abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118883318
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En kaneel, wat ga jij doen met je leven? :+
Wegdrinken en -snuiven!
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118883325
Leugentje om bestwil. Op Paiq kwam ik altijd een week langer net terug van vakantie. Heb je gelijk iets om over te praten. Als je op een dag niks leuks mee hebt gemaakt noem je toch gewoon een gebeurtenis van gisteren of het weekend ervoor? Alsof iemand over de chronologie zou vallen.
pi_118883331
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:51 schreef kree het volgende:

[..]

*Pling lokasanna is online.....

[ok wat zou ik dan moeten zeggen ervan uitgaande dat ik je niet ken je hobbys niet weet, werk niet, geen foto helemaal niks..]

????
Geen idee, daarom snap ik niet dat je op zo'n vage site blijft hangen.
pi_118883335
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik piep niet hoor, ik heb gewoon besloten dat het niks voor mij was :P
was ook meer in het algemeen :D
pi_118883353
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
Leugentje om bestwil. Op Paiq kwam ik altijd een week langer net terug van vakantie. Heb je gelijk iets om over te praten. Als je op een dag niks leuks mee hebt gemaakt noem je toch gewoon een gebeurtenis van gisteren of het weekend ervoor? Alsof iemand over de chronologie zou vallen.
Ga jij altijd standaard een week na je vakantie op paiq zitten? :D
pi_118883363
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Nog wat leuks gedaan?"

"Ja joh, vandaag op mijn werk zomaar per ongeluk satésaus op de frikandel speciaal gedaan in plaats van mayo!"
Ik heb gisteren de kinderen van mijn baas geholpen met koekjes bakken in de zaak :@
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:54:21 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118883367
Opening vraag kan je brutaal beginnen.

Hey, we slaan die standaard opening vragen over hoor. Mijn antwoorden zijn,

Hoi
Goed
Ja
Mooi
Oke
Heb ik ook ja
Uit nederland.

Goed nu we dat achter de rug hebben.....

Stel je voor, jij bepaalt nu waar we heen gaan of wat we gaan doen. Alles is mogelijk, geen beperkingen! Waar neem je mij mee naar toe en waarom!

Bovenstaande is een voorbeeld van vleugje humor, durf, origineel en je kan veel te weten komen met 1 vraag.

Begint ze met een land kan je over reizen hebben, waar wil je heen, wat wil je zien. Je hebt een leuk onderwerp, van uit daar kan je vaak door gaan naar dingen die zij leuk vind om te doen. Jup verkapte hobby vraag dus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:54:22 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118883368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Vakantie liefdes zjin niet aan hem besteed ;(
pi_118883371
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geen idee, daarom snap ik niet dat je op zo'n vage site blijft hangen.
Nouja dat is het inderdaad.
Tis dat ik afentoe wel leuke gesprekjes heb daar, maar eerlijk gezegd zie ik er ook niet veel uitkomen eigenlijk :S
Do what you love, love what you do!
pi_118883381
Ik vind dat zo suf trouwens, net alsof sommige users hier denken dat er een magisch toverwoord is om de aandacht te krijgen :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:55:03 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118883391
Dan kun je er alsnog over doorvragen, door het breder te trekken of wat ze anders zouden hebben willen doen. In de kroeg ben ik één op één ook best een stuntel met gesprekken op gang brengen, maar zo moeilijk is het toch niet om dat op een Paiq te doen? En is dat het wel, dan doe je een Battle Date, dan heb je nog iemand die je een beetje voor paal kunt zetten en waar je het over kunt hebben.
pi_118883396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als er niet geneukt was op vakantie wel :')

Nee, maar even serieus, niet standaard, maar ik ga wel vaker per jaar op vakantie en het 'net weer begonnen met werk na mijn vakantie' is gewoon een rekbaar begrip.
pi_118883400
Die hele datingsites zijn gewoon niets voor sommige mensen, voor mij overigens ook niet.
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:55:33 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118883407
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Nog wat leuks gedaan?"

"Ja joh, vandaag op mijn werk zomaar per ongeluk satésaus op de frikandel speciaal gedaan in plaats van mayo!"
Godverdomme _O-

quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En kaneel, wat ga jij doen met je leven? :+
Probeer je me nou te versieren? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil de rest van mijn leven meehelpen aan de vorming van nieuwe generaties door ze geestelijk uit te dagen. Ook wil ik graag ooit een uitstapje maken in verschillende kunstvormen zoals schrijven en schilderen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:55:44 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118883413
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:

Stel je voor, jij bepaalt nu waar we heen gaan of wat we gaan doen. Alles is mogelijk, geen beperkingen! Waar neem je mij mee naar toe en waarom!
Ik ben eigenlijk zo slecht in dat soort dingen on the spot te bedenken :')
Maar als je het erover hebt, gewoon met z'n tweeen kan ik op de gekste dingen uitkomen.
pi_118883431
quote:

Hoi
Goed
Ja
Mooi
Oke
Heb ik ook ja
Uit nederland.

Bovenstaande is een voorbeeld van vleugje humor, durf, origineel en je kan veel te weten komen met 1 vraag.

Begint ze met een land kan je over reizen hebben, waar wil je heen, wat wil je zien. Je hebt een leuk onderwerp, van uit daar kan je vaak door gaan naar dingen die zij leuk vind om te doen. Jup verkapte hobby vraag dus.
Leuk idee. ^O^
pi_118883434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef twi het volgende:
Dan kun je er alsnog over doorvragen, door het breder te trekken of wat ze anders zouden hebben willen doen. In de kroeg ben ik één op één ook best een stuntel met gesprekken op gang brengen, maar zo moeilijk is het toch niet om dat op een Paiq te doen? En is dat het wel, dan doe je een Battle Date, dan heb je nog iemand die je een beetje voor paal kunt zetten en waar je het over kunt hebben.
haha battledate

"geen kandidaten gevonden"
:')

op 2 keer na ofzo de laatste weken :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:56:36 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118883438
quote:
Ik zou dan zelf denken "godverdomme, weer een overenthousiaste date-muts die 'we gaan op reis en nemen mee' wil spelen".
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:57:15 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118883454
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
Die hele datingsites zijn gewoon niets voor sommige mensen, voor mij overigens ook niet.
Ik ben er daarnaast ook veel te paranoia voor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118883458
quote:

Hoi
Goed
Ja
Mooi
Oke
Heb ik ook ja
Uit nederland.

Ook_gek je hebt mijn interesse O+
En dan zouden we naar marokko gaan, omdat ik daar altijd al heen heb gewild, en polygamie is toegestaan O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118883464
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Probeer je me nou te versieren? :o

SPOILER
Ik wil de rest van mijn leven meehelpen aan de vorming van nieuwe generaties door ze geestelijk uit te dagen. Ook wil ik graag ooit een uitstapje maken in verschillende kunstvormen zoals schrijven en schilderen.
Ik zou niet durven :@
Je levensdoel is heel nobel :*
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:58:28 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118883497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk zo slecht in dat soort dingen on the spot te bedenken :')
Maar als je het erover hebt, gewoon met z'n tweeen kan ik op de gekste dingen uitkomen.
Maar met een beetje hulp kom je op de gekste dingen en heb je een goed begin van een gesprek :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118883498
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg altijd een "like" oid op mijn foto, en dan wachten ze tot ik wat ga sturen. :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:58:40 #299
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118883505
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Wil je zo quasi-filosofisch benaderd worden dan? Ik zou als vrouw de longen uit m'n lijf kotsen denk ik.
Zou het wel leuk vinden, hoe iemand in het leven staat is 100x interessanter dan wat voor hobby's hij heeft of wat voor werk hij doet :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:58:48 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118883512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
En dan zouden we naar marokko gaan, omdat ik daar altijd al heen heb gewild, en polygynie is toegestaan O+
Ik dacht dat jij het juist andersom wilde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')