En bij rijontzegging mag je ook niet even je auto pakken, zelf niet om een broodje te eten ''om de hoek'' zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:08 schreef DeeBee het volgende:
Die teksten van Ficq: 'ja het was maar een broodje in een horecagelegenheid, maar hij wilde niet aan de voorwaarden tornen!'
Okee... Misschien had hij dan gewoon niet naar een horecagelegenheid moeten gaan, dan hadden mensen misschien geloofd dat hij daar ook echt niet aan wilde tornen. Nu wordt het omgekeerd en krijg je teksten als 'maar het was maar een broodje in de horeca!', wat een onzin. Bij een rijverbod na alcoholgebruik in het verkeer mag je ook niet 'alleen maar naar de supermarkt op de hoek' rijden.
Het is gewoon pure minachting van justitie om je voorwaarden zo overduidelijk te schenden 3 dagen na je voorlopige vrijlating...
Volgens mij kan ze niet eens kokenquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef barca1971 het volgende:
hij moest toch wat, Estelle is gewend alleeeeen maar buiten de deur te eten...
Dat was Gullit ook.quote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef barca1971 het volgende:
hij moest toch wat, Estelle is gewend alleeeeen maar buiten de deur te eten...
Is al (deels) gebeurdquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
ja heerlijk he, gewoon een echte real life soap die vast nog heel lang gaat lopen.
genieten elke ochtend, even mijn morning koffie en kijken wat die stumpert of die blonde dombo nu weer gedaan hebben, vermakelijk.
het wachten is alleen nog op een zeker persoon om hier 'uitleg ' over te komen geven en te vertellen waarom dit heel zielig is voor Badr en wat er allemaal niet waar is.
(bij voorkeur rond lunchtijd, zou dat lukken?)
los van het feit dat ik er niets van geloof dat het 'een ongelukje' was maar dat hij heus wel wist wat hij aan het doen was, denk ik dat als Ficq dit volhoudt ze zich de ogen uit haar hoofd mag schamen omdat ze blijkbaar dingen niet goed helder kan uitleggen aan haar cliënten, lijkt mij toch ook wel een hele belangrijke taak van een advocate.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)eer-voor-rechter.xml
RTL Nieuws | 13 november 2012, 08:23
Badr Hari binnen 48 uur weer voor rechter
[ afbeelding ]
"Hij had 's ochtends getraind en is daarna een broodje gaan eten", zegt Ficq.
"Als hij had geweten dat dit eronder zou vallen, dan had hij dit nooit gedaan.
ik denk dat de mensen burgers en politie dit al lang doorhadden, helaas alleen de rechter nog niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef barca1971 het volgende:
. hij is een echte narcist met een enorme zelfoverschatting die op alles neerkijkt en dat is een feit, heeft de psycholoog al geconstateerd
het probleem van Badr is dat hij zichzelf gewoon ongenaakbaar vind, en zichzelf heeft aangeleerd om voor zijn wangedrag excuses te verzinnen die hem meestal, ik zeg meestal, uit de problemen hielden. Het lijkt erop dat die dagen voorbij zijn omdat mensen zijn gedrag doorhebben
http://schaamte.com/2011/04/schaamtecultuur-versus-schuldcultuur/quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk dat de mensen burgers en politie dit al lang doorhadden, helaas alleen de rechter nog niet.
Het gedrag van Badr, "ik heb niks gedaan", klinkt mij best bekend. Toen mijn kinderen klein waren, woonden er hier in de buurt diverse van die figuurtjes (mag niet discrimineren), arrogant en hadden het nooit gedaan, al had je het zelf gezien
.
ik hoef toch niet alle hoofdstukken te lezen héquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://schaamte.com/2011/04/schaamtecultuur-versus-schuldcultuur/
Allemaal. Kom op hup aan de slag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoef toch niet alle hoofdstukken te lezen hé![]()
Voordat ik me daar doorheen heb geworsteld, loopt Badr alweer vrij rondquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allemaal. Kom op hup aan de slag.
Dat is een nieuwe categorie. Zouzou weet daar het juridische fijne wel van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef n00b13 het volgende:
Domme vraag: Wat zijn 'natte horecavoorwaarden'?
En Badr is nat gegaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe categorie. Zouzou weet daar het juridische fijne wel van.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
"Mijn cliënt heeft de schorsingsvoorwaarden overtreden, maar hij was in de
veronderstelling dat hij 'natte horecavoorwaarden' had.
" Dat betekent dat Hari dacht dat hij alleen niet in gelegenheden mocht komen waar alcohol wordt geschonken. (ze hebben nota bene een hele wijnkaart daar in die ''broodjeszaak'' Mustache)
Je kunt soms beter een domme vraag stellen dan geen vraag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef n00b13 het volgende:
Of andersom?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je kunt soms beter een domme vraag stellen dan geen vraag.
En wij, pauperige nitwits, begrijpen er natuurlijk geen (broodje) bal van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe categorie. Zouzou weet daar het juridische fijne wel van.
Dat je als eikel je pielemuis niet in een glas wijn mag hangen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef n00b13 het volgende:
Neem je tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Voordat ik me daar doorheen heb geworsteld, loopt Badr alweer vrij rond
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef barca1971 het volgende:
Als ik uit de gevangenis zou komen zou ik me bescheiden opstellen en niet in het openbaar verschijnen. Die mensen sporen niet
dat vind ik ook..ik zou lekker thuisblijven, het niet op gaan zoeken en aangezien ze beweren ziek van verliefdheid te zijn zouden ze niet eens naar buiten moeten willen..je schaamt je toch lijkt me zo..maar het feit dat ze het toch weer heben gedaan is allemaal inherent aan aandacht, ze kicken daarop, plus hoort het natuurlijk bij het media plan van evert dat moeten we ook niet vergeten, plan onvoorwaardelijke liefde, remember..waarom gaan ze niet wandelen in het bos of aan het strand, whatever, maar niet dit weer
Ik denk ook dat de "broodjeszaak" een duit in het zakje deed en pardoes een wijnkaart tevoorschijn haalde om Badr in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef WRH het volgende:
'Het is niet aan Badr te wijten'
nee natuurlijk niet, het is hem weer overkomen, hij was wederom slachtoffer, dit keer van zijn rommelende maag en een vriendin die niet kan koken, ja wat móet je dan toch als zielig niet voor zichzelf zorgend persoon?
dan moet je toch wel? gedwongen werd hij, dat lijkt mij duidelijk.
nee, het was een complot, hij is stiekem overgehaald door al die Nederlanders die een hekel aan hem hebben, hij is er ingeluisd want de politie en de pers stonden hem stiekem op te wachten bij elk restaurant in Amsterdam.
de officier van justitie heeft hem zelf uitgenodigd om onder een goed broodje tijdens de lunch eens even te praten over hoe hij zo erg door het hele land wordt aangevallen en daar is hij in goed vertrouwen ingetrapt, wat een val zeg, vreselijk.
zijn advocate gaat natuurlijk meteen justitie aanklagen wegens zoveel onrecht en flink schadevergoeding vragen.
of stond dat niet allemaal in het marketing rapportje van Evert?
Ruudje natuurlijk. Die had zijn privédetective ingeschakeld om Badr en Estelle te volgen: Toen ze bij de broodjeszaak naar binnen gingen belde Ruud gauw de politie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:53 schreef WRH het volgende:
ohja, die mogen we niet vergeten, de broodjeszaak zit natuurlijk ook in het complot.
wie nog meer...
Misschien heeft die toko zelf de politie wel gebeld. Het zal je gebeuren zeg, al je klanten lopen weg, tenminste, die met verstand lopen ff een eindje doorquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ruudje natuurlijk. Die had zijn privédetective ingeschakeld om Badr en Estelle te volgen: Toen ze bij de broodjeszaak naar binnen gingen belde Ruud gauw de politie.
dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Bij de kamer van de handel "bar moustache"is geregisteerd als een lunchroom,
absoluut niet als een restaurant, ja Tim Immers en zijn compagnon Rob Benoni zegen het of een ."restaurant" is, maar voor de belasting nee, gewoon een lunchroom
Hun UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementrechtbank...dus makkelijk voor de rechter om daar te zoeken. Ze hebben geen vergunning voor sterkte alcohol, dat is ook een kleine kaart en geen echt "culinaire iets"hun Italianse chef: Fabio kan goed pasta koken zoals : tortilleni/ravioli maar ze hebben ook hotspot en veel sandwichs ...het is meer voor in de dag, soms komen toeristen tot 1 uur nacht.etc...
daar staan ook kleine zwaarte tafeltje.
Dus dat is gewoon een lunchroom.
ze hebben ook geen terras verguning.
Ik wilde juist voorstellen om aldaar een borreltje te drinken en met zijn allen (-1, zij heeft haar portie vrijdag al gehad) te proosten op de goede afloop.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:00 schreef WRH het volgende:
Restaurant de snor, vanaf nu Dé tent voor criminele kickboksers en hun waterstof peroxide vriendinnetjes, ja, dat is de doelgroep die je wil hebben.
heeft iemand al een diepte interview met de eigenaar / kelner van die tent gevoerd? die hebben nu toch ook wel wat schade in de vorm van inkomstenderving, wie wil daar nu nog gezien worden?
Dit was je spreekbeurt, we mogen nu vragen stellen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
absoluut niet als een restaurant, ja Tim Immers en zijn compagnon Rob Benoni zegen het of een ."restaurant" is, maar voor de belasting nee, gewoon een lunchroom
Hun UVH zijn gedeponeerd bij de arrondissementrechtbank...dus makkelijk voor de rechter om daar te zoeken. Ze hebben geen vergunning voor sterkte alcohol, dat is ook een kleine kaart en geen echt "culinaire iets"hun Italianse chef: Fabio kan goed pasta koken zoals : tortilleni/ravioli maar ze hebben ook hotspot en veel sandwichs ...het is meer voor in de dag, soms komen toeristen tot 1 uur nacht.etc...
Heb je wel de Nederlandse KVK geraadpleegd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef zouzou het volgende:
Dus als je grote held de KVK heeft geraadpleegd, maakt dat de fout des te erger.quote:KVK 52659003Vestigingsnr. 000016992946Utrechtsestraat 141 hs1017VMAmsterdamHoofdvestiging52659003 0000 000016992946 Bar Moustache. Bar Moustache. Restaurants. Roti Horeca. Roti Horeca. Utrechtsestraat 141hs ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |