Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Scuidward het volgende:
Je klacht is dus dat je niet aangereden bent, daar waar je daar wel op gehoopt had.
Trololol. Het is wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
Precies, twee keer niet gekeken en slechts twee keer niet omkijken nekt me alquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Twee keer gewoon niet naar rechts kijken.
Ik vind niet dat ze het zo zwart-wit moeten bekijken...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
quote:
Ze moeten zelf maar wat meer oplettenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo daarom is examinator er toch, om te helpen bij mogelijke ongevallen. Daarom zette hij mij stil voor die auto's maar zoiets is toch geen reden om te zakken?![]()
Mensen van rechts moeten zelf ook maar wat meer opletten
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Quit het volgende:
Ja maar mijn bijzondere verrichtingen waren gewoon goed zei hij.. alleen dit. Echt wtf
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...quote:
Bijzondere verrichtingen zijn net zo belangrijk als het kunnen starten van de auto.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Quit het volgende:
Ja maar mijn bijzondere verrichtingen waren gewoon goed zei hij.. alleen dit. Echt wtf
Zoals ik het lees ben je terecht gezaktquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Nee, nog nooit. Vertel me er alles over.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...
Ik zou eerder een andere instructeur nemen in dit geval, eentje die je wel durft aan te pakken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef Quit het volgende:
Nou ik vind ze echt te streng... moet nu ook weer lessen nemen in de tussentijd. Instructeur zei gelukkig dat hij gelijk weer ging aanvragen
Jij bent zeker een petje?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Wtf lul jij, ik ben bloedserieus. Jij hebt zeker zelf nog nooit examen gedaan dat je niet weet wat voor mierenneukers die gasten zijn...
Nou ik hoop voor je dat je niet zo'n figuur als ik had krijgt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb over twee weken examen, brrrr.
False. Niet altijd is dat zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het moment dat de examinator moet ingrijpen ben je gezakt ts, zo simpel is het.
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jij bent zeker een petje?
Want wat boeit die weg van rechts nou he? een fietser/scooter/motor remt wel voor me af, en een auto, ja dat heeft toch geen persoonlijke schade.
Zo zo, vwo nog wel. Hier is je roze pasje. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.
En nee ik ben geen beetje, die typen in gebrekkig Nederlands. Vorig jaar vwo gehaald.
Tuurlijk is dat wel belangrijk, als jij je doppen niet open hebt bij een van de basisregels faal je gewoon en mag je lekker zakken. De auto een keer laten afslaan dat mag, dit niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk snap ik dat dat belangrijk is, maar om daarvoor iemand te laten zaken is mijns inziens een beetje overdreven.
En nee ik ben geen beetje, die typen in gebrekkig Nederlands. Vorig jaar vwo gehaald.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Geen voorrang geven aan verkeer van rechts is zo'n erge fout, omdat het een van de basisregels is die er al vanaf de eerste les ingepompt worden. Fijn dat je goed bent op de parkeerplaats, maar op de weg ben je een gevaar als je rechts geen voorrang geeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
Ja maar verder ging alles prima! Snelweg, invoegen, alles! Mijn rij-instructeur zei van te voren zelfs: foutjes maken mag, alleen geen erge''. Daarnaast heb ik me goed gehouden aan zijn: ''geen zicht, geen snelheid''.
Waardeloze instructeur dus met valse hoop...
Basisregels? Theorie heb ik gewoon op zak hoor, foutje mag kan gebeuren toch? Hoe moet je ooit je examen halen als dit al niet eens mag. Dan kunnen ze echt elke rit wel iets verzinnen zodat je nooit slaagt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel belangrijk, als jij je doppen niet open hebt bij een van de basisregels faal je gewoon en mag je lekker zakken. De auto een keer laten afslaan dat mag, dit niet.
Dan had je gewoon een chille examinator maar ik had echt zo'n lulquote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Etcetera het volgende:
TS is een dikke prutser, ik heb een stuuringreep gehad tijdens mijn rij-examen en ben geslaagd. In 1 keer.
Dus omdat je je theorie op zak hebt mag je wel een foutje maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Basisregels? Theorie heb ik gewoon op zak hoor, foutje mag kan gebeuren toch? Hoe moet je ooit je examen halen als dit al niet eens mag. Dan kunnen ze echt elke rit wel iets verzinnen zodat je nooit slaagt...
Basisregels jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Basisregels? Theorie heb ik gewoon op zak hoor, foutje mag kan gebeuren toch? Hoe moet je ooit je examen halen als dit al niet eens mag. Dan kunnen ze echt elke rit wel iets verzinnen zodat je nooit slaagt...
Dan had je je lippen eromheen moeten sluiten om te kunnen slagen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Dan had je gewoon een chille examinator maar ik had echt zo'n lul
Nee jij kunt gewoon niet rijden, duidelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Dan had je gewoon een chille examinator maar ik had echt zo'n lul
Als jij 2 ingrepen hebt, waarbij de examinator moet ingrijpen omdat jij anders een ongeval had kunnen veroorzaken.. Dan ben je terecht gezakt. Wat als je wel je pasje hebt, je kijkt niet naar rechts en je rijdt een kind dood dat voorrang had?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al dat anderen ook een beetje moet opletten. Je moet het in het verkeer immers samen oplossen!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Als jij 2 ingrepen hebt, waarbij de examinator moet ingrijpen omdat jij anders een ongeval had kunnen veroorzaken.. Dan ben je terecht gezakt. Wat als je wel je pasje hebt, je kijkt niet naar rechts en je rijdt een kind dood dat voorrang had?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef Agiath het volgende:
Twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien, en niet snappen dat je dan zakt?_!
Dat jij maar nooit je rijbewijs haalt
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al dat anderen ook een beetje moet opletten. Je moet het in het verkeer immers samen oplossen!
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan had je je lippen eromheen moeten sluiten om te kunnen slagen.
Dus als jij nooit oplet, moet ieder ander dat altijd wel doen om jouw incompetentie te compenseren?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al dat anderen ook een beetje moet opletten. Je moet het in het verkeer immers samen oplossen!
Dat dacht die gozer gisteren in de file ook, toen die mij bijna van mijn motor afreed.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit foutjes in het verkeer?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Franknfurter het volgende:
TS kan beter zich door mama laten voortduwen in de buggy. Stuk veiliger.
Carmageddon!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Lekker mensen dood rijden he!
Ja maar niet op het examenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit foutjes in het verkeer?
Fixed.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Nou ik hoop voor je dat je niet zo'n figuur als ik tegenkomt op je examen.
Ja ik laat het hier niet bij zitten hoor! Ik stuur ze denk ik nog een brief waarin ik mijn klachten opstel en dan hopen dat ik bij m'n volgende examen wel slaag.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat dacht die gozer gisteren in de file ook, toen die mij bijna van mijn motor afreed.
Dat heb ik toen even met hem samen opgelost door hem even de huid vol te schelden dat hij beter moet uitkijken.
Ja, of vraag een staats examen aan. Dan houden ze rekening met je en stippelen ze een route uit zonder die nare zijwegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik laat het hier niet bij zitten hoor! Ik stuur ze denk ik nog een brief waarin ik mijn klachten opstel en dan hopen dat ik bij m'n volgende examen wel slaag.
ik maak wel eens foutjes hoor. Alleen niet dit soort oerdomme, gevaarlijke fouten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit foutjes in het verkeer?
Neem nou maar genoegen met de buggy. dit gaat je nergens brengen jongen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik laat het hier niet bij zitten hoor! Ik stuur ze denk ik nog een brief waarin ik mijn klachten opstel en dan hopen dat ik bij m'n volgende examen wel slaag.
Waarschijnlijk moest je laat op de dag en waren al velen gezakt, waardoor het quotum al bereikt was, en dus mocht je wel slagen? Want zo doen ze het daar volgens mijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef ChronoVisor het volgende:
He TS, ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Goed he?
Ts, ik heb alle 2 mijn rijbewijzen (motor en auto) in 1 keer gehaald.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest je laat op de dag en waren al velen gezakt, waardoor het quotum al bereikt was, en dus mocht je wel slagen? Want zo doen ze het daar volgens mij
Oh dat klinkt wel goed inderdaad, kunnen ze ook niet zeiken om kleine dingetjes.. heb je een link?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, of vraag een staats examen aan. Dan houden ze rekening met je en stippelen ze een route uit zonder die nare zijwegen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Quit het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed inderdaad, kunnen ze ook niet zeiken om kleine dingetjes.. heb je een link?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Quit het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed inderdaad, kunnen ze ook niet zeiken om kleine dingetjes.. heb je een link?
Je hebt gelijk! Rechts voorrang geven is alleen maar van belang als jouw auto kleiner is, een zebrapad is optioneel en rood licht hoef je alleen maar op te merken als je geen haast hebt. En als we er dan toch mee bezig zijn lijkt het me ook onzin om zonder drank achter het stuur te kruipen want je moet toch na het stappen thuis kunnen komen en taxi's zijn duur en het is te koud om te fietsen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Nog niet inzien dat dit gewoon echt je eigen schuld is...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest je laat op de dag en waren al velen gezakt, waardoor het quotum al bereikt was, en dus mocht je wel slagen? Want zo doen ze het daar volgens mij
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Maar ts, je hebt wel je theorie hoor.
Hoe vaak heb je er nou eigenlijk over gedaan?
Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie
Ik had hem die keer daarop wel gehaald maat het is gewoon pure willekeur daar qua toetsen die je krijgtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Maar ts, je hebt wel je theorie hoor.
Hoe vaak heb je er nou eigenlijk over gedaan?
Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie
Kreeg je ook vragen over voorrang want daar ben je dan de mist in gegaanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik had hem die keer daarop wel gehaald maat het is gewoon pure willekeur daar qua toetsen die je krijgt
Dat is het gevaar van betalen in natura.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wel een dure les. Wat kost dat tegenwoordig? 250euro ofzo? Als je gezakt was omdat je niet wist hoe je de auto moet starten of omdat de instructeur je pik te klein vond was het ook wel een terechte klacht geweest
Ik ben geslaagd omdat ik goed en veilig reed.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Een toets is toch ook om je kennis te toetsen? Niet om te kijken of je standaard vragen uit je hoofd kan leren?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik had hem die keer daarop wel gehaald maat het is gewoon pure willekeur daar qua toetsen die je krijgt
Tjah gelukkig kon ze mijn 30cm wel waarderen. In een keer geslaagd terwijl ik niet eens weet wat rechts en links isquote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is het gevaar van betalen in natura.
Nee hoor, er zijn genoeg gasten zoals TS die wel slagen omdat ze mazzel hebben dat de examinator een stijfje kreeg van een voorbij dartelend milfje en even niet oplette.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef UpsideDown het volgende:
Heel NL kan autorijden, behalve TS![]()
De examinator moest gewoon z'n quotum halen, hij had te weinig zakkers.
Ja kijk ik weet wel wie voorrang heeft, maar ik zag die weg gewoon of zat niet op te letten o.i.d. NAtuurlijk weet ik dat rechts voorrang heeft, tenzij anders aangegeven. Maarja, praktijk is anders dan theoriequote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kreeg je ook vragen over voorrang want daar ben je dan de mist in gegaan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja kijk ik weet wel wie voorrang heeft, maar ik zag die weg gewoon of zat niet op te letten o.i.d. NAtuurlijk weet ik dat rechts voorrang heeft, tenzij anders aangegeven. Maarja, praktijk is anders dan theorie
Ik zag t wel hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tjah gelukkig kon ze mijn 30cm wel waarderen. In een keer geslaagd terwijl ik niet eens weet wat rechts en links is
Volgende keer beter man, je kan het makkelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja kijk ik weet wel wie voorrang heeft, maar ik zag die weg gewoon of zat niet op te letten o.i.d. NAtuurlijk weet ik dat rechts voorrang heeft, tenzij anders aangegeven. Maarja, praktijk is anders dan theorie
Als je in de praktijk niet oplet kun je niet doodgereden worden bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer beter man, je kan het makkelijk.
Kijk, alweer een voorbeeld van dat die examinators gewoon kut zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben ooit gezakt omdat ik een lijnbus geen voorrang gaf. Bus stond stil in de bushaven met richtingwijzer naar rechts. Op het moment dat ik 'm voorbij aan het rijden was zag ik de lichten aan de linker zijkant aangaan en meneer de buschauffeur trok meteen op... doen ze wel vaker overigens. Alleen zat de examinator duidelijk ook niet op te letten. Ik haat die man nog tot op de dag van vandaag.
Knap hoor!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Quit het volgende:
[..]
zullen we in dm verder gaan op de details?quote:
Nee, die 3 motorrijbewijzen gaat gewoon om geld verdienen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Kijk, alweer een voorbeeld van dat die examinators gewoon kut zijn
Dit gaat gewoon om geld verdienen, dit gaat allerminst om het toetsen
staat letterlijk in de wet, op het moment dat dat knipperlicht links aan gaat, heeft ie voorrangquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben ooit gezakt omdat ik een lijnbus geen voorrang gaf. Bus stond stil in de bushaven met richtingwijzer naar rechts. Op het moment dat ik 'm voorbij aan het rijden was zag ik de lichten aan de linker zijkant aangaan en meneer de buschauffeur trok meteen op... doen ze wel vaker overigens. Alleen zat de examinator duidelijk ook niet op te letten. Ik haat die man nog tot op de dag van vandaag.
Dat zal het zijn geweest en niet de rest van de rit die bagger wasquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
zullen we in dm verder gaan op de details?
1e wat ik vind:quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Wat kost examen doen vandaag de dag eigenlijk?
450¤quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Aan het CBR moet je rond de 90 euro betalen maar er komen nog kosten overheen van de rijschool omdat zij een personeelslid en auto ongeveer twee uur kwijt zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Hopelijk liet je het daarbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben 2x gezakt, 1 keer omdat ik een auto van rechts niet voorliet en 1 keer omdat ik door rood reed, belachelijk idd
Tja, dan is het wel ruk als je zakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
1e wat ik vind:
Los rijexamen: ¤225,-
ik neem aan dat je sindsdien alleen nog met het OV gaat?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben 2x gezakt, 1 keer omdat ik een auto van rechts niet voorliet en 1 keer omdat ik door rood reed, belachelijk idd
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee rijd al 10 jaar schadevrijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik neem aan dat je sindsdien alleen nog met het OV gaat?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Quit het volgende:
[..]
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtswat een onzin om mensen daar voor te laten zakken
Mwa, vind het vrij normale prijzen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Quit het volgende:
[..]
Aan het CBR moet je rond de 90 euro betalen maar er komen nog kosten overheen van de rijschool omdat zij een personeelslid en auto ongeveer twee uur kwijt zijn.
Bij mij vragen ze 190 euro (incl. betaling aan cbr)
Vuile afzetters dus... Rijles kost 62 per 1,5 uur.
Dit kost me een vermogen! Allemaal door zo'n kut examinator
250quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Had je hem omgekocht?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef BadderAapje het volgende:
Hihi, ik ben vol door rood gereden op een druk kruispunt.. toch geslaagd.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Quit het volgende:
[..]
Door rood rijden vind ik een terechte reden maar zo'n weggetje van rechtswat een onzin om mensen daar voor te laten zakken
gewoon ff pijppen.quote:
Jaja met 10.000 km op de klok erbij gezet zeker.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee rijd al 10 jaar schadevrij
Ja maar ik zie er best wel jong uit (15-16 zou ik best geschat kunnen worden) dus dat zal dan best wel pedo zijn...quote:
Hij vond mijn reden geldig.. de zon scheen vol in het gezicht en stoplicht was net na een haakse bocht. ik moet er wel bij zeggen dat wij hierna de snelweg opgingen en het hier stervend druk was en dat ik hier perfect reed.quote:
Heb wel een aantal jaar nauwelijks gereden jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja met 10.000 km op de klok erbij gezet zeker.
Elke dag 10 kilometer. Je lijkt mijn zusje welquote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb wel een aantal jaar nauwelijks gereden ja
Maar nu 4 jaar lang elke dag
Die ideetje had ik ook alquote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef lipjes het volgende:
Echt, Ts is nog te dom om te scheiten volgens mij..
Minstens 35 km per dag hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag 10 kilometer. Je lijkt mijn zusje wel. 20 per dag en denken dat ze kan rijden. Ja, totdat er een container op de linkerhelft van de straat staat, daar kruipt ze vervolgens voorbij.
![]()
Als mijn auto zou afslaan op een gelijkwaardige kruising wil dat nog niet zeggen dat iemand van rechts me er gewoon in mag rijden. Ik sta immer al op het kruisingsvlak.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
staat letterlijk in de wet, op het moment dat dat knipperlicht links aan gaat, heeft ie voorrang
lekker krom, maar het is echt zo...
Wel een beetje een jammer besluit van de examinator natuurlijk!
Nee, die kerel was bagger. Stond 'ie ook bekend voor. Hoorde na afloop van mijn instructeur dat deze examinator nog nooit iemand tijdens de eerste keer had laten slagen bij hem, en hij liep al wat tientallen jaren mee. Drie lessen later ben ik ben vlag en wimpel geslaagd (bij een absolute geweldenaar van een examinator)quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef D0808 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn geweest en niet de rest van de rit die bagger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |