Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Scuidward het volgende:
Je klacht is dus dat je niet aangereden bent, daar waar je daar wel op gehoopt had.
Trololol. Het is wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
Precies, twee keer niet gekeken en slechts twee keer niet omkijken nekt me alquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Twee keer gewoon niet naar rechts kijken.
Ik vind niet dat ze het zo zwart-wit moeten bekijken...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
quote:
Ze moeten zelf maar wat meer oplettenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Quit het volgende:
Ja maar mijn bijzondere verrichtingen waren gewoon goed zei hij.. alleen dit. Echt wtf
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...quote:
Bijzondere verrichtingen zijn net zo belangrijk als het kunnen starten van de auto.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Quit het volgende:
Ja maar mijn bijzondere verrichtingen waren gewoon goed zei hij.. alleen dit. Echt wtf
Zoals ik het lees ben je terecht gezaktquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Nee, nog nooit. Vertel me er alles over.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...
Ik zou eerder een andere instructeur nemen in dit geval, eentje die je wel durft aan te pakken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef Quit het volgende:
Nou ik vind ze echt te streng... moet nu ook weer lessen nemen in de tussentijd. Instructeur zei gelukkig dat hij gelijk weer ging aanvragen
Jij bent zeker een petje?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...
Nou ik hoop voor je dat je niet zo'n figuur als ik had krijgt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb over twee weken examen, brrrr.
False. Niet altijd is dat zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jij bent zeker een petje?
Want wat boeit die weg van rechts nou he? een fietser/scooter/motor remt wel voor me af, en een auto, ja dat heeft toch geen persoonlijke schade.
Zo zo, vwo nog wel. Hier is je roze pasje. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.
En nee ik ben geen beetje, die typen in gebrekkig Nederlands. Vorig jaar vwo gehaald.
Tuurlijk is dat wel belangrijk, als jij je doppen niet open hebt bij een van de basisregels faal je gewoon en mag je lekker zakken. De auto een keer laten afslaan dat mag, dit niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.
En nee ik ben geen beetje, die typen in gebrekkig Nederlands. Vorig jaar vwo gehaald.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Geen voorrang geven aan verkeer van rechts is zo'n erge fout, omdat het een van de basisregels is die er al vanaf de eerste les ingepompt worden. Fijn dat je goed bent op de parkeerplaats, maar op de weg ben je een gevaar als je rechts geen voorrang geeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
Ja maar verder ging alles prima! Snelweg, invoegen, alles! Mijn rij-instructeur zei van te voren zelfs: foutjes maken mag, alleen geen erge''. Daarnaast heb ik me goed gehouden aan zijn: ''geen zicht, geen snelheid''.
Waardeloze instructeur dus met valse hoop...
Basisregels? Theorie heb ik gewoon op zak hoor, foutje mag kan gebeuren toch? Hoe moet je ooit je examen halen als dit al niet eens mag. Dan kunnen ze echt elke rit wel iets verzinnen zodat je nooit slaagt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel belangrijk, als jij je doppen niet open hebt bij een van de basisregels faal je gewoon en mag je lekker zakken. De auto een keer laten afslaan dat mag, dit niet.
Dan had je gewoon een chille examinator maar ik had echt zo'n lulquote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Etcetera het volgende:
TS is een dikke prutser, ik heb een stuuringreep gehad tijdens mijn rij-examen en ben geslaagd. In 1 keer.
Dus omdat je je theorie op zak hebt mag je wel een foutje maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Basisregels? Theorie heb ik gewoon op zak hoor, foutje mag kan gebeuren toch? Hoe moet je ooit je examen halen als dit al niet eens mag. Dan kunnen ze echt elke rit wel iets verzinnen zodat je nooit slaagt...
Basisregels jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Basisregels? Theorie heb ik gewoon op zak hoor, foutje mag kan gebeuren toch? Hoe moet je ooit je examen halen als dit al niet eens mag. Dan kunnen ze echt elke rit wel iets verzinnen zodat je nooit slaagt...
Dan had je je lippen eromheen moeten sluiten om te kunnen slagen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Dan had je gewoon een chille examinator maar ik had echt zo'n lul
Nee jij kunt gewoon niet rijden, duidelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Dan had je gewoon een chille examinator maar ik had echt zo'n lul
Als jij 2 ingrepen hebt, waarbij de examinator moet ingrijpen omdat jij anders een ongeval had kunnen veroorzaken.. Dan ben je terecht gezakt. Wat als je wel je pasje hebt, je kijkt niet naar rechts en je rijdt een kind dood dat voorrang had?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al dat anderen ook een beetje moet opletten. Je moet het in het verkeer immers samen oplossen!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Als jij 2 ingrepen hebt, waarbij de examinator moet ingrijpen omdat jij anders een ongeval had kunnen veroorzaken.. Dan ben je terecht gezakt. Wat als je wel je pasje hebt, je kijkt niet naar rechts en je rijdt een kind dood dat voorrang had?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Agiath het volgende:
Twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien, en niet snappen dat je dan zakt?_!
Dat jij maar nooit je rijbewijs haalt
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al dat anderen ook een beetje moet opletten. Je moet het in het verkeer immers samen oplossen!
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan had je je lippen eromheen moeten sluiten om te kunnen slagen.
Dus als jij nooit oplet, moet ieder ander dat altijd wel doen om jouw incompetentie te compenseren?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al dat anderen ook een beetje moet opletten. Je moet het in het verkeer immers samen oplossen!
Dat dacht die gozer gisteren in de file ook, toen die mij bijna van mijn motor afreed.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit foutjes in het verkeer?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Franknfurter het volgende:
TS kan beter zich door mama laten voortduwen in de buggy. Stuk veiliger.
Carmageddon!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Lekker mensen dood rijden he!
Ja maar niet op het examenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit foutjes in het verkeer?
Fixed.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Nou ik hoop voor je dat je niet zo'n figuur als ik tegenkomt op je examen.
Ja ik laat het hier niet bij zitten hoor! Ik stuur ze denk ik nog een brief waarin ik mijn klachten opstel en dan hopen dat ik bij m'n volgende examen wel slaag.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat dacht die gozer gisteren in de file ook, toen die mij bijna van mijn motor afreed.
Dat heb ik toen even met hem samen opgelost door hem even de huid vol te schelden dat hij beter moet uitkijken.
Ja, of vraag een staats examen aan. Dan houden ze rekening met je en stippelen ze een route uit zonder die nare zijwegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik laat het hier niet bij zitten hoor! Ik stuur ze denk ik nog een brief waarin ik mijn klachten opstel en dan hopen dat ik bij m'n volgende examen wel slaag.
ik maak wel eens foutjes hoor. Alleen niet dit soort oerdomme, gevaarlijke fouten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit foutjes in het verkeer?
Neem nou maar genoegen met de buggy. dit gaat je nergens brengen jongen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik laat het hier niet bij zitten hoor! Ik stuur ze denk ik nog een brief waarin ik mijn klachten opstel en dan hopen dat ik bij m'n volgende examen wel slaag.
Waarschijnlijk moest je laat op de dag en waren al velen gezakt, waardoor het quotum al bereikt was, en dus mocht je wel slagen? Want zo doen ze het daar volgens mijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef ChronoVisor het volgende:
He TS, ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Goed he?
Ts, ik heb alle 2 mijn rijbewijzen (motor en auto) in 1 keer gehaald.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest je laat op de dag en waren al velen gezakt, waardoor het quotum al bereikt was, en dus mocht je wel slagen? Want zo doen ze het daar volgens mij
Oh dat klinkt wel goed inderdaad, kunnen ze ook niet zeiken om kleine dingetjes.. heb je een link?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, of vraag een staats examen aan. Dan houden ze rekening met je en stippelen ze een route uit zonder die nare zijwegen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Quit het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed inderdaad, kunnen ze ook niet zeiken om kleine dingetjes.. heb je een link?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Quit het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed inderdaad, kunnen ze ook niet zeiken om kleine dingetjes.. heb je een link?
Je hebt gelijk! Rechts voorrang geven is alleen maar van belang als jouw auto kleiner is, een zebrapad is optioneel en rood licht hoef je alleen maar op te merken als je geen haast hebt. En als we er dan toch mee bezig zijn lijkt het me ook onzin om zonder drank achter het stuur te kruipen want je moet toch na het stappen thuis kunnen komen en taxi's zijn duur en het is te koud om te fietsen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Nog niet inzien dat dit gewoon echt je eigen schuld is...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest je laat op de dag en waren al velen gezakt, waardoor het quotum al bereikt was, en dus mocht je wel slagen? Want zo doen ze het daar volgens mij
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Maar ts, je hebt wel je theorie hoor.
Hoe vaak heb je er nou eigenlijk over gedaan?
Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie
Ik had hem die keer daarop wel gehaald maat het is gewoon pure willekeur daar qua toetsen die je krijgtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Kreeg je ook vragen over voorrang want daar ben je dan de mist in gegaanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik had hem die keer daarop wel gehaald maat het is gewoon pure willekeur daar qua toetsen die je krijgt
Dat is het gevaar van betalen in natura.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wel een dure les. Wat kost dat tegenwoordig? 250euro ofzo? Als je gezakt was omdat je niet wist hoe je de auto moet starten of omdat de instructeur je pik te klein vond was het ook wel een terechte klacht geweest
Ik ben geslaagd omdat ik goed en veilig reed.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Een toets is toch ook om je kennis te toetsen? Niet om te kijken of je standaard vragen uit je hoofd kan leren?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik had hem die keer daarop wel gehaald maat het is gewoon pure willekeur daar qua toetsen die je krijgt
Tjah gelukkig kon ze mijn 30cm wel waarderen. In een keer geslaagd terwijl ik niet eens weet wat rechts en links isquote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is het gevaar van betalen in natura.
Nee hoor, er zijn genoeg gasten zoals TS die wel slagen omdat ze mazzel hebben dat de examinator een stijfje kreeg van een voorbij dartelend milfje en even niet oplette.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef UpsideDown het volgende:
Heel NL kan autorijden, behalve TS![]()
De examinator moest gewoon z'n quotum halen, hij had te weinig zakkers.
Ja kijk ik weet wel wie voorrang heeft, maar ik zag die weg gewoon of zat niet op te letten o.i.d. NAtuurlijk weet ik dat rechts voorrang heeft, tenzij anders aangegeven. Maarja, praktijk is anders dan theoriequote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kreeg je ook vragen over voorrang want daar ben je dan de mist in gegaan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja kijk ik weet wel wie voorrang heeft, maar ik zag die weg gewoon of zat niet op te letten o.i.d. NAtuurlijk weet ik dat rechts voorrang heeft, tenzij anders aangegeven. Maarja, praktijk is anders dan theorie
Ik zag t wel hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tjah gelukkig kon ze mijn 30cm wel waarderen. In een keer geslaagd terwijl ik niet eens weet wat rechts en links is
Volgende keer beter man, je kan het makkelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja kijk ik weet wel wie voorrang heeft, maar ik zag die weg gewoon of zat niet op te letten o.i.d. NAtuurlijk weet ik dat rechts voorrang heeft, tenzij anders aangegeven. Maarja, praktijk is anders dan theorie
Als je in de praktijk niet oplet kun je niet doodgereden worden bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer beter man, je kan het makkelijk.
Kijk, alweer een voorbeeld van dat die examinators gewoon kut zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben ooit gezakt omdat ik een lijnbus geen voorrang gaf. Bus stond stil in de bushaven met richtingwijzer naar rechts. Op het moment dat ik 'm voorbij aan het rijden was zag ik de lichten aan de linker zijkant aangaan en meneer de buschauffeur trok meteen op... doen ze wel vaker overigens. Alleen zat de examinator duidelijk ook niet op te letten. Ik haat die man nog tot op de dag van vandaag.
Knap hoor!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Quit het volgende:
[..]
zullen we in dm verder gaan op de details?quote:
Nee, die 3 motorrijbewijzen gaat gewoon om geld verdienen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Kijk, alweer een voorbeeld van dat die examinators gewoon kut zijn
Dit gaat gewoon om geld verdienen, dit gaat allerminst om het toetsen
staat letterlijk in de wet, op het moment dat dat knipperlicht links aan gaat, heeft ie voorrangquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben ooit gezakt omdat ik een lijnbus geen voorrang gaf. Bus stond stil in de bushaven met richtingwijzer naar rechts. Op het moment dat ik 'm voorbij aan het rijden was zag ik de lichten aan de linker zijkant aangaan en meneer de buschauffeur trok meteen op... doen ze wel vaker overigens. Alleen zat de examinator duidelijk ook niet op te letten. Ik haat die man nog tot op de dag van vandaag.
Dat zal het zijn geweest en niet de rest van de rit die bagger wasquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
zullen we in dm verder gaan op de details?
1e wat ik vind:quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Wat kost examen doen vandaag de dag eigenlijk?
450¤quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Aan het CBR moet je rond de 90 euro betalen maar er komen nog kosten overheen van de rijschool omdat zij een personeelslid en auto ongeveer twee uur kwijt zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Hopelijk liet je het daarbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben 2x gezakt, 1 keer omdat ik een auto van rechts niet voorliet en 1 keer omdat ik door rood reed, belachelijk idd
Tja, dan is het wel ruk als je zakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
1e wat ik vind:
Los rijexamen: ¤225,-
ik neem aan dat je sindsdien alleen nog met het OV gaat?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben 2x gezakt, 1 keer omdat ik een auto van rechts niet voorliet en 1 keer omdat ik door rood reed, belachelijk idd
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee rijd al 10 jaar schadevrijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik neem aan dat je sindsdien alleen nog met het OV gaat?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Quit het volgende:
[..]
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtswat een onzin om mensen daar voor te laten zakken
Mwa, vind het vrij normale prijzen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Quit het volgende:
[..]
Aan het CBR moet je rond de 90 euro betalen maar er komen nog kosten overheen van de rijschool omdat zij een personeelslid en auto ongeveer twee uur kwijt zijn.
Bij mij vragen ze 190 euro (incl. betaling aan cbr)
Vuile afzetters dus... Rijles kost 62 per 1,5 uur.
Dit kost me een vermogen! Allemaal door zo'n kut examinator
250quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Had je hem omgekocht?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef BadderAapje het volgende:
Hihi, ik ben vol door rood gereden op een druk kruispunt.. toch geslaagd.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Quit het volgende:
[..]
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtswat een onzin om mensen daar voor te laten zakken
gewoon ff pijppen.quote:
Jaja met 10.000 km op de klok erbij gezet zeker.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee rijd al 10 jaar schadevrij
Ja maar ik zie er best wel jong uit (15-16 zou ik best geschat kunnen worden) dus dat zal dan best wel pedo zijn...quote:
Hij vond mijn reden geldig.. de zon scheen vol in het gezicht en stoplicht was net na een haakse bocht. ik moet er wel bij zeggen dat wij hierna de snelweg opgingen en het hier stervend druk was en dat ik hier perfect reed.quote:
Heb wel een aantal jaar nauwelijks gereden jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja met 10.000 km op de klok erbij gezet zeker.
Elke dag 10 kilometer. Je lijkt mijn zusje welquote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb wel een aantal jaar nauwelijks gereden ja
Maar nu 4 jaar lang elke dag
Die ideetje had ik ook alquote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef lipjes het volgende:
Echt, Ts is nog te dom om te scheiten volgens mij..
Minstens 35 km per dag hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag 10 kilometer. Je lijkt mijn zusje wel. 20 per dag en denken dat ze kan rijden. Ja, totdat er een container op de linkerhelft van de straat staat, daar kruipt ze vervolgens voorbij.
![]()
Als mijn auto zou afslaan op een gelijkwaardige kruising wil dat nog niet zeggen dat iemand van rechts me er gewoon in mag rijden. Ik sta immer al op het kruisingsvlak.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
staat letterlijk in de wet, op het moment dat dat knipperlicht links aan gaat, heeft ie voorrang
lekker krom, maar het is echt zo...
Wel een beetje een jammer besluit van de examinator natuurlijk!
Nee, die kerel was bagger. Stond 'ie ook bekend voor. Hoorde na afloop van mijn instructeur dat deze examinator nog nooit iemand tijdens de eerste keer had laten slagen bij hem, en hij liep al wat tientallen jaren mee. Drie lessen later ben ik ben vlag en wimpel geslaagd (bij een absolute geweldenaar van een examinator)quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef D0808 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn geweest en niet de rest van de rit die bagger was.
Wow Zuid Frankrijk helemaal, petje af hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Minstens 35 km per dag hoor![]()
En 1x in alleen naar zuid frankrijk gereden ik kan wel rijden hoor
Nou niks knaps aan nee maar ik heb zat geredenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow Zuid Frankrijk helemaal, petje af hoor..
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou niks knaps aan nee maar ik heb zat gereden
Jongen jank toch niet zo. Als jij binnen een half uur rijden twee zijstraten over het hoofd ziet ben je gewoon een kneus en een gevaar op de weg en ben je terecht gezakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Kijk, alweer een voorbeeld van dat die examinators gewoon kut zijn
Dit gaat gewoon om geld verdienen, dit gaat allerminst om het toetsen
daaromquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja maar ik zie er best wel jong uit (15-16 zou ik best geschat kunnen worden) dus dat zal dan best wel pedo zijn...
Gast ik heb 5 minuten op de snelweg gereden en 25 minuten door de bebouwde kom. Dan kom je verdomd veel weggetjes van rechts tegen dus twee valt echt behoorlijk meequote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jongen jank toch niet zo. Als jij binnen een half uur rijden twee zijstraten over het hoofd ziet ben je gewoon een kneus en een gevaar op de weg en ben je terecht gezakt.
Je kan wel vwo heben maar als ik jouw posts zo lees vraag ik me af of het niet beter is dat het CBR jou een psychische test laat maken of je überhaupt wel geschikt bent om ooit een moterrijtuig te besturen.
quote:Zaterdagavond is op de kruising van de Hoge Berkt en de Berkterbeemden in Bergeijk een auto over de kop gevlogen na een aanrijding. Die gebeurde doordat een auto die over de Hoge Berkt de auto van rechts geen voorrang had.
De chauffeur die geen voorrang gaf, vloog daarop over de kop en kwam in de berm terecht. Alle betrokkenen kwamen met de schrik vrij, al voelde de chauffeur die werd aangereden zich even niet goed.
Je meent het echt he?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef Quit het volgende:
[..]
Gast ik heb 5 minuten op de snelweg gereden en 25 minuten door de bebouwde kom. Dan kom je verdomd veel weggetjes van rechts tegen dus twee valt echt behoorlijk mee
Gewoon indien examen gehaald direct door naar EMGquote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jongen jank toch niet zo. Als jij binnen een half uur rijden twee zijstraten over het hoofd ziet ben je gewoon een kneus en een gevaar op de weg en ben je terecht gezakt.
Je kan wel vwo heben maar als ik jouw posts zo lees vraag ik me af of het niet beter is dat het CBR jou een psychische test laat maken of je überhaupt wel geschikt bent om ooit een moterrijtuig te besturen.
Dus als jij je rijbewijs had gehaald, en je rijdt eens een uurtje, dan vind je het wel normaal om vier auto's aan te rijden?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef Quit het volgende:
[..]
Gast ik heb 5 minuten op de snelweg gereden en 25 minuten door de bebouwde kom. Dan kom je verdomd veel weggetjes van rechts tegen dus twee valt echt behoorlijk mee
Het is niet zo dat dit structureel is! het gebeurt me af en toe, daarom moeten andere wegbestuurders ook goed blijven oplettenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dus als jij je rijbewijs had gehaald, en je rijdt eens een uurtje, dan vind je het wel normaal om vier auto's aan te rijden?
Ik rijd elke dag zo'n 40km binnendoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef Quit het volgende:
[..]
Nogmaals: wij moeten niet voor jou op gaan letten, jij moet zelf opletten en er vanuit gaan dat de anderen jou ook best over het hoofd kunnen zien... Alleen zo houden we het met z'n allen veilig op de weg...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Quit het volgende:
[..]
Het is niet zo dat dit structureel is! het gebeurt me af en toe, daarom moeten andere wegbestuurders ook goed blijven opletten
Ah nu komt de aap uit de mouw. Jullie hebben gewoon in makkelijke gebieden afgereden?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik rijd elke dag zo'n 40km binnendoor.
dan kom ik ook een stuk of 30 wegen van rechts tegen, boehoe wat vervelend!
Voordeel voor mij is dat geen een van die wegen van rechts ook direct voorrang heeft, stoplichten, uitritten en voorrangswegen![]()
Oke nu is het dus echt een troll.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Quit het volgende:
[..]
Het is niet zo dat dit structureel is! het gebeurt me af en toe, daarom moeten andere wegbestuurders ook goed blijven opletten
Ik heb het nu over mijn dagelijkse woon-werk verkeerquote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef Quit het volgende:
[..]
Ah nu komt de aap uit de mouw. Jullie hebben gewoon in makkelijke gebieden afgereden?
Dan hou je het nog lang vol, het gemiddelde van TS z'n laatste examen staat op een auto per kwartierquote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef 75020 het volgende:
Ik rij voor mijn werk soms hele dagen door het centrum van Amsterdam en als ik net als TS zou denken zou ik om het uur een nieuwe auto aan mijn werkgever kunnen vragen.
Weet ik veel, ik ben gezaktquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef lipjes het volgende:
Zolang je hem maar genoeg doekoe gaf he?
Ik wil mezelf niet met TS vergelijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Dan hou je het nog lang vol, het gemiddelde van TS z'n laatste examen staat op een auto per kwartier
My bad, sorryquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet met TS vergelijken.
Tuurlijk die wist dat je voorlopig terug zou komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:07 schreef Quit het volgende:
Nou ik weet niet wat jullie haten want tijdens m'n rijlessen wat mn instructeur altijd zeer tevreden
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:10 schreef 75020 het volgende:
[..]
Tuurlijk die wist dat je voorlopig terug zou komen.
Ja 2x geen voorrang verlenen is verder prima.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:07 schreef Quit het volgende:
Nou ik weet niet wat jullie haten want tijdens m'n rijlessen wat mn instructeur altijd zeer tevreden
Ben je jaloers ofzo dat je geen vwo hebt?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Erg veel weet je ook niet he?
Toevallig VWO voor beginners?
Mwa, nee hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:14 schreef Quit het volgende:
[..]
Ben je jaloers ofzo dat je geen vwo hebt?
Als je je lippen maar op elkaar houdt.quote:
Je ziet serieus niet in dat je geheel terecht gezakt bent bedoel je?quote:
Picsquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Rectum het volgende:
als dit geen trolltopic is dan kruisig ik mijn ballen komend pasen
Ik heb daar geen formulier van.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Post het formulier dan. Haal wel je naam en adres weg
Je hebt ook zo een uitslag papier waarop staat dat je een sukkel bent die geen voorrang verleent. Die bedoel ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb daar geen formulier van.
Alleen een waarop ik zelf mn cijfers moest invullen, de oproepkaart en tot slot een ondertekende brief met dat ik geen ziektes en dergelijke heb.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien
Dat is echt niet vergelijkbaarquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ja ik zakte ook de eerste keer, ook echt om onzinredenen. Ik ging maar twee keer door rood, ging even 150 km/h op de autoweg want ik moest deze Porsche bestuurder met kapsones inhalen (wat denkt hij wel niet) en m'n examinator vond het gevaarlijk dat ik vol op gas trapte om het oranje licht nog te halen op een gelijkwaardig kruispunt
![]()
boelers
Jammer dat ik een vrouw had toen ik voor de eerste maal moest afrijden en meteen slaagde...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef Kitlerrr het volgende:
Het zijn wel naaiers inderdaad...
1e poging: ik zou te vlot rijden. Ik noemde het 'zeker' rijden.
2e poging: na de vorige opmerking heb ik mijn rijstijl aangepast maar nu zou ik te voorzichtig rijden...
3e poging: zat met buikgriep en maagkrampen in de auto. Ging uiteraard niet goed, helaas.
Uiteindelijk bij de 4e poging ging het goed. Had na 3 pogingen eindelijk een mannelijke examinator naast me zitten die dolgraag wilde weten welke kaas het lekkerst is voor op een tosti. Dat zou ik volgens hem moeten weten als kaasmeisje van de Appie. Ik heb hem met liefde geadviseerd.
Deze beste man was veel chiller. Zelfs toen ik eeeeigenlijk had moeten remmen voor een zebrapad waar 2 vrouwen gingen oversteken (kwamen aanlopen, gingen alleen wat sneller dan ik had ingeschat...) keurde de examinator de opmerking van mijn instructeur goed :'Het is mijn schuld. Ik geef haar altijd bonuspunten als ze de hoofddoeken er af rijdt!'
Dus ja, ze plukken je leeg en vrouwen zijn kut
Even gevaarlijk.quote:
Pff dan heb je geluk gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef dirtyfighte het volgende:
1 keer zij straat van rechts
1 keer bijremmen in bocht
1 keer een verboden in te rijden straat willen inrijden
1 keer te hard parkeerplaats opgereden van CBR op het einde xD
buschauffeurs hebben idd schijt aan al het andere verkeerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Nee, je bent een mongool. Tijdens de examen is die gast et inderdaad om in te grijpen als nodig. Alleen, als je dat in het echt doet is hij er niet en crash je je auto zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja dat is ook logisch. die mensen hebben voorrang als ze uit die havens komen. Dat is een stukje algemene kennis. Als die mensen op iedereen moeten wachten die op 200 meter afstand nadert komen ze nooit op de baan en komen alle mensen die op de bus staan te wachten te laat op hun bestemming.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
buschauffeurs hebben idd schijt aan al het andere verkeer
nee, maar ze gooien hem er al voor voordat ze hun knipperlicht aan doen, en je kan als automobilist moeilijk al gaan remmen als je een bus aan de kant ziet staan.. je weet immers neit wanneer ie weer vertrekt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Ja dat is ook logisch. die mensen hebben voorrang als ze uit die havens komen. Dat is een stukje algemene kennis. Als die mensen op iedereen moeten wachten die op 200 meter afstand nadert komen ze nooit op de baan en komen alle mensen die op de bus staan te wachten te laat op hun bestemming.
Kun je na gaan, ik heb het in één keer gehaaldquote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef GioStyle het volgende:
TS, weet je zeker dat je een mannetje bent en niet stiekem een vrouwtje?
2 keer niet kijken naar rechts en je schaapachtig afvragen waarom je het niet gehaald hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
Tja, rechts heeft voorrang.. Als je niet eens ziet dat er een weg is, dan had je waarschijnlijk ook niet geremd voor een auto die de weg op zou draaien..
Twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien, en niet snappen dat je dan zakt?_!
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duh, 2 potentiele ongelukken voorkomen..
Jawel, want als hij er niet was geweest had je een ongeluk veroorzaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Die weten echt niet hoe een computer werkt, laat staan dat ze hun weg naar FOK! vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er serieus van dit soort mensen...
Tsja FusionFreak weet ook de weg naar FOK! te vinden dus hij heeft helaas 'n punt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die weten echt niet hoe een computer werkt, laat staan dat ze hun weg naar FOK! vinden.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja FusionFreak weet ook de weg naar FOK! te vinden dus hij heeft helaas 'n punt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Ik denk dat het meer aan ts ligt dan aan zn rijschool...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Niemand benieuwd naar de rijschool van ts??
Ik heb in 88 mijn examen weten te behalenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef GioStyle het volgende:
Nice, ik ook plus theorie.
Maar mensen uit '88 rocken sowieso en al helemaal als je uit februari komt.
1888 met paard en wagen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb in 88 mijn examen weten te behalenen TS
Nee, Nissan Sunny Dieselquote:
2 keer een weg van rechts over het hoofd zien is noem jij geen erge fout?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
Ja maar verder ging alles prima! Snelweg, invoegen, alles! Mijn rij-instructeur zei van te voren zelfs: foutjes maken mag, alleen geen erge''. Daarnaast heb ik me goed gehouden aan zijn: ''geen zicht, geen snelheid''.
Waardeloze instructeur dus met valse hoop...
Oh ja, dat was die idioot.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Was je nog dronken ook??quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou niks knaps aan nee maar ik heb zat gereden
Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs gevenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:
Makkelijk praten jullie als je dat papiertje al hebt...
Instructeur had het er nog over dat ik officieële klacht kon indienen ouzo en dat ze het misschien dan nog terugdraaien.. Weet iemand daar meer over?
Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.
tsja je moet er wat voor over hebben, ik heb er ook 3x over gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...
Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef F7 het volgende:
[..]
Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs geven
welke mongool let er dan ook niet op wegen van rechts die voorrang hebben, een ongeluk is op die manier zo gebeurd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...
Als al die mensen met rij-ervaring zeggen dat je terecht gezakt bent, dan zou er toch een lampje moeten gaan branden als je ook maar enige zelf-reflectie bezit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:
Makkelijk praten jullie als je dat papiertje al hebt...
dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken
kutstichting
Nou kan me niet voorstellen maarjaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alsof die anderen foutloos rijdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wel als je 2 zijstraten van rechts over het hoofd ziet.
als die persoon dat zelf kan oplossen komt het goed, bij jou moest hij ingrijpen, tot 2x aan toe, ik mag hopen dat ik jou niet tegen kom als ik van rechts kom....quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof die anderen foutloos rijdenDie maken misschien weer blunders op kruispunten/invoegen/inhalen/bijzondere verrichtingen
Welke goede is gezakt dan? Jij ziet straten van rechts over het hoofd en als je die al niet ziet is er een dikke kans dat je ook andere dingen niet ziet. Jij valt dus al niet onder de goeden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken
kutstichting
Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:03 schreef Quit het volgende:
Vandaag belde m'n instructeur. Het is niet druk dus over twee weken kan ik alweer afrijden!!
Hilarischquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.
En vervolgens niet inzien waarom dat een probleem isquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Twee keer gewoon niet naar rechts kijken.
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)quote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
En vervolgens niet inzien waarom dat een probleem is
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duh, 2 potentiele ongelukken voorkomen..
Je bent gewoon niet slim genoeg om auto te mogen rijden.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)
naturulijk zegt ie dat, als ei dat niet doet ga jjij snel met tranen in je ogen naar de buurmanquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)
Probeer je je falen nou recht te praten? Waarom ben ik dan wél in 1x geslaagd?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Eerste keer rij-examen zakt iedereen, anders gaan ze failliet bij het CBR
Precies, dit dacht ik dus ook al!quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Eerste keer rij-examen zakt iedereen, anders gaan ze failliet bij het CBR
Omdat jij examen deed voor 45 kilometer vervoer en de regelgeving voor mentaal gehandicapten anders is.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Probeer je je falen nou recht te praten? Waarom ben ik dan wél in 1x geslaagd?
Mwah ik kan me ergere fouten bedenken hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef Don_Vanelli het volgende:
Maareh ts, jij vindt twee zijwegen over het hoofd zien binnen het half vrij normaal?
Ik mag hopen dat je het nooit haalt..
Als jij denkt dat je standaard een keer zakt gok ik dat jij meer gebaat bent bij jostivervoer. Gezellig met ts in een mongolenbusje vervoerd wordenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat jij examen deed voor 45 kilometer vervoer en de regelgeving voor mentaal gehandicapten anders is.
Ja, dat kan altijd, maar dat is nog geen reden het goed te keuren. Als jij regelmatig zijwegen over het hoofd ziet ben je simpelweg een gevaar voor je medeweggebruikers.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Quit het volgende:
[..]
Mwah ik kan me ergere fouten bedenken hoor
Misschien kun je volgende keer gewoon beter opletten, lijkt me veel nuttiger.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Quit het volgende:
Misschien kan ik volgende keer een klein presentje meenemen voor de examinator ter beinvloeding van zijn oordeel? Zou zoiets een beetje werken?
Ja maar als me dat om redenen niet lukt moet ik toch wat achter de hand hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Misschien kun je volgende keer gewoon beter opletten, lijkt me veel nuttiger.
Heb je geen fiets?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja maar als me dat om redenen niet lukt moet ik toch wat achter de hand hebben
meer spinazie poesjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja... maar voor lange stukken. En als het regent/ik geen zin heb om te fietsen.
Nee, waarom de neuk zou ik dat doenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij destijds niks hebt gedaan om die man/vrouw te beïnvloeden
Nou, onbegrijpelijk hoe mensen het anders halen, die gasten zijn fucking strengquote:Op woensdag 14 november 2012 00:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, waarom de neuk zou ik dat doen
misschien tijd om of te leren rijden of toch maar te blijven fietsen
bullshit, ik zie iedere dag, betere iedere 5 minuten ongekwalificeerd volk op de weg; die hebben het allemaal gekregenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Nou, onbegrijpelijk hoe mensen het anders halen, die gasten zijn fucking streng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |