Ik heb in frankrijk ook wel eens lunch gegeten in een restaurant...quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Ik kom om even iets vertellen dan ga ik weg, ik ben bezig...
Bar Moustache is geen echt restaurant, een restaurant is altijd geopend om 5 uur savond en niet om 9uur smorgens dus dat is ook speciaal voor ontbijt voor toeristen ,continentaal ontbijt en Amerkkaanse ontbijt.
De base is Tim Immers een zanger, nu 2 jaar, maar voor de tijd was een echte restaurant.
Dat is geen uitgaanplaatsje, dat is een commerciale ...lunchroom...maar de naam restaurant is geblijven.
Pas possible!quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb in frankrijk ook wel eens lunch gegeten in een restaurant...
Zouzou moet niet lullen het is gewoon een restaurant klaar.quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bar Moustache
KVK 52659003Vestigingsnr. 000016992946Utrechtsestraat 141 hs1017VMAmsterdamHoofdvestiging
Bar Moustache. Restaurants. Roti Horeca. Roti Horeca. Utrechtsestraat 141hs, 1017VM, Amsterdam, Nederland 1017 VM. Café-restaurant. ...
http://www.kvk.nl/zoek/
Merde!quote:
Hebben die haar ondertussen niet stuk voor stuk uitgekotst ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef barca1971 het volgende:
zouden de vriendinntejes van Estelle het nieuws al hebben vernomen daar?
quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Late lunch zeker, om 17.00 uur?quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh okquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Vroeg diner. Liner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |