Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Scuidward het volgende:
Je klacht is dus dat je niet aangereden bent, daar waar je daar wel op gehoopt had.
Trololol. Het is wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
Precies, twee keer niet gekeken en slechts twee keer niet omkijken nekt me alquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Twee keer gewoon niet naar rechts kijken.
Ik vind niet dat ze het zo zwart-wit moeten bekijken...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
quote:
Ze moeten zelf maar wat meer oplettenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Quit het volgende:
Ja maar mijn bijzondere verrichtingen waren gewoon goed zei hij.. alleen dit. Echt wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |