Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Scuidward het volgende:
Je klacht is dus dat je niet aangereden bent, daar waar je daar wel op gehoopt had.
Trololol. Het is wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
Precies, twee keer niet gekeken en slechts twee keer niet omkijken nekt me alquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Twee keer gewoon niet naar rechts kijken.
Ik vind niet dat ze het zo zwart-wit moeten bekijken...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
quote:
Ze moeten zelf maar wat meer oplettenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Quit het volgende:
Ja maar mijn bijzondere verrichtingen waren gewoon goed zei hij.. alleen dit. Echt wtf
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...quote:
Bijzondere verrichtingen zijn net zo belangrijk als het kunnen starten van de auto.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Quit het volgende:
Ja maar mijn bijzondere verrichtingen waren gewoon goed zei hij.. alleen dit. Echt wtf
Zoals ik het lees ben je terecht gezaktquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Nee, nog nooit. Vertel me er alles over.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...
Ik zou eerder een andere instructeur nemen in dit geval, eentje die je wel durft aan te pakken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef Quit het volgende:
Nou ik vind ze echt te streng... moet nu ook weer lessen nemen in de tussentijd. Instructeur zei gelukkig dat hij gelijk weer ging aanvragen
Jij bent zeker een petje?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...
Nou ik hoop voor je dat je niet zo'n figuur als ik had krijgt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb over twee weken examen, brrrr.
False. Niet altijd is dat zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jij bent zeker een petje?
Want wat boeit die weg van rechts nou he? een fietser/scooter/motor remt wel voor me af, en een auto, ja dat heeft toch geen persoonlijke schade.
Zo zo, vwo nog wel. Hier is je roze pasje. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.
En nee ik ben geen beetje, die typen in gebrekkig Nederlands. Vorig jaar vwo gehaald.
Tuurlijk is dat wel belangrijk, als jij je doppen niet open hebt bij een van de basisregels faal je gewoon en mag je lekker zakken. De auto een keer laten afslaan dat mag, dit niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.
En nee ik ben geen beetje, die typen in gebrekkig Nederlands. Vorig jaar vwo gehaald.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Geen voorrang geven aan verkeer van rechts is zo'n erge fout, omdat het een van de basisregels is die er al vanaf de eerste les ingepompt worden. Fijn dat je goed bent op de parkeerplaats, maar op de weg ben je een gevaar als je rechts geen voorrang geeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
Ja maar verder ging alles prima! Snelweg, invoegen, alles! Mijn rij-instructeur zei van te voren zelfs: foutjes maken mag, alleen geen erge''. Daarnaast heb ik me goed gehouden aan zijn: ''geen zicht, geen snelheid''.
Waardeloze instructeur dus met valse hoop...
Basisregels? Theorie heb ik gewoon op zak hoor, foutje mag kan gebeuren toch? Hoe moet je ooit je examen halen als dit al niet eens mag. Dan kunnen ze echt elke rit wel iets verzinnen zodat je nooit slaagt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel belangrijk, als jij je doppen niet open hebt bij een van de basisregels faal je gewoon en mag je lekker zakken. De auto een keer laten afslaan dat mag, dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |