Ik herkende die spanning best heel goed eigenlijk. Toen ze op schoot ging zitten begon ik het al aardig in de gaten te krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het kunnen aanvoelen van die spanning is niet altijd even makkelijk. Soms denk je dat die er is, terwijl die er niet is. Andere keren merk je dit niet, terwijl het er wel degelijk is.
Je=ik.
Dat was echt zwaar impulsief, na nog geen uurtje praten. Vervolgens zaten er wel nog een paar weken tussen voordat we beide konden. Zo'n geval zou ik dus sowieso laten zitten of afzeggen.quote:
Met vast iets heel saaisquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Hoe zal je reageren? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Ja, dat herkent iedereen wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik herkende die spanning best heel goed eigenlijk. Toen ze op schoot ging zitten begon ik het al aardig in de gaten te krijgen.
Toen voelde ik die spanning in je broek ook wel, hihiihhahahahohoohohohquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik herkende die spanning best heel goed eigenlijk. Toen ze op schoot ging zitten begon ik het al aardig in de gaten te krijgen.
Ja maar ik nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cassandra, ik ben nog vrijgezel hoor
We hadden al een hele rits aan SMS'jes naar elkaar verzonden, maar dat leek toch meer voor de lol.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat herkent iedereen wel waarschijnlijk.
Maar in dit geval nam Myra het initiatief. Dat gebeurt natuurlijk lang niet altijd. Wat had je in de gaten voordat ze liet blijken dat ze je zag zitten door op je schoot te gaan zitten?
Leugens, dat had je ter plekke niet door zei je naderhandquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen voelde ik die spanning in je broek ook wel, hihiihhahahahohoohohoh
Ik denk dat die onverklaarbare klik ook wel het beste werkt. Was hier ook zo. En als ik nou nadenk over het hoe of waarom of wat, geen ideequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
We hadden al een hele rits aan SMS'jes naar elkaar verzonden, maar dat leek toch meer voor de lol.
[..]
Leugens, dat had je ter plekke niet door zei je naderhand
Moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op welke wijze zou je de wereld dan beter willen maken?
dat dus ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat herkent iedereen wel waarschijnlijk.
Maar in dit geval nam Myra het initiatief. Dat gebeurt natuurlijk lang niet altijd. Wat had je in de gaten voordat ze liet blijken dat ze je zag zitten door op je schoot te gaan zitten?
Nobel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.
Ik zou graag mijn liefde voor levende en niet-levende dingen op aarde over willen proberen te brengen op anderen zodat ze nadenken over de manier waarop ze leven en met de wereld omgaan, denk ik
Met zo'n wedervraag over de hangmatten loop ik dus blijkbaar al gelijk een blauwtje bij Lokasennaquote:
tis wel geinig, hierover zou ik dus kunnen doorpraten als een meid dat zei op paiq zeg maar,quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.
Ik zou graag mijn liefde voor levende en niet-levende dingen op aarde over willen proberen te brengen op anderen zodat ze nadenken over de manier waarop ze leven en met de wereld omgaan, denk ik
Kijk dan welke vragen er daarvoor zijn gesteld, dan weet je waarom ik dat zei. Aan elk gesprek gaat opbouw vooraf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel geinig, hierover zou ik dus kunnen doorpraten als een meid dat zei op paiq zeg maar,
Maar doen ze niet
Ja maar dat is het punt, ze verteld zelf iets over haar zelf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nobel.
Kijk Kree. In deze hebben Loka en ik een gemeenschappelijk onderwerp waar we over kunnen praten wat we beiden leuk vinden. Dat is al een belangrijke eerste stap.
Over dromen praten met mogelijke targets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Met zo'n wedervraag over de hangmatten loop ik dus blijkbaar al gelijk een blauwtje bij Lokasenna
Dat was een gevolg van teveel online aandachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Met zo'n wedervraag over de hangmatten loop ik dus blijkbaar al gelijk een blauwtje bij Lokasenna
Zie je het kree, ze zijn toch allemaal gewoon aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was een gevolg van teveel online aandacht
Mijn nachtelijke dromen zijn wel tof anders. Hoewel ze wel afschrikwekkend zouden werken als ik ze in een eerste gesprek zou vertellen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over dromen praten met mogelijke targets.
zo denk ik nog steeds niet, maar ok en dan ga ik van paiq uit alleen hoor, lijkt er wel op ja... helaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je het kree, ze zijn toch allemaal gewoon aandachtshoeren.
Als ik mijn dromen vertel is het gelijk klaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke dromen zijn wel tof anders. Hoewel ze wel afschrikwekkend zouden werken als ik ze in een eerste gesprek zou vertellen.
En daarom reageer ik vaak met, uit eten gaan. Strand wandeling, dierentuin of iets die richting opquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vast iets heel saais
Dat ik het niet weet, dat ik wel benieuwd ben naar jouw antwoord. En vanuit daar borduur ik voort wat er vanuit daar bij mij binnenkomt.
Jammere vind ik altijd dat mensen dan met vakantiebestemmingen komen.
Ik denk niet als je ze aan mij zou vertellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik mijn dromen vertel is het gelijk klaar.
Wij zouden ook een goed stel zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet als je ze aan mij zou vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |