My first encounter of the first kind with Zouzouquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
De bar moustache was ik er vlaak bij wonen,ik heb ook gegeten, hij is verkocht aan die zanger Tim Immers.Voor mijn scheiding heb ik toen daar een restaurant, nu daar niet meer.
Acteur/presentator bedoel je. Die 2 liedjes maken hem nog geen zanger.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Omdat die ook in de steek zijn gelaten door hun echtgenoot?quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Laysa het volgende:
Is dit soms patricia paay....of conny breukhoven
Dus?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
Wat is je punt?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef zouzou het volgende:
was die tim immers nu een zoon van Annemarie oster ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.
Maar jij had restaurant Serge voor je scheiding, quelle coincidence
Dus mocht Badr daar niet komen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
behalve de weekend,het dinet is altijd om 17 uur tot 22uur dat is een restaurant,
van 9 tot 1 uur dat is absoluut geen resto. kan met alcohol ze hebben de toesteming voor.
Dus ze zegt wat, waarom moet dat te verklaren zijn.quote:
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
behalve de weekend,het dinet is altijd om 17 uur tot 22uur dat is een restaurant,
van 9 tot 1 uur dat is absoluut geen resto. kan met alcohol ze hebben de toesteming voor.
serge...he...hoe kom jij de bij...dat ken ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wereldberoemde zanger Tim Immers.... acteur ook vooral.
Maar jij had restaurant Serge voor je scheiding, quelle coincidence
Dat is een aparte categorie.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?
Nee maar ik ga ervan uit dat diee ook niet nederlands kunnen typen en zijn wel ook pc typjesquote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat die ook in de steek zijn gelaten door hun echtgenoot?
Zie Mootiequote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan, zo'n gebouw waar je uitgebreid kan lunchen met een wijntje ernaast?
Oeh, was het een cafe en restaurant in één, heb je al 2/3 van het begrip horeca te pakken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
Oe! Mag ik, juf????quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet? Heel bijzonder dan.....quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
serge...he...hoe kom jij de bij...dat ken ik niet
http://www.elsevier.nl/we(...)se-Bar-Moustache.htmquote:In de Utrechtsestraat, in het charmante pand waar voorheen restaurant Serge zat, is nu Bar Moustache geopend. Tim Immers en compagnon Rob Benoni hebben het restaurant een compleet geslaagde make-over gegeven.
Spel brekerquote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef barca1971 het volgende:
DJEEZUS people..die eindeloze discussie wel geen horeca..wtf..het is gewoon een horeca gelegenheid en dat weet ieder normaal mens. punt...waar het om gaat is dat hij zijn voorwaarden heeft geschonden en of dat nu per ongeluk of express is gebeurd doet er niet toe..de rechter heeft geoordeeld en daar moeten mensen naar luisteren, doe je dat niet dan heeft dat gevolgen,voor de meesten..
Ok, ok, stickertje voor Copycat.quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Mag ik, juf????
Een horecazaak!!!
quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok, ok, stickertje voor Copycat.
Je mag kiezen tussen een plaatje van een pony of van een creditcardje.
Als het maar op haar voorhoofd blijft plakkenquote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok, ok, stickertje voor Copycat.
Je mag kiezen tussen een plaatje van een pony of van een creditcardje.
Ahh twijfvelsquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan krijgt zouzou straks de pony.
Als ze het goed heeft.
Neuh, ik ben bescheiden ...quote:
Liever dan Lief was het eerste singletje dat ik kochtquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Acteur/presentator bedoel je. Die 2 liedjes maken hem nog geen zanger.
Je moet niet denken voor Badr. Doet hij ook niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Dat is horeca...hotel restaurant cafe, en dat is een lunchroom met alcohol met menus maar geen steeren rest.of zo, ja hij heeft een grote fout gedaan, hij heeft denk ik niet door, hij denkt misschien nachtclubs etc...hij denkt snacht, dat denk ik.
dan moet hij een betere advocaatquote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Dat is horeca...hotel restaurant cafe, en dat is een lunchroom met alcohol met menus maar geen steeren rest.of zo, ja hij heeft een grote fout gedaan, hij heeft denk ik niet door, hij denkt misschien nachtclubs etc...hij denkt snacht, dat denk ik.
Hij kan denken wat ie wil, maar volgens de wet zit hij fout.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Denk ik ook.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Laysa het volgende:
ZOUZOU hou nou eens op. Je bent echt stommer dan stommer dan stommer dan Estelle
Nigga please.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
zouzou is estelle d'r alias op fok ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Laysa het volgende:
ZOUZOU hou nou eens op. Je bent echt stommer dan stommer dan stommer dan Estelle
Broodje aap. Lekker hoorquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar volgens de wet zit hij fout.
Dit was oerstom, Badr en Estelle waren in dit geval oerstom, dat mag je best toegeven.quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef zouzou het volgende:
ja, hij is toch naif denk ik, dom is hij echt niet maar nu ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |