Inhoud is jou niet bekend, wat doe je hier eik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Laysa het volgende:
ZOUZOU hou nou eens op. Je bent echt stommer dan stommer dan stommer dan Estelle
Neuh, het is best slim om horeca alleen maar met nachtzaken te associëren. En vervolgens het onzekere voor het zekere te nemen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef zouzou het volgende:
ja, hij is toch naif denk ik, dom is hij echt niet maar nu ja.
Als ze ooit dgk volgde, maar dat denk ik niet. Zouzou is een heuse wanna bequote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zouzou is estelle d'r alias op fok ?
Als je als restaurant niet meetelt als je geen Michelinsterren hebt dan is de restaurantkeuze in NL behoorlijk beperkt....quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Dat is horeca...hotel restaurant cafe, en dat is een lunchroom met alcohol met menus maar geen steeren rest.of zo, ja hij heeft een grote fout gedaan, hij heeft denk ik niet door, hij denkt misschien nachtclubs etc...hij denkt snacht, dat denk ik.
Jou lekker irriterenquote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Inhoud is jou niet bekend, wat doe je hier eik.
Dan had ie dat even netjes moeten navragen en niet het risico nemen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Dat is horeca...hotel restaurant cafe, en dat is een lunchroom met alcohol met menus maar geen steeren rest.of zo, ja hij heeft een grote fout gedaan, hij heeft denk ik niet door, hij denkt misschien nachtclubs etc...hij denkt snacht, dat denk ik.
Net te laat, okquote:
okquote:
Hij had Benedicte toch gewoon even kunnen bellen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie dat even netjes moeten navragen en niet het risico nemen.
En dus is het dom, zeker als je nčt zo blij bent dat je weer vrij bent ga je zulke domme risico's niet nemen.
Ja dat was helemaal een giller, dat ze het al had zien aankomenquote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had Benedicte toch gewoon even kunnen bellen.
Dat mens brengt waarschijnlijk een vermogen in rekening en ze had "dit soort misverstanden al zien aankomen"... had hem dan op het hart gedrukt even te bellen bij twijfel.
Of een simpel; als je er iets kunt eten of drinken dan heb je er niets te zoeken.
Horeca dus.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Fijne advocate heb je dan. Zo proactief ook.quote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Ja dat was helemaal een giller, dat ze het al had zien aankomen
Yeah voor net eerst zonder Estellequote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef barca1971 het volgende:
ohhh de beau monde awards zónder Estelle! das pas een ramp
Een ruudje met een tuutje. Maar ja best sneu dat broodje kaasquote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef barca1971 het volgende:
estelle moet vanavond tarzan weer uit de kast halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |