En vervolgens niet inzien waarom dat een probleem isquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Twee keer gewoon niet naar rechts kijken.
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)quote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
En vervolgens niet inzien waarom dat een probleem is
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Duh, 2 potentiele ongelukken voorkomen..
Je bent gewoon niet slim genoeg om auto te mogen rijden.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)
naturulijk zegt ie dat, als ei dat niet doet ga jjij snel met tranen in je ogen naar de buurmanquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Instructeur zei vandaag dat dat inderdaad ''niet zo slim was''. Echter zei hij ook dat hij de examinator te streng vond (hij was mee tijdens het examen)
Probeer je je falen nou recht te praten? Waarom ben ik dan wél in 1x geslaagd?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Eerste keer rij-examen zakt iedereen, anders gaan ze failliet bij het CBR
Precies, dit dacht ik dus ook al!quote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Eerste keer rij-examen zakt iedereen, anders gaan ze failliet bij het CBR
Omdat jij examen deed voor 45 kilometer vervoer en de regelgeving voor mentaal gehandicapten anders is.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Probeer je je falen nou recht te praten? Waarom ben ik dan wél in 1x geslaagd?
Mwah ik kan me ergere fouten bedenken hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef Don_Vanelli het volgende:
Maareh ts, jij vindt twee zijwegen over het hoofd zien binnen het half vrij normaal?
Ik mag hopen dat je het nooit haalt..
Als jij denkt dat je standaard een keer zakt gok ik dat jij meer gebaat bent bij jostivervoer. Gezellig met ts in een mongolenbusje vervoerd wordenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat jij examen deed voor 45 kilometer vervoer en de regelgeving voor mentaal gehandicapten anders is.
Ja, dat kan altijd, maar dat is nog geen reden het goed te keuren. Als jij regelmatig zijwegen over het hoofd ziet ben je simpelweg een gevaar voor je medeweggebruikers.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Quit het volgende:
[..]
Mwah ik kan me ergere fouten bedenken hoor
Misschien kun je volgende keer gewoon beter opletten, lijkt me veel nuttiger.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Quit het volgende:
Misschien kan ik volgende keer een klein presentje meenemen voor de examinator ter beinvloeding van zijn oordeel? Zou zoiets een beetje werken?
Ja maar als me dat om redenen niet lukt moet ik toch wat achter de hand hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Misschien kun je volgende keer gewoon beter opletten, lijkt me veel nuttiger.
Heb je geen fiets?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja maar als me dat om redenen niet lukt moet ik toch wat achter de hand hebben
meer spinazie poesjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja... maar voor lange stukken. En als het regent/ik geen zin heb om te fietsen.
Nee, waarom de neuk zou ik dat doenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij destijds niks hebt gedaan om die man/vrouw te beïnvloeden
Nou, onbegrijpelijk hoe mensen het anders halen, die gasten zijn fucking strengquote:Op woensdag 14 november 2012 00:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, waarom de neuk zou ik dat doen
misschien tijd om of te leren rijden of toch maar te blijven fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |