SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik vind het ook een beetje een kinderachtig gesprek opwekken, dat soort vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou dan zelf denken "godverdomme, weer een overenthousiaste date-muts die 'we gaan op reis en nemen mee' wil spelen".![]()
Sarah was echt een reptilian. OPEN JE OGEN.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit op het niveau is van "oh God, vindt ze me wel leuk, ik hoor al drie dagen niks van haar" en niet op het niveau "Sarah...Hmmm...Ze ziet er uit als een reptilian. Ze hackt vast mijn webcam om in mijn huis mee te kunnen kijken!"![]()
Maar het idee, is leuk, het skippen van het kansloze hoe is het etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een kinderachtig gesprek opwekken, dat soort vragen.
De vraag kan je natuurlijk naar smaak aanpassen.![]()
Tenzij de reactie is: Mijn enige levensdoel is wachten op een lief meisje die inziet hoe lief ik benquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden, hoe iemand in het leven staat is 100x interessanter dan wat voor hobby's hij heeft of wat voor werk hij doet![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Je levensdoel is heel nobelMijn hartje breekt.
Wat wil jij verder met je leven gaan doen, Lokasenna?Meer het niveau van: Zou het een fake-account zijn? Zou ze met me afspreken en me laten zitten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit op het niveau is van "oh God, vindt ze me wel leuk, ik hoor al drie dagen niks van haar" en niet op het niveau "Sarah...Hmmm...Ze ziet er uit als een reptilian. Ze hackt vast mijn webcam om in mijn huis mee te kunnen kijken!"Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind mensen gewoon totaal niet boeiend, niet op basis van een foto of wat algemene informatie. Dus ik kapte het altijd te snel af. Ik zie liever hoe mensen in een groep zijn, of hoe mensen zonder gericht te zijn op elkaar praten etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er daarnaast ook veel te paranoia voor.![]()
Snap ik. Maar dat soort materie bespreek je niet effe bij de kennismaking. Dat soort dingen worden pas goede gesprekken als je elkaar al wat kent, of er sowieso al wat interesse is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden, hoe iemand in het leven staat is 100x interessanter dan wat voor hobby's hij heeft of wat voor werk hij doet
Lijkt mij althans.
Persoonlijk is het eerste waar ik bij een vrouw naar kijk of het een sufkut is. Geen humor, snapt niks, geen speelsheid... Ben ik gauw klaar.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Nou ok ik heb er stuk of 15 gesproken onderhand.
Maar wat wel werkt om in ieder geval een beetje een gesprek te krijgen is dan toch simpel beginnen.
En kunnen jullie (meiden) wel zeggen dat dat niet interessant is ofzo.
Maar het is eigenlijk de enige manier om sowieso te praten, dat je eerst standaard dingen gaat vragen.
Tja of je moet in het wilde weg wat zeggen???
Geen idee eigenlijk, wil het best eens proberen.
Dus ok zeg het maar wat moet ik proberen bij een wildvreemde??
Laat ik wel weten of het werktDo what you love, love what you do!![]()
Daar hoef je geen fake-account voor te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meer het niveau van: Zou het een fake-account zijn? Zou ze met me afspreken en me laten zitten?![]()
![]()
Wat was het dan dat Twi goed deed in jouw ogen? Even als hulp voor de minder bedeelden onder ons.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mensen gewoon totaal niet boeiend, niet op basis van een foto of wat algemene informatie. Dus ik kapte het altijd te snel af. Ik zie liever hoe mensen in een groep zijn, of hoe mensen zonder gericht te zijn op elkaar praten etc.Ik weet het. 2 losse vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fake-account voor te zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je hebt die Rico anders wel netjes afgeSMSt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fake-account voor te zijn.![]()
Ook een prima antwoord hoor, weet je meteen dat je door kunt naar de volgendequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tenzij de reactie is: Mijn enige levensdoel is wachten op een lief meisje die inziet hoe lief ik ben
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ik wil gewoon een tof leven met mensen die mij waarderen en andersom, ik ga ondertussen mijn best doen de wereld een klein beetje beter te maken ook al levert het totaal niets op, en een hangmat om de rest van mijn tijd in te verdoen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet?Mijn hartje breekt.
Wat wil jij verder met je leven gaan doen, Lokasenna?![]()
We zijn er zelf ook nog niet helemaal achter. Er hing al iets van spanning voor de meet, terwijl dat eigenlijk van beide kanten niet echt bewust was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat was het dan dat Twi goed deed in jouw ogen? Even als hulp voor de minder bedeelden onder ons.![]()
Was dat die van stadhuisplein?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt die Rico anders wel netjes afgeSMSt.Terwijl wij op stadhuisplein zaten.
![]()
![]()
Klopt.. Maar toch weet niet, vind dergelijke extreem open vragen soms gewoon kut.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef ook_gek het volgende:
Maar met een beetje hulp kom je op de gekste dingen en heb je een goed begin van een gesprek
Achja daarom is paiq ook niets voor mij![]()
![]()
gheheh stel je zou dit zeggen op paiq, zou een jongen dan afhaken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een tof leven met mensen die mij waarderen en andersom, ik ga ondertussen mijn best doen de wereld een klein beetje beter te maken ook al levert het totaal niets op, en een hangmat om de rest van mijn tijd in te verdoen.
Als ik zoiets zeg een meid iig wel
Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die van stadhuisplein?Terwijl wij op stadhuisplein zaten.
![]()
![]()
Geen idee. De hangmat is in elk geval al mijn droom sinds het begin der tijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
gheheh stel je zou dit zeggen op paiq, zou een jongen dan afhaken?
Als ik zoiets zeg een meid iig wel![]()
![]()
Battledates. Ook leuk, heb ik een paar keer voor de lol gedaan. Een keer met een andere gast die zichzelf helemaal fantastisch vond en ik ben er toen vol op ingegaan in de vorm van alles beamen wat hij zei.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha battledate
"geen kandidaten gevonden"
op 2 keer na ofzo de laatste weken
hij) Ik ben echt een stuk knapper dan jij
nou inderdaad
hij) Ik weet hoe ik een vrouw moet behagen
Jij zal het weten inderdaad
hij) mijn lul is 6 meter lang
Indrukwekkend
De dame in kwestie koos uiteindelijk om met mij verder te chattenwas wel grappig
Gesprekken heb ik wel genoeg gehad op paiq, ik deed het ongeveer zo:
ik) hoi
zij) hoi
ik) Druk aan het werk?
zij geeft dan antwoord dat ze inderdaad druk aan het werk is of dat ze nog op school zit
ik) Wat doe je dan voor werk / school?
zij geeft antwoord
ik) als je niet op werk / school zit wat doe je dan
Nouja, zo krijg je meestal wel een gesprekje, en als het in de vrije tijd sfeer ook nog goed zit of je krijgt een match met bv muzieksmaak, levensovertuiging oid dan krijg je nog een leuk gesprek ook.
En durf ook brutaal te zijn soms, blijft niet alleen maar oppervlakkig met je vragen maar durf ook wat intiemere vragen te stellen (als het gesprek een beetje loopt natuurlijk, niet als binnenkomer: HEE HOE LANG STA JE AL DROOG ::+ ) dat werkt dan weer niet. en ook niet na 2 zinnen vragen of ze op msn komt etc. beetje logisch nadenken.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Oh, wat een rare droom, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee. De hangmat is in elk geval al mijn droom sinds het begin der tijden![]()
kom wel bij je liggen hoor, het liefst hangmat tussen twee palmbomen op een mooi tropisch eilandquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee. De hangmat is in elk geval al mijn droom sinds het begin der tijden
Op welke wijze zou je de wereld dan beter willen maken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een tof leven met mensen die mij waarderen en andersom, ik ga ondertussen mijn best doen de wereld een klein beetje beter te maken ook al levert het totaal niets op, en een hangmat om de rest van mijn tijd in te verdoen.Het kunnen aanvoelen van die spanning is niet altijd even makkelijk. Soms denk je dat die er is, terwijl die er niet is. Andere keren merk je dit niet, terwijl het er wel degelijk is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn er zelf ook nog niet helemaal achter. Er hing al iets van spanning voor de meet, terwijl dat eigenlijk van beide kanten niet echt bewust was.
Je=ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe zal je reageren? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. Maar toch weet niet, vind dergelijke extreem open vragen soms gewoon kut.
Achja daarom is paiq ook niets voor mijPrecies, wees creatief. Het is puur om aan te geven dat je een gesprek ook totaal anders kan openen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het idee, is leuk, het skippen van het kansloze hoe is het etc.
De vraag kan je natuurlijk naar smaak aanpassen.
Cassandra, ik ben nog vrijgezel hoor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik herkende die spanning best heel goed eigenlijk. Toen ze op schoot ging zitten begon ik het al aardig in de gaten te krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kunnen aanvoelen van die spanning is niet altijd even makkelijk. Soms denk je dat die er is, terwijl die er niet is. Andere keren merk je dit niet, terwijl het er wel degelijk is.
Je=ik.![]()
Dat was echt zwaar impulsief, na nog geen uurtje praten. Vervolgens zaten er wel nog een paar weken tussen voordat we beide konden. Zo'n geval zou ik dus sowieso laten zitten of afzeggen.quote:
Beter nog, volgens mij heb ik weinig dates gehad, waarbij ik de eerste date niet af heb gezegd. Daarna voel ik me dan te schuldig om nog eens af te zeggen.![]()
![]()
Met vast iets heel saaisquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Hoe zal je reageren? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Dat ik het niet weet, dat ik wel benieuwd ben naar jouw antwoord. En vanuit daar borduur ik voort wat er vanuit daar bij mij binnenkomt.
Jammere vind ik altijd dat mensen dan met vakantiebestemmingen komen.![]()
Ja, dat herkent iedereen wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik herkende die spanning best heel goed eigenlijk. Toen ze op schoot ging zitten begon ik het al aardig in de gaten te krijgen.
Maar in dit geval nam Myra het initiatief. Dat gebeurt natuurlijk lang niet altijd. Wat had je in de gaten voordat ze liet blijken dat ze je zag zitten door op je schoot te gaan zitten?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toen voelde ik die spanning in je broek ook wel, hihiihhahahahohoohohohquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik herkende die spanning best heel goed eigenlijk. Toen ze op schoot ging zitten begon ik het al aardig in de gaten te krijgen.![]()
Ja maar ik nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cassandra, ik ben nog vrijgezel hoor![]()
![]()
We hadden al een hele rits aan SMS'jes naar elkaar verzonden, maar dat leek toch meer voor de lol.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat herkent iedereen wel waarschijnlijk.
Maar in dit geval nam Myra het initiatief. Dat gebeurt natuurlijk lang niet altijd. Wat had je in de gaten voordat ze liet blijken dat ze je zag zitten door op je schoot te gaan zitten?Leugens, dat had je ter plekke niet door zei je naderhandquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen voelde ik die spanning in je broek ook wel, hihiihhahahahohoohohoh![]()
![]()
Ik denk dat die onverklaarbare klik ook wel het beste werkt. Was hier ook zo. En als ik nou nadenk over het hoe of waarom of wat, geen ideequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
We hadden al een hele rits aan SMS'jes naar elkaar verzonden, maar dat leek toch meer voor de lol.
[..]
Leugens, dat had je ter plekke niet door zei je naderhand![]()
![]()
Moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op welke wijze zou je de wereld dan beter willen maken?
Ik zou graag mijn liefde voor levende en niet-levende dingen op aarde over willen proberen te brengen op anderen zodat ze nadenken over de manier waarop ze leven en met de wereld omgaan, denk ik![]()
![]()
dat dus ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat herkent iedereen wel waarschijnlijk.
Maar in dit geval nam Myra het initiatief. Dat gebeurt natuurlijk lang niet altijd. Wat had je in de gaten voordat ze liet blijken dat ze je zag zitten door op je schoot te gaan zitten?Do what you love, love what you do!![]()
Nobel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.
Ik zou graag mijn liefde voor levende en niet-levende dingen op aarde over willen proberen te brengen op anderen zodat ze nadenken over de manier waarop ze leven en met de wereld omgaan, denk ik
Kijk Kree. In deze hebben Loka en ik een gemeenschappelijk onderwerp waar we over kunnen praten wat we beiden leuk vinden. Dat is al een belangrijke eerste stap.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met zo'n wedervraag over de hangmatten loop ik dus blijkbaar al gelijk een blauwtje bij Lokasennaquote:![]()
![]()
tis wel geinig, hierover zou ik dus kunnen doorpraten als een meid dat zei op paiq zeg maar,quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.
Ik zou graag mijn liefde voor levende en niet-levende dingen op aarde over willen proberen te brengen op anderen zodat ze nadenken over de manier waarop ze leven en met de wereld omgaan, denk ik
Maar doen ze niet
Kijk dan welke vragen er daarvoor zijn gesteld, dan weet je waarom ik dat zei. Aan elk gesprek gaat opbouw vooraf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel geinig, hierover zou ik dus kunnen doorpraten als een meid dat zei op paiq zeg maar,
Maar doen ze niet![]()
Ja maar dat is het punt, ze verteld zelf iets over haar zelf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nobel.
Kijk Kree. In deze hebben Loka en ik een gemeenschappelijk onderwerp waar we over kunnen praten wat we beiden leuk vinden. Dat is al een belangrijke eerste stap.
Dat doen ze dus juist meestal nietDo what you love, love what you do!![]()
Over dromen praten met mogelijke targets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Met zo'n wedervraag over de hangmatten loop ik dus blijkbaar al gelijk een blauwtje bij Lokasenna![]()
![]()
Dat was een gevolg van teveel online aandachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Met zo'n wedervraag over de hangmatten loop ik dus blijkbaar al gelijk een blauwtje bij Lokasenna![]()
![]()
Zie je het kree, ze zijn toch allemaal gewoon aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was een gevolg van teveel online aandacht![]()
Mijn nachtelijke dromen zijn wel tof anders. Hoewel ze wel afschrikwekkend zouden werken als ik ze in een eerste gesprek zou vertellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over dromen praten met mogelijke targets.![]()
zo denk ik nog steeds niet, maar ok en dan ga ik van paiq uit alleen hoor, lijkt er wel op ja... helaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je het kree, ze zijn toch allemaal gewoon aandachtshoeren.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik mijn dromen vertel is het gelijk klaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke dromen zijn wel tof anders. Hoewel ze wel afschrikwekkend zouden werken als ik ze in een eerste gesprek zou vertellen.![]()
![]()
En daarom reageer ik vaak met, uit eten gaan. Strand wandeling, dierentuin of iets die richting opquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vast iets heel saais
Dat ik het niet weet, dat ik wel benieuwd ben naar jouw antwoord. En vanuit daar borduur ik voort wat er vanuit daar bij mij binnenkomt.
Jammere vind ik altijd dat mensen dan met vakantiebestemmingen komen.
Waarom iets groots doen als iets simpels even leuk kan zijn.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik denk niet als je ze aan mij zou vertellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik mijn dromen vertel is het gelijk klaar.![]()
![]()
Wij zouden ook een goed stel zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet als je ze aan mij zou vertellen![]()
![]()
Overigens kun je het natuurlijk ook omdraaien. Ik heb op Paiq een aantal keren flink m'n best gedaan om een gesprek op gang te krijgen, en als je dan alleen maar korte antwoorden terug krijgt dan kun je voor jezelf wel vaststellen dat je met een saaie muts te maken hebt.![]()
inderdaad, stukje leukerquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef ook_gek het volgende:
En daarom reageer ik vaak met, uit eten gaan. Strand wandeling, dierentuin of iets die richting op
Waarom iets groots doen als iets simpels even leuk kan zijn.![]()
![]()
dit dus en precies mijn klacht (of ja noem het klacht, dat is het niet echt maar ok zo gaat het wel)quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Overigens kun je het natuurlijk ook omdraaien. Ik heb op Paiq een aantal keren flink m'n best gedaan om een gesprek op gang te krijgen, en als je dan alleen maar korte antwoorden terug krijgt dan kun je voor jezelf wel vaststellen dat je met een saaie muts te maken hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Of jij hebt haar interesse niet weten te wekken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Overigens kun je het natuurlijk ook omdraaien. Ik heb op Paiq een aantal keren flink m'n best gedaan om een gesprek op gang te krijgen, en als je dan alleen maar korte antwoorden terug krijgt dan kun je voor jezelf wel vaststellen dat je met een saaie muts te maken hebt.
Hoe dan ook, inderdaad gewoon wegklikken. Ik zie altijd weer van die gefrustreerde mannen klagen dat vrouwen niet antwoorden en dat ze er van balen. Waarom zou je? Iemand die geen antwoord geeft is per definitie niet het type waar je mee in contact zou willen komen.![]()
Probleem is alleen dat mensen jou hier kennen en hun reactie daarop baseren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit dus en precies mijn klacht (of ja noem het klacht, dat is het niet echt maar ok zo gaat het wel)![]()
![]()
En volgens mij is dat dus te kort door de bocht. Wanneer zou jij iemand alleen maar korte antwoorden geven? Als de persoon aan de andere kant niet interessant genoeg is of als je ondertussen nog andere dingen hebt lopen, toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Overigens kun je het natuurlijk ook omdraaien. Ik heb op Paiq een aantal keren flink m'n best gedaan om een gesprek op gang te krijgen, en als je dan alleen maar korte antwoorden terug krijgt dan kun je voor jezelf wel vaststellen dat je met een saaie muts te maken hebt."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Dus volgens jou zijn alle vrouwen saaie mutsen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit dus en precies mijn klacht (of ja noem het klacht, dat is het niet echt maar ok zo gaat het wel)
Als ze alle 15 saai waren zou ik het toch eerder bij mezelf zoeken.![]()
En van uit daar kan je verder praten en voor je het weet komen verschillende onderwerpen langs en leer je elkaar een stuk beter kennenquote:Ik ben dan gewoon zo dat ik zeg dat ze best wat langer mag antwoorden, omdat een gesprek anders vrij snel klaar is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Overigens kun je het natuurlijk ook omdraaien. Ik heb op Paiq een aantal keren flink m'n best gedaan om een gesprek op gang te krijgen, en als je dan alleen maar korte antwoorden terug krijgt dan kun je voor jezelf wel vaststellen dat je met een saaie muts te maken hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het is anders, ze antwoorden namelijk wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of jij hebt haar interesse niet weten te wekken.
Hoe dan ook, inderdaad gewoon wegklikken. Ik zie altijd weer van die gefrustreerde mannen klagen dat vrouwen niet antwoorden en dat ze er van balen. Waarom zou je? Iemand die geen antwoord geeft is per definitie niet het type waar je mee in contact zou willen komen.
Maar het idee is "deur op een kiertje houden" en onderhand praten ze er met 10 anderen.
Heb het gevraagd zelfs ook een keer, van met hoeveel ben je nog bezig nu??
hmms 5 ofzo.
tja ik alleen jou muts.
Nouja dat werd ook niks natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Dat zal het zijn ja denk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat mensen jou hier kennen en hun reactie daarop baseren.
Maar het is internet komt anders over denk ik toch omdat ik hier de meest extreme dingen vertelde omdat dat ook was waar ik mee zat/zit.
In het echt ben ik niet zo erg hoor. tja hou je het voor je denk ik, maargoed dat zal iedereen wel doenDo what you love, love what you do!![]()
Paiq is ook internet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja denk.
Maar het is internet komt anders over denk ik toch omdat ik hier de meest extreme dingen vertelde omdat dat ook was waar ik mee zat/zit.
In het echt ben ik niet zo erg hoor. tja hou je het voor je denk ik, maargoed dat zal iedereen wel doen![]()
ok ff oefenen dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En volgens mij is dat dus te kort door de bocht. Wanneer zou jij iemand alleen maar korte antwoorden geven? Als de persoon aan de andere kant niet interessant genoeg is of als je ondertussen nog andere dingen hebt lopen, toch?
Draaien we het om.
Jij zoekt iemand daar.
pling kree online
en dan??Do what you love, love what you do!![]()
Dan wachten tot ze aangesproken wordt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok ff oefenen dan.
Draaien we het om.
Jij zoekt iemand daar.
pling kree online
en dan??Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pling, joanne offline.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok ff oefenen dan.
Draaien we het om.
Jij zoekt iemand daar.
pling kree online
en dan??![]()
[ Log uit ]quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok ff oefenen dan.
Draaien we het om.
Jij zoekt iemand daar.
pling kree online
en dan??![]()
Lol, klopt ook nog waarschijnlijk
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Dan is het gesprek met jou niet zo leuk dat jij meer aandacht krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Het is anders, ze antwoorden namelijk wel.
Maar het idee is "deur op een kiertje houden" en onderhand praten ze er met 10 anderen.
Heb het gevraagd zelfs ook een keer, van met hoeveel ben je nog bezig nu??
hmms 5 ofzo.
tja ik alleen jou muts.
Nouja dat werd ook niks natuurlijk
Ik heb het ook wel eens gehad dat ze zei, sorry dat is wat traag reageer maar praat met meerdere.
Ik reageer dan simpel met,
Laat hun maar even, ik ben toch leuker. Ze lopen echt niet weg dus geen paniek.
Grote kans dat ze je gaat uitdagen met vragen als, oh waarom? Wat dan. Je kan daar gewoon brutaal op reageren en haar gaan uitdagen met spannende vragen. Wat is het gekste, stoutste wat je gedaan heb. Enz enz enz. Als zij reageert dat ze sex vragen niet leuk vind kan je altijd zeggen dat jij daar niet op doelde enzAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Volgens mij is het ook gewoon dat de man/vrouw verhouding een beetje scheef is daar op Paiq. Dan krijg je dat soort taferelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of jij hebt haar interesse niet weten te wekken.
Hoe dan ook, inderdaad gewoon wegklikken. Ik zie altijd weer van die gefrustreerde mannen klagen dat vrouwen niet antwoorden en dat ze er van balen. Waarom zou je? Iemand die geen antwoord geeft is per definitie niet het type waar je mee in contact zou willen komen.
Dat zie ik trouwens ook bij mijn projectgroep: 2 meisjes (waarvan 1 dik en lelijk), 9 jongens: elk meisje heeft een vriendje, elke jongen is vrijgezel![]()
![]()
Wil dit spelletje best meespelen hoor, alleen de timing is nu niet zo handig, want ga net lunchen met m'n collega'squote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef kree het volgende:
Ja maar ga er dan ff vanuit dat je me niet kent
Dus, helaas, Pling, Joanne offline
Dat is op al die datingsites.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gewoon dat de man/vrouw verhouding een beetje scheef is daar op Paiq. Dan krijg je dat soort taferelen.![]()
Dit is een goede tip iig, ga ik proberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan is het gesprek met jou niet zo leuk dat jij meer aandacht krijgt
Ik heb het ook wel eens gehad dat ze zei, sorry dat is wat traag reageer maar praat met meerdere.
Ik reageer dan simpel met,
Laat hun maar even, ik ben toch leuker. Ze lopen echt niet weg dus geen paniek.
Grote kans dat ze je gaat uitdagen met vragen als, oh waarom? Wat dan. Je kan daar gewoon brutaal op reageren en haar gaan uitdagen met spannende vragen. Wat is het gekste, stoutste wat je gedaan heb. Enz enz enz. Als zij reageert dat ze sex vragen niet leuk vind kan je altijd zeggen dat jij daar niet op doelde enz
Gek genoeg is dat bijna overal zo. Alle vrouwen zijn bezet terwijl alle jongen single zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gewoon dat de man/vrouw verhouding een beetje scheef is daar op Paiq. Dan krijg je dat soort taferelen.
Dat zie ik trouwens ook bij mijn projectgroep: 2 meisjes (waarvan 1 dik en lelijk), 9 jongens: elk meisje heeft een vriendje, elke jongen is vrijgezel
Gezien de opbouw van de bevolking, kan dit niet kloppen.
Dus of er is een groot aantal single vrouwen dat zich ergens verstopt. Of veel mannen houden er meerdere vriendinnen op na. Of de vrouwen liegen dat ze een vriendje hebben om de suffe kerels op afstand te houden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
"Laat hun maar even, ik ben toch leuker"quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:29 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wil dit spelletje best meespelen hoor, alleen de timing is nu niet zo handig, want ga net lunchen met m'n collega's
Dus, helaas, Pling, Joanne offline
hahaha lolDo what you love, love what you do!![]()
Lunchen met collega's. Goede welquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:29 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wil dit spelletje best meespelen hoor, alleen de timing is nu niet zo handig, want ga net lunchen met m'n collega's
Dus, helaas, Pling, Joanne offline![]()
![]()
Er is nog een groot gedeelte van de vrouwen single. Maar mannen vallen nu eenmaal op mooie vrouwen en die zijn vaak al vergeven. De wat minder mooie vrouwen wordt geen aandacht aan geschonken, terwijl dat misschien wel je 'markt' zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat bijna overal zo. Alle vrouwen zijn bezet terwijl alle jongen single zijn.
Dus of er is een groot aantal single vrouwen dat zich ergens verstopt. Of veel mannen houden er meerdere vriendinnen op na. Of de vrouwen liegen dat ze een vriendje hebben om de suffe kerels op afstand te houden.
Wat ik daarstraks ook al zei, het is wel zo dat de populatie van vrouwen vaak wordt verdeeld onder een aantal mannen. Er zijn gewoon naar verhouding veel meer mannen die alleen overblijven dan vrouwen. Dat houdt simpelweg in dat de extremen bij mannen veel verder uit elkaar liggen dan bij vrouwen.![]()
Sowieso heel Kree zijn manier van typen wel hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Zelf ' hahahaha' typen op je eigen opmerkingen is trouwens ook wel een gigantische afknapper![]()
Je moet even werken aan je timingquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
"Laat hun maar even, ik ben toch leuker"
hahaha lol
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Niet alleen zijn typenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso heel Kree zijn manier van typen wel hoor.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Zelf ' hahahaha' typen op je eigen opmerkingen is trouwens ook wel een gigantische afknapper
Valt best mee, volgens mij. Ik ken best wat vrijgezelle vrouwen, en ook bij uitgaan kom je altijd wel veel vrijgezelle meisjes tegen waarvan de meeste volgens mij toch wel vrijgezel zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat bijna overal zo. Alle vrouwen zijn bezet terwijl alle jongen single zijn.
Dus of er is een groot aantal single vrouwen dat zich ergens verstopt. Of veel mannen houden er meerdere vriendinnen op na. Of de vrouwen liegen dat ze een vriendje hebben om de suffe kerels op afstand te houden.
Maar de meeste daarvan kom ik in het dagelijks leven niet echt tegen. (De meeste mensen waar ik mee om ga en die mijn vrienden zijn, zijn mannen. Maar dat is ook vrij logisch, ik doe een technische studie en zit op voetbal, daar lopen allebei niet veel vrouwen rond.)![]()
Dat lijkt op zoveel plekken het geval te zijn dat ik me soms afvraag hoe dat kan zonder dat er vrouwen verzonnen vriendjes hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gewoon dat de man/vrouw verhouding een beetje scheef is daar op Paiq. Dan krijg je dat soort taferelen.
Dat zie ik trouwens ook bij mijn projectgroep: 2 meisjes (waarvan 1 dik en lelijk), 9 jongens: elk meisje heeft een vriendje, elke jongen is vrijgezel![]()
![]()
Ik zie het juist wel als teken van alpha male zijn. Je hoeft niet te wachten op bevestiging van de ander: je weet zelf al dat je grappig bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Zelf ' hahahaha' typen op je eigen opmerkingen is trouwens ook wel een gigantische afknapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmms ,mss is dat het dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso heel Kree zijn manier van typen wel hoor.
Nouja ik leer wel bij, dit topic heeft toch wel nut en het voelt wel meer als eerder nu.
Zal erop proberen te letten dan maar.Do what you love, love what you do!![]()
maar stel dat je als jongen nu eenmaal alleen voelt aangetrokken tot de mooiere categorie vrouwen? Dan kun je wel roepen dat het je "markt" niet is maar verliefdheid kun je echt niet sturen. Dan blijf je dus waarschijnlijk alleen over, of je moet dus maar de eerste de beste kiezen die wel interesse toont.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is nog een groot gedeelte van de vrouwen single. Maar mannen vallen nu eenmaal op mooie vrouwen en die zijn vaak al vergeven. De wat minder mooie vrouwen wordt geen aandacht aan geschonken, terwijl dat misschien wel je 'markt' zou moeten zijn.
Wat ik daarstraks ook al zei, het is wel zo dat de populatie van vrouwen vaak wordt verdeeld onder een aantal mannen. Er zijn gewoon naar verhouding veel meer mannen die alleen overblijven dan vrouwen. Dat houdt simpelweg in dat de extremen bij mannen veel verder uit elkaar liggen dan bij vrouwen.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zie het juist wel als teken van alpha male zijn. Je hoeft niet te wachten op bevestiging van de ander: je weet zelf al dat je grappig bent.Zien lachen doet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Valt best mee, volgens mij. Ik ken best wat vrijgezelle vrouwen, en ook bij uitgaan kom je altijd wel veel vrijgezelle meisjes tegen waarvan de meeste volgens mij toch wel vrijgezel zijn.
Maar de meeste daarvan kom ik in het dagelijks leven niet echt tegen. (De meeste mensen waar ik mee om ga en die mijn vrienden zijn, zijn mannen. Maar dat is ook vrij logisch, ik doe een technische studie en zit op voetbal, daar lopen allebei niet veel vrouwen rond.)
Ik ken welgeteld 3 vrijgezelle vrouwen, waarvan CM eigenlijk niet meetelt want dat is precies wat ze wil.
Dus 2. 2 vrouwen in een vrienden en kennisenkring van zo'n 150 mensen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zal aan je leeftijd liggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bizar.
Ik ken welgeteld 3 vrijgezelle vrouwen, waarvan CM eigenlijk niet meetelt want dat is precies wat ze wil.
Dus 2. 2 vrouwen in een vrienden en kennisenkring van zo'n 150 mensen.
In mijn vriendenkring is het merendeel van de meiden nog gewoon vrijgezel.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso heel Kree zijn manier van typen wel hoor.Ik heb er nog eentje nu die ik wel leuk vindt, maar weet niet of zij mij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bizar.
Dus 2. 2 vrouwen in een vrienden en kennisenkring van zo'n 150 mensen.
Opzich hangt er een soort spanning denk tussen ons, maar ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan :S
Opzich zou ze bij me passen denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
Tuurlijk leeftijd telt ook mee. Maar toen ik jouw leeftijd had, kende ik ook maar 2 vrijgezelle dames.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal aan je leeftijd liggen
In mijn vriendenkring is het merendeel van de meiden nog gewoon vrijgezel.
Er is meer dan uiterlijk alleen. Iemand die niet in de categorie "knap" valt is niet direct lelijk en kan toch een hele goede kandidaat zijn om alle andere redenen die je kunt verzinnen waarom iemand je vriendin zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
maar stel dat je als jongen nu eenmaal alleen voelt aangetrokken tot de mooiere categorie vrouwen? Dan kun je wel roepen dat het je "markt" niet is maar verliefdheid kun je echt niet sturen. Dan blijf je dus waarschijnlijk alleen over, of je moet dus maar de eerste de beste kiezen die wel interesse toont.
Dat is echt niet 'settling for less'.![]()
Zeg dat je haar leuk vindt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er nog eentje nu die ik wel leuk vindt, maar weet niet of zij mij.
Opzich hangt er een soort spanning denk tussen ons, maar ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan :S
Opzich zou ze bij me passen denk ik dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Apart wel. Ik ken er echt maar een handjevol met relaties. Van mijn pasgemaakte vrienden heeft er volgens mij zelfs geen enkele een relatie, waaronder eentje waarbij het net een week uit is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk leeftijd telt ook mee. Maar toen ik jouw leeftijd had, kende ik ook maar 2 vrijgezelle dames.![]()
tis lastig hoor, ze is vrijgezel ook en ken haar goed en jaartje ouder.quote:
Maar heb wel eens gevraagd zullen we keertje wat gaan drinken, maar ze is moeilijk ook net als ik.
Toen zei ze nee,
Maar ik weet gewoon dat ze me aardig vindt toch wel, te verlegen denk, misschien kost het gewoon tijd ofzo.
Weet het niet. ze is wel lief in ieder geval.
zie maar op mn facebook trouwens kun je haar vinden
klopt, maar ik begrijp nooit zo de redenatie van sommige mensen dat als je zelf misschien niet zoveel te bieden hebt dat je maar je verliefdheid moet "sturen" naar je iegen categorie...je krijgt gevoelens voor iemand of niet..quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is meer dan uiterlijk alleen. Iemand die niet in de categorie "knap" valt is niet direct lelijk en kan toch een hele goede kandidaat zijn om alle andere redenen die je kunt verzinnen waarom iemand je vriendin zou moeten zijn.
Dat is echt niet 'settling for less'.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Tussen aardig vinden en wat gaan drinken met bepaalde intenties van uit jou kant zit een wereld van verschil he!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
tis lastig hoor, ze is vrijgezel ook en ken haar goed en jaartje ouder.
Maar heb wel eens gevraagd zullen we keertje wat gaan drinken, maar ze is moeilijk ook net als ik.
Toen zei ze nee,
Maar ik weet gewoon dat ze me aardig vindt toch wel, te verlegen denk, misschien kost het gewoon tijd ofzo.
Weet het niet. ze is wel lief in ieder geval.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, natuurlijk stuur je dat niet, maar het is vaak ook een kwestie van mensen die misschien niet superknap zijn geen kans geven maar teveel achter onbereikbare vrouwen aanjagen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
klopt, maar ik begrijp nooit zo de redenatie van sommige mensen dat als je zelf misschien niet zoveel te bieden hebt dat je maar je verliefdheid moet "sturen" naar je iegen categorie...je krijgt gevoelens voor iemand of niet..![]()
yep en dat moet ik nog uitvinden, maar ok die meid sluit ik nog niet uit in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tussen aardig vinden en wat gaan drinken met bepaalde intenties van uit jou kant zit een wereld van verschil he!Do what you love, love what you do!![]()
Ik vond het vrij frustrerend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Apart wel. Ik ken er echt maar een handjevol met relaties. Van mijn pasgemaakte vrienden heeft er volgens mij zelfs geen enkele een relatie, waaronder eentje waarbij het net een week uit is.Ze wil je niet kree. Als ze zelfs niks met je wil drinken...quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Toen zei ze nee,
Weet het niet. ze is wel lief in ieder geval.
zie maar op mn facebook trouwens kun je haar vindenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom zei ze nee dan? Je zegt dat ze moeilijk/kritisch is. Denk niet dat het tijd kost, het klinkt meer alsnof ze haar keus al gemaakt heeft. Ik heb dat ook meegemaakt, beetje laten aanmodderen omdat ik dacht dat ze mijn signalen niet oppikte. Achteraf bleek ze dat wel te hebben gedaan maar vond ze mij gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Toen zei ze nee,
Weet het niet. ze is wel lief in ieder geval.![]()
Denk ik niet hoor, maar dat is een gevoel, ze is verlegen en niet gewend aan aandacht van jongens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het vrij frustrerend.
[..]
Ze wil je niet kree. Als ze zelfs niks met je wil drinken...Do what you love, love what you do!![]()
Of het mag nog niet van de pastoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, maar dat is een gevoel, ze is verlegen en niet gewend aan aandacht van jongens.![]()
Nou kan het niet omschrijven, ik zie dr elke week natuurlijk met oefenen met bandje, en ze is lief leuk en aardig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zei ze nee dan? Je zegt dat ze moeilijk/kritisch is. Denk niet dat het tijd kost, het klinkt meer alsnof ze haar keus al gemaakt heeft. Ik heb dat ook meegemaakt, beetje laten aanmodderen omdat ik dacht dat ze mijn signalen niet oppikte. Achteraf bleek ze dat wel te hebben gedaan maar vond ze mij gewoon niet leuk.
Weet niet gevoel van mij ofzo, ik voel een soort van klikje toch wel als we samen praten maar denk dat we beiden net zo bang zijn om verder wat af te spreken buiten hobby dingenDo what you love, love what you do!![]()
Waarom zoek jij van die rare vrouwen uit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, maar dat is een gevoel, ze is verlegen en niet gewend aan aandacht van jongens.
Psychoses, zwaar minderjarig, mensen die niks willen drinken omdat ze geen aandacht gewend zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
twi dat is weer een cliche neerzetten over katwijk en nee geen pastoor maar een dominee en trouwens ken haar vanuit de kerk ook.quote:
Tis allemaal niet zo streng alsdat het lijkt hoorDo what you love, love what you do!![]()
Pics.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kan het niet omschrijven, ik zie dr elke week natuurlijk met oefenen met bandje, en ze is lief leuk en aardig.
Weet niet gevoel van mij ofzo, ik voel een soort van klikje toch wel als we samen praten maar denk dat we beiden net zo bang zijn om verder wat af te spreken buiten hobby dingen![]()
Dit klinkt echt als die situatie van mij! Ook eentje die zei moeite te hebben met mannen. Maar dat wil echt niet zeggen dat ze met de eerste de beste vent in zee gaan hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, maar dat is een gevoel, ze is verlegen en niet gewend aan aandacht van jongens.![]()
had je me maar niet van facebook moeten knikkeren johquote:
dan had je het kunnen zien
Als iemand al niet wat wilt gaan drinken kan je het schudden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, maar dat is een gevoel, ze is verlegen en niet gewend aan aandacht van jongens.
Je zoekt een excuus waarom ze nee heeft gezegt om je zelf wijs te maken dat ze als nog mee wilt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Denk het niet prese, denk dat de vraag beetje onverwacht kwam eerderquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand al niet wat wilt gaan drinken kan je het schudden.
Je zoekt een excuus waarom ze nee heeft gezegt om je zelf wijs te maken dat ze als nog mee wilt.Do what you love, love what you do!![]()
Is het Demy?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
had je me maar niet van facebook moeten knikkeren joh
dan had je het kunnen zien![]()
Mja, dat weegt niet echt tegen elkaar op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
had je me maar niet van facebook moeten knikkeren joh
dan had je het kunnen zien![]()
geen idee weet niet waarom je mij eraf gooide namelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat weegt niet echt tegen elkaar op.
Eén persoon uit Katwijk is de limiet, basispreventie tegen de Katwijkse ziekte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee weet niet waarom je mij eraf gooide namelijk![]()
is heel andere familie hoor, dus kan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Eén persoon uit Katwijk is de limiet, basispreventie tegen de Katwijkse ziekte.
hmms ben best beetje verliefd op die meid eigenlijk.
ze is leukDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind het gewoon een omslachtige manier om vrouwen te ontmoeten. Sowieso weet je nooit zeker of de profielfoto's kloppen. Bij het uitgaan kun je zat leuke vrouwen ontmoetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij werkte het altijd prima anders. Misschien licht het aan jou? Ik vind een date zoeken in het uitgaansleven weer een grote faal. Vooral omdat daar weinig vrouwen komen die ik interessant vind.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Hups, vraag haar nog een keer wat te gaan drinken Kree."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Veel mensen hier gaan niet uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Drinky het volgende:
Bij het uitgaan kun je zat leuke vrouwen ontmoeten![]()
![]()
Wat is 'r voornaam dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
is heel andere familie hoor, dus kan.
ze is leuk![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is meer dan uiterlijk alleen. Iemand die niet in de categorie "knap" valt is niet direct lelijk en kan toch een hele goede kandidaat zijn om alle andere redenen die je kunt verzinnen waarom iemand je vriendin zou moeten zijn.
Dat is echt niet 'settling for less'.![]()
![]()
zit erover te denken jah, maar moet het mss ff anders brengen als rechtstreeks dat ik ben mss.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
Hups, vraag haar nog een keer wat te gaan drinken Kree.
lastigDo what you love, love what you do!![]()
Ik zou mij heel flink hopeloos moeten voelen om maar na te denken om mij ooit aan te melden voor zo'n site. Nee hoor, mij niet gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een omslachtige manier om vrouwen te ontmoeten. Sowieso weet je nooit zeker of de profielfoto's kloppen. Bij het uitgaan kun je zat leuke vrouwen ontmoeten
Maar de succesverhalen ken ik dan weer wel uit mijn omgeving."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Kom nou, doe even een voorletter!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
zoek maar op facebook twi, ik ga het hier niet neerzetten"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Jij voegt alles dat ademt toe op Facebook, onbegonnen zaak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
zoek maar op facebook twi, ik ga het hier niet neerzetten![]()
Ik voel me beledigd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Jij voegt alles dat ademt toe op Facebook, onbegonnen zaak.
Nee hoor, alleen als ik denk dat het leuk is en tja boeie, er waren er hier die me toevoegde en weer weg gooiden. lekker boeiend, je hebt al een keer het linkje gehad en voeg me maar toe dan zie je het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Jij voegt alles dat ademt toe op Facebook, onbegonnen zaak.
Vindt het best namelijk maar ik wil facebook niet koppelen aan wat ik hier zeg dus ok, de gene die er nu op staan van fok doen dat ook niet en dat wil ik graag zo houdenDo what you love, love what you do!![]()
Je moet het niet gelijk als date zien. Vraag gewoon of ze een keer wat met je gaat drinken als je toch in de buurt bent ofzo .quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
zit erover te denken jah, maar moet het mss ff anders brengen als rechtstreeks dat ik ben mss.
lastig
Niet gelijk zo desperate
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Hier is iedereen in de buurt bijna wel verre familiequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
is heel andere familie hoor, dus kan.
ze is leuk![]()
![]()
Ze kloppen vaker niet dan wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een omslachtige manier om vrouwen te ontmoeten. Sowieso weet je nooit zeker of de profielfoto's kloppen. Bij het uitgaan kun je zat leuke vrouwen ontmoeten
"heb je nog een foto?"
"ja hoor"
Bizar hoeveel verschil het kan maken.![]()
Daarom heb je de liefde zo ver gezocht?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier is iedereen in de buurt bijna wel verre familieEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik woonde toen in Enschede, dus dat was niet de redenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom heb je de liefde zo ver gezocht?![]()
![]()
deze simpele manier had ik dus al geprobeerd en toen kreeg ik een nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je moet het niet gelijk als date zien. Vraag gewoon of ze een keer wat met je gaat drinken als je toch in de buurt bent ofzo .
Niet gelijk zo desperate
Maar ik weet gewoon dat ze me best wel leuk vindt maar ook twijfels heeft,
Dus weet ik veel beetje meer aanpappen ofzo eerst denk voordat ik het weer vraagDo what you love, love what you do!![]()
Is het misschien een optie dat zij jou niet ziet zitten en daarom nee zei?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
deze simpele manier had ik dus al geprobeerd en toen kreeg ik een nee.
Maar ik weet gewoon dat ze me best wel leuk vindt maar ook twijfels heeft,
Dus weet ik veel beetje meer aanpappen ofzo eerst denk voordat ik het weer vraag![]()
Je moet haar gewoon een keer opbellen en zeggen: Hey, ik ben dan en dan in de buurt, ga je mee wat drinken daar en daar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
deze simpele manier had ik dus al geprobeerd en toen kreeg ik een nee.
En niet gelijkdoen als ze nee zegt.
En waarover twijfelt ze dan?quote:Maar ik weet gewoon dat ze me best wel leuk vindt maar ook twijfels heeft,
Dus weet ik veel beetje meer aanpappen ofzo eerst denk voordat ik het weer vraagChildhood is over the moment you know you're going to die.
Denk het toch niet als ik zie hoe we met elkaar omgaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het misschien een optie dat zij jou niet ziet zitten en daarom nee zei?
Maarja dat is het lastige ik kan niet in haar hoofd kijkenDo what you love, love what you do!![]()
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het toch niet als ik zie hoe we met elkaar omgaan.
Maarja dat is het lastige ik kan niet in haar hoofd kijkenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik gok zoals mensen normaal met elkaar omgaan, en dat is kree niet gewend van meisjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?![]()
Ze drinken in elk geval geen koffie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?![]()
Schep duidelijkheid voor jezelf. Pak haar hand beet tijdens een 'date' en als ze dat niet wil weet je hoe laat het is .quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het toch niet als ik zie hoe we met elkaar omgaan.
Maarja dat is het lastige ik kan niet in haar hoofd kijkenChildhood is over the moment you know you're going to die.
Verdomme wat een lastige vragen, ik weet het gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon een keer opbellen en zeggen: Hey, ik ben dan en dan in de buurt, ga je mee wat drinken daar en daar?
En niet gelijkdoen als ze nee zegt.
[..]
En waarover twijfelt ze dan?
Wat ik wel weet.
Ik vindt haar leuk.
We kunnen leuk met elkaar praten
hebben het gezellig
best veel gemeenschappelijk
En tja krijg er gewoon geen hoogte van en weet niet hoe ik dat nu moet uit vinden,
Elkaar aardig vinden sowieso, maar hoe zie je nou of het meer is als dat zonder gelijk er bij wijze van de stok erin te gooien??Do what you love, love what you do!![]()
Maak fysiek contact (hand beetpakken, hand op haar been leggen, wees creatief) en zie hoe ze daarop reageert. Laat ze het toe dan heb je kans dat ze meer wil , wil ze dat niet -> friendzone.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme wat een lastige vragen, ik weet het gewoon niet.
Wat ik wel weet.
Ik vindt haar leuk.
hebben het gezellig
En tja krijg er gewoon geen hoogte van en weet niet hoe ik dat nu moet uit vinden,
Elkaar aardig vinden sowieso, maar hoe zie je nou of het meer is als dat zonder gelijk er bij wijze van de stok erin te gooien??Childhood is over the moment you know you're going to die.
Gewoon je stok erin proberen te gooien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik wel weet.
Ik vindt haar leuk.
hebben het gezellig
Elkaar aardig vinden sowieso, maar hoe zie je nou of het meer is als dat zonder gelijk er bij wijze van de stok erin te gooien??Is het tenminste gelijk duidelijk.
![]()
Ken haar via de kerk en ze zingt mee in het bandje ook daar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?
dus ok elke week zie ik dr.
En bv afgelopen zondag gingen we liedje oefenen met de kindertjes zij zingen ik spelen en tja weet ik veel dan praat je ook tussen door en dat is leuk.
Maar ken dr al jaren dus en zie er bijna elke weekDo what you love, love what you do!![]()
Vragen of ze wat met je wil drinken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik wel weet.
Ik vindt haar leuk.
hebben het gezellig
Elkaar aardig vinden sowieso, maar hoe zie je nou of het meer is als dat zonder gelijk er bij wijze van de stok erin te gooien??
Oh, wacht.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon je stok erin proberen te gooien.Is het tenminste gelijk duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef twi het volgende:
[..]We moeten wel in onze rol blijven. Ik de grove garpjes, en jij de subtiele snedige grapjes zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Vragen of ze wat met je wil drinken.
Oh, wacht.![]()
![]()
nouja ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat ze eigenlijk ook op een jongen zit te wachten.
Maar ze uit dat niet echt.Do what you love, love what you do!![]()
Had ik ook toen ik jou voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
Wat is dat toch met die verliefdheid meteen.![]()
Zit ze niet eigenlijk gewoon op een vent te wachten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef kree het volgende:
nouja ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat ze eigenlijk ook op een jongen zit te wachten.
Maar ze uit dat niet echt.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef kree het volgende:
![]()
probeer nou niet te rellen want snap wat je wil doen. maar ok dit is geen SC meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit ze niet eigenlijk gewoon op een vent te wachten?
Jongen of vent, hetzelfde joh je snapt toch wel wat ik bedoel?Do what you love, love what you do!![]()
Als ze op een jongen zit te wachten kun je je maar beter afzijdig houden als 30-jarige.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef kree het volgende:
Enschedequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woonde toen in Enschede, dus dat was niet de reden![]()
![]()
Niet helemaal, bedoel je een andere jongen, of toenadering van een jongen in het algemeen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
probeer nou niet te rellen want snap wat je wil doen. maar ok dit is geen SC meer.
Jongen of vent, hetzelfde joh je snapt toch wel wat ik bedoel?![]()
ben ik zo raar ok noem het vent dan ofzo, boeie het idee is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze op een jongen zit te wachten kun je je maar beter afzijdig houden als 30-jarige.Do what you love, love what you do!![]()
Jezus mensen, we hebben het nu al uren over hoe kree niet een meisje mee uit durft te vragen en dingen ziet in contacten met vrouwen die er niet zijn.
Laat het toch lekker rusten. Ik lees elke 5 posts weer dezelfde dingen.![]()
Groundhogday topic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus mensen, we hebben het nu al uren over hoe kree niet een meisje mee uit durft te vragen en dingen ziet in contacten met vrouwen die er niet zijn.
Laat het toch lekker rusten. Ik lees elke 5 posts weer dezelfde dingen.![]()
![]()
Nouja als ze op een vent/jongen zit te wachten.. dan is dat toch goed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef kree het volgende:
probeer nou niet te rellen want snap wat je wil doen. maar ok dit is geen SC meer.
Jongen of vent, hetzelfde joh je snapt toch wel wat ik bedoel?
Neem aan dat jij ook een jongen/vent/kerel bent![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
Laat het toch lekker rusten. Ik lees elke 5 posts weer dezelfde dingen.quote:![]()
![]()
Je moet voorzichtig zijn met deze aanname.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Neem aan dat jij ook een jongen/vent/kerel bent![]()
Biologie!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet voorzichtig zijn met deze aanname.![]()
nouja alles best, ik vertel alleen wat ik denk.
Maar ben er vandoor nu moet weg, tot later
Tot later, we zullen je missen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:36 schreef kree het volgende:
nouja alles best, ik vertel alleen wat ik denk.
Maar ben er vandoor nu moet weg, tot later![]()
Jou, kaneel.
Vertel, wat scheelt er aan?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Idd, onzekerheid. En het daaruit vloeiende gebrek aan sociale skills, en een alles vernietigende angst voor dames.
Wil je er over praten Murdera?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik betrap mijzelf er ook op dat ik elke keer hetzelfde aan mensen aan het vertellen benquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij is bij iedereen het probleem over het algemeen wel duidelijk toch?Ik moet er maar een soort persmap van maken die mensen kunnen downloaden.
![]()
Een lijst voor in de OP.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik betrap mijzelf er ook op dat ik elke keer hetzelfde aan mensen aan het vertellen benIk moet er maar een soort persmap van maken die mensen kunnen downloaden.
![]()
![]()
Wacht wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
Idd, onzekerheid. En het daaruit vloeiende gebrek aan sociale skills, en een alles vernietigende angst voor dames.
Wil je er over praten Murdera?
Ik kom hier alleen uit leedvermaak.![]()
Ik heb altijd cockblockers als Murdera, Heloef en Twi in mijn vaarwater.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
Jou, kaneel.
Vertel, wat scheelt er aan?
Nee, ik heb gewoon jarenlang op zolder geleefd. Ik moet nu alles inhalen en dat gaat niet altijd even soepel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
niet doen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat?
Ik kom hier alleen uit leedvermaak.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ik draag ook wel bij hoor.quote:Ik kom niet enkel om te lachen en te wijzen.
Gelijk noten.
Overigens kan je me dat heus niet kwalijk nemen. Er is op heel het forum nergens zo'n grappige tijdlus te vinden.![]()
klinkt een beetje als friendzonequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ken haar via de kerk en ze zingt mee in het bandje ook daar.
dus ok elke week zie ik dr.
En bv afgelopen zondag gingen we liedje oefenen met de kindertjes zij zingen ik spelen en tja weet ik veel dan praat je ook tussen door en dat is leuk.
Maar ken dr al jaren dus en zie er bijna elke weekI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
gewoon stoppen met je denigrerende gedrag, ik vraag het gewoon aardig...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik draag ook wel bij hoor.Ik kom niet enkel om te lachen en te wijzen.
Gelijk noten.
Overigens kan je me dat heus niet kwalijk nemen. Er is op heel het forum nergens zo'n grappige tijdlus te vinden.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Dat is waar. Maar het komt wel altijd weer neer op hetzelfde hier. Ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:![]()
Toch even op inhaken. Dat mensen hier in dit topic misschien meer moeite hebben met het versieren van meiden zegt niks over hun baan, andere vaardigheden, familie e.d. hé. Je kan best lachen om een zwakte bij mensen maar als er genoeg is om te compenseren dan is dat toch wel wat dom/flauw. Er zijn vaak ook genoeg zwaktes bij mensen die wel meiden kunnen versieren, net zoals bij ieder persoon. Beetje flauw om dan mensen zout in de ogen te strooien als ze juist eerlijk zijn over hun zwakte..quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik draag ook wel bij hoor.Ik kom niet enkel om te lachen en te wijzen.
Gelijk noten.
Overigens kan je me dat heus niet kwalijk nemen. Er is op heel het forum nergens zo'n grappige tijdlus te vinden.we dan![]()
Vaak moet je dezelfde dingen inderdaad meerdere keren zeggen omdat datgene wat voor jou zou vanzelfsprekend is, niet voor anderen is. Maar of dat om te lachen is te betwijfelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het komt wel altijd weer neer op hetzelfde hier. Ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Dat het af en toe wel een grappig effect heeft snap ik..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Je snapt niet wat ik bedoel? Ik heb totaal geen problemen met mensen die moeite hebben met versieren. Ik kan het heel goed begrijpen. Ik ben ook geen James Bond die elke week een ander model in bed heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Toch even op inhaken. Dat mensen hier in dit topic misschien meer moeite hebben met het versieren van meiden zegt niks over hun baan, andere vaardigheden, familie e.d. hé. Je kan best lachen om een zwakte bij mensen maar als er genoeg is om te compenseren dan is dat toch wel wat dom/flauw. Er zijn vaak ook genoeg zwaktes bij mensen die wel meiden kunnen versieren, net zoals bij ieder persoon. Beetje flauw om dan mensen zout in de ogen te strooien als ze juist eerlijk zijn over hun zwakte..
Maar sommige mensen hebben gewoon elke dag hetzelfde praatje hier.
Iemand die enkel komt zeggen dat meisjes hem zouden moeten aanbidden omdat hij lief is.. En dat keer op keer op keer.. Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Ik lach niet om mensen die moeite hebben met versieren. Maar om mensen die elke keer hetzelfde hebben, en mensen die elke keer weer hetzelfde zeggen zonder enige vooruitgang.![]()
![]()
dat snap ik ook wel natuurlijk... daar is heel R&P op gebaseerd, elk probleem is al eens een keer langs geweest, de ene wat persistenter dan de ander maar dat maakt de "problematiek" niet minder relevant oid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het komt wel altijd weer neer op hetzelfde hier. Ik ben niet de enige die er zo over denkt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Nee goed, en mijn "ik kom hier voor het leedvermaak" was ook wel onnodig grof en erg kort door de bocht. In mijn latere bericht ven ik geloof ik wat beter te volgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel natuurlijk... daar is heel R&P op gebaseerd, elk probleem is al eens een keer langs geweest, de ene wat persistenter dan de ander maar dat maakt de "problematiek" niet minder relevant oid.![]()
![]()
ik zie dan idd ook liever je nuttige bijdragen, die je zeker wel hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee goed, en mijn "ik kom hier voor het leedvermaak" was ook wel onnodig grof en erg kort door de bocht. In mijn latere bericht ven ik geloof ik wat beter te volgen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Oke ja nou ja kijk dit is al een duidelijkere uitleg dan 'ik ben hier voor het leedvermaak'quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel? Ik heb totaal geen problemen met mensen die moeite hebben met versieren. Ik kan het heel goed begrijpen. Ik ben ook geen James Bond die elke week een ander model in bed heeft.
Maar sommige mensen hebben gewoon elke dag hetzelfde praatje hier.
Iemand die enkel komt zeggen dat meisjes hem zouden moeten aanbidden omdat hij lief is.. En dat keer op keer op keer.. Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Ik lach niet om mensen die moeite hebben met versieren. Maar om mensen die elke keer hetzelfde hebben, en mensen die elke keer weer hetzelfde zeggen zonder enige vooruitgang.Dat kwam er gewoon lullig uit. Maar ja je hebt gelijk met deze post dat er gewoon wel wat actie moet zijn als je ook telkens erover wil praten en anders minder moet klagen. Maar van de andere kant zien jullie ook niet altijd in wat anderen al wel hebben gedaan om zichzelf te verbeteren of vinden jullie het niet noemenswaardig terwijl het voor die persoon best moeilijk was om zover te komen... het blijft wat twijfelachtig voor mij om zo onnodig kwetsend je mening te geven (je zegt dat je ze uitlacht, dat kan best kwetsend zijn)
we dan![]()
Hier voor zou ik ook wel sorry zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja nou ja kijk dit is al een duidelijkere uitleg dan 'ik ben hier voor het leedvermaak'Dat kwam er gewoon lullig uit.
En het gaat natuurlijk lang niet over jullie allemaal, maar een Kree of een Benzin slaat gewoon op mijn lachspieren.
Die lijken helemaal niets te doen, behalve hetzelfde huilerige toontje aan te houden. (benzin)
Of elke keer dezelfde rare dingen mee te maken, en zelfs door 20 man niet te overtuigen dat het misschien anders is dan hoe hij het ziet. (Kree)
Na een tijdje kan ik er niet meer serieus op ingaan.En dat is wellicht mijn tekortkoming.
![]()
tjah Mur, je kunt niet altijd alles meemaken wat leuk is ook.
Gaat voor sommigen makkelijker als andere toch wel.
En jij ziet het vanaf jou kant en is best.
Maar laten we het eerlijk houden gewoon.
Ik maak dat mee en kan er ook niks aan doen namelijk.
Maargoed verderrrr
Nou ja nog 1 reactie dan. De 'tekortkoming' is dan dat je alsnog op zulke mensen reageert (op een negatieve manier) in plaats van dat je dan besluit om hen maar zo te latenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier voor zou ik ook wel sorry zeggen.
En het gaat natuurlijk lang niet over jullie allemaal, maar een Kree of een Benzin slaat gewoon op mijn lachspieren.
Die lijken helemaal niets te doen, behalve hetzelfde huilerige toontje aan te houden. (benzin)
Of elke keer dezelfde rare dingen mee te maken, en zelfs door 20 man niet te overtuigen dat het misschien anders is dan hoe hij het ziet. (Kree)
Na een tijdje kan ik er niet meer serieus op ingaan.En dat is wellicht mijn tekortkoming.
we dan![]()
Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja nog 1 reactie dan. De 'tekortkoming' is dan dat je alsnog op zulke mensen reageert (op een negatieve manier) in plaats van dat je dan besluit om hen maar zo te laten
En om het even ontopic te houden, dat geeft ook weleens problemen met vrouwen.
Ik ben vaak te bot, te hard. Als ik ze dom of naief vind dan zeg ik dat gewoon. Dan doe ik verder gewoon nog leuk tegen ze, maar dan hebben ze niet meer zo'n zin.
Ik kan me nooit zo goed inhouden en ik wil me ook niet inhouden. Dat vind ik niet leuk. En als ze daar niet mee om kunnen gaan is dat hun probleem.
Wel een voordeel hierbij is dat degenen die het wel kunnen hebben ook weten wat ze aan me hebben. Ze weten dat wat ik zeg ook bijna altijd waar is. Of het nou negatief of positief is.
Maar de meeste vrouwen horen toch liever leugentjes.![]()
Dan heb ik in elk geval iets wat ik kan proberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als Myraela nou zegt, goh, een openingszin als ... doet het hem voor mij.
Ga je die dan bij elk meisje gebruiken? En als niet elk meisje daar even leuk op reageert, wat is dan de vervolgstap? Of ligt het dan aan die meisjes?![]()
![]()
Wat doe jij eigenlijk op dit moment om een vriendin te krijgen? chatten, paiq, stappen, via vrienden ontmoeten, sport of?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan heb ik in elk geval iets wat ik kan proberenwe dan![]()
Deed onder andere PaiQ, maar op het moment ben ik niet super hard meer bezig omdat het allemaal niet lukt(e).quote:![]()
Wat lukte er niet aan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Deed onder andere PaiQ, maar op het moment ben ik niet super hard meer bezig omdat het allemaal niet lukt(e).![]()
zo ben weer terug, even bij mn ouwe buurmeisje op visite geweest![]()
Ze wil wel een keertje komen kijken hier in mn nieuwe huisje
Misschien ga ik dat paiq ook maar eens proberen, is het een beetje leuk tijdverdrijf? Of is iedereen daar bloedserieus.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Zou zeggen probeer het gewoon, maar verwacht niet gelijk succes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Misschien ga ik dat paiq ook maar eens proberen, is het een beetje leuk tijdverdrijf? Of is iedereen daar bloedserieus.
Krijg je wel snel foto's te zien voordat je afspreekt? Ik vind het namelijk vrij lullig om bij de eerste afspraak om te draaien en weg te lopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het gewoon, maar verwacht niet gelijk succes.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Als je binnen 10 minuten een date hebt.. dan niet. Bij paiq klets je in 10 minuten (ong) een foto vrij. Daarnaast staat het je vrij natuurlijk om een emailadres te vragen voor foto's of facebook / webcam etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Krijg je wel snel foto's te zien voordat je afspreekt? Ik vind het namelijk vrij lullig om bij de eerste afspraak om te draaien en weg te lopen.
Maar zie ook:
Datingsite-ervaringen #260 Waar we tijd nodig hebben![]()
Nee het werkt zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Krijg je wel snel foto's te zien voordat je afspreekt? Ik vind het namelijk vrij lullig om bij de eerste afspraak om te draaien en weg te lopen.
Je vult je profiel in blabla
En dan krijg je een match (hopelijk)
En je ziet geen foto's ed.
Maar je moet dus een bepaalde tijd chatten en dan wordt de blurrie foto steeds duidelijker.
En ok als je lang genoeg met elkaar chat dan krijg je alles te zien.
Probeer het gewoon, tis toch gratisDo what you love, love what you do!![]()
Ik zie niet in waarom je langer zou wachten dan dat.. :p Lange gespreken via de chat komen totaal niet over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je binnen 10 minuten een date hebt.. dan niet. Bij paiq klets je in 10 minuten (ong) een foto vrij. Daarnaast staat het je vrij natuurlijk om een emailadres te vragen voor foto's of facebook / webcam etc.
Maar zie ook:
Datingsite-ervaringen #260 Waar we tijd nodig hebben''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Aha, misschien meld ik me nog een keer aan als ik me verveel. Als ik het zo hoor vind ik het toch een stuk leuker om gewoon de straat op te gaan, dan zie je meteen alles, en hoef je interesse niet te faken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het werkt zo.
Je vult je profiel in blabla
En dan krijg je een match (hopelijk)
En je ziet geen foto's ed.
Maar je moet dus een bepaalde tijd chatten en dan wordt de blurrie foto steeds duidelijker.
En ok als je lang genoeg met elkaar chat dan krijg je alles te zien.
Probeer het gewoon, tis toch gratis
[ Bericht 5% gewijzigd door Pope-of-Dope op 06-11-2012 16:42:55 ]''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Heeft niet met teksten te maken maar met de aantal regels.
Gewoon 3 berichten gebruiken voor een onderwerp of reactie. Is de foto zo duidelijk
Behalve als je Paiq Select hebt, dan kun je de foto's meteen zien.
Alleen weet je nooit of de ander dat ook heeft.![]()
Ligt er maar aan wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Aha, misschien meld ik me nog een keer aan als ik me verveel. Als ik het zo hoor vind ik het toch een stuk leuker om gewoon de straat op te gaan, dan zie je meteen alles, en hoef je interesse niet te faken.
En interesses faken doe ik niet, mss dat ik daarom niet match
9 pagina's en dat in een tijdbestek van een paar uur.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Iedereen faked interesse in het begin. Hoe kan ze nou in godsnaam aantrekkelijk overkomen na 1 minuut chatten? De enige motivatie om met zo iemand te praten is omdat je een vriendin wil. Niks betrekt het dan op haar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je zelf wil natuurlijk.
En interesses faken doe ik niet, mss dat ik daarom niet match''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Wat schiet je daar in hemelsnaam mee op?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen faked interesse in het begin. Hoe kan ze nou in godsnaam aantrekkelijk overkomen na 1 minuut chatten? De enige motivatie om met zo iemand te praten is omdat je een vriendin wil. Niks betrekt het dan op haar.
C'est la vie
Diep!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen faked interesse in het begin. Hoe kan ze nou in godsnaam aantrekkelijk overkomen na 1 minuut chatten? De enige motivatie om met zo iemand te praten is omdat je een vriendin wil. Niks betrekt het dan op haar.
Nosce te ipsum.![]()
Bitchy hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat weegt niet echt tegen elkaar op.![]()
Ik heb weer wat dates staan, een stuk of 3 voor komende 2 weken. Aangezien vorige scharrel epic fail was en de 2 dates die ik op 1 dag erna had toch niet de je van het waren, hoop ik dat het dit keer goedkomt
gewapend met nog meer kennis over wat ik niet moet doen en wel moet doen, hebben deze meiden nog meer kans om mij te krijgen als supervriend
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Toen ik het zag dacht ik ook even dat iemand plotseling het ei van Columbus had gevonden, maar dat bleek toch weer tegen te vallenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
9 pagina's en dat in een tijdbestek van een paar uur.![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik ook even dat iemand plotseling het ei van Columbus had gevonden, maar dat bleek toch weer tegen te vallen![]()
Ik ben dan zo gek dat ik het allemaal nog lees ookquote:
Terwijl ik in feite niet eens op zo'n spreekwoordelijk ei zit te wachten![]()
![]()
Het was maar kree.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik ook even dat iemand plotseling het ei van Columbus had gevonden, maar dat bleek toch weer tegen te vallenC'est la vie
Als alle vrouwen nou gewoon hetzelfde waren was dat een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik het zag dacht ik ook even dat iemand plotseling het ei van Columbus had gevonden, maar dat bleek toch weer tegen te vallen
Dan zouden er handleidingen zijn en dergelijken.![]()
![]()
Je laat er geen gras over groeien moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michielos het volgende:
Ik heb weer wat dates staan, een stuk of 3 voor komende 2 weken. Aangezien vorige scharrel epic fail was en de 2 dates die ik op 1 dag erna had toch niet de je van het waren, hoop ik dat het dit keer goedkomt
gewapend met nog meer kennis over wat ik niet moet doen en wel moet doen, hebben deze meiden nog meer kans om mij te krijgen als supervriend
Waar regel je al die dates eigenlijk?![]()
Een vagina inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef AlexanderC het volgende:
Die zijn er ook wel. Over het algemeen hebben alle vrouwen iets gemeen.C'est la vie
Het is met meisjes op PaiQ vaak lastig praten en meisjes waarmee het wel klikt gooien je vaak op een gegeven moment weg.quote:![]()
Maar wat is er moeilijk aan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is met meisjes op PaiQ vaak lastig praten en meisjes waarmee het wel klikt gooien je vaak op een gegeven moment weg.
Probeer dat nou eens uit te leggen. Want ik snap het niet.
Vandaag bv via een simpel gesprekje een heel leuk DM gesprek gevoerd enige tijd lang. Zonder moeite.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik zou willen dat ik dat wist, ik snap het ook niet namelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wat is er moeilijk aan dan?
Probeer dat nou eens uit te leggen. Want ik snap het niet.
Vandaag bv via een simpel gesprekje een heel leuk DM gesprek gevoerd enige tijd lang. Zonder moeite.![]()
Waar heb je het zoal over met zo'n meisje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat wist, ik snap het ook niet namelijk.![]()
Meestal gaat het niet eens over iets. Het blijft meestal bij een saai droog gesprekje waarbij ze op elke vraag van mij kort reageert.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar heb je het zoal over met zo'n meisje?![]()
Dus je stelt gesloten vragen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Meestal gaat het niet eens over iets. Het blijft meestal bij een saai droog gesprekje waarbij ze op elke vraag van mij kort reageert.C'est la vie
Waar heb je het over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat schiet je daar in hemelsnaam mee op?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Lekker bezig. Wat ik laatst als advies meegekregen heb: Hou je bek dicht! Gewoon de eerste 15 minuten haar laten praten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michielos het volgende:
gewapend met nog meer kennis over wat ik niet moet doen en wel moet doen, hebben deze meiden nog meer kans om mij te krijgen als supervriend''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
ow ik praat sowieso niet veel over mezelf. Ik stel wel veel vragen uit interesse. Mensen vinden het meestal leuk om over zichzelf te pratenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Lekker bezig. Wat ik laatst als advies meegekregen heb: Hou je bek dicht! Gewoon de eerste 15 minuten haar laten praten.
Dat gebeurt echt niet vanzelf, die jongens doen er actief iets voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
Soms zie ik jongens en meisjes praten en daar lol bij hebben. Dat wil ik ook kunnen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Mijn beste vriend is een meisje daar heb ik geen moer voor gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet vanzelf, die jongens doen er actief iets voor.
C'est la vie
Zoiets heet dan ook de friendzone.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is een meisje daar heb ik geen moer voor gedaan.Ik zwaai naar dieren.![]()
idd, friendzone hoef je geen moeite voor te doen, dat overkomt je gewoon.quote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Dat heeft niet zoveel met friendzone te maken, meer met het feit dat vriendschappen gewoon ontstaan.quote:C'est la vie
Behandel ze dan niet anders dan dat je jongens behandelt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
Soms zie ik jongens en meisjes praten en daar lol bij hebben. Dat wil ik ook kunnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ipv ze naakt te bedenken, een lul voorstellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behandel ze dan niet anders dan dat je jongens behandelt.
Lol hebben is een klik![]()
Yea right, en ondertussen jank je je s'avonds gewoon af op haar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met friendzone te maken, meer met het feit dat vriendschappen gewoon ontstaan.Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat is moeilijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behandel ze dan niet anders dan dat je jongens behandelt.![]()
![]()
Was jij niet verliefd op haar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met friendzone te maken, meer met het feit dat vriendschappen gewoon ontstaan.![]()
Dat gebeurde pas na een jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was jij niet verliefd op haar?C'est la vie
Is er niet gewoon iemand die een stappenplan 'meisjes ontmoeten en met meisjes leuke gezellige gesprekken voeren' kan geven?![]()
Op kamers gaan helpt al enorm. Ik heb net ook een uur met huisgenoten een beetje zitten kaarten en hospiteeravond gehad, dat waren ook alleen maar meisjes. Dan helpt volgens mij wel als je verlegen tegen meisjes bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
Is er niet gewoon iemand die een stappenplan 'meisjes ontmoeten en met meisjes leuke gezellige gesprekken voeren' kan geven?![]()
Boh, ik wil ook een kamerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Op kamers gaan helpt al enorm. Ik heb net ook een uur met huisgenoten een beetje zitten kaarten en hospiteeravond gehad, dat waren ook alleen maar meisjes. Dan helpt volgens mij wel als je verlegen tegen meisjes bent.![]()
![]()
Jij denkt dat? Om 00.22? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:22 schreef Miniem het volgende:
Hoi, ik denk dat ik me hier maar even moet melden.Ik zwaai naar dieren.![]()
Jup, ik lees hier wel eens vaker mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij denkt dat? Om 00.22? Hoe oud ben je?
21.![]()
Alles wat we zeggen durf je niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
Is er niet gewoon iemand die een stappenplan 'meisjes ontmoeten en met meisjes leuke gezellige gesprekken voeren' kan geven?
En je zoekt en vraagt naar iets wat niet bestaat. Er bestaat geen handleiding om een vrouw te ontmoeten en mee te praten. Het is geen DVD recorder.
Hele simpelen feiten.
Zorg dat je wat sterker in je schoenen staat. Je bent nog zachter dan een zacht gekookt eitje nu.
Zorg dat je tevreden met je zelf bent, zorg dat je kan genieten van het leven.
Dan en ja dan pas kan je gaan nadenken om met een vrouw te gaan praten. Je hebt op dit moment namelijk niks om te bieden aan een vrouw. Al denk jij van wel.
Dit zijn de harde ware feiten. Accepteer ze en doe er wat mee.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik klik even op je fotoboek tha fuck.....inspiratie heb je wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jup, ik lees hier wel eens vaker mee.
21.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik klik even op je fotoboek tha fuck.....inspiratie heb je wel.![]()
Verzamelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoveel foto's en teksten of heb je die niet zelf bedacht?![]()
![]()
Maar waarom allemaal online zetten ?quote:
Je wilt wat vertellen anders neem je de moeite niet toch?Ik zwaai naar dieren.![]()
Omdat ik het mooie teksten vind.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar waarom allemaal online zetten ?
En fobo is ook een beetje persoonlijk.![]()
Dus nietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omdat ik het mooie teksten vind.
En fobo is ook een beetje persoonlijk.Ik zwaai naar dieren.![]()
Er zit geen wachtwoord opquote:elke fokker kan het zien.
Ja je kunt mijn kop ook zien
Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat weet ik, fobo is iets wat jezelf inricht iets wat jij aan anderen wil laten zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Er zit geen wachtwoord opelke fokker kan het zien
![]()
Wat ik bedoelde te zeggen was, beetje sarcastisch al die tijd die je in je fb stopt, en dan zeuren dat je geen vriendin hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat weet ik, fobo is iets wat jezelf inricht iets wat jij aan anderen wil laten zien.
Al die tijd?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen was, beetje sarcastisch al die tijd die je in je fb stopt, en dan zeuren dat je geen vriendin hebt
En heb je me horen zeuren dan?
Ik niet. Enfin ik ga slapen.![]()
Dat je hier post zegt al genoeg tochquote:Op woensdag 7 november 2012 01:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al die tijd?
En heb je me horen zeuren dan?
Ik niet. Enfin ik ga slapen.Waarom zo haten
eeh ik spreek gewoon meiden aan en vraag het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien moet ik zeggen.
Waar regel je al die dates eigenlijk?
ik zeg ook niet meer " afspraakje" maar ehct " date" . Mag geen twijfel over bestaan namelijk
initiatief nemenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh ik spreek gewoon meiden aan en vraag het.
ik zeg ook niet meer " afspraakje" maar ehct " date" . Mag geen twijfel over bestaan namelijk![]()
![]()
O tja dan moet ik ze wel eerst tegenkomenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh ik spreek gewoon meiden aan en vraag het.
ik zeg ook niet meer " afspraakje" maar ehct " date" . Mag geen twijfel over bestaan namelijk![]()
![]()
Ontmoeten,quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
Is er niet gewoon iemand die een stappenplan 'meisjes ontmoeten en met meisjes leuke gezellige gesprekken voeren' kan geven?
Spreken,
Flirten,
??????
Profit.![]()
Volgens mij klikt het dan toch juist niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef benzin het volgende:
en meisjes waarmee het wel klikt gooien je vaak op een gegeven moment weg.![]()
![]()
Het wordt tijd dat iemand zo'n handleiding schrijft. Het wordt sowieso tijd dat iemand mij uitlegt hoe het moet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat we zeggen durf je niet.
En je zoekt en vraagt naar iets wat niet bestaat. Er bestaat geen handleiding om een vrouw te ontmoeten en mee te praten. Het is geen DVD recorder.
Ik denk dat ik wel dingen te bieden hebMeisjes zien die dingen alleen niet.
Geen idee, ik heb soms het idee dat het goed klikt, er een leuk goed lopend gesprek is en dan gaat het alsnog mis. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij klikt het dan toch juist niet?Daar zit het moeilijke stuk, vooral ontmoeten en spreken op dit moment. Van flirten weet ik nog steeds niet wat het betekent, ik heb een keer in de SC een discuessie van pagina's daarover gehad, maar niemand schijnt uit te kunnen leggen wat flirten is en vooral niet hoe het moet.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ontmoeten,
Spreken,
Flirten,
??????
Profit.![]()
Jezus gast zet dit uit je hoofd en laat het los!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand zo'n handleiding schrijft. Het wordt sowieso tijd dat iemand mij uitlegt hoe het moet.
HET KAN NIET, HET BESTAAT NIET!!
Elke vrouw is anders.En ook dit moet je los laten! Je hebt te weinig om te bieden! Vrouwen zien het niet omdat het er niet is!quote:Ik denk dat ik wel dingen te bieden hebMeisjes zien die dingen alleen niet.
Zij kennelijk nietquote:Geen idee, ik heb soms het idee dat het goed klikt, er een leuk goed lopend gesprek is en dan gaat het alsnog mis. Geen idee waarom.
Echt benzin zo lang jij je met alle macht blijft vasthouden aan bovenstaande komt er niks van je terrecht op dit gebied.
Google op hoe te flirten en je krijgt duizende linkjes. Veel lees plezierAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Benzin, als er íemand is die open minded is val ik er volgens mij wel onderIk ben geduldig, geef mensen een tweede, derde, vierde kans, zie blijkbaar dingen die andere vrouwen niet zien.. Maar ik zie niet wat jij te bieden hebt.. Lieve mensen zijn er 13 in een dozijn van. Zachte eitjes wil ik nogmaals alleen op brood. Pas als jij een combinatie bent, en wat ruggengraat en een paar ballen kweekt, dán wordt het een ander verhaal
![]()
![]()
Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond. Deze interactie kan in de vorm van een gesprek, oogcontact of aanraking zijn, maar ook via media verlopen zoals e-mail, chat, telefoon en sms.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef benzin het volgende:
Daar zit het moeilijke stuk, vooral ontmoeten en spreken op dit moment. Van flirten weet ik nog steeds niet wat het betekent, ik heb een keer in de SC een discuessie van pagina's daarover gehad, maar niemand schijnt uit te kunnen leggen wat flirten is en vooral niet hoe het moet.
Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of serieuze bijbedoelingen.![]()
En nee Benzin, daar is geen stappenplan voor, dat moet je al doende leren...
Je verwacht dat mensen het je voor kunnen doen, maar dat werkt gewoon niet zo. Sociaal gedoe lijkt totaal niet op een betá-opleiding, er is niks exact aan.
Je zal vaak op je bek moeten gaan om je dit eigen te maken. Telkens weer opkrabbelen en van je fouten leren."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
En nee Benzin, daar is geen stappenplan voor, dat moet je al doende leren...
Je verwacht dat mensen het je voor kunnen doen, maar dat werkt gewoon niet zo. Sociaal gedoe lijkt totaal niet op een betá-opleiding, er is niks exact aan.
Je zal vaak op je bek moeten gaan om te leren. Telkens weer opkrabbelen en van je fouten leren.
Dan ga je toch gewoon uit?quote:Op woensdag 7 november 2012 06:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
O tja dan moet ik ze wel eerst tegenkomen
En dat maak je allemaal op uit die paar zinnen die iemand op fok schrijft? Dat is best knapquote:Op woensdag 7 november 2012 10:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, als er íemand is die open minded is val ik er volgens mij wel onderIk ben geduldig, geef mensen een tweede, derde, vierde kans, zie blijkbaar dingen die andere vrouwen niet zien.. Maar ik zie niet wat jij te bieden hebt.. Lieve mensen zijn er 13 in een dozijn van. Zachte eitjes wil ik nogmaals alleen op brood. Pas als jij een combinatie bent, en wat ruggengraat en een paar ballen kweekt, dán wordt het een ander verhaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
De discussie is ook niet een zacht eitje vs een badboy.. dat is een geheel foute stelling.
Niemand wil een totale sissy, maar niemand wil ook een totale hufter.
Wat aantrekkelijk is. is een normaal persoon die zowel positieve nice guy elementen (goeie luisteraar, is oprecht geinteresseerd in je enz.) heeft en de slechte nice guy kanten vermijd (wanhopig zijn, jaloers, verlegen, onzeker) , maar daarentegen ook goeie badboy kanten heeft (passie, zelfvertrouwen enz), maar de slechte badboy kanten vermijd (vreemdgaan, agressief zijn enz).
Het leven is niet zwart/wit. Be a nice guy with bad boy qualities
Tegen een leuke caissere:
Wil je de bon erbij?
Ja, je mag ook direct je nummer erop schrijven![]()
Nosce te ipsum.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef AlexanderC het volgende:
Wil je de bon erbij?
..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Cassandra kent Benzin al langer dan vandaag. Volgens mij hebben ze zelfs gemeet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat maak je allemaal op uit die paar zinnen die iemand op fok schrijft? Dat is best knap![]()
wat hield je tegen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Als ik bij haar in de rij stond en dat had gezegd... wie weet.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
ikquote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Als ik bij haar in de rij stond en dat had gezegd... wie weet.Volgens mij ook ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cassandra kent Benzin al langer dan vandaag. Volgens mij hebben ze zelfs gemeet, maar dat weet ik niet zeker.![]()
Is er eentje die enkel werkt op het moment dat je al duidelijke sjans hebt met de caissièrequote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef AlexanderC het volgende:
Wil je de bon erbij?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: