Oh ja, dat was die idioot.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Maar ts, je hebt wel je theorie hoor.
Hoe vaak heb je er nou eigenlijk over gedaan?
Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie

Was je nog dronken ook??quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou niks knaps aan nee maar ik heb zat gereden

Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs gevenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten

quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Agiath het volgende:
Twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien, en niet snappen dat je dan zakt?_!
Dat jij maar nooit je rijbewijs haalt

je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:
Makkelijk praten jullie als je dat papiertje al hebt...
Instructeur had het er nog over dat ik officieële klacht kon indienen ouzo en dat ze het misschien dan nog terugdraaien.. Weet iemand daar meer over?

Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent terecht gezakt. paar lessen meer en gewoon opnieuw proberen.

tsja je moet er wat voor over hebben, ik heb er ook 3x over gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Als klacht niet werkt ga ik dat zeker doen, maar het kost zoveel geld weetje...

Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef F7 het volgende:
[..]
Jou moeten ze nooit meer een rijbewijs geven

welke mongool let er dan ook niet op wegen van rechts die voorrang hebben, een ongeluk is op die manier zo gebeurd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Sommigen hebben er gewoon wat meer moeite mee dan anderen en als je dan een examinator hebt die over dit soort onzinnige dingen valt dan sta je snel weer buiten...

Als al die mensen met rij-ervaring zeggen dat je terecht gezakt bent, dan zou er toch een lampje moeten gaan branden als je ook maar enige zelf-reflectie bezit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Quit het volgende:
Makkelijk praten jullie als je dat papiertje al hebt...

dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken
kutstichting

Nou kan me niet voorstellen maarjaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat houdt gewoon in dat je te beroerd rijdt om bij de goede 60% te horen, geen discussie over mogelijk.

Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.

Alsof die anderen foutloos rijdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wel als je 2 zijstraten van rechts over het hoofd ziet.

als die persoon dat zelf kan oplossen komt het goed, bij jou moest hij ingrijpen, tot 2x aan toe, ik mag hopen dat ik jou niet tegen kom als ik van rechts kom....quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof die anderen foutloos rijdenDie maken misschien weer blunders op kruispunten/invoegen/inhalen/bijzondere verrichtingen

Welke goede is gezakt dan? Jij ziet straten van rechts over het hoofd en als je die al niet ziet is er een dikke kans dat je ook andere dingen niet ziet. Jij valt dus al niet onder de goeden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:45 schreef Quit het volgende:
Ik heb gewoon last van gehad dat cbr 40% moet laten zaken waardoor ook goeden zakken
kutstichting

Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:03 schreef Quit het volgende:
Vandaag belde m'n instructeur. Het is niet druk dus over twee weken kan ik alweer afrijden!!

Hilarischquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Precieze datum? Dan zorg ik dat ik binnen blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |