Ken haar via de kerk en ze zingt mee in het bandje ook daar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?
Vragen of ze wat met je wil drinken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme wat een lastige vragen, ik weet het gewoon niet.
Wat ik wel weet.
Ik vindt haar leuk.
We kunnen leuk met elkaar praten
hebben het gezellig
best veel gemeenschappelijk
En tja krijg er gewoon geen hoogte van en weet niet hoe ik dat nu moet uit vinden,
Elkaar aardig vinden sowieso, maar hoe zie je nou of het meer is als dat zonder gelijk er bij wijze van de stok erin te gooien??
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon je stok erin proberen te gooien.Is het tenminste gelijk duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef twi het volgende:
[..]We moeten wel in onze rol blijven. Ik de grove garpjes, en jij de subtiele snedige grapjes zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Vragen of ze wat met je wil drinken.
Oh, wacht.![]()
Had ik ook toen ik jou voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
Wat is dat toch met die verliefdheid meteen.
Zit ze niet eigenlijk gewoon op een vent te wachten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef kree het volgende:
nouja ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat ze eigenlijk ook op een jongen zit te wachten.
Maar ze uit dat niet echt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef kree het volgende:
nouja ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat ze eigenlijk ook op een jongen zit te wachten.
probeer nou niet te rellen want snap wat je wil doen. maar ok dit is geen SC meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit ze niet eigenlijk gewoon op een vent te wachten?
Als ze op een jongen zit te wachten kun je je maar beter afzijdig houden als 30-jarige.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef kree het volgende:
Enschedequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woonde toen in Enschede, dus dat was niet de reden
Niet helemaal, bedoel je een andere jongen, of toenadering van een jongen in het algemeen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
probeer nou niet te rellen want snap wat je wil doen. maar ok dit is geen SC meer.
Jongen of vent, hetzelfde joh je snapt toch wel wat ik bedoel?
ben ik zo raar ok noem het vent dan ofzo, boeie het idee is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze op een jongen zit te wachten kun je je maar beter afzijdig houden als 30-jarige.
Groundhogday topic.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus mensen, we hebben het nu al uren over hoe kree niet een meisje mee uit durft te vragen en dingen ziet in contacten met vrouwen die er niet zijn.
Laat het toch lekker rusten. Ik lees elke 5 posts weer dezelfde dingen.
Nouja als ze op een vent/jongen zit te wachten.. dan is dat toch goed?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef kree het volgende:
probeer nou niet te rellen want snap wat je wil doen. maar ok dit is geen SC meer.
Jongen of vent, hetzelfde joh je snapt toch wel wat ik bedoel?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus mensen, we hebben het nu al uren over hoe kree niet een meisje mee uit durft te vragen en dingen ziet in contacten met vrouwen die er niet zijn.
Laat het toch lekker rusten. Ik lees elke 5 posts weer dezelfde dingen.
quote:
Je moet voorzichtig zijn met deze aanname.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Neem aan dat jij ook een jongen/vent/kerel bent
Biologie!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet voorzichtig zijn met deze aanname.
Tot later, we zullen je missen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:36 schreef kree het volgende:
nouja alles best, ik vertel alleen wat ik denk.
Maar ben er vandoor nu moet weg, tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |