Op google is 1 van de zoekresultaten:quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Bij de kamer van de handel "bar moustache"is geregisteerd als een lunchroom,
absoluut niet als een restaurant, ja Tim Immers en zijn compagnon Rob Benoni zegen het of een ."restaurant" is, maar voor de belasting nee, gewoon een lunchroom
Hun UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementrechtbank...dus makkelijk voor de rechter om daar te zoeken. Ze hebben geen vergunning voor sterkte alcohol, dat is ook een kleine kaart en geen echt "culinaire iets"hun Italianse chef: Fabio kan goed pasta koken zoals : tortilleni/ravioli maar ze hebben ook hotspot en veel sandwichs ...het is meer voor in de dag, soms komen toeristen tot 1 uur nacht.etc...
daar staan ook kleine zwaarte tafeltje.
Dus dat is gewoon een lunchroom.
ze hebben ook geen terras verguning.
Ze hebben ook hotspot, en dat valt voor jou onder het culinaire deel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
absoluut niet als een restaurant, ja Tim Immers en zijn compagnon Rob Benoni zegen het of een ."restaurant" is, maar voor de belasting nee, gewoon een lunchroom
Hun UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementrechtbank...dus makkelijk voor de rechter om daar te zoeken. Ze hebben geen vergunning voor sterkte alcohol, dat is ook een kleine kaart en geen echt "culinaire iets"hun Italianse chef: Fabio kan goed pasta koken zoals : tortilleni/ravioli maar ze hebben ook hotspot en veel sandwichs ...het is meer voor in de dag, soms komen toeristen tot 1 uur nacht.etc...
Ik zag dat ze ook een leuke ontbijtkaart hadden.... En hotspot.quote:
Wie is tim immers?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:18 schreef barca1971 het volgende:
stellemans keek wel blij gister, had ze allang niet meer gedaan, dus die flamoes zal wel overuren hebben gedraaid, denk dat Badr in de bak 50 shades heeft gelezen en de poesballetjes bij haar had ingebracht voor ze gingen lunchen bij een etablissement wat wel/geen horeca zaak is..
wat een dubieuze tent zeg, dalijk heeft tim immers het nog gedaan
Ik zeg is niet iets culunaire,quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben ook hotspot, en dat valt voor jou onder het culinaire deel?![]()
![]()
Je hebt gezien dat zelfs de eigen website het 'Bar Moustache ' noemt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik zeg is niet iets culunaire,
jullie vragen veel over bar moustache dus hier, dat is geen leugen,
Wij vragen niets over Bar Moustache, want wij weten dat het een horecagelegenheid is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik zeg is niet iets culunaire,
jullie vragen veel over bar moustache dus hier, dat is geen leugen,
Ik dacht serieus dat je hutspot bedoeldequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag dat ze ook een leuke ontbijtkaart hadden.... En hotspot.
Kunnen we er gewoon tijdens het ontbijt gaan zitten FOK!ken
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef barca1971 het volgende:
tim immers is de eigenaar van bar moustache
Bedankt. Al wilde ik het misschien liever niet wetenquote:
Dat dacht zouzou waarschijnlijk ook toen ze het naast de sandwiches zettequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je hutspot bedoelde![]()
Dat is toch dat gesjeesde soap-acteurtje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef barca1971 het volgende:
tim immers is de eigenaar van bar moustache
Presentator én zanger ook he. Maar die ja!quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat is toch dat gesjeesde soap-acteurtje?
Naturlijk is horeca, ik heb gisteren ook gezegt,quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Op google is 1 van de zoekresultaten:
Bar Moustache - Centrum - Amsterdam, Noord-Holland - Yelpwww.yelp.nl › Uitgaansleven › Bars
Kortom, zoals onze postmoderne filosoof Willem-Alexander zou zeggen: Het is jouw mening dat deze eetgelegenheid niet als horecazaak aangemerkt kan worden en daartegenover staan andere meningen.
Maar na die lange verhandeling over culinair, zwarte tafeltjes, terrasvergunning en ravioli begrijp ik je point nog steeds niet goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Voor Badr was dat niet zo natuurlijk of hij heeft echt schijt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Naturlijk is horeca, ik heb gisteren ook gezegt,
ook als jij heeft een schoarma tente is horeca.
en wat verstond Badr er dan niet van, 'niet in horeca'?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Leugenaar:quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Lekker man Schoarma.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ok, de rechter bedoelde HoLuReCa.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Het is horeca, het is duidelijk, lijkt mij.quote:
hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij vragen niets over Bar Moustache, want wij weten dat het een horecagelegenheid is.
Arme zouzou, wat zal dit pijn doen
Ja nee klopt, het gaat hier nooit over de kinderen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,
ik hoop dat Estelle gelukkig is, omdat deze vrouw heeft 2 manen in haar leven,
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
jullie veel over Everink en niet over de kinderen, het zalk een schoc voor hun.
Het zal voor de kinderen ongetwijfeld een troost zijn dat ze een eigen papa hebben en geen sodemieter met Hari te maken hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
Dat schijnt niet interessant genoeg te zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nee klopt, het gaat hier nooit over de kinderen.
Ok, we laten iedereen met kinderen vrij rondlopen, want ja, wel zielig voor de kinderen, wat een 'shock' voor hun.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
nou inderdaad, daar noem je eens een heel goed punt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
Nou, een goed voorbeeld is natuurlijk ook relatief. Als jouw doel is dat je kinderen asociale varkens worden die teren op het geld van belastingbetalend en reclameuitzendend Nederland, tsja, dan kan zo'n figuur nog best een goed voorbeeld zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef WRH het volgende:
[..]
nou inderdaad, daar noem je eens een heel goed punt.
ik vind het werkelijk te asociaal voor woorden dat zo iemand zichzelf een mooi voorbeeld voor andermans kinderen vind.
het lijkt mij afschuwelijk voor de vader van deze kinderen om na elk papa-weekend je kinderen af te moeten zetten bij zo'n geweldidadige gek.
meneer de kickbokser had ook wel eens stil mogen blijven staan bij het effect van zijn gedrag op het gezin.
Ik denk dat ze God dankbaar mag zijn dat Badr zich er niet mee bemoeit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:39 schreef barca1971 het volgende:
Hij denkt nog niet eens na over zijn eigen kind laat staan over de gevolgen van zijn gedrag..wat zou Daphe hier allemaal van vinden terwijl ze Badrs dochter in haar 1tje op moet voeden?
Waar zeg ik dat jij op Badr ligt? Maar jij kan niets negatiefs over hem zien dus dan moet deze opsluiting jou toch wel pijn doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
De kinderen zijn gek met hem en hij met de kinderen, staat allemaal in het scenarioquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal voor de kinderen ongetwijfeld een troost zijn dat ze een eigen papa hebben en geen sodemieter met Hari te maken hebben![]()
Ik vind het wel sneu voor die kinderen dat hun moeder een domme geit is die ze aan zo'n gevaarlijke man blootstelt. Maar da's met deze politieactie (tijdelijk?) weer opgelost.
Het VWO is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef barca1971 het volgende:
Vanavond Yves bij Pauw en Witteman; Badr heeft eçht écht VWO denkniveau !
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef barca1971 het volgende:
Vanavond Yves bij Pauw en Witteman; Badr heeft eçht écht VWO denkniveau ! ik kom zelf nooit in een lunchroom.
Maar hij gebruikt zijn hersens niet, omdat zijn natuurlijke driften altijd de overhand krijgen, of het nu om voedsel of om corrigerende tikken gaat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef barca1971 het volgende:
Vanavond Yves bij Pauw en Witteman; Badr heeft eçht écht VWO denkniveau !
Oh ja, wat dom van mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
De kinderen zijn gek met hem en hij met de kinderen, staat allemaal in het scenario
.. daarom is het heel belangrijk dat jullie elke dag tegen iedereen die jullie tegenkomen zeggen hoe lief papa Badr is, zeg vooral heel vaak dat oom Gullit een lul is, omdat 'ie geen PlayMobil wilde kopen nadat we naar Australië en Nieuw-Zeeland zijn geweest, en omdat hij het stom vond dat ik niet kon koken. Terwijl hij ***verdomme in het Nederlands elftal heeft gevoetbald.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:45 schreef barca1971 het volgende:
Mama wat was er gisteravond nou weer aan de hand Papa Badr was toch vrij???
ach schatjes; dat doen alle jaloerse mensen, die kunnen het niet hebben dat Badr nu bij ons woont en voor ons zal zorgen..het is een hetze zeg ik jullie! een HETZE!
Estelle is zelfs niet van deze planeet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
Zouzou is van Nal Hutta!quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Estelle is zelfs niet van deze planeet?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |