abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119027785
Vandaag ook geslaagd voor mij rijexamen :) Relaxte examinator hoor, lekker scheuren nu yeah !
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:02:31 #252
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119029038
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Maar ts, je hebt wel je theorie hoor.
Hoe vaak heb je er nou eigenlijk over gedaan?

Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie
Oh ja, dat was die idioot. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:07:17 #253
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119029280
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nou niks knaps aan nee maar ik heb zat gereden :6
Was je nog dronken ook?? :o
pi_119030076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:

[..]

Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken? 8)7

Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs geven
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:21:55 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_119030122
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Agiath het volgende:
Twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien, en niet snappen dat je dan zakt? :')_!

Dat jij maar nooit je rijbewijs haalt
pi_119030345
Makkelijk praten jullie als je dat papiertje al hebt...

Instructeur had het er nog over dat ik officieële klacht kon indienen ouzo en dat ze het misschien dan nog terugdraaien.. Weet iemand daar meer over?
pi_119030423
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:

Instructeur had het er nog over dat ik officieële klacht kon indienen ouzo en dat ze het misschien dan nog terugdraaien.. Weet iemand daar meer over?
je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_119030453
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.
Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...
pi_119030522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Quit het volgende:

[..]

Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...
tsja je moet er wat voor over hebben, ik heb er ook 3x over gedaan
pi_119030796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef F7 het volgende:

[..]

Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs geven
Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...
pi_119030884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Quit het volgende:

[..]

Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...
welke mongool let er dan ook niet op wegen van rechts die voorrang hebben, een ongeluk is op die manier zo gebeurd.
  vrijdag 9 november 2012 @ 20:38:14 #262
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119030977
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:

Als al die mensen met rij-ervaring zeggen dat je terecht gezakt bent, dan zou er toch een lampje moeten gaan branden als je ook maar enige zelf-reflectie bezit.

Als je nog steeds vindt dat je onterecht gezakt bent wil ik je smeken om te stoppen met het proberen je rijbewijs te halen. Ik wil nog niet dood namelijk.
pi_119031369
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken :r

kutstichting
pi_119031582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken :r

kutstichting
dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.
pi_119031898
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.
Nou kan me niet voorstellen maarja
pi_119032029
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef Quit het volgende:

[..]

Nou kan me niet voorstellen maarja
ik wel als je 2 zijstraten van rechts over het hoofd ziet.
pi_119032074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
Dit.

En een fout maken is in principe niet gelijk aan een ingreep in dus zakken. Het gaat er ook om hoe je problemen oplost. Maar als jij twee keer een weg naar rechts niet eens ziet, valt er niet bijzonder veel op te lossen.

Daarnaast laten examinatoren echt niet iemand zakken op 'één klein foutje', vaak is het een combinatie van alles. Als hij denkt dat je er niet klaar voor bent, ben je dat waarschijnlijk ook niet. Dat je instructeur zegt van wel, telt niet. Dat is niet zoiets als een verkoper in een kledingwinkel die je zegt dat een broek je goedstaat. Probeerde je zelfvertrouwen te geven.
pi_119032101
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ik wel als je 2 zijstraten van rechts over het hoofd ziet.
Alsof die anderen foutloos rijden _O- Die maken misschien weer blunders op kruispunten/invoegen/inhalen/bijzondere verrichtingen
pi_119032230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Quit het volgende:

[..]

Alsof die anderen foutloos rijden _O- Die maken misschien weer blunders op kruispunten/invoegen/inhalen/bijzondere verrichtingen
als die persoon dat zelf kan oplossen komt het goed, bij jou moest hij ingrijpen, tot 2x aan toe, ik mag hopen dat ik jou niet tegen kom als ik van rechts kom....
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:17:49 #270
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119040193
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:

kutstichting
Welke goede is gezakt dan? Jij ziet straten van rechts over het hoofd en als je die al niet ziet is er een dikke kans dat je ook andere dingen niet ziet. Jij valt dus al niet onder de goeden.
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:37:43 #271
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_119041213
Je ziet 2 zijstraten over het hoofd en noemt dat niets? Bij 1 ingreep ben je trouwens al klaar he, dan mag je uitstappen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_119043184
Door dit soort topics vraag ik me altijd af hoe ik ooit in één keer geslaagd ben voor zowel rijbewijs A als B.
Of de helft van de waarheid wordt niet verteld (hoogstwaarschijnlijk) of ik heb gewoon echt geluk gehad.

Rijbewijs B: Te hard door de bocht heen (volgens examinator), examinator loopt aan het stuur te trekken. Bijna op de andere baan terecht gekomen en gewoon droog gezegd: "Dat kon makkelijk :+ "
Daarnaast een stukje doorgetrokken streep meegepakt bij het uitvoegen, omdat de examinator pas op het laatst zei dat ik de afrit moest nemen.
Bij de grote kruising dichtbij het Gelredome (voor de kenners) voorgesorteerd achter 3 vrachtwagens terwijl de 3(!) banen daarnaast vrij waren.
Op het CBR terrein liep de examinator te zeiken dat de handrem niet goed aangetrokken was, heb gezegd dat de auto in de eerste versnelling stond en het dus weinig boeide, examinator zei dat dat niet de bedoeling was. :')

Resultaat: "Ruim voldoende" :') :')

Rijbewijs A: Was zo zenuwachtig dat ik het Bravok verhaaltje niet compleet wist te vertellen, hij bleef maar doorvragen en zei toen maar dat ik moest gaan rijden.
"Bij de eerste mogelijkheid linksaf" toen ben ik zo het terrein van de politie opgereden. :D
Gelukkig had ik een knappe instructrice (die rijdt mee in de auto van examinator) dus die maakte er maar een grapje van. Daarna de snelweg op en toen ik wou inhalen niet goed gespiegeld en gewoon de richtingaanwijzer naar links aangezet, toen naar links gereden en echt op een meter afstand zien dat er gewoon een fucking auto naast me rijdt :') dus ik zo in een schokbeweging naar rechts, snel de richtingaanwijzer uit en vervolgens opnieuw spiegelen en inhalen, gezakt dus, dat wist ik 100% zeker. ;( Daarna nog een vrij net examen gereden met in het achterhoofd dat ik gewoon keihard gezakt was, dus gewoon lekker rijden en volgende keer meer succes.

Resultaat: Geslaagd! Hij vroeg alleen wat er mis ging op de snelweg, het antwoord: "Niet genoeg gespiegeld" was voldoende. :D

Dus iedereen die zakt moet eigenlijk wel harder gefaald hebben dan ik.
pi_119187718
Vandaag belde m'n instructeur. Het is niet druk dus over twee weken kan ik alweer afrijden!! *O*
  woensdag 14 november 2012 @ 00:04:45 #274
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_119187764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:03 schreef Quit het volgende:
Vandaag belde m'n instructeur. Het is niet druk dus over twee weken kan ik alweer afrijden!! *O*
Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.
Dit is het einde.
pi_119187777
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Zneeser het volgende:

[..]

Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.
Hilarisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')