SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
eeh nee... hij kan zichzelf toch veranderen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je vindt dat hij helemaal niets te bieden heeft? arme jongen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Misschien kunnen we het beter verwoorden als "hij heeft nog niets te bieden".
Als hij hopelijk doorkrijgt dat er hoop is..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Wat ik hierboven ook al zeg inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 13:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Misschien kunnen we het beter verwoorden als "hij heeft nog niets te bieden".
Als hij hopelijk doorkrijgt dat er hoop is...
Z'n ouders hebben elkaar ook gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat ik hierboven ook al zeg inderdaad![]()
![]()
Ik heb wel een idee. Maar ik kan het er ook compleet naast zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Michielos het volgende:
Ik vraag me af hoe de opvoeding van benzin was?![]()
Een tip:
Iedereen heeft wel eens momenten dat hij zich wat minder zelfverzekerd voelt. Veel mensen passen dan introspectie toe, ze gaan nadenken waarom ze zich wat minder voelen en blijven in dat gevoel hangen.
Niet doen, op die momenten moet je juist bezig gaan houden hoe je de mens(en) om je heen een fijne tijd te bezorgen. Omdat je je aandacht niet alleen verlegt, maar ook nog het tegenovergestelde doet (je richt je op de ander i.p.v. jezelf, zal dit al snel verdwijnen en zit je al snel weer lekker in je vel."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Maar vinden mensen het heel gek dat een meid een vriend wil en geen project of een patiënt?
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?
Is dit een vraag?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Michielos het volgende:
Maar vinden mensen het heel gek dat een meid een vriend wil en geen project of een patiënt?
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?![]()
Gigantisch vreemd, je laat dat meisje moederziel alleen. Je had voor de zieligheid aan moeten laten blijven, zonde dat je het hebt uitgemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Michielos het volgende:
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
ja daaagquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Gigantisch vreemd, je laat dat meisje moederziel alleen. Je had voor de zieligheid aan moeten laten blijven, zonde dat je het hebt uitgemaakt.haha
Heyquote:
Maar je geeft trouwens zelf het antwoord op je vraag
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
En in welke zin beviel hij niet? En is dat niet gewoon heel persoonlijk of je iemand als benzin (of gewoon in het algemeen) wel of niet leuk vindt?quote:Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Dat kan vast wel, sommige mensen hebben meer bij zich om leuk gevonden te worden dan anderen. En ik kan mij voorstellen dat de houding van Benzin niet bepaalt aantrekkelijk is. (en ik ben niet eens een vrouw)quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En in welke zin beviel hij niet? En is dat niet gewoon heel persoonlijk of je iemand als benzin (of gewoon in het algemeen) wel of niet leuk vindt?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Maar punt is denk ik dat je niet moet denken mensen te kunnen veranderen. En als iemand problemen heeft moet je dat accepteren of er heel hard voor weg rennen. Het is ook allemaal niet zo zwart/wit. Niet iedereen is een borderliner met obesitas die zich voor de trein wil gooienquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hey
Maar je geeft trouwens zelf het antwoord op je vraag![]()
![]()
Nobody is perfect, but some are more perfect then others...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar punt is denk ik dat je niet moet denken mensen te kunnen veranderen. En als iemand problemen heeft moet je dat accepteren of er heel hard voor weg rennen. Het is ook allemaal niet zo zwart/wit. Niet iedereen is een borderliner met obesitas die zich voor de trein wil gooien
Je bepaalt zelf waar je grens ligt, en er is echt wel heel goed vlees op de markt. Maar dat vind je niet bij elk kraampje.
Nooit voor het vlees gaan als de vliegen er omheen hangen... je doet alleen maar jezelf tekort."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Heel beschermd volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Michielos het volgende:
Ik vraag me af hoe de opvoeding van benzin was?![]()
Ja ik ben even lekker ongenuanceerd.. Maar een complimentje geven haalt ook geen zak uit.
Even met wat nuance: Benzin is een lieve jongen, hij is intelligent, aardig. Qua uiterlijk is hij mijn type niet, maar hell, er zijn bosjes die mij voorbij lopen, iets met smaken verschillen.
Maar hij moet dingen ondernemen en niet continu lopen piepen dat het altijd aan een ander ligt en dat hij een meisje verdient en weet ik het wat. Dat de schuld altijd bij een ander leggen en niet in de spiegel durven kijken vind ik een van de meest onaantrekkelijke dingen die er zijn.
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen. Ja sorry, daar steek ik inmiddels liever geen energie meer in.![]()
Ik ken benzin verder niet maar in welk opzicht is ie niet aantrekkelijk voor vrouwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, sommige mensen hebben meer bij zich om leuk gevonden te worden dan anderen. En ik kan mij voorstellen dat de houding van Benzin niet bepaalt aantrekkelijk is. (en ik ben niet eens een vrouw)Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
En verder, niets dan lof voor lieve jongensIk heb er zelf ook een en ben heeeeel blij dat hij al die tijd gezien werd als een soort broertje voor anderen, want anders was ie vast al getrouwd met een bups kinderen en nu is ie dus van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It only takes one exception..![]()
Volgens mij hebben ze hem ook altijd gelijk gegeven. Want hij is zo overtuigd van z'n eigen ideeën. Jammer alleen dat hij er mijlen ver naast zit.quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Dat is wel slecht jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik ben even lekker ongenuanceerd.. Maar een complimentje geven haalt ook geen zak uit.
Even met wat nuance: Benzin is een lieve jongen, hij is intelligent, aardig. Qua uiterlijk is hij mijn type niet, maar hell, er zijn bosjes die mij voorbij lopen, iets met smaken verschillen.
Maar hij moet dingen ondernemen en niet continu lopen piepen dat het altijd aan een ander ligt en dat hij een meisje verdient en weet ik het wat. Dat de schuld altijd bij een ander leggen en niet in de spiegel durven kijken vind ik een van de meest onaantrekkelijke dingen die er zijn.
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen. Ja sorry, daar steek ik inmiddels liever geen energie meer in.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
Nee, juist een zeer slimme keuze. Ik heb mezelf hetzelfde voorgenomen, en tot nu toe lijkt dat te lukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Michielos het volgende:
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?![]()
![]()
Komt me bekend voorquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen.![]()
![]()
Nou voor jou geldt precies het zelfde.quote:
En jullie hebben allebei mijn nummer. Ben zelfs met regelmaat bij jullie in de buurt op het station tegenwoordig.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoor![]()
![]()
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel.quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hij schaamt zich voor zichzelf.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Bij jou was dat ook wel nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, juist een zeer slimme keuze. Ik heb mezelf hetzelfde voorgenomen, en tot nu toe lijkt dat te lukken.![]()
![]()
Misschien wil hij alleen met potentieeltjes afsprekenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel.![]()
![]()
Dat soort mensen verdienen niet eens aandacht.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou voor jou geldt precies het zelfde.
En jullie hebben allebei mijn nummer. Ben zelfs met regelmaat bij jullie in de buurt op het station tegenwoordig.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoor
Ik had ze al lang laten stikken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb in het verleden ook een paar keer vriendschappelijk afgesproken met een dame van fok, niks mis mee toch? Maar dan moet je ook niet verwachten dat het meer wordt en als je niet vriendschappelijk wilt blijven moet je dat gewoon eerlijk zeggen en het afkappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien wil hij alleen met potentieeltjes afsprekenChildhood is over the moment you know you're going to die.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
En verder, niets dan lof voor lieve jongensIk heb er zelf ook een en ben heeeeel blij dat hij al die tijd gezien werd als een soort broertje voor anderen, want anders was ie vast al getrouwd met een bups kinderen en nu is ie dus van mij
Puur anatomisch gezien heeft benzin die ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It only takes one exception..![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij jou was dat ook wel nodig![]()
![]()
Bij mij gaat altijd alles vanaf een date wel goed maar de aanloop van een date was bij mij altijd een rampVrouwen zomaar aanspreken in een bar ben ik niet zo van al doe (nja deed) ik dat soms wel en uberhaupt uitgaan hou ik niet van.
Daarom vond ik internetdaten altijd wel een uitkomst
Ik trek vrouwen met issues aan
Je maakt dan wel elke meer wat mee
Gelukkig ook veel normale leuke vrouwen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Tja, we konden laatst samen treinen he!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou voor jou geldt precies het zelfde.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoorMaar je hebt nog steeds een filmpje van me te goed dus dat regelen we wel een keertje! En een etentje bij me thuis maar dat wil ik je niet aan doen.
![]()
![]()
Korte samenvatting?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Je maakt dan wel elke meer wat mee
En wanneer breng je je bundeltje uit![]()
![]()
Daar heb ik ook een houtje van ja. Zelfs 1 keer een one night stand gehad met een vrouw die me daarna niet meer wilde laten gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Je maakt dan wel elke meer wat mee(borderline) . Pas nadat ik haar had gezegd dat ze dan inderdaad maar zelfmoord moest plegen hielden de telefoontjes op (en nee ze had geen zelfmoord gepleegd
)
Van watquote:
Over watquote:En wanneer breng je je bundeltje uit
Komt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja, we konden laatst samen treinen he!Maar je hebt nog steeds een filmpje van me te goed dus dat regelen we wel een keertje! En een etentje bij me thuis maar dat wil ik je niet aan doen.
Ik neem alleen geen initiatief meer
Maar uitnodigen mag altijd
Fysiek gezien vind ik er toch niet veel aan, dus ik zal het wel over de figuurlijke hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Puur anatomisch gezien heeft benzin die ook wel hoorIk ben veel te geduldigquote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen niet eens aandacht.
Ik had ze al lang laten stikken![]()
![]()
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je avonturen met labiele meisjesAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Maar wel leukquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Verwissel jouw naam met die van je chicks zodat alle namen gefingeerd zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.![]()
![]()
Ja maar teveel mensen kennen die verhalen
Nee straks herkend iemand een verhaal of de dame in kwestie herkend zich zelfAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg![]()
![]()
Je zit nog wel op fok. Als er ergens labiele figuren zittenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg
Keertje uitgaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg![]()
![]()
Jij komt zeker nooit op fokmeets?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat is je stamkroegquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg
quote:Dudesquote:![]()
Niet gelijk allemaal op 1 vrouw springen.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Wie weet vind ze dat lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Dudes![]()
Niet gelijk allemaal op 1 vrouw springen.
Trouwen bobje,
Over die vrouwen en gekken....
Van via marktplaats in een winkel terecht komen na sluitingstijd om wat op te halen en eindigen op de vloer harde sex hebben tot aan zelf suf geneukt worden door een vrouw die heel haar armen heeft open gesneden en onder begeleiding woont
Dat soort dingen
Als het maar lekker wasquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Trouwen bobje,
Van via marktplaats in een winkel terecht komen na sluitingstijd om wat op te halen en eindigen op de vloer harde sex hebben tot aan zelf suf geneukt worden door een vrouw die heel haar armen heeft open gesneden en onder begeleiding woont
Dat soort dingen
Ik dat echt niemand dit verhaal herkent, op één iemand naquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Trouwen bobje,
Dat soort dingen![]()
![]()
Iemand moet dat soort lessen eens opschrijvenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
En nee Benzin, daar is geen stappenplan voor, dat moet je al doende leren...
Je verwacht dat mensen het je voor kunnen doen, maar dat werkt gewoon niet zo. Sociaal gedoe lijkt totaal niet op een betá-opleiding, er is niks exact aan.
Je zal vaak op je bek moeten gaan om je dit eigen te maken. Telkens weer opkrabbelen en van je fouten leren.
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakquote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond. Deze interactie kan in de vorm van een gesprek, oogcontact of aanraking zijn, maar ook via media verlopen zoals e-mail, chat, telefoon en sms.
Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of serieuze bijbedoelingen.Het is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Metro2005 het volgende:
Je zit nog wel op fok. Als er ergens labiele figuren zittenBen inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
Jij komt zeker nooit op fokmeets?
Jij wil graag labielen figuren aantreffen?quote:![]()
![]()
Helemaal top!!quote:
Meisje van die winkel baal ik van dat het niks geworden is wegens omstandighedenNou genoeg mensen die deze verhalen kentquote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dat echt niemand dit verhaal herkent, op één iemand na
Want jij ben labiel ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaan
[..]
Jij wil graag labielen figuren aantreffen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb altijd geleerd dat je een gek nooit moet tegen spreken, en dat een labiel persoon zich zelf vaak "normaal" vindquote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige kroeggangers wel.
Ikzelf. Geen idee, vind zelf van niet
Maar laten we de kroeg in duiken, dan vertel ik je er na wel of je gedachte goed of fout is over je zelf
Daarom zei ik ook "geen idee"quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je een gek nooit moet tegen spreken, en dat een labiel persoon zich zelf vaak "normaal" vind
Ownee, ik ben 'lekker gek'![]()
![]()
Laat het maar weten als je eens in Enschede bent!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Maar laten we de kroeg in duiken, dan vertel ik je er na wel of je gedachte goed of fout is over je zelf![]()
Exact wat er staat. Is het zo extreem moeilijk om te begrijpen? Van terloopse hintjes die interesse suggereren, compimentjes, tot dubieuze opmerkingen die op meerdere manieren uitgelegd kunnen worden,quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakHet is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
![]()
Of je lekker bent weet ik niet, geen foto nog gezien van jequote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "geen idee"
Ownee, ik ben 'lekker gek'
Gek weet ik ook niet, vind je vrij normaal / saai tot nu toeRegel jij slaapplaats dan? Kunnen we even goed door halen in de kroeg.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat het maar weten als je eens in Enschede bent!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het is geen wetenschap. Het zijn kleine dingen zowel nonverbaal als verbaal dat dat niet te omschrijven is hoe dat in de praktijk daadwerkelijk is. Er is geen handleiding voor te schrijven. Hoogstens vage beschrijvingen die hier al zo vaak zijn neergezet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakHet is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
En door het te doen en zelf te ontdekken zal je langzaam gaan begrijpen wat daarmee bedoelt wordt.![]()
Heb je niet verkeerd gezien danquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef ook_gek het volgende:
Of je lekker bent weet ik niet, geen foto nog gezien van je
Gek weet ik ook niet, vind je vrij normaal / saai tot nu toe
Regel jij slaapplaats dan? Kunnen we even goed door halen in de kroeg.
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit![]()
![]()
Nou ja ik denk dat alles wel valt te omschrijven. Zou alleen wel heel gedetailleerd moeten worden om echt begrijpelijk te worden aangezien er verbanden moeten worden gezien uiteindelijk. Maar zelf doen is het beste ja. En handleiding schrijven is teveel werk bijna. Ook al ben ik er wel voor om bij dit soort reeksen een OP te maken die steeds aangevuld wordt zodat de belangrijkste dingen wel genoemd worden na 60+ reeksen. Maar in de praktijk gebeurd dat ook niet jammer genoegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is geen wetenschap. Het zijn kleine dingen zowel nonverbaal als verbaal dat dat niet te omschrijven is hoe dat in de praktijk daadwerkelijk is. Er is geen handleiding voor te schrijven. Hoogstens vage beschrijvingen die hier al zo vaak zijn neergezet.
En door het te doen en zelf te ontdekken zal je langzaam gaan begrijpen wat daarmee bedoelt wordt.we dan![]()
Iemand zonder ontbijt eruit schoppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit![]()
![]()
Denk aan alle uitzonderingen. Een aanraking betekent voor de ene dat diegene je leuk vindt, en bij een ander is het weer de normaalste zaak van de wereld en zegt het niets.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat alles wel valt te omschrijven. Zou alleen wel heel gedetailleerd moeten worden om echt begrijpelijk te worden aangezien er verbanden moeten worden gezien uiteindelijk. Maar zelf doen is het beste ja. En handleiding schrijven is teveel werk bijna. Ook al ben ik er wel voor om bij dit soort reeksen een OP te maken die steeds aangevuld wordt zodat de belangrijkste dingen wel genoemd worden na 60+ reeksen. Maar in de praktijk gebeurd dat ook niet jammer genoeg
Een gedetailleerde handleiding is wel te doen, maar de uitzonderingen niet![]()
![]()
Ik heb nooit ontbijt in huisquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
Iemand zonder ontbijt eruit schoppen.![]()
![]()
Dan slaan we het ontbijt gewoon over, kan ik langer blijven liggenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je niet verkeerd gezien dan
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit
Ik eet altijd na stappenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Of het moet super klikken, maar dat zijn uitzonderingen![]()
![]()
Vriendinnen die blijven pitten weten ook dat als ze blijven slapen de kans groot is dat ik ze op zondag om 12 uur het huis uit zet (cru gezet) . Gewoon omdat ik de rest van de lag lekker voor mezelf wil hebben![]()
![]()
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.
Of het moet super klikken, maar dat zijn uitzonderingenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.![]()
![]()
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuurquote:
Doe enes vertellen!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuur![]()
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Mag niet hier, is SCquote:
Tja, dat doe ik ook. Maar ik heb geleerd dat ik niet moet gaan naar dingen die ik niet leuk vind, en disco's en (dans)cafe's vallen daar onder. Maar ik ga dan wel naar poolcafe's en poppodia maar daar kom ik tot nu toe niet echt iemand tegen...quote:![]()
beetje jammer weer cuetje.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.![]()
Bij mij werken dat soort dingen nooit via fok![]()
AlhoewelChildhood is over the moment you know you're going to die.
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.![]()
![]()
Oke fuck the systemquote:
Neem je eerst mee uit eten en dan duiken we een drukke kroeg in en gaan we heerlijk aan de drank met leuke, gekke serieuze gesprekken. Beetje met mensen om ons heen praten.
De gekste mensen aanspreken, ik ben heel makkelijk in contacten leggen en zo maak je de gekste dingen mee. En heb je de leukste gesprekken. Tegen het einde van de avond gaan we shotjes proeven.
Dan gaan we door naar een club / disco en gaan we daar gewoon door met drank, shotjes en ons voor schut zetten met dansen. Andere mensen ontmoeten en mee lachen.
En uit eindelijk tikje drinken een burger king op z'n kop zetten om vervolgen samen in bed te eindigen en wilde hete sex hebben eventueel! En dan lang lekker uitslapen en als we wakker worden ons af vragen wat we in gods naam allemaal gedaan hebben!
Gelukkig hebben we de foto's nog!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?
Blijkbaar gaat het versieren ook_gek prima af .
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijk
alsof er ook iets mis met jou is.![]()
![]()
Arme schat.. voel je je aangesprokenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
ik was ook op een/die (take your pick) meet.![]()
![]()
juist niet. die generalisatie deed even pijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme schat.. voel je je aangesproken![]()
![]()
Dan is er ook wat mis met mijquote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
Wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
Maar ik weet niet hoe serieus je dit alles bedoelt dmv je smilie, dus ik laat het serieuze nog even achterwege.![]()
Een gek idee he? Maar miss ben ik helemaal niet uit op een relatie?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
alsof er ook iets mis met jou is.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
"nu niet meer zo snel". Ben kieskeuriger gewordenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef dawg het volgende:
juist niet. die generalisatie deed even pijn.![]()
![]()
Misschien worden Cue en ook_gek gewoon niet zo snel verliefd of ze vallen op hetzelfde geslacht.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
t zijn gewoon potten en homo'squote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien worden Cue en ook_gek gewoon niet zo snel verliefd of ze vallen op hetzelfde geslacht.![]()
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.
Ik denk ook niet dat hij hier zit om advies te krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgt![]()
![]()
Zwak hoor, een topic genaamd "als versieren niet zo makkelijk gaat" gebruiken om vrouwen te scorenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij hier zit om advies te krijgen![]()
dat kan. maar als je zoveel vrouwen tegenkomt zul je toch weleens verliefd worden? anders lijkt me dat ze helemaal niet zo leuk zijn als je soms doet voorkomen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een gek idee he? Maar miss ben ik helemaal niet uit op een relatie?
niet persoonlijk bedoeld hoor, maar misschien kun je het me uitleggen, aangezien ik nooit zo begrijp hoe mensen honderden (overdrijving!) mensen tegen kunnen komen zonder ooit verliefd te worden? hoe werkt dat dan? ik word zelf helemaal niet snel verliefd maar zodra je heel veel mensen tegenkomt lijkt me dat op een gegeven moment toch onvermijdelijk?![]()
![]()
Ik val echt op het andere geslacht kan ik u meldenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien worden Cue en ook_gek gewoon niet zo snel verliefd of ze vallen op hetzelfde geslacht.Ben er inderdaad niet zo bezig. Ik mis het totaal niet namelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.quote:
Mensen tegen komen is niet moeilijk. Ben 3 dagen per week echt op stap. Dus genoeg kansen mensen te ontmoeten en te leren kennen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan. maar als je zoveel vrouwen tegenkomt zul je toch weleens verliefd worden? anders lijkt me dat ze helemaal niet zo leuk zijn als je soms doet voorkomen.
niet persoonlijk bedoeld hoor, maar misschien kun je het me uitleggen, aangezien ik nooit zo begrijp hoe mensen honderden (overdrijving!) mensen tegen kunnen komen zonder ooit verliefd te worden? hoe werkt dat dan? ik word zelf helemaal niet snel verliefd maar zodra je heel veel mensen tegenkomt lijkt me dat op een gegeven moment toch onvermijdelijk?
Verliefd ben ik niet snel. Maar soms natuurlijk wel, soms blijkt dat niks te worden omdat het samen niet gaat werken. Soms is er geen interessen van de andere kant.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Die lessen kan je niet opschrijven. Die moet je zelf ervaren...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Iemand moet dat soort lessen eens opschrijven
Leren lopen hebben mensen je ook niet geleerd. Je zag het als klein mannetje en probeerde het een aantal keer na te doen. Je viel een paar keer flink, maar op een gegeven moment vond je het evenwichtspunt en werd je er steeds bekwamer in. Op een gegeven moment ging je rennen, en dat steeds sneller, en op een keer leerde je te springen. Er zijn geen regeltjes, het is een vloeiend proces..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
dus dat jij nog single bent zou je kunnen wijten aan 'pech', bij gebrek aan betere omschrijving?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen tegen komen is niet moeilijk. Ben 3 dagen per week echt op stap. Dus genoeg kansen mensen te ontmoeten en te leren kennen.
Verliefd ben ik niet snel. Maar soms natuurlijk wel, soms blijkt dat niks te worden omdat het samen niet gaat werken. Soms is er geen interessen van de andere kant.![]()
Klinkt niet verkeerdquote:
Al doe ik het met iets minder shotjes, want anders ben ik de volgende dag niet te genieten![]()
![]()
Cue_ zit een heel verhaal mijn idee voor onze avond te typen tegen alle regels in met gevaar van een hijgende Re in m'n nek!! en je reageert niet eens
Oh lama
Pech? Nou nee hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dus dat jij nog single bent zou je kunnen wijten aan 'pech', bij gebrek aan betere omschrijving?
Kennelijk niet de juiste vrouw tegen gekomen. Dat wil ik geen pech noemen.
Ik ben ook niet op zoek naar een relatie. Ik denk dus niet van, leuke vrouw mogelijk relatie materiaal daar ga ik mee praten.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ik vraag het eigenlijk omdat de meesten toch een relatie als streven hebben. daarom wordt er -denk ik- ook weleens wat langs elkaar heen gepraat hier, omdat een relatie krijgen en iemand versieren niet helemaal hetzelfde zijn. bij een relatie is verliefdheid toch wel een vereiste, tenminste daar ga ik maar even vanuit, bij versieren hoeft dat niet noodzakelijk zo te zijn. sommige mensen kunnen goed versieren maar klappen dicht wanneer ze verliefd zijn, of andersom of zo. vandaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgt![]()
![]()
vandaar ook de aanhalingstekens, gek.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pech? Nou nee hoezo?
Kennelijk niet de juiste vrouw tegen gekomen. Dat wil ik geen pech noemen.
Ik ben ook niet op zoek naar een relatie. Ik denk dus niet van, leuke vrouw mogelijk relatie materiaal daar ga ik mee praten.
en dat laatste snap ik wel, daar had ik het ook niet over.![]()
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
vandaar ook de aanhalingstekens, gek.
en dat laatste snap ik wel, daar had ik het ook niet over.We slapen / neuken gewoon door tot we iets piets vrolijker zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Al doe ik het met iets minder shotjes, want anders ben ik de volgende dag niet te genieten
Ik heb ook last van een ochtend humeur namelijk.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ben vaak genoeg verliefd geweest op vrouwen waar ik echt geen relatie mee zou willen of waar ik het mee uit zou kunnen houden. Ook relaties gehad met vrouwen waar ik in het begin niet eens direct verliefd op was maar het wel goed mee kon vinden, verliefdheid kwam dan later pas.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vraag het eigenlijk omdat de meesten toch een relatie als streven hebben. daarom wordt er -denk ik- ook weleens wat langs elkaar heen gepraat hier, omdat een relatie krijgen en iemand versieren niet helemaal hetzelfde zijn. bij een relatie is verliefdheid toch wel een vereiste, tenminste daar ga ik maar even vanuit, bij versieren hoeft dat niet noodzakelijk zo te zijn. sommige mensen kunnen goed versieren maar klappen dicht wanneer ze verliefd zijn, of andersom of zo. vandaar.
Verliefdheid is iets raarsChildhood is over the moment you know you're going to die.
De eerste stap in alle gevallen versieren of relatie materiaal is het aanspreken van vrouwen, leuk gesprek kunnen voeren en aan de gang weten te houden
in de context van dit topic lijkt me dat verschil wel belangrijk. neem een benzin, die jongen zegt dat hij eenzaam is, maar als hij elk weekend een vrouw zou weten te versieren maar nooit tot een relatie komt, zal hij eenzaam blijven.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben vaak genoeg verliefd geweest op vrouwen waar ik echt geen relatie mee zou willen of waar ik het mee uit zou kunnen houden. Ook relaties gehad met vrouwen waar ik in het begin niet eens direct verliefd op was maar het wel goed mee kon vinden, verliefdheid kwam dan later pas.
Verliefdheid is iets raars
daarom denk ik dat specifieke versiertips geen zin hebben, het is meer een houding die hij moet veranderen. wat dat betreft zou de houding van ook_gek wel een goede voor hem zijn, "ik zie wel".
ik vroeg me ook even af hoe gek met verliefdheid omgaat, want daar hoor je hem nooit over.![]()
![]()
Goed voorbeeld voor Benzin.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zwak hoor, een topic genaamd "als versieren niet zo makkelijk gaat" gebruiken om vrouwen te scoren![]()
![]()
![]()
Ochtendhumeur heb ik niet snel, wel dat ik brak ben.. met alle bijkomende zakenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
We slapen / neuken gewoon door tot we iets piets vrolijker zijn.
Ik heb ook last van een ochtend humeur namelijk.![]()
OT:
Denk dat veel mensen die problemen hebben met versieren enkel al een poging doen wanneer ze iets potentieels zien.. of denken te zien.
Dus dan is het erger als het mislukt. Vaak zien ze ook het 'nut' niet in van het oefenen op andere vrouwen of het gewoon ouwehoeren met alles en iedereen.
Lijkt er wel altijd op dat mensen die er juist problemen mee hebben sneller verliefd worden en meer potentieels zien. Tenminste zo komt het op fok vaak op me over.![]()
Soms word je aangesprokenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
De eerste stap in alle gevallen versieren of relatie materiaal is het aanspreken van vrouwen, leuk gesprek kunnen voeren en aan de gang weten te houden![]()
![]()
ik ben serieus.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is er ook wat mis met mij![]()
Maar ik weet niet hoe serieus je dit alles bedoelt dmv je smilie, dus ik laat het serieuze nog even achterwege.![]()
![]()
Praten met vrouwen is ondertussen niet echt een probleem meer...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
De eerste stap in alle gevallen versieren of relatie materiaal is het aanspreken van vrouwen, leuk gesprek kunnen voeren en aan de gang weten te houden
Maar een willekeurige vrouw aanspreken nog wel. Niet voor een 'normaal' gesprek overigens, maar dan heb ik ook weer geen interesse verder.![]()
Ja goed hoor. Geef alles een kans.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
ik vroeg me ook even af hoe gek met verliefdheid omgaat, want daar hoor je hem nooit over.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
In mijn geval kom ik bv geen tonnen met mannen tegen ofzo, maar heb redelijk aanspraak.quote:
De mannen die ik echter tegenkom, die mij leuk vinden. die vind ik weinig aan. Of het is wel gezellig, maar die verliefdheid komt maar niet.
Zoals met mijn laatste date. Erg leuke jongen, klikt goed, eigenlijk niets op aan te merken. Maar niets wat gaat kriebelen.![]()
Dat is toch ook logisch. Als je nooit echt succes hebt met versieren dan verlaag je je standaarden en is 'alles' al goed genoeg als relatie materiaal op een gegeven moment. Wanhoopquote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ochtendhumeur heb ik niet snel, wel dat ik brak ben.. met alle bijkomende zaken![]()
OT:
Denk dat veel mensen die problemen hebben met versieren enkel al een poging doen wanneer ze iets potentieels zien.. of denken te zien.
Dus dan is het erger als het mislukt. Vaak zien ze ook het 'nut' niet in van het oefenen op andere vrouwen of het gewoon ouwehoeren met alles en iedereen.
Lijkt er wel altijd op dat mensen die er juist problemen mee hebben sneller verliefd worden en meer potentieels zien. Tenminste zo komt het op fok vaak op me over.
En inderdaad: dan is het juist extra moeilijk pmdat je snel verliefd bent of snel een hoop erachter gaat zoeken.
Ik was vroeger ook zo en toen ik op een gegeven moment de instelling kreeg dat ik bij bv een date gewoon een leuke avond wilde (en ik zie wel waar het schip strand) ging het ook ineens een stuk beter. Blijkbaar kom je dan gewoon minder desperate over en ben je direct interessanter ofzo. Ook de instellingen dat de vrouw in kwestie niet de enige is die veroverd moet worden (jijzelf immers ook!) heeft een hoop geholpen
dat kan nog wel eens vies tegen vallen denk ik. Denk dat bij veel hier de zelfbescherming sterk(er) aanwezig isquote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt er wel altijd op dat mensen die er juist problemen mee hebben sneller verliefd worden en meer potentieels zien. Tenminste zo komt het op fok vaak op me over.![]()
Maar dat (lijkt mij) meer een kwestie zijn van tegenhouden en er niets mee doen. Dan die gevoelens / gedachten niet hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:20 schreef Cassandra87 het volgende:
dat kan nog wel eens vies tegen vallen denk ik. Denk dat bij veel hier de zelfbescherming sterk(er) aanwezig is![]()
Ik verzorg je wel goed danquote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ochtendhumeur heb ik niet snel, wel dat ik brak ben.. met alle bijkomende zaken![]()
Ik geef toequote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OT:
Dus dan is het erger als het mislukt. Vaak zien ze ook het 'nut' niet in van het oefenen op andere vrouwen of het gewoon ouwehoeren met alles en iedereen.![]()
![]()
zelfbescherming kan er ook voor zorgen dat je die kriebels niet eens meer voelt. Tot het moment dat je iets van wederzijdsheid bemerkt. Klinkt gek, gebeurd toch.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat (lijkt mij) meer een kwestie zijn van tegenhouden en er niets mee doen. Dan die gevoelens / gedachten niet hebben.![]()
Ik verhoog m'n standaarden juist... lagere standaarden kwa uiterlijk en innerlijk had ik vroeger al, en dat werkt dus niet he.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch. Als je nooit echt succes hebt met versieren dan verlaag je je standaarden en is 'alles' al goed genoeg als relatie materiaal op een gegeven moment. Wanhoop
En inderdaad: dan is het juist extra moeilijk pmdat je snel verliefd bent of snel een hoop erachter gaat zoeken.
Ik was vroeger ook zo en toen ik op een gegeven moment de instelling kreeg dat ik bij bv een date gewoon een leuke avond wilde (en ik zie wel waar het schip strand) ging het ook ineens een stuk beter. Blijkbaar kom je dan gewoon minder desperate over en ben je direct interessanter ofzo. Ook de instellingen dat de vrouw in kwestie niet de enige is die veroverd moet worden (jijzelf immers ook!) heeft een hoop geholpen![]()
Zou me niets verbazen als ik daar ook last van heb...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef Cassandra87 het volgende:
zelfbescherming kan er ook voor zorgen dat je die kriebels niet eens meer voelt. Tot het moment dat je iets van wederzijdsheid bemerkt. Klinkt gek, gebeurd toch.![]()
Dat jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ik daar ook last van heb...![]()
![]()
Klopt, vaak zijn de lelijkerds nog de meest hard to get ookquote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verhoog m'n standaarden juist... lagere standaarden kwa uiterlijk en innerlijk had ik vroeger al, en dat werkt dus niet he.de knappe vrouwen blijven vaak alleen omdat veel mannen niet eens een poging doen tot versieren
Er zullen wel een paar van die gevalletjes zijn ja...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klopt, vaak zijn de lelijkerds nog de meest hard to get ookde knappe vrouwen blijven vaak alleen omdat veel mannen niet eens een poging doen tot versieren
![]()
Vaak genoeg meegemaaktquote:Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zullen wel een paar van die gevalletjes zijn ja...
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ik daar ook last van heb...waarin zit hem de angst dan?quote:![]()
Teleurgesteld worden... omdat dat meer regel dan uitzondering is. Paar friendzone gevallen gehad enzo, en daar ben ik aardig droevig over geweest...quote:
Merk dat ik de laatste jaren niet eens echt verliefd meer kan worden, terwijl de meiden waar ik mee afgesproken heb veel leuker waren dan die meiden waar ik de friendzone in kwam.
Op een of andere manier heb ik het vermogen verliefd te worden uitgeschakeld vermoed ik.![]()
Of ontgroeit gewoon wat. Kalverliefde van vroeger betekent niet dat je altijd datzelfde gevoel blijft hebben. Net als dat op je 14e sommige meiden echt vet mooi lijken te zijn en je geil kan worden van een kusje terwijl je nu alles gewend bent door internetporno. Maar heb je nog wel contact met die friendzone meiden? Of uiteindelijk ook uit de friendzone gezoned?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Teleurgesteld worden... omdat dat meer regel dan uitzondering is. Paar friendzone gevallen gehad enzo, en daar ben ik aardig droevig over geweest...
Merk dat ik de laatste jaren niet eens echt verliefd meer kan worden, terwijl de meiden waar ik mee afgesproken heb veel leuker waren dan die meiden waar ik de friendzone in kwam.
Op een of andere manier heb ik het vermogen verliefd te worden uitgeschakeld vermoed ik.we dan![]()
Volgens mij dat hard to get vooral om maar niet gekwetst te worden meestal. Zo van ik hoef niet elke jongen en dit en dat. En dan leg je de nadruk er minder op als meid zijnde dat je ook niet die jongens kan krijgen. Beetje zelfbescherming volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klopt, vaak zijn de lelijkerds nog de meest hard to get ookde knappe vrouwen blijven vaak alleen omdat veel mannen niet eens een poging doen tot versieren
we dan![]()
Niet afgewezen willen worden denk ik. De hoop niet willen creeren dat iets wat zou kunnen worden om vervolgens erachter te komen dat iemand totaal niet zo over jou denkt.quote:
Dus soort van met je neus op de feiten te worden gedrukt dat je blijkbaar toch niet zo leuk bent.
Vind het lastig uit te leggen op dit moment zo tussen het werk door hehe.
Dus tegenwoordig ga ik er vanuit dat alles niets wordt, dus weinig verwachtingen. En dan zie je het wel. Maar denk wel dat zo'n instelling ook de ontwikkeling van mogelijke gevoelens (onbewust) tegenhoudt. en dat steeds meer .
Maar dat heb ik ook met vrienschappen. Gewoon niet te veel verwachten, want het loopt vaak anders dan je hoopt. Dus weinig meer verwachten, dan kan het (hopelijk) alleen maar goed uitvallen.
@ook_gek.. zie.. labiel wijf he![]()
![]()
Nee die friendzone meiden heb ik allemaal achter me gelaten. Tegenwoordig kom ik ook niet meer in de friendzonequote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of ontgroeit gewoon wat. Kalverliefde van vroeger betekent niet dat je altijd datzelfde gevoel blijft hebben. Net als dat op je 14e sommige meiden echt vet mooi lijken te zijn en je geil kan worden van een kusje terwijl je nu alles gewend bent door internetporno. Maar heb je nog wel contact met die friendzone meiden? Of uiteindelijk ook uit de friendzone gezoned?![]()
Maarja ontgroeien... misschien wel misschien niet, maar feit blijft dat ik gewoon niet echt verliefd meer word terwijl dat vroeger wel was.![]()
vind jij iedereen even leuk? die date die je net noemde bijvoorbeeld? denk eens na hoe je dat bedoelde, was dat persoonlijk richting hem, wilde je hem kwetsen of iets in die geest? of ging dat meer om jezelf, dat jij niet die kriebels voelde, om het zo maar even te formuleren?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
Dus soort van met je neus op de feiten te worden gedrukt dat je blijkbaar toch niet zo leuk bent.
waarom zou je zoiets persoonlijk oppakken? zoveel mensen, je kunt toch niet iedereen even leuk vinden? daar is ook niets mis mee. het gaat er vooral om dat je jezelf op waarde schat, dat zou een ander niet voor jou moeten doen.
ook richting faxie.![]()
Ja ik in mijn middelbare schooltijd ook 2 keer denk ik. Daarna ook nog 2 keer (maar niet op zo'n kalverliefde manier meer) maar genoeg exen gehad waar ik niet verliefd op was verder. Maakt niet zoveel uit voor mij althans. Of vind je het wel echt erg?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die friendzone meiden heb ik allemaal achter me gelaten. Tegenwoordig kom ik ook niet meer in de friendzone![]()
Maarja ontgroeien... misschien wel misschien niet, maar feit blijft dat ik gewoon niet echt verliefd meer word terwijl dat vroeger wel was.we dan![]()
Extra reden tot zuipenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet afgewezen willen worden denk ik. De hoop niet willen creeren dat iets wat zou kunnen worden om vervolgens erachter te komen dat iemand totaal niet zo over jou denkt.
Dus tegenwoordig ga ik er vanuit dat alles niets wordt, dus weinig verwachtingen. En dan zie je het wel. Maar denk wel dat zo'n instelling ook de ontwikkeling van mogelijke gevoelens (onbewust) tegenhoudt. en dat steeds meer .
Maar dat heb ik ook met vrienschappen. Gewoon niet te veel verwachten, want het loopt vaak anders dan je hoopt. Dus weinig meer verwachten, dan kan het (hopelijk) alleen maar goed uitvallen.
Ik weet niet of ik het erg moet vinden of nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik in mijn middelbare schooltijd ook 2 keer denk ik. Daarna ook nog 2 keer (maar niet op zo'n kalverliefde manier meer) maar genoeg exen gehad waar ik niet verliefd op was verder. Maakt niet zoveel uit voor mij althans. Of vind je het wel echt erg?
Maar het zou wel weer eens fijn zijn![]()
![]()
Ik weet dat het niet persoonlijk is hoor. Ben daarvoor realistisch genoeg. Maar je weet dat soms gevoel en logica niet altijd samengaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
vind jij iedereen even leuk? die date die je net noemde bijvoorbeeld? denk eens na hoe je dat bedoelde, was dat persoonlijk richting hem, wilde je hem kwetsen of iets in die geest? of ging dat meer om jezelf, dat jij niet die kriebels voelde, om het zo maar even te formuleren?
waarom zou je zoiets persoonlijk oppakken? zoveel mensen, je kunt toch niet iedereen even leuk vinden? daar is ook niets mis mee. het gaat er vooral om dat je jezelf op waarde schat, dat zou een ander niet voor jou moeten doen.![]()
Nou ja als je het al niet weet... en je zou het nu erg gaan vinden... dan vind je het erg om het maar erg te vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het erg moet vinden of niet
Maar het zou wel weer eens fijn zijnEen soort besef van een gemis waarbij je eigenlijk het gemis niet eens mist, maar slechts jammer zou vinden omdat je het zo beredeneert. Dus vind het maar niet erg, dat is het beste. En als het komt komt het ongeacht van hoe erg je het vind of juist niet dus uiteindelijk maakt het niet echt uit. Maar niet iets erg gaan vinden alleen maar om het erg te vinden..
we dan![]()
waarom dan die angst? als 10 mensen jou afwijzen zegt dat nog steeds niets over jou natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet persoonlijk is hoor. Ben daarvoor realistisch genoeg. Maar je weet dat soms gevoel en logica niet altijd samengaan.
als het er 10.000 zijn, dan eigenlijk nog steeds niet maar dan zou je eens na kunnen denken of je wellicht iets fout doet oid.![]()
![]()
Als het er 10.000 zijn zegt dat echt wel iets hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom dan die angst? als 10 mensen jou afwijzen zegt dat nog steeds niets over jou natuurlijk.
als het er 10.000 zijn, dan eigenlijk nog steeds niet maar dan zou je eens na kunnen denken of je wellicht iets fout doet oid.ik weet niet of je jezelf nu valse hoop geeft ofzo
'k Zeg ook niet dat ik het perse erg vind, ik zeg dat het niet meer gebeurt maar dat ik het wel weer eens leuk zou vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je het al niet weet... en je zou het nu erg gaan vinden... dan vind je het erg om het maar erg te vindenEen soort besef van een gemis waarbij je eigenlijk het gemis niet eens mist, maar slechts jammer zou vinden omdat je het zo beredeneert. Dus vind het maar niet erg, dat is het beste. En als het komt komt het ongeacht van hoe erg je het vind of juist niet dus uiteindelijk maakt het niet echt uit. Maar niet iets erg gaan vinden alleen maar om het erg te vinden..
![]()
![]()
Relativeren kan niet altijd gevoelens onderdrukken...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom dan die angst? als 10 mensen jou afwijzen zegt dat nog steeds niets over jou natuurlijk.
als het er 10.000 zijn, dan eigenlijk nog steeds niet maar dan zou je eens na kunnen denken of je wellicht iets fout doet oid.![]()
dat was het punt niet. het punt is dat aantallen niet zoveel zeggen. 10.000 afwijzingen haalt niemand, denk ik zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het er 10.000 zijn zegt dat echt wel iets hoorik weet niet of je jezelf nu valse hoop geeft ofzo
![]()
![]()
Nou ja in theorie klopt dit maar in de praktijk pakt het toch wel anders uit. Als 10 mensen (die zelf redelijk normaal zijn e.d.) je afwijzen dan is de kans gewoon groter dat jij voor de meerderheid van de mensen niet echt leuk bent. Het hoeft het niet te betekenen maar het impliceert het wel sterk.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
als het er 10.000 zijn, dan eigenlijk nog steeds niet maar dan zou je eens na kunnen denken of je wellicht iets fout doet oid.we dan![]()
nee, maar als je veel over dat gevoel na kunt denken kun je het wel groter maken dan het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Relativeren kan niet altijd gevoelens onderdrukken...![]()
![]()
I knowquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
als het er 10.000 zijn, dan eigenlijk nog steeds niet maar dan zou je eens na kunnen denken of je wellicht iets fout doet oid.
Het is sowieso onlogisch, want door mij af te schermen voor dergelijk gevoel (bewust of onbewust)..zal het ook niet meewerken met het daadwerkelijk vinden van die liefde. Werkt het eerder tegen. Dus dat schiet niet op.![]()
open je ogen, kijk eens rond in dit topicquote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was het punt niet. het punt is dat aantallen niet zoveel zeggen. 10.000 afwijzingen haalt niemand, denk ik zo.!
Een beeld in je hoofd creeren van iemand die je heel leuk lijkt en er dan (nadat je die persoon eindelijk hebt verteld hoe je erover denkt) achterkomen dat degene in kwestie eigenlijk totaal niet in jou geinteresseerd is. Ja, herkenbaar en pijnlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet afgewezen willen worden denk ik. De hoop niet willen creeren dat iets wat zou kunnen worden om vervolgens erachter te komen dat iemand totaal niet zo over jou denkt.
Daarom ook maar geen verwachtingen meer bij toekomstige dates. Gewoon leuke tijd hebben en dan maar zien of het ergens heen gaat.![]()
nee joh.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja in theorie klopt dit maar in de praktijk pakt het toch wel anders uit. Als 10 mensen (die zelf redelijk normaal zijn e.d.) je afwijzen dan is de kans gewoon groter dat jij voor de meerderheid van de mensen niet echt leuk bent. Het hoeft het niet te betekenen maar het impliceert het wel sterk.10 mensen, waar hebben we het dan over?
![]()
dat is voor mij totaal niet herkenbaar hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een beeld in je hoofd creeren van iemand die je heel leuk lijkt en er dan (nadat je die persoon eindelijk hebt verteld hoe je erover denkt) achterkomen dat degene in kwestie eigenlijk totaal niet in jou geinteresseerd is. Ja, herkenbaar en pijnlijk![]()
Maar wel klote voor je.![]()
ik denk dat de meesten hier gewoon geen drol eraan doen. niet daten... of zelf denken dat ze heel duidelijk zijn naar een meid toe, maar dit helemaal niet zijn en dan gefrustreerd raken als de meid voor iemand anders kiest omdat zij nooit duidelijk zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
open je ogen, kijk eens rond in dit topic!
Of dat ze gewoon echt niet leuk zijn, dat kan ookniemand wil een patient
Mee eens, ik ben ook wel meer dan 10 keer afgewezen in mijn leven maar ook vaak genoeg niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh.10 mensen, waar hebben we het dan over?
Je moet misschien naar percentage kijken. Iemand die veel dates heeft wordt ook vaker afgewezen dan iemand die nooit dates heeft.Childhood is over the moment you know you're going to die.
angsten overwin je doorgaans door de confrontatie (met jezelf) aan te gaan. dus het klopt wel wat je zegt.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know
Het is sowieso onlogisch, want door mij af te schermen voor dergelijk gevoel (bewust of onbewust)..zal het ook niet meewerken met het daadwerkelijk vinden van die liefde. Werkt het eerder tegen. Dus dat schiet niet op.![]()
Nou ja ik sta misschien zwakker in het leven dan, maar als 10 mensen mij vanaf nu af zouden wijzen op een botte manier... dan zou ik wel minder zeker worden lijkt me. Kan het me niet voorstellen maar lijkt me gewoon logisch dat dat gebeurd. 10 mensen vind ik best veel (bedoel als je met 10 zou daten en alle 10 vinden je niks..)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh.10 mensen, waar hebben we het dan over?
we dan![]()
Zou alleen niet weten hoe het aan te pakken. Hoe kan je geemotioneerder gaan leven.. I dunno.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
angsten overwin je doorgaans door de confrontatie (met jezelf) aan te gaan. dus het klopt wel wat je zegt.![]()
plus dat er verschil zit in een afwijzing door je iemand waar je helemaal over the top verliefd op bent (wat volgens mij niet eens 10x in iemands leven voorkomt), of een afwijzing door iemand die je (nog) niet goed kent maar je wel leuk lijkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben ook wel meer dan 10 keer afgewezen in mijn leven maar ook vaak genoeg niet.
Je moet misschien naar percentage kijken. Iemand die veel dates heeft wordt ook vaker afgewezen dan iemand die nooit dates heeft.![]()
Waarom die 'botte' manier erbij? maakt dat ook nog uit hoe het gedaan wordt? Afwijzing is toch afwijzing? komt op hetzelfde neer, alleen het verhaaltje zal misschien net wat anders zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik sta misschien zwakker in het leven dan, maar als 10 mensen mij vanaf nu af zouden wijzen op een botte manier... dan zou ik wel minder zeker worden lijkt me. Kan het me niet voorstellen maar lijkt me gewoon logisch dat dat gebeurd. 10 mensen vind ik best veel (bedoel als je met 10 zou daten en alle 10 vinden je niks..)![]()
Maar als je met 100 mensen date en 10 wijzen je af is er nog niks aan de hand.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik sta misschien zwakker in het leven dan, maar als 10 mensen mij vanaf nu af zouden wijzen op een botte manier... dan zou ik wel minder zeker worden lijkt me. Kan het me niet voorstellen maar lijkt me gewoon logisch dat dat gebeurd. 10 mensen vind ik best veel (bedoel als je met 10 zou daten en alle 10 vinden je niks..)
En ik snap je wel maar je moet niet je zelfvertrouwen laten afhangen van of een vrouw je wel of niet afwijst. Fuck that shit , ga gewoon lekker door met leven en als er een keer een vrouw langskomt waarbij het klikt is dat mooi meegenomen!
tja, dat is voor iedereen anders denk ik. al denk ik dat veel mensen bang zijn om zichzelf te laten zien, misschien is dat voor jou ook zo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou alleen niet weten hoe het aan te pakken. Hoe kan je geemotioneerder gaan leven.. I dunno.![]()
Helaas, mis.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten hier gewoon geen drol eraan doen. niet daten... of zelf denken dat ze heel duidelijk zijn naar een meid toe, maar dit helemaal niet zijn en dan gefrustreerd raken als de meid voor iemand anders kiest omdat zij nooit duidelijk zijn.
![]()
Nou ja. Ik wil niet de pessimist zijn e.d. eigenlijk. Maar als je zo bent dan is het misschien deels zelfbescherming geweest om niet tevaak teleurgesteld te worden. Als je leven nu verandert is en je minder vaak denkt teleurgesteld te worden is het verstandig om je verdediging te laten zakken. Maar als er nog weer teleurstellingen komen en je stelde je kwetsbaar op dan is het extra erg. Ik wil alleen maar zeggen dat het ook weer niet zonder reden zo is en ook niet helemaal negatief hoeft te zijn ofzo... heeft negatieve en positieve kanten zoiets..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou alleen niet weten hoe het aan te pakken. Hoe kan je geemotioneerder gaan leven.. I dunno.we dan![]()
Voor m'n gevoel valt het wel mee. Kan best goed over m'n gevoelens praten en daarin open en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
tja, dat is voor iedereen anders denk ik. al denk ik dat veel mensen bang zijn om zichzelf te laten zien, misschien is dat voor jou ook zo?![]()
wat is het dan? Als ik bijvoorbeeld al dat gejank en gehuil van benzin lees..quote:Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
het gaat er denk ik meer over of je jezelf durft over te geven aan een ander en een ander deel uit laat maken van je (emotionele) leven. Ik heb daar zelf heel lang moeite mee gehad (na een keer keihard gedumpt te zijn waarna ik besloten had dat ik mijn emoties NOOIT meer door een ander liet beheersen)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel valt het wel mee. Kan best goed over m'n gevoelens praten en daarin open en eerlijk zijn.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Maar het is niet zo dat ik vind dat ik vroeger erg gekwetst ben geweest of andere drama. Het is door de jaren heen erin geslopen lijkt het wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja. Ik wil niet de pessimist zijn e.d. eigenlijk. Maar als je zo bent dan is het misschien deels zelfbescherming geweest om niet tevaak teleurgesteld te worden. Als je leven nu verandert is en je minder vaak denkt teleurgesteld te worden is het verstandig om je verdediging te laten zakken. Maar als er nog weer teleurstellingen komen en je stelde je kwetsbaar op dan is het extra erg. Ik wil alleen maar zeggen dat het ook weer niet zonder reden zo is en ook niet helemaal negatief hoeft te zijn ofzo... heeft negatieve en positieve kanten zoiets..
Dus die verdediging doe ik niet bewust, dat is (voor mijn gevoel) allemaal onbewust. En hoe ga ik daar doorheen prikken is dan de vraag.![]()
Bot maakt voor mij wel uit aangezien dat nog weer een negatieve gradatie verder is wat betreft het beeld dat ze dan bij me zouden hebben. Dan knappen ze blijkbaar niet alleen op het uiterlijk af maar is de kans ook groter dat ze je karakter/innerlijk niet fijn vinden en dat zo ventileren. Daarom denk ik dat ik dat erger zou vinden omdat het dat voor mij impliceert.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom die 'botte' manier erbij? maakt dat ook nog uit hoe het gedaan wordt? Afwijzing is toch afwijzing? komt op hetzelfde neer, alleen het verhaaltje zal misschien net wat anders zijn.we dan![]()
Nouja had het over m'n eigen gevalquote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat is het dan? Als ik bijvoorbeeld al dat gejank en gehuil van benzin lees..![]()
![]()
Oh ja, als je niet leuk bent, dan moet je wel een patientje zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten hier gewoon geen drol eraan doen. niet daten... of zelf denken dat ze heel duidelijk zijn naar een meid toe, maar dit helemaal niet zijn en dan gefrustreerd raken als de meid voor iemand anders kiest omdat zij nooit duidelijk zijn.
![]()
Newsflash: Je kan ook *gewoon* niet leuk zijn."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
En waarom ben je dan niet leuk?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet leuk bent, dan moet je wel een patientje zijn![]()
Newsflash: Je kan ook *gewoon* niet leuk zijn.Childhood is over the moment you know you're going to die.
ik vond je destijds ook verre van autistisch oid overkomen hoor. ook niet echt verlegen of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel valt het wel mee. Kan best goed over m'n gevoelens praten en daarin open en eerlijk zijn.![]()
Mijn date was niet verliefd op mij. Tja, dan houdt het gewoon op. Daar zit verder geen zwarte magie achter.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En waarom ben je dan niet leuk?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
benzin heeft hele andere problemen die hij eerst aan zou moeten pakken. benzin lijkt me een vrij extreme uitzondering.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat is het dan? Als ik bijvoorbeeld al dat gejank en gehuil van benzin lees..![]()
Ben ik ook niet gelukkigquote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
ik vond je destijds ook verre van autistisch oid overkomen hoor. ook niet echt verlegen of zo.![]()
![]()
Oke. Je kan doen zoals bij dat datingprogramma op mtv dat ze dan iets gaan doen waar ze erg bang voor zijn en dan is alles daarna een makkie zogenaamdquote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat ik vind dat ik vroeger erg gekwetst ben geweest of andere drama. Het is door de jaren heen erin geslopen lijkt het wel.
Dus die verdediging doe ik niet bewust, dat is (voor mijn gevoel) allemaal onbewust. En hoe ga ik daar doorheen prikken is dan de vraag.maar even serieuzer, ja dat is lastig meestal ja. Ik zou zo ook niet precies weten hoe je dat zou kunnen doen. Het gaat er trouwens om dat je dates hebt gehad en afwijzingen gekregen en daarna wat voorzichtiger bent geworden? Beetje angstiger voor toekomstige afwijzingen e.d. omdat je het als persoonlijk ervaarde? Vraag het toch nog even omdat ik er misschien naast zit en ik niet wil zeggen later van 'ow zit dat zo dat begreep ik niet'
we dan![]()
Ik ben nooit echt afgewezen. Na m'n relatie zelden dates gehad, daarna gewoon zelf geen zin gehad daarin. En sinds een jaar of 1,5 begint het me op te vallen hoe ik daarin ben geworden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het gaat er trouwens om dat je dates hebt gehad en afwijzingen gekregen en daarna wat voorzichtiger bent geworden? Beetje angstiger voor toekomstige afwijzingen e.d. omdat je het als persoonlijk ervaarde? Vraag het toch nog even omdat ik er misschien naast zit en ik niet wil zeggen later van 'ow zit dat zo dat begreep ik niet'
Ben dus ook nooit echt afgewezen geweest, was altijd wederzijds of uberhaupt van te voren al bekend dat het niets ging worden.
En ben erg goed in relativeren om het ook niet persoonlijk te zien. Natuurlijk voelt het wel eens anders, maar dat heeft op zo'n moment meer betrekking over hoe ik over mezelf denk.![]()
Oke maar wat is dan het emotionele gedeelte precies wat je weer terug wil hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt afgewezen. Na m'n relatie zelden dates gehad, daarna gewoon zelf geen zin gehad daarin. En sinds een jaar of 1,5 begint het me op te vallen hoe ik daarin ben geworden.
Ben dus ook nooit echt afgewezen geweest, was altijd wederzijds of uberhaupt van te voren al bekend dat het niets ging worden.
En ben erg goed in relativeren om het ook niet persoonlijk te zien. Natuurlijk voelt het wel eens anders, maar dat heeft op zo'n moment meer betrekking over hoe ik over mezelf denk.we dan![]()
Is lastig uit te leggen denk ik. Maar wat ik zei, heb het gevoel dat het 'kriebels krijgen' niet echt meer lukt, om vanuit daar dus verliefd te kunnen worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke maar wat is dan het emotionele gedeelte precies wat je weer terug wil hebben?
Uberhaupt verliefd worden. geen idee hoe dat is![]()
Soms de angst dat een relatie wel zou kunnen, maar dat dat meer uit logica/vriendschap/lust/zorgzaamheid is, dan uit zeg maar die verliefde gevoelens. Of tewel dat zal niet werken dan. tenminste, dat wil ik niet
(lol klink nu echt als een hoop stront, maar zo erg is het allemaal niet)
![]()
Meestal gaat dat gepaard met een of andere depressieve aandoening of onzekerheid e.d.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet leuk bent, dan moet je wel een patientje zijn![]()
Newsflash: Je kan ook *gewoon* niet leuk zijn.
Ik denk zelf dat als je geen date of vriendin kunt krijgen, je gewoon niet sociaal genoeg bent ofzo.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Als je niet leuk bent heb je iets?
Ja ja.... Of jullie humor liggen elkaar niet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb trouwens ook wel een beetje een nieuw inzicht hoor met meiden.
Niet dat ik niet super graag best een relatie wil hebben, maar ik zit er de laatste tijd aan te denken ben ik er zelf dan wel genoeg aan toe.
Qua gevoel denk ik wel, maar tis bij mij een hoop gedoe geweest met verhuizen etc en de rest wat ik allemaal niet ga vertellen nu.
En tja en dat is hier al vaak gezegd ook, dan lukt een date en toch knappen ze er dan op af.
Het is een waarheid dat je sowieso eerst je eigen leven op orde moet hebben.
Maar ok dat wil nog steeds niet zeggen dat je onderhand de ware tegen het lijf loopt en je dat dan samen kunt doen denk ik.
Ik praat gewoon rustig door met meiden en zie het wel wat er van komt.
Denk dat zolang je maar eerlijk bent dat meiden zelf wel kunnen inzien of zeggen wat ze ervan vinden.
De grootste fout is waarschijnlijk jezelf anders voordoen alsdat je bent, want ok dat komt later altijd uit natuurlijk en dan zijn het weer gebroken hartjes .Do what you love, love what you do!![]()
Hehe ja klinkt soms erger dan het is, dat geloof ik bij deze post ook welquote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is lastig uit te leggen denk ik. Maar wat ik zei, heb het gevoel dat het 'kriebels krijgen' niet echt meer lukt, om vanuit daar dus verliefd te kunnen worden.
Uberhaupt verliefd worden. geen idee hoe dat is![]()
Soms de angst dat een relatie wel zou kunnen, maar dat dat meer uit logica/vriendschap/lust/zorgzaamheid is, dan uit zeg maar die verliefde gevoelens. Of tewel dat zal niet werken dan. tenminste, dat wil ik niet
(lol klink nu echt als een hoop stront, maar zo erg is het allemaal niet)
En waarom wil je dat niet? Omdat je weet hoe het is om verliefd te zijn (je zegt dat je helemaal nooit hebt ervaren?) of omdat je gewoon geen relatie wil waarbij je niet verliefd bent (ook al ervaarde je verliefdheid misschien sowieso al niet zo intens). Verliefdheid hoeft niet persé de basis voor een leuke/goede relatie te zijn. Ik denk dat je een beetje doordraaft met redenaties die bedacht zijn vanuit de standaard (verliefd zijn is nodig) terwijl feitelijk er niks mis mee is om een relatie met iemand te hebben omdat je hem er knap uit vind zien, of sexy of zorgzaam is e.d. Maak je niet een beetje een probleem van iets wat helemaal geen probleem hoeft te zijn maar slechts een probleem lijkt omdat je het niet als 'standaard' ervaart..
we dan![]()
Ik kom ze gewoon niet tegenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Meestal gaat dat gepaard met een of andere depressieve aandoening of onzekerheid e.d.
Ik denk zelf dat als je geen date of vriendin kunt krijgen, je gewoon niet sociaal genoeg bent ofzo.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik maak er geen probleem van hoor, zijn gewoon soms gedachtes die opkomenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe ja klinkt soms erger dan het is, dat geloof ik bij deze post ook welEn waarom wil je dat niet? Omdat je weet hoe het is om verliefd te zijn of omdat je gewoon geen relatie wil waarbij je niet verliefd bent (ook al ervaarde je verliefdheid misschien sowieso al niet zo intens). Verliefdheid hoeft niet persé de basis voor een leuke/goede relatie te zijn. Ik denk dat je een beetje doordraaft met redenaties die bedacht zijn vanuit de standaard (verliefd zijn is nodig) terwijl feitelijk er niks mis mee is om een relatie met iemand te hebben omdat je hem er knap uit vind zien, of sexy of zorgzaam is e.d. Maak je niet een beetje een probleem van iets wat helemaal geen probleem hoeft te zijn maar slechts een probleem lijkt omdat je het niet als 'standaard' ervaart..
![]()
Daarom ga ik er ook zelden dieper op in op een forum, omdat dan alles veel groter wordt dan ik het ervaar/voel.
En voor hetzelfde geldt is voor mij verliefdheid een combi van ogica/vriendschap/lust/zorgzaamheid.. alleen 'zie' ik ze los ofzo. Kan best, en dan wordt het een mooie relatie![]()
![]()
ik geloof niet dat je geen meiden tegenkomt. Meiden zijn overal. Op school, op het werk, op straat en tijdens uitgaan
Voelde ik even de spygoloog in me opkomen en dan doe je ditquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik maak er geen probleem van hoor, zijn gewoon soms gedachtes die opkomen![]()
Daarom ga ik er ook zelden dieper op in op een forum, omdat dan alles veel groter wordt dan ik het ervaar/voel.
En voor hetzelfde geldt is voor mij verliefdheid een combi van ogica/vriendschap/lust/zorgzaamheid.. alleen 'zie' ik ze los ofzo. Kan best, en dan wordt het een mooie relatie
we dan![]()
Meiden tegenkomen en wat hebben met meiden of praten en versieren zelfs zijn andere dingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Michielos het volgende:
ik geloof niet dat je geen meiden tegenkomt. Meiden zijn overal. Op school, op het werk, op straat en tijdens uitgaan
Voor mij iig zijn ze schaars
Do what you love, love what you do!![]()
Geen vrijgezelle meidenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Michielos het volgende:
Op mijn school zitten geen meiden. Ik studeer informatica."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Maar niet bij die allemaal ga je ook zo met hun praten dat er een date van komtquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Michielos het volgende:
ik geloof niet dat je geen meiden tegenkomt. Meiden zijn overal. Op school, op het werk, op straat en tijdens uitgaanook niet als je er minder moeite mee hebt om iemand te versieren.
we dan![]()
Zie het dan gewoon als oefening ofzo. Waarom niet? Wat heb je te verliezenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Meiden tegenkomen en wat hebben met meiden of praten en versieren zelfs zijn andere dingen.
Voor mij iig zijn ze schaars
Snap jequote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Geen vrijgezelle meiden
Op mijn school zitten geen meiden. Ik studeer informatica.
Tja technische studies, zou willen dat ik verzorging had gedaan met 28 meiden en 2 jongens in een klasDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb een sociale opleiding gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Snap je
Tja technische studies, zou willen dat ik verzorging had gedaan met 28 meiden en 2 jongens in een klas
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Voelde ik even de spygoloog in me opkomen en dan doe je dit![]()
![]()
Owh ik probeer het ook wel hoor, ok ook niet elke meid is wat voor mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zie het dan gewoon als oefening ofzo. Waarom niet? Wat heb je te verliezen
Maar soms zijn er leuke en ok stel we beginnen vanaf 10 meiden.
Ok 5 vallen af want die hebben een vriend 3 zijn er getrouwd en hebben kinderen 1 is te jong en dan blijft er nog 1 over
hahaha tis gewoon niet zo makkelijk, heb er zo spijt van dat ik niet eerder met meiden bezig was. Iedereen kan zeggen dat het niet zo is, maar de vijver is een stuk kleiner als je ouder wordt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik deed een ict studie.. dus enkel mannen. Echt niet dat dat zin hadmen wat types. Al paste ik er toen wel beetje tussen
![]()
![]()
"quote:Op woensdag 7 november 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Snap je
Tja technische studies, zou willen dat ik verzorging had gedaan met 28 meiden en 2 jongens in een klas
Punt is dat als ze je niet leuk vinden het ook naar kan worden hé.. is wel link om zoiets te willen als je aangeeft juist niet zo goed op een leuke manier met meiden te kunnen praten/versierenWil niet de partypooper zijn..
we dan![]()
Iets met gras dat groen is...quote:Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
"
Punt is dat als ze je niet leuk vinden het ook naar kan worden hé.. is wel link om zoiets te willen als je aangeeft juist niet zo goed op een leuke manier met meiden te kunnen praten/versierenWil niet de partypooper zijn..
Wou ook wel dat ik toen meer deed aan studentendingen en de kroeg inging. Maar niet gedaan want zo was ik toen niet.helaas pindakaas.
Maar nu weet je wat je anders wil dus probeer je dat te doen.
En dat is bij mij grotendeels gelukt.
Men nu zou ik een geweldige student zijn haha. Kom maar op met die kroegentochten![]()
![]()
Ik ben geen student geweest, maar ik ben meer kroegen en feesten mee gemaakt dan een gemiddelde studentquote:Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met gras dat groen is...
Wou ook wel dat ik toen meer deed aan studentendingen en de kroeg inging. Maar niet gedaan want zo was ik toen niet.helaas pindakaas.
Maar nu weet je wat je anders wil dus probeer je dat te doen.
En dat is bij mij grotendeels gelukt.
Men nu zou ik een geweldige student zijn haha. Kom maar op met die kroegentochten
We moeten eens met mensen van hier een kroegen toch houden
Ik slaap lepeltje lepeltje met Cue_Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ik hou me aanbevolen. lijkt me leuk! Wil nu eindelijk die piekeraars eens zien om te kijken of het echt zo erg isquote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben geen student geweest, maar ik ben meer kroegen en feesten mee gemaakt dan een gemiddelde student
We moeten eens met mensen van hier een kroegen toch houden
Ik slaap lepeltje lepeltje met Cue_
Ik heb ook IT gedaan en bij mij zat destijds 1 meisje. Die kreeg zoveel aandacht van de complete desperate nerd club in mijn klas (helft) dat ze ongeveer gek werd. De andere helft bestond uit eikels die ze ook niet mocht en ik hing er tussenin dus ze ging veel met mij om maarja, ik vond haar weer niks. Alleen was de nerdclub nogal jaloers dat ze wel met mij omgingquote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Geen vrijgezelle meiden
Op mijn school zitten geen meiden. Ik studeer informatica.![]()
AchjaDat is absoluut waar natuurlijk. Je krijgt of de gescheiden vrouwen of de mensen die om de een of andere reden geen vent konden krijgen, en daar is meestal weer wat meequote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha tis gewoon niet zo makkelijk, heb er zo spijt van dat ik niet eerder met meiden bezig was. Iedereen kan zeggen dat het niet zo is, maar de vijver is een stuk kleiner als je ouder wordt.
Je houd mij liever voor je zelf?quote:
Nee, ze gaat liever niet om met losers zoals jijquote:
Ze is bang dat ze straks lepeltje lepeltje moet liggen met ook_gekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ze gaat liever niet om met losers zoals jij
Hey mensen, hebben hier mensen ooit het ervaring gehad dat je opeens verlegen wordt bij het ander geslacht? Dus stel dat je dat vroeger niet was, maar na wat vreemde ervaringen wel. Hoe krijg je het voor elkaar om weer je zelfverzekerdheid terug te krijgen?Of zit ik hier in de verkeerde topic?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."![]()
Je naam zegt me nietsquote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Miniem het volgende:
CueMisschien ken je me nog
Heb je destijds bij de TAL meet gezien in 2010.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ze gaat liever niet om met losers zoals jij
Daarom vond ze mijn idee qua stappen zo leuk, en moest ik haar laten weten als ik in de buurt benOntkennings fasequote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze straks lepeltje lepeltje moet liggen met ook_gek
Of ze willen binnen no-time aan kinderen beginnen omdat de klok begint te tikken...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar natuurlijk. Je krijgt of de gescheiden vrouwen of de mensen die om de een of andere reden geen vent konden krijgen, en daar is meestal weer wat mee
Nu wil ik ook best kinderen, maar dan wel pas als ik echt zeker weet dat het tussen mij en een potentiele partner ook echt goed zit. En daar gaat best een tijd overheen. Ik begrijp mensen die al heel snel, na een half jaar ofzo, al aan kinderen beginnen ook niet. Al moet iedereen het zelf weten natuurlijk.![]()
Soms denk je na jaren dat het goed zit, doorloop je meerdere onderzoeken om kinderen te krijgen, ben je na 9 jaar er mee bezig zijn eindelijk zwanger en is de relatie ineens over..
Omdat je die zekerheid dat het echt goed zit nooit hebt.. daarom!![]()
![]()
Maar toch kan je daar meer vertrouwen in hebben wanneer je al 6 jaar samen bent dan wanneer je 2 jaar samen bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:46 schreef Pvoesss het volgende:
Soms denk je na jaren dat het goed zit, doorloop je meerdere onderzoeken om kinderen te krijgen, ben je na 9 jaar er mee bezig zijn eindelijk zwanger en is de relatie ineens over..
Omdat je die zekerheid dat het echt goed zit nooit hebt.. daarom!![]()
Ja dat kan, maar tijd zegt weinig over hoe houdbaar een relatie is.
Zeker na het krijgen van kinderen veranderen mensen heel erg, en gaat het niet altijd zoals je het in je hoofd hebt.![]()
Je zit hier goed lijkt me. Het hangt waarschijnlijk af waar die onzekerheid door komt. Als het door vreemde ervaringen veroorzaakt is, helpt het denk ik alleen om nieuwe ervaringen op te doen die positief zijn, waardoor die onzekerheid verdwijnt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey mensen, hebben hier mensen ooit het ervaring gehad dat je opeens verlegen wordt bij het ander geslacht? Dus stel dat je dat vroeger niet was, maar na wat vreemde ervaringen wel. Hoe krijg je het voor elkaar om weer je zelfverzekerdheid terug te krijgen?Of zit ik hier in de verkeerde topic?
![]()
Honderd procent zeker weten dat je bij elkaar blijft weet je nooit nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:46 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat je die zekerheid dat het echt goed zit nooit hebt.. daarom!
Ik ben ook geen relatie-expert. Zou alleen zelf eerst behoorlijke zekerheid moeten hebben. Denk niet dat ik die na een half jaar al zou hebben. Of een jaar. Vind dat je relatie eerst maar eens het nodige moet hebben doorstaan (ook slechte tijden) voordat je kunt zeggen: oke dit zit goed tussen ons. Maar nogmaals, die tijd is voor iedereen verschillend.![]()
True. Ik wil eigenlijk een beetje afstand nemen van alles en gewoon focussen op mijn school.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zit hier goed lijkt me. Het hangt waarschijnlijk af waar die onzekerheid door komt. Als het door vreemde ervaringen veroorzaakt is, helpt het denk ik alleen om nieuwe ervaringen op te doen die positief zijn, waardoor die onzekerheid verdwijnt.To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."![]()
Dat gevoel van zekerheid heb je zodra je in een goede relatie zit. En dan maakt het eigenlijk maar bar weinig uit hoelang je die relatie al hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Honderd procent zeker weten dat je bij elkaar blijft weet je nooit nee.
Ik ben ook geen relatie-expert. Zou alleen zelf eerst behoorlijke zekerheid moeten hebben. Denk niet dat ik die na een half jaar al zou hebben. Of een jaar. Vind dat je relatie eerst maar eens het nodige moet hebben doorstaan (ook slechte tijden) voordat je kunt zeggen: oke dit zit goed tussen ons. Maar nogmaals, die tijd is voor iedereen verschillend.![]()
omg je bent weer vrijgezelquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gevoel van zekerheid heb je zodra je in een goede relatie zit. En dan maakt het eigenlijk maar bar weinig uit hoelang je die relatie al hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op jou reageren ze leuker.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.
[ Bericht 0% gewijzigd door benzin op 07-11-2012 22:43:20 ]![]()
quote:
Jij wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij hebt hier heulemaal niks te zoeken !
Ik zwaai naar dieren.![]()
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.quote:
Dus vertel jij het maar?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Geluksfactorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.
Dus vertel jij het maar?
we dan![]()
Zegt wie?!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij hebt hier heulemaal niks te zoeken !
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Als je op mij doelt. Neequote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft ook_gek nou een date geregeld in dit topique?![]()
![]()
Wacht us ff.. Noow bin ik benied wee se bis :pquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij hebt hier heulemaal niks te zoeken ![i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Wacht us ff.. Noow bin ik benied wee se bis :p
je oude gele auto..The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Zolang? Hij maakt er wel werk van dusquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?
je oude gele auto..we dan![]()
Je kan het ook heel verkeerd lezen ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zolang? Hij maakt er wel werk van dusThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ooch ja! :pquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?
je oude gele auto..
En waarom heb ik hier dan niks te zoeken? haha![i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logischquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ooch ja! :p
En waarom heb ik hier dan niks te zoeken? haha!
we dan![]()
DIt dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logisch
En dat weet ie volgens mij zelf ook wel
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Maar goed, dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat je versieren makkelijk vindt
Er is hier maar ding makkelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Joysa het volgende:
Maar goed, dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat je versieren makkelijk vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is hier maar ding makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sure
Niet dat ik me bewust van ben?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft ook_gek nou een date geregeld in dit topique?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef ook_gek het volgende:
Daarom vond ze mijn idee qua stappen zo leuk, en moest ik haar laten weten als ik in de buurt benwe dan![]()
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logisch
En dan heb ik nog niks gezegd over hoe verlegen ik wel niet ben!
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Ik zie nergens staan dat het een date is? Gewoon een drankje drinken als ik in de buurt ben ooit, meer niet.quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Niet helemaal gelezen maar waarschijnlijk duik je meteen in de friendzone, omdat je verlegen bent, je doet precies alles en reageert precies op der zoals zei wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg haha
En dan heb ik nog niks gezegd over hoe verlegen ik wel niet ben!![]()
Je moet meer een scumbag worden als steve op 9gag.Ik zwaai naar dieren.![]()
Als Joysa het zegt is het zo, punt. <-- daar zie je en puntquote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg haha
En dan heb ik nog niks gezegd over hoe verlegen ik wel niet ben!![]()
maar ja onzekerheid en verlegenheid is jammer maar blijkbaar heb je gemakkelijk het potentieel om meiden te versieren dus niet zeuren maar doen!
we dan![]()
Ah nu komt de 'ooit' erbij. Eerst stond het al vast alsof het binnenkort wasquote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat het een date is? Gewoon een drankje drinken als ik in de buurt ben ooit, meer niet.
we dan![]()
Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.
Dus vertel jij het maar?
Ik heb geen idee wat het verschil is waar ze zo op reageren.![]()
Hehe nee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah nu komt de 'ooit' erbij. Eerst stond het al vast alsof het binnenkort was![]()
![]()
Gewoon doen dan maar.. Pakte alleen nie goe uit int verleden hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als Joysa het zegt is het zo, punt. <-- daar zie je en punt
maar ja onzekerheid en verlegenheid is jammer maar blijkbaar heb je gemakkelijk het potentieel om meiden te versieren dus niet zeuren maar doen![i]~ The impossible is easy![/i]![]()
tuurlijk. vrouwen kun je maar op een manier serieus nemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als Joysa het zegt is het zo, punt. <-- daar zie je en punt![]()
![]()
Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.
Ik heb geen idee wat het verschil is waar ze zo op reageren.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #55
Er is geen handleiding te schrijven, zet dat uit he hoofd.
En waarom ze anders op jou reageerd? Omdat je een niks zeggend ventje bent die verzuipt in z'n eigen medelijden.
Verrander de houding, laat je debiele gedachtes over vrouwen en handleidingen los en je bent op de juiste weg.
En ga je zelf verranderen!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah nu komt de 'ooit' erbij. Eerst stond het al vast alsof het binnenkort wasverkeerd gelezen dan
Een FOK! fotograaf heeft zo'n enorme e-penis dat het zelfs irl niet helemaal in je broek past.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef MrManuel het volgende:
Misschien gaat het versieren wel niet zo goed?![]()
Ben ik niet met je eens. Ik ken geen 2 mannen die hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.
Ik heb geen idee wat het verschil is waar ze zo op reageren.Dit gaat hem vast helpenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #55
Er is geen handleiding te schrijven, zet dat uit he hoofd.
En waarom ze anders op jou reageerd? Omdat je een niks zeggend ventje bent die verzuipt in z'n eigen medelijden.
Verrander de houding, laat je debiele gedachtes over vrouwen en handleidingen los en je bent op de juiste weg.
En ga je zelf verranderen!
Jij doet zo verdomd negatief op dit forum, dat wanneer er weer in het nieuws staat dat iemand zichzelf van kant heeft gemaakt, dat ik aan jou moet denken.quote:
Je hebt het beeld dat we jou afzeiken, maar eigenlijk willen we jou best helpen. Je laat het alleen niet toe en blijft vasthouden aan jouw eigen starre beeld van de wereld en van de vrouwen die daarin leven. Dat is erg jammer.
En op een gegeven moment zijn we het dan zat hier.
Maar realiseer je dat dit puur komt door wat jij schrijft hier. Je bepaalt zelf hoe mensen op jou reageren.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ik had toch gister wel weer een leuk gesprek op paiq, jammer dat ze zo'n tering eind weg woont.
Niet dat dat uit maakt opzich, maar daardoor spreek ik dan toch zo snel maar niet af.
Het is trouwens verbazingwekkend hoe het helpt als je een "leukere" foto neerzet
Gaan ze toch op een gegeven moment een beetje op af lijkt het.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, de foto is alles online. Simpel gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:40 schreef kree het volgende:
Het is trouwens verbazingwekkend hoe het helpt als je een "leukere" foto neerzet
Gaan ze toch op een gegeven moment een beetje op af lijkt het.
Je kan nog zo vlot chatten / babbelen.. maar als je er afzichtelijk op een foto uitziet, dan kan je het schudden.
Been there, done that. Ik heb het vermogen vrouwen met mijn schrijven te charmeren, totdat ze mijn foto's zien.. en dan ben ik ineens hun type niet of hebben ze geen tijd meer. That's life.
Maar ja, om mezelf nou te gaan photoshoppen is ook weer zoiets. Moet ik zelf uren naar mijn kop kijken
Gelukkig krijg ik in het echte leven wel aandacht. Daten via internet heb ik helemaal opgegeven.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ik merk aandacht vaak niet op. Pas toen ik een vriendin had die het zei dat er telkens vrouwen me bekeken begon het me op te vallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:48 schreef Tangledup het volgende:
Gelukkig krijg ik in het echte leven wel aandacht. Daten via internet heb ik helemaal opgegeven.Of eigenlijk begon ik toen te denken dat vrouwen misschien naar me keken omdat ze me leuk vonden, niet omdat mijn haar niet zat ofzo
![]()
Alsnog heb ik altijd liever via internet gedate, ik blijf in de praktijk echt zo blind als een kip als vrouwen naar me kijken. Ik zie dat gewoon niet.!
Trouwens bij jou wel raar dat je in het echte leven wel aandacht krijgt en via foto's niet. Misschien moet je gewoon betere foto's maken dan. Ik heb ook wel foto's van mezelf waar iedereen instant op af zou knappen
Tis ook altijd bij mij op foto's dan denk ik elke keer wat een kut foto.
Vooral als ik weet dat ze gemaakt worden sta ik er meestal minder leuk op alsdat het spontaan is en ik het niet merk.
Maar ok heb er een foto op gezet van fotoshoot van de band (lekker in zwart wit haha) maargoed op die dag zijn er 600 gemaakt totaal ofzo, dus tja daar moest wel een leuke bij zitten natuurlijk
Ook grappig met Paiq weet ik veel praat er met een stuk of 5 ofzo en dan weet ik later niet meer tegen wie ik wat heb gezegd.
Gelukkig kun je die geschiedenis nalezen
Ik bewaarde altijd de chatgeshciedenis zodat ik kon zie wie wie was uiteindelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 09:06 schreef kree het volgende:
Ook grappig met Paiq weet ik veel praat er met een stuk of 5 ofzo en dan weet ik later niet meer tegen wie ik wat heb gezegd.
Gelukkig kun je die geschiedenis nalezenSoms had ik wel eens 5-10 vrouwen tegelijk in de msn lijst en dan wil je nog wel weten wie wie was.
Ja herkenbaar is dat, vooral altijd een oeps momentje als je dan weer eens wat in geuren en kleuren verteld en dat je dan terug krijgt:quote:Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik bewaarde altijd de chatgeshciedenis zodat ik kon zie wie wie was uiteindelijkSoms had ik wel eens 5-10 vrouwen tegelijk in de msn lijst en dan wil je nog wel weten wie wie was.
"dat had je al verteld"
Dat geeft ze gelukkig ook geen 'je bent nummer 100 waar ik mee chat' gevoelquote:Op donderdag 8 november 2012 09:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja herkenbaar is dat, vooral altijd een oeps momentje als je dan weer eens wat in geuren en kleuren verteld en dat je dan terug krijgt:
"dat had je al verteld"
Hij denkt dat hij van alles te geven heeft. Ondanks dat iedereen hier anngeeft dat hij er naast zit met zijn gedacht. Op alle mogelijke manieren.quote:
Feit is, en hoe lullig dat ook is. Met zijn huidige gedrag en gedachte verdrinkt hij in z'n eigen medeleiden en heeft hij niks te bieden.
Hij wilt letterlijk een handleiding hoe te versieren, hoe met een vrouw om gaan, hoe een relatie te hebben.
Let wel he,LETTERLIJK. Tot in detail geschreven. Nee zulke gedachtes gaan hem helpen
Er is maar 1 optie. Zoek prof hulp.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat zijn mijn eigen woorden, maar dat is ook helemaal niet tegenstrijdig met wat ik nu zei. Sterker nog, ik bedoel al die tijd hetzelfde, maar je snapt mijn punt niet omdat je het veel extremer probeert door te trekken dan ik zeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #55Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.quote:En waarom ze anders op jou reageerd? Omdat je een niks zeggend ventje bent die verzuipt in z'n eigen medelijden.![]()
Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Jij doet zo verdomd negatief op dit forum, dat wanneer er weer in het nieuws staat dat iemand zichzelf van kant heeft gemaakt, dat ik aan jou moet denken.
Je hebt het beeld dat we jou afzeiken, maar eigenlijk willen we jou best helpen. Je laat het alleen niet toe en blijft vasthouden aan jouw eigen starre beeld van de wereld en van de vrouwen die daarin leven. Dat is erg jammer.
En op een gegeven moment zijn we het dan zat hier.
Maar realiseer je dat dit puur komt door wat jij schrijft hier. Je bepaalt zelf hoe mensen op jou reageren.
Ik heb niet het gevoel dat veel mensen me proberen te helpen, meestal heb ik het gevoel dat niemand wil helpen en veel mensen niets liever doen dan mij bashen.
Mijn beeld van de wereld en vrouwen is niet echt star. Als iemand mij aantoont dat ik ongelijk heb dan zal ik een van de eersten zijn die dat toe zal geven. Voorlopig lijkt het erop dat mijn beeld (helaas) klopt.![]()
Waarom loopt je leven dan niet zoals het moet. Vanwege de vrouwen? En denk je dat het leven van anderen wel altijd helemaal vlekkeloos verloopt? Ik kan wel een boekje opendoen over mijn leven maar dan zit je hier over een maand nog te lezenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.
Ik heb niet het gevoel dat veel mensen me proberen te helpen, meestal heb ik het gevoel dat niemand wil helpen en veel mensen niets liever doen dan mij bashen.
Mijn beeld van de wereld en vrouwen is niet echt star. Als iemand mij aantoont dat ik ongelijk heb dan zal ik een van de eersten zijn die dat toe zal geven. Voorlopig lijkt het erop dat mijn beeld (helaas) klopt.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Je kan niet eens 3 punten opnoemen waar wij gelijk in zijn qua gedrag want dat was je punt. Je schuift dat weg met dat er teveel punten zijn om op te noemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zijn mijn eigen woorden, maar dat is ook helemaal niet tegenstrijdig met wat ik nu zei. Sterker nog, ik bedoel al die tijd hetzelfde, maar je snapt mijn punt niet omdat je het veel extremer probeert door te trekken dan ik zeg.Wtf is dit dan weerquote:Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.![]()
Wat een ongekende mag ketel ben jij dan zeg
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik merk aandacht vaak niet op. Pas toen ik een vriendin had die het zei dat er telkens vrouwen me bekeken begon het me op te vallen.Of eigenlijk begon ik toen te denken dat vrouwen misschien naar me keken omdat ze me leuk vonden, niet omdat mijn haar niet zat ofzo
![]()
Ik ben altijd paranoia als ze naar me kijken. "heb ik wat op mijn gezicht, of kijken ze omdat ik er raar uit zie"![]()
Kuthoeren allemaal. Zoek gewoon een leuke vent.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.![]()
Jaa dat heb ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben altijd paranoia als ze naar me kijken. "heb ik wat op mijn gezicht, of kijken ze omdat ik er raar uit zie""kijken vast omdat ik zo'n massive groot hoofd heb met zo'n dom kut kapsel"
![]()
Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
Maar je moet toch zien dat als tig mensen hetzelfde zeggen, losstaand van elkaar.. die jou soms nog niet eens veel hebben zien posten hetzelfde zeggen.. dan moet daar toch een waarheid inzitten?![]()
Ik denk altijd dat ze naar mijn kapsel kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Jaa dat heb ik ook"kijken vast omdat ik zo'n massive groot hoofd heb met zo'n dom kut kapsel"
Maar dat is ook wel vaak zo. Niet zo zeer in negatieve zin trouwens, maar toch denk ik dan dat er wat mis is.![]()
![]()
Vrouwen vinden mannen die zelf een mening hebben en niet negatief zijn over alles aantrekkelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.
Ik ben zelf juist harstikke aardig, redelijk introvert, (licht) autistisch en hou niet van uitgaan.
Toch heb ik echt wel een aantal vrouwen gehad (stuk of 10) en op het moment al ruim 5 jaar een relatie .
Wel heb ik een eigen uitgesproken mening, laat ik niet over me heen lopen en zie ik vrouwen als gelijkwaardig en niet als godin op een voetstuk waar je alles voor moet laten.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.
Mijn beeld van de wereld en vrouwen is niet echt star. Als iemand mij aantoont dat ik ongelijk heb dan zal ik een van de eersten zijn die dat toe zal geven. Voorlopig lijkt het erop dat mijn beeld (helaas) klopt.Vrouwen zoeken foute gasten zoals ik. Ik zou meer scoren als ik ze ook zou mishandelen, maar daar ben ik te lui voor.
Je kan maar beter gaan gewichtheffen als je een kans wil maken.![]()
![]()
Je bent een slechte smaak he! Dat je het even weetquote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.
Maar je moet toch zien dat als tig mensen hetzelfde zeggen, losstaand van elkaar.. die jou soms nog niet eens veel hebben zien posten hetzelfde zeggen.. dan moet daar toch een waarheid inzitten?
waar smaak ik naar dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:45 schreef ook_gek het volgende:
Je bent een slechte smaak he! Dat je het even weet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: