Hopelijk liet je het daarbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben 2x gezakt, 1 keer omdat ik een auto van rechts niet voorliet en 1 keer omdat ik door rood reed, belachelijk idd
Tja, dan is het wel ruk als je zakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
1e wat ik vind:
Los rijexamen: ¤225,-
ik neem aan dat je sindsdien alleen nog met het OV gaat?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben 2x gezakt, 1 keer omdat ik een auto van rechts niet voorliet en 1 keer omdat ik door rood reed, belachelijk idd
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee rijd al 10 jaar schadevrijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik neem aan dat je sindsdien alleen nog met het OV gaat?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Quit het volgende:
[..]
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtswat een onzin om mensen daar voor te laten zakken
Mwa, vind het vrij normale prijzen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Quit het volgende:
[..]
Aan het CBR moet je rond de 90 euro betalen maar er komen nog kosten overheen van de rijschool omdat zij een personeelslid en auto ongeveer twee uur kwijt zijn.
Bij mij vragen ze 190 euro (incl. betaling aan cbr)
Vuile afzetters dus... Rijles kost 62 per 1,5 uur.
Dit kost me een vermogen! Allemaal door zo'n kut examinator
250quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Wat kost examen doen vandaag de dag eigenlijk?
Had je hem omgekocht?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef BadderAapje het volgende:
Hihi, ik ben vol door rood gereden op een druk kruispunt.. toch geslaagd.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Quit het volgende:
[..]
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtswat een onzin om mensen daar voor te laten zakken
gewoon ff pijppen.quote:
Jaja met 10.000 km op de klok erbij gezet zeker.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee rijd al 10 jaar schadevrij
Ja maar ik zie er best wel jong uit (15-16 zou ik best geschat kunnen worden) dus dat zal dan best wel pedo zijn...quote:
Hij vond mijn reden geldig.. de zon scheen vol in het gezicht en stoplicht was net na een haakse bocht. ik moet er wel bij zeggen dat wij hierna de snelweg opgingen en het hier stervend druk was en dat ik hier perfect reed.quote:
Heb wel een aantal jaar nauwelijks gereden jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja met 10.000 km op de klok erbij gezet zeker.
Elke dag 10 kilometer. Je lijkt mijn zusje welquote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb wel een aantal jaar nauwelijks gereden ja
Maar nu 4 jaar lang elke dag
Die ideetje had ik ook alquote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef lipjes het volgende:
Echt, Ts is nog te dom om te scheiten volgens mij..
Minstens 35 km per dag hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag 10 kilometer. Je lijkt mijn zusje wel. 20 per dag en denken dat ze kan rijden. Ja, totdat er een container op de linkerhelft van de straat staat, daar kruipt ze vervolgens voorbij.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |