Wat lukte er niet aan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Deed onder andere PaiQ, maar op het moment ben ik niet super hard meer bezig omdat het allemaal niet lukt(e).
Zou zeggen probeer het gewoon, maar verwacht niet gelijk succes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Misschien ga ik dat paiq ook maar eens proberen, is het een beetje leuk tijdverdrijf? Of is iedereen daar bloedserieus.
Krijg je wel snel foto's te zien voordat je afspreekt? Ik vind het namelijk vrij lullig om bij de eerste afspraak om te draaien en weg te lopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het gewoon, maar verwacht niet gelijk succes.
Als je binnen 10 minuten een date hebt.. dan niet. Bij paiq klets je in 10 minuten (ong) een foto vrij. Daarnaast staat het je vrij natuurlijk om een emailadres te vragen voor foto's of facebook / webcam etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Krijg je wel snel foto's te zien voordat je afspreekt? Ik vind het namelijk vrij lullig om bij de eerste afspraak om te draaien en weg te lopen.
Nee het werkt zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Krijg je wel snel foto's te zien voordat je afspreekt? Ik vind het namelijk vrij lullig om bij de eerste afspraak om te draaien en weg te lopen.
Ik zie niet in waarom je langer zou wachten dan dat.. :p Lange gespreken via de chat komen totaal niet over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je binnen 10 minuten een date hebt.. dan niet. Bij paiq klets je in 10 minuten (ong) een foto vrij. Daarnaast staat het je vrij natuurlijk om een emailadres te vragen voor foto's of facebook / webcam etc.
Maar zie ook:
Datingsite-ervaringen #260 Waar we tijd nodig hebben
Aha, misschien meld ik me nog een keer aan als ik me verveel. Als ik het zo hoor vind ik het toch een stuk leuker om gewoon de straat op te gaan, dan zie je meteen alles, en hoef je interesse niet te faken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het werkt zo.
Je vult je profiel in blabla
En dan krijg je een match (hopelijk)
En je ziet geen foto's ed.
Maar je moet dus een bepaalde tijd chatten en dan wordt de blurrie foto steeds duidelijker.
En ok als je lang genoeg met elkaar chat dan krijg je alles te zien.
Probeer het gewoon, tis toch gratis
Ligt er maar aan wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Aha, misschien meld ik me nog een keer aan als ik me verveel. Als ik het zo hoor vind ik het toch een stuk leuker om gewoon de straat op te gaan, dan zie je meteen alles, en hoef je interesse niet te faken.
Iedereen faked interesse in het begin. Hoe kan ze nou in godsnaam aantrekkelijk overkomen na 1 minuut chatten? De enige motivatie om met zo iemand te praten is omdat je een vriendin wil. Niks betrekt het dan op haar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je zelf wil natuurlijk.
En interesses faken doe ik niet, mss dat ik daarom niet match
Wat schiet je daar in hemelsnaam mee op?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen faked interesse in het begin. Hoe kan ze nou in godsnaam aantrekkelijk overkomen na 1 minuut chatten? De enige motivatie om met zo iemand te praten is omdat je een vriendin wil. Niks betrekt het dan op haar.
Diep!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen faked interesse in het begin. Hoe kan ze nou in godsnaam aantrekkelijk overkomen na 1 minuut chatten? De enige motivatie om met zo iemand te praten is omdat je een vriendin wil. Niks betrekt het dan op haar.
Bitchy hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat weegt niet echt tegen elkaar op.
Toen ik het zag dacht ik ook even dat iemand plotseling het ei van Columbus had gevonden, maar dat bleek toch weer tegen te vallenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
9 pagina's en dat in een tijdbestek van een paar uur.
iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik ook even dat iemand plotseling het ei van Columbus had gevonden, maar dat bleek toch weer tegen te vallen
Ik ben dan zo gek dat ik het allemaal nog lees ookquote:
Het was maar kree.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik ook even dat iemand plotseling het ei van Columbus had gevonden, maar dat bleek toch weer tegen te vallen
Als alle vrouwen nou gewoon hetzelfde waren was dat een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michielos het volgende:
Ik heb weer wat dates staan, een stuk of 3 voor komende 2 weken. Aangezien vorige scharrel epic fail was en de 2 dates die ik op 1 dag erna had toch niet de je van het waren, hoop ik dat het dit keer goedkomt
gewapend met nog meer kennis over wat ik niet moet doen en wel moet doen, hebben deze meiden nog meer kans om mij te krijgen als supervriend
Een vagina inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef AlexanderC het volgende:
Die zijn er ook wel. Over het algemeen hebben alle vrouwen iets gemeen.
Het is met meisjes op PaiQ vaak lastig praten en meisjes waarmee het wel klikt gooien je vaak op een gegeven moment weg.quote:
Maar wat is er moeilijk aan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is met meisjes op PaiQ vaak lastig praten en meisjes waarmee het wel klikt gooien je vaak op een gegeven moment weg.
Ik zou willen dat ik dat wist, ik snap het ook niet namelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wat is er moeilijk aan dan?
Probeer dat nou eens uit te leggen. Want ik snap het niet.
Vandaag bv via een simpel gesprekje een heel leuk DM gesprek gevoerd enige tijd lang. Zonder moeite.
Waar heb je het zoal over met zo'n meisje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat wist, ik snap het ook niet namelijk.
Meestal gaat het niet eens over iets. Het blijft meestal bij een saai droog gesprekje waarbij ze op elke vraag van mij kort reageert.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar heb je het zoal over met zo'n meisje?
Dus je stelt gesloten vragen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Meestal gaat het niet eens over iets. Het blijft meestal bij een saai droog gesprekje waarbij ze op elke vraag van mij kort reageert.
Waar heb je het over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat schiet je daar in hemelsnaam mee op?
Lekker bezig. Wat ik laatst als advies meegekregen heb: Hou je bek dicht! Gewoon de eerste 15 minuten haar laten praten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michielos het volgende:
Ik heb weer wat dates staan, een stuk of 3 voor komende 2 weken. Aangezien vorige scharrel epic fail was en de 2 dates die ik op 1 dag erna had toch niet de je van het waren, hoop ik dat het dit keer goedkomt
gewapend met nog meer kennis over wat ik niet moet doen en wel moet doen, hebben deze meiden nog meer kans om mij te krijgen als supervriend
ow ik praat sowieso niet veel over mezelf. Ik stel wel veel vragen uit interesse. Mensen vinden het meestal leuk om over zichzelf te pratenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Lekker bezig. Wat ik laatst als advies meegekregen heb: Hou je bek dicht! Gewoon de eerste 15 minuten haar laten praten.
Dat gebeurt echt niet vanzelf, die jongens doen er actief iets voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
Soms zie ik jongens en meisjes praten en daar lol bij hebben. Dat wil ik ook kunnen.
Mijn beste vriend is een meisje daar heb ik geen moer voor gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet vanzelf, die jongens doen er actief iets voor.
Zoiets heet dan ook de friendzone.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is een meisje daar heb ik geen moer voor gedaan.
idd, friendzone hoef je geen moeite voor te doen, dat overkomt je gewoon.quote:
Dat heeft niet zoveel met friendzone te maken, meer met het feit dat vriendschappen gewoon ontstaan.quote:
Behandel ze dan niet anders dan dat je jongens behandelt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
Soms zie ik jongens en meisjes praten en daar lol bij hebben. Dat wil ik ook kunnen.
ipv ze naakt te bedenken, een lul voorstellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behandel ze dan niet anders dan dat je jongens behandelt.
Yea right, en ondertussen jank je je s'avonds gewoon af op haar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met friendzone te maken, meer met het feit dat vriendschappen gewoon ontstaan.
Dat is moeilijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behandel ze dan niet anders dan dat je jongens behandelt.
Was jij niet verliefd op haar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met friendzone te maken, meer met het feit dat vriendschappen gewoon ontstaan.
Dat gebeurde pas na een jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was jij niet verliefd op haar?
Op kamers gaan helpt al enorm. Ik heb net ook een uur met huisgenoten een beetje zitten kaarten en hospiteeravond gehad, dat waren ook alleen maar meisjes. Dan helpt volgens mij wel als je verlegen tegen meisjes bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
Is er niet gewoon iemand die een stappenplan 'meisjes ontmoeten en met meisjes leuke gezellige gesprekken voeren' kan geven?
Boh, ik wil ook een kamerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Op kamers gaan helpt al enorm. Ik heb net ook een uur met huisgenoten een beetje zitten kaarten en hospiteeravond gehad, dat waren ook alleen maar meisjes. Dan helpt volgens mij wel als je verlegen tegen meisjes bent.
Jij denkt dat? Om 00.22? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:22 schreef Miniem het volgende:
Hoi, ik denk dat ik me hier maar even moet melden.
Jup, ik lees hier wel eens vaker mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij denkt dat? Om 00.22? Hoe oud ben je?
Alles wat we zeggen durf je niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
Is er niet gewoon iemand die een stappenplan 'meisjes ontmoeten en met meisjes leuke gezellige gesprekken voeren' kan geven?
Ik klik even op je fotoboek tha fuck.....inspiratie heb je wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jup, ik lees hier wel eens vaker mee.
21.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik klik even op je fotoboek tha fuck.....inspiratie heb je wel.
Verzamelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoveel foto's en teksten of heb je die niet zelf bedacht?
Maar waarom allemaal online zetten ?quote:
Omdat ik het mooie teksten vind.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar waarom allemaal online zetten ?
Dus nietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omdat ik het mooie teksten vind.
En fobo is ook een beetje persoonlijk.
Er zit geen wachtwoord opquote:
Dat weet ik, fobo is iets wat jezelf inricht iets wat jij aan anderen wil laten zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Er zit geen wachtwoord opelke fokker kan het zien
Wat ik bedoelde te zeggen was, beetje sarcastisch al die tijd die je in je fb stopt, en dan zeuren dat je geen vriendin hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat weet ik, fobo is iets wat jezelf inricht iets wat jij aan anderen wil laten zien.
Al die tijd?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen was, beetje sarcastisch al die tijd die je in je fb stopt, en dan zeuren dat je geen vriendin hebt
Dat je hier post zegt al genoeg tochquote:Op woensdag 7 november 2012 01:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al die tijd?
En heb je me horen zeuren dan?
Ik niet. Enfin ik ga slapen.
eeh ik spreek gewoon meiden aan en vraag het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien moet ik zeggen.
Waar regel je al die dates eigenlijk?
initiatief nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh ik spreek gewoon meiden aan en vraag het.
ik zeg ook niet meer " afspraakje" maar ehct " date" . Mag geen twijfel over bestaan namelijk
O tja dan moet ik ze wel eerst tegenkomenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh ik spreek gewoon meiden aan en vraag het.
ik zeg ook niet meer " afspraakje" maar ehct " date" . Mag geen twijfel over bestaan namelijk
Ontmoeten,quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
Volgens mij klikt het dan toch juist niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef benzin het volgende:
en meisjes waarmee het wel klikt gooien je vaak op een gegeven moment weg.
Het wordt tijd dat iemand zo'n handleiding schrijft. Het wordt sowieso tijd dat iemand mij uitlegt hoe het moet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat we zeggen durf je niet.
En je zoekt en vraagt naar iets wat niet bestaat. Er bestaat geen handleiding om een vrouw te ontmoeten en mee te praten. Het is geen DVD recorder.
Geen idee, ik heb soms het idee dat het goed klikt, er een leuk goed lopend gesprek is en dan gaat het alsnog mis. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij klikt het dan toch juist niet?
Daar zit het moeilijke stuk, vooral ontmoeten en spreken op dit moment. Van flirten weet ik nog steeds niet wat het betekent, ik heb een keer in de SC een discuessie van pagina's daarover gehad, maar niemand schijnt uit te kunnen leggen wat flirten is en vooral niet hoe het moet.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ontmoeten,
Spreken,
Flirten,
??????
Profit.
Jezus gast zet dit uit je hoofd en laat het los!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand zo'n handleiding schrijft. Het wordt sowieso tijd dat iemand mij uitlegt hoe het moet.
En ook dit moet je los laten! Je hebt te weinig om te bieden! Vrouwen zien het niet omdat het er niet is!quote:Ik denk dat ik wel dingen te bieden hebMeisjes zien die dingen alleen niet.
Zij kennelijk nietquote:Geen idee, ik heb soms het idee dat het goed klikt, er een leuk goed lopend gesprek is en dan gaat het alsnog mis. Geen idee waarom.
Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond. Deze interactie kan in de vorm van een gesprek, oogcontact of aanraking zijn, maar ook via media verlopen zoals e-mail, chat, telefoon en sms.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef benzin het volgende:
Daar zit het moeilijke stuk, vooral ontmoeten en spreken op dit moment. Van flirten weet ik nog steeds niet wat het betekent, ik heb een keer in de SC een discuessie van pagina's daarover gehad, maar niemand schijnt uit te kunnen leggen wat flirten is en vooral niet hoe het moet.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
En nee Benzin, daar is geen stappenplan voor, dat moet je al doende leren...
Je verwacht dat mensen het je voor kunnen doen, maar dat werkt gewoon niet zo. Sociaal gedoe lijkt totaal niet op een betá-opleiding, er is niks exact aan.
Je zal vaak op je bek moeten gaan om te leren. Telkens weer opkrabbelen en van je fouten leren.
Dan ga je toch gewoon uit?quote:Op woensdag 7 november 2012 06:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
O tja dan moet ik ze wel eerst tegenkomen
En dat maak je allemaal op uit die paar zinnen die iemand op fok schrijft? Dat is best knapquote:Op woensdag 7 november 2012 10:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, als er íemand is die open minded is val ik er volgens mij wel onderIk ben geduldig, geef mensen een tweede, derde, vierde kans, zie blijkbaar dingen die andere vrouwen niet zien.. Maar ik zie niet wat jij te bieden hebt.. Lieve mensen zijn er 13 in een dozijn van. Zachte eitjes wil ik nogmaals alleen op brood. Pas als jij een combinatie bent, en wat ruggengraat en een paar ballen kweekt, dán wordt het een ander verhaal
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef AlexanderC het volgende:
Tegen een leuke caissere:
Wil je de bon erbij?
Ja, je mag ook direct je nummer erop schrijven![]()
Cassandra kent Benzin al langer dan vandaag. Volgens mij hebben ze zelfs gemeet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat maak je allemaal op uit die paar zinnen die iemand op fok schrijft? Dat is best knap
wat hield je tegen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Als ik bij haar in de rij stond en dat had gezegd... wie weet.
ikquote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Als ik bij haar in de rij stond en dat had gezegd... wie weet.
Volgens mij ook ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cassandra kent Benzin al langer dan vandaag. Volgens mij hebben ze zelfs gemeet, maar dat weet ik niet zeker.
Is er eentje die enkel werkt op het moment dat je al duidelijke sjans hebt met de caissièrequote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef AlexanderC het volgende:
Tegen een leuke caissere:
Wil je de bon erbij?
Ja, je mag ook direct je nummer erop schrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |