Weet ik veel, ik ben gezaktquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef lipjes het volgende:
Zolang je hem maar genoeg doekoe gaf he?
Ik wil mezelf niet met TS vergelijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Dan hou je het nog lang vol, het gemiddelde van TS z'n laatste examen staat op een auto per kwartier
My bad, sorryquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet met TS vergelijken.
Tuurlijk die wist dat je voorlopig terug zou komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:07 schreef Quit het volgende:
Nou ik weet niet wat jullie haten want tijdens m'n rijlessen wat mn instructeur altijd zeer tevreden
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:10 schreef 75020 het volgende:
[..]
Tuurlijk die wist dat je voorlopig terug zou komen.
Ja 2x geen voorrang verlenen is verder prima.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:07 schreef Quit het volgende:
Nou ik weet niet wat jullie haten want tijdens m'n rijlessen wat mn instructeur altijd zeer tevreden
Ben je jaloers ofzo dat je geen vwo hebt?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Erg veel weet je ook niet he?
Toevallig VWO voor beginners?
Mwa, nee hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:14 schreef Quit het volgende:
[..]
Ben je jaloers ofzo dat je geen vwo hebt?
Als je je lippen maar op elkaar houdt.quote:
Je ziet serieus niet in dat je geheel terecht gezakt bent bedoel je?quote:
Picsquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Rectum het volgende:
als dit geen trolltopic is dan kruisig ik mijn ballen komend pasen
Ik heb daar geen formulier van.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Post het formulier dan. Haal wel je naam en adres weg
Je hebt ook zo een uitslag papier waarop staat dat je een sukkel bent die geen voorrang verleent. Die bedoel ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb daar geen formulier van.
Alleen een waarop ik zelf mn cijfers moest invullen, de oproepkaart en tot slot een ondertekende brief met dat ik geen ziektes en dergelijke heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |