voor je scheiding, quelle coincidence
Dus mocht Badr daar niet komen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
behalve de weekend,het dinet is altijd om 17 uur tot 22uur dat is een restaurant,
van 9 tot 1 uur dat is absoluut geen resto. kan met alcohol ze hebben de toesteming voor.
Dus ze zegt wat, waarom moet dat te verklaren zijn.quote:
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
behalve de weekend,het dinet is altijd om 17 uur tot 22uur dat is een restaurant,
van 9 tot 1 uur dat is absoluut geen resto. kan met alcohol ze hebben de toesteming voor.
serge...he...hoe kom jij de bij...dat ken ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.
Maar jij had restaurant Serge voor je scheiding, quelle coincidence
Dat is een aparte categorie.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?
Nee maar ik ga ervan uit dat diee ook niet nederlands kunnen typen en zijn wel ook pc typjesquote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die ook in de steek zijn gelaten door hun echtgenoot?
Zie Mootiequote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?
Oeh, was het een cafe en restaurant in één, heb je al 2/3 van het begrip horeca te pakken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
Oe! Mag ik, juf????quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet? Heel bijzonder dan.....quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
serge...he...hoe kom jij de bij...dat ken ik niet
http://www.elsevier.nl/we(...)se-Bar-Moustache.htmquote:In de Utrechtsestraat, in het charmante pand waar voorheen restaurant Serge zat, is nu Bar Moustache geopend. Tim Immers en compagnon Rob Benoni hebben het restaurant een compleet geslaagde make-over gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |