SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik vind het ook een beetje een kinderachtig gesprek opwekken, dat soort vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou dan zelf denken "godverdomme, weer een overenthousiaste date-muts die 'we gaan op reis en nemen mee' wil spelen".![]()
Sarah was echt een reptilian. OPEN JE OGEN.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit op het niveau is van "oh God, vindt ze me wel leuk, ik hoor al drie dagen niks van haar" en niet op het niveau "Sarah...Hmmm...Ze ziet er uit als een reptilian. Ze hackt vast mijn webcam om in mijn huis mee te kunnen kijken!"![]()
Maar het idee, is leuk, het skippen van het kansloze hoe is het etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een kinderachtig gesprek opwekken, dat soort vragen.
De vraag kan je natuurlijk naar smaak aanpassen.![]()
Tenzij de reactie is: Mijn enige levensdoel is wachten op een lief meisje die inziet hoe lief ik benquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden, hoe iemand in het leven staat is 100x interessanter dan wat voor hobby's hij heeft of wat voor werk hij doet![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Je levensdoel is heel nobelMijn hartje breekt.
Wat wil jij verder met je leven gaan doen, Lokasenna?Meer het niveau van: Zou het een fake-account zijn? Zou ze met me afspreken en me laten zitten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit op het niveau is van "oh God, vindt ze me wel leuk, ik hoor al drie dagen niks van haar" en niet op het niveau "Sarah...Hmmm...Ze ziet er uit als een reptilian. Ze hackt vast mijn webcam om in mijn huis mee te kunnen kijken!"Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind mensen gewoon totaal niet boeiend, niet op basis van een foto of wat algemene informatie. Dus ik kapte het altijd te snel af. Ik zie liever hoe mensen in een groep zijn, of hoe mensen zonder gericht te zijn op elkaar praten etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er daarnaast ook veel te paranoia voor.![]()
Snap ik. Maar dat soort materie bespreek je niet effe bij de kennismaking. Dat soort dingen worden pas goede gesprekken als je elkaar al wat kent, of er sowieso al wat interesse is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden, hoe iemand in het leven staat is 100x interessanter dan wat voor hobby's hij heeft of wat voor werk hij doet
Lijkt mij althans.
Persoonlijk is het eerste waar ik bij een vrouw naar kijk of het een sufkut is. Geen humor, snapt niks, geen speelsheid... Ben ik gauw klaar.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Nou ok ik heb er stuk of 15 gesproken onderhand.
Maar wat wel werkt om in ieder geval een beetje een gesprek te krijgen is dan toch simpel beginnen.
En kunnen jullie (meiden) wel zeggen dat dat niet interessant is ofzo.
Maar het is eigenlijk de enige manier om sowieso te praten, dat je eerst standaard dingen gaat vragen.
Tja of je moet in het wilde weg wat zeggen???
Geen idee eigenlijk, wil het best eens proberen.
Dus ok zeg het maar wat moet ik proberen bij een wildvreemde??
Laat ik wel weten of het werktDo what you love, love what you do!![]()
Daar hoef je geen fake-account voor te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meer het niveau van: Zou het een fake-account zijn? Zou ze met me afspreken en me laten zitten?![]()
![]()
Wat was het dan dat Twi goed deed in jouw ogen? Even als hulp voor de minder bedeelden onder ons.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mensen gewoon totaal niet boeiend, niet op basis van een foto of wat algemene informatie. Dus ik kapte het altijd te snel af. Ik zie liever hoe mensen in een groep zijn, of hoe mensen zonder gericht te zijn op elkaar praten etc.Ik weet het. 2 losse vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fake-account voor te zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je hebt die Rico anders wel netjes afgeSMSt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fake-account voor te zijn.![]()
Ook een prima antwoord hoor, weet je meteen dat je door kunt naar de volgendequote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tenzij de reactie is: Mijn enige levensdoel is wachten op een lief meisje die inziet hoe lief ik ben
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ik wil gewoon een tof leven met mensen die mij waarderen en andersom, ik ga ondertussen mijn best doen de wereld een klein beetje beter te maken ook al levert het totaal niets op, en een hangmat om de rest van mijn tijd in te verdoen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet?Mijn hartje breekt.
Wat wil jij verder met je leven gaan doen, Lokasenna?![]()
We zijn er zelf ook nog niet helemaal achter. Er hing al iets van spanning voor de meet, terwijl dat eigenlijk van beide kanten niet echt bewust was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat was het dan dat Twi goed deed in jouw ogen? Even als hulp voor de minder bedeelden onder ons.![]()
Was dat die van stadhuisplein?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt die Rico anders wel netjes afgeSMSt.Terwijl wij op stadhuisplein zaten.
![]()
![]()
Klopt.. Maar toch weet niet, vind dergelijke extreem open vragen soms gewoon kut.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef ook_gek het volgende:
Maar met een beetje hulp kom je op de gekste dingen en heb je een goed begin van een gesprek
Achja daarom is paiq ook niets voor mij![]()
![]()
gheheh stel je zou dit zeggen op paiq, zou een jongen dan afhaken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een tof leven met mensen die mij waarderen en andersom, ik ga ondertussen mijn best doen de wereld een klein beetje beter te maken ook al levert het totaal niets op, en een hangmat om de rest van mijn tijd in te verdoen.
Als ik zoiets zeg een meid iig wel
Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die van stadhuisplein?Terwijl wij op stadhuisplein zaten.
![]()
![]()
Geen idee. De hangmat is in elk geval al mijn droom sinds het begin der tijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
gheheh stel je zou dit zeggen op paiq, zou een jongen dan afhaken?
Als ik zoiets zeg een meid iig wel![]()
![]()
Battledates. Ook leuk, heb ik een paar keer voor de lol gedaan. Een keer met een andere gast die zichzelf helemaal fantastisch vond en ik ben er toen vol op ingegaan in de vorm van alles beamen wat hij zei.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha battledate
"geen kandidaten gevonden"
op 2 keer na ofzo de laatste weken
hij) Ik ben echt een stuk knapper dan jij
nou inderdaad
hij) Ik weet hoe ik een vrouw moet behagen
Jij zal het weten inderdaad
hij) mijn lul is 6 meter lang
Indrukwekkend
De dame in kwestie koos uiteindelijk om met mij verder te chattenwas wel grappig
Gesprekken heb ik wel genoeg gehad op paiq, ik deed het ongeveer zo:
ik) hoi
zij) hoi
ik) Druk aan het werk?
zij geeft dan antwoord dat ze inderdaad druk aan het werk is of dat ze nog op school zit
ik) Wat doe je dan voor werk / school?
zij geeft antwoord
ik) als je niet op werk / school zit wat doe je dan
Nouja, zo krijg je meestal wel een gesprekje, en als het in de vrije tijd sfeer ook nog goed zit of je krijgt een match met bv muzieksmaak, levensovertuiging oid dan krijg je nog een leuk gesprek ook.
En durf ook brutaal te zijn soms, blijft niet alleen maar oppervlakkig met je vragen maar durf ook wat intiemere vragen te stellen (als het gesprek een beetje loopt natuurlijk, niet als binnenkomer: HEE HOE LANG STA JE AL DROOG ::+ ) dat werkt dan weer niet. en ook niet na 2 zinnen vragen of ze op msn komt etc. beetje logisch nadenken.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Oh, wat een rare droom, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee. De hangmat is in elk geval al mijn droom sinds het begin der tijden![]()
kom wel bij je liggen hoor, het liefst hangmat tussen twee palmbomen op een mooi tropisch eilandquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee. De hangmat is in elk geval al mijn droom sinds het begin der tijden
Do what you love, love what you do!![]()
Op welke wijze zou je de wereld dan beter willen maken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een tof leven met mensen die mij waarderen en andersom, ik ga ondertussen mijn best doen de wereld een klein beetje beter te maken ook al levert het totaal niets op, en een hangmat om de rest van mijn tijd in te verdoen.Het kunnen aanvoelen van die spanning is niet altijd even makkelijk. Soms denk je dat die er is, terwijl die er niet is. Andere keren merk je dit niet, terwijl het er wel degelijk is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn er zelf ook nog niet helemaal achter. Er hing al iets van spanning voor de meet, terwijl dat eigenlijk van beide kanten niet echt bewust was.
Je=ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe zal je reageren? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. Maar toch weet niet, vind dergelijke extreem open vragen soms gewoon kut.
Achja daarom is paiq ook niets voor mijPrecies, wees creatief. Het is puur om aan te geven dat je een gesprek ook totaal anders kan openen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het idee, is leuk, het skippen van het kansloze hoe is het etc.
De vraag kan je natuurlijk naar smaak aanpassen.
Cassandra, ik ben nog vrijgezel hoor
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |