quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duh, 2 potentiele ongelukken voorkomen..
Jawel, want als hij er niet was geweest had je een ongeluk veroorzaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
Die weten echt niet hoe een computer werkt, laat staan dat ze hun weg naar FOK! vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er serieus van dit soort mensen...
Tsja FusionFreak weet ook de weg naar FOK! te vinden dus hij heeft helaas 'n punt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die weten echt niet hoe een computer werkt, laat staan dat ze hun weg naar FOK! vinden.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja FusionFreak weet ook de weg naar FOK! te vinden dus hij heeft helaas 'n punt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Ik denk dat het meer aan ts ligt dan aan zn rijschool...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Niemand benieuwd naar de rijschool van ts??
Ik heb in 88 mijn examen weten te behalenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef GioStyle het volgende:
Nice, ik ook plus theorie.
Maar mensen uit '88 rocken sowieso en al helemaal als je uit februari komt.
1888 met paard en wagen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb in 88 mijn examen weten te behalenen TS
Nee, Nissan Sunny Dieselquote:
2 keer een weg van rechts over het hoofd zien is noem jij geen erge fout?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
Ja maar verder ging alles prima! Snelweg, invoegen, alles! Mijn rij-instructeur zei van te voren zelfs: foutjes maken mag, alleen geen erge''. Daarnaast heb ik me goed gehouden aan zijn: ''geen zicht, geen snelheid''.
Waardeloze instructeur dus met valse hoop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |