quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien
Dat is echt niet vergelijkbaarquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ja ik zakte ook de eerste keer, ook echt om onzinredenen. Ik ging maar twee keer door rood, ging even 150 km/h op de autoweg want ik moest deze Porsche bestuurder met kapsones inhalen (wat denkt hij wel niet) en m'n examinator vond het gevaarlijk dat ik vol op gas trapte om het oranje licht nog te halen op een gelijkwaardig kruispunt
![]()
boelers
Jammer dat ik een vrouw had toen ik voor de eerste maal moest afrijden en meteen slaagde...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef Kitlerrr het volgende:
Het zijn wel naaiers inderdaad...
1e poging: ik zou te vlot rijden. Ik noemde het 'zeker' rijden.
2e poging: na de vorige opmerking heb ik mijn rijstijl aangepast maar nu zou ik te voorzichtig rijden...
3e poging: zat met buikgriep en maagkrampen in de auto. Ging uiteraard niet goed, helaas.
Uiteindelijk bij de 4e poging ging het goed. Had na 3 pogingen eindelijk een mannelijke examinator naast me zitten die dolgraag wilde weten welke kaas het lekkerst is voor op een tosti. Dat zou ik volgens hem moeten weten als kaasmeisje van de Appie. Ik heb hem met liefde geadviseerd.
Deze beste man was veel chiller. Zelfs toen ik eeeeigenlijk had moeten remmen voor een zebrapad waar 2 vrouwen gingen oversteken (kwamen aanlopen, gingen alleen wat sneller dan ik had ingeschat...) keurde de examinator de opmerking van mijn instructeur goed :'Het is mijn schuld. Ik geef haar altijd bonuspunten als ze de hoofddoeken er af rijdt!'
Dus ja, ze plukken je leeg en vrouwen zijn kut
Even gevaarlijk.quote:
Pff dan heb je geluk gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef dirtyfighte het volgende:
1 keer zij straat van rechts
1 keer bijremmen in bocht
1 keer een verboden in te rijden straat willen inrijden
1 keer te hard parkeerplaats opgereden van CBR op het einde xD
buschauffeurs hebben idd schijt aan al het andere verkeerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben ooit gezakt omdat ik een lijnbus geen voorrang gaf. Bus stond stil in de bushaven met richtingwijzer naar rechts. Op het moment dat ik 'm voorbij aan het rijden was zag ik de lichten aan de linker zijkant aangaan en meneer de buschauffeur trok meteen op... doen ze wel vaker overigens. Alleen zat de examinator duidelijk ook niet op te letten. Ik haat die man nog tot op de dag van vandaag.
Nee, je bent een mongool. Tijdens de examen is die gast et inderdaad om in te grijpen als nodig. Alleen, als je dat in het echt doet is hij er niet en crash je je auto zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
Ja dat is ook logisch. die mensen hebben voorrang als ze uit die havens komen. Dat is een stukje algemene kennis. Als die mensen op iedereen moeten wachten die op 200 meter afstand nadert komen ze nooit op de baan en komen alle mensen die op de bus staan te wachten te laat op hun bestemming.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
buschauffeurs hebben idd schijt aan al het andere verkeer
nee, maar ze gooien hem er al voor voordat ze hun knipperlicht aan doen, en je kan als automobilist moeilijk al gaan remmen als je een bus aan de kant ziet staan.. je weet immers neit wanneer ie weer vertrekt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Ja dat is ook logisch. die mensen hebben voorrang als ze uit die havens komen. Dat is een stukje algemene kennis. Als die mensen op iedereen moeten wachten die op 200 meter afstand nadert komen ze nooit op de baan en komen alle mensen die op de bus staan te wachten te laat op hun bestemming.
Kun je na gaan, ik heb het in één keer gehaaldquote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef GioStyle het volgende:
TS, weet je zeker dat je een mannetje bent en niet stiekem een vrouwtje?
2 keer niet kijken naar rechts en je schaapachtig afvragen waarom je het niet gehaald hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
Tja, rechts heeft voorrang.. Als je niet eens ziet dat er een weg is, dan had je waarschijnlijk ook niet geremd voor een auto die de weg op zou draaien..
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Agiath het volgende:
Twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien, en niet snappen dat je dan zakt?_!
Dat jij maar nooit je rijbewijs haalt
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duh, 2 potentiele ongelukken voorkomen..
Jawel, want als hij er niet was geweest had je een ongeluk veroorzaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Die weten echt niet hoe een computer werkt, laat staan dat ze hun weg naar FOK! vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er serieus van dit soort mensen...
Tsja FusionFreak weet ook de weg naar FOK! te vinden dus hij heeft helaas 'n punt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die weten echt niet hoe een computer werkt, laat staan dat ze hun weg naar FOK! vinden.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja FusionFreak weet ook de weg naar FOK! te vinden dus hij heeft helaas 'n punt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Ik denk dat het meer aan ts ligt dan aan zn rijschool...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Niemand benieuwd naar de rijschool van ts??
Ik heb in 88 mijn examen weten te behalenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef GioStyle het volgende:
Nice, ik ook plus theorie.
Maar mensen uit '88 rocken sowieso en al helemaal als je uit februari komt.
1888 met paard en wagen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb in 88 mijn examen weten te behalenen TS
Nee, Nissan Sunny Dieselquote:
2 keer een weg van rechts over het hoofd zien is noem jij geen erge fout?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
Ja maar verder ging alles prima! Snelweg, invoegen, alles! Mijn rij-instructeur zei van te voren zelfs: foutjes maken mag, alleen geen erge''. Daarnaast heb ik me goed gehouden aan zijn: ''geen zicht, geen snelheid''.
Waardeloze instructeur dus met valse hoop...
Oh ja, dat was die idioot.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Maar ts, je hebt wel je theorie hoor.
Hoe vaak heb je er nou eigenlijk over gedaan?
Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie
Was je nog dronken ook??quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou niks knaps aan nee maar ik heb zat gereden
Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs gevenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Agiath het volgende:
Twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien, en niet snappen dat je dan zakt?_!
Dat jij maar nooit je rijbewijs haalt
je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:
Makkelijk praten jullie als je dat papiertje al hebt...
Instructeur had het er nog over dat ik officieële klacht kon indienen ouzo en dat ze het misschien dan nog terugdraaien.. Weet iemand daar meer over?
Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.
tsja je moet er wat voor over hebben, ik heb er ook 3x over gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...
Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef F7 het volgende:
[..]
Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs geven
welke mongool let er dan ook niet op wegen van rechts die voorrang hebben, een ongeluk is op die manier zo gebeurd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...
Als al die mensen met rij-ervaring zeggen dat je terecht gezakt bent, dan zou er toch een lampje moeten gaan branden als je ook maar enige zelf-reflectie bezit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:
Makkelijk praten jullie als je dat papiertje al hebt...
dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken
kutstichting
Nou kan me niet voorstellen maarjaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
Alsof die anderen foutloos rijdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wel als je 2 zijstraten van rechts over het hoofd ziet.
als die persoon dat zelf kan oplossen komt het goed, bij jou moest hij ingrijpen, tot 2x aan toe, ik mag hopen dat ik jou niet tegen kom als ik van rechts kom....quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof die anderen foutloos rijdenDie maken misschien weer blunders op kruispunten/invoegen/inhalen/bijzondere verrichtingen
Welke goede is gezakt dan? Jij ziet straten van rechts over het hoofd en als je die al niet ziet is er een dikke kans dat je ook andere dingen niet ziet. Jij valt dus al niet onder de goeden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken
kutstichting
Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:03 schreef Quit het volgende:
Vandaag belde m'n instructeur. Het is niet druk dus over twee weken kan ik alweer afrijden!!
Hilarischquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.
En vervolgens niet inzien waarom dat een probleem isquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Twee keer gewoon niet naar rechts kijken.
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)quote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
En vervolgens niet inzien waarom dat een probleem is
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duh, 2 potentiele ongelukken voorkomen..
Je bent gewoon niet slim genoeg om auto te mogen rijden.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)
naturulijk zegt ie dat, als ei dat niet doet ga jjij snel met tranen in je ogen naar de buurmanquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)
Probeer je je falen nou recht te praten? Waarom ben ik dan wél in 1x geslaagd?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Eerste keer rij-examen zakt iedereen, anders gaan ze failliet bij het CBR
Precies, dit dacht ik dus ook al!quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Eerste keer rij-examen zakt iedereen, anders gaan ze failliet bij het CBR
Omdat jij examen deed voor 45 kilometer vervoer en de regelgeving voor mentaal gehandicapten anders is.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Probeer je je falen nou recht te praten? Waarom ben ik dan wél in 1x geslaagd?
Mwah ik kan me ergere fouten bedenken hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef Don_Vanelli het volgende:
Maareh ts, jij vindt twee zijwegen over het hoofd zien binnen het half vrij normaal?
Ik mag hopen dat je het nooit haalt..
Als jij denkt dat je standaard een keer zakt gok ik dat jij meer gebaat bent bij jostivervoer. Gezellig met ts in een mongolenbusje vervoerd wordenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat jij examen deed voor 45 kilometer vervoer en de regelgeving voor mentaal gehandicapten anders is.
Ja, dat kan altijd, maar dat is nog geen reden het goed te keuren. Als jij regelmatig zijwegen over het hoofd ziet ben je simpelweg een gevaar voor je medeweggebruikers.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Quit het volgende:
[..]
Mwah ik kan me ergere fouten bedenken hoor
Misschien kun je volgende keer gewoon beter opletten, lijkt me veel nuttiger.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Quit het volgende:
Misschien kan ik volgende keer een klein presentje meenemen voor de examinator ter beinvloeding van zijn oordeel? Zou zoiets een beetje werken?
Ja maar als me dat om redenen niet lukt moet ik toch wat achter de hand hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Misschien kun je volgende keer gewoon beter opletten, lijkt me veel nuttiger.
Heb je geen fiets?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja maar als me dat om redenen niet lukt moet ik toch wat achter de hand hebben
meer spinazie poesjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja... maar voor lange stukken. En als het regent/ik geen zin heb om te fietsen.
Nee, waarom de neuk zou ik dat doenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij destijds niks hebt gedaan om die man/vrouw te beïnvloeden
Nou, onbegrijpelijk hoe mensen het anders halen, die gasten zijn fucking strengquote:Op woensdag 14 november 2012 00:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, waarom de neuk zou ik dat doen
misschien tijd om of te leren rijden of toch maar te blijven fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |