inderdaad, stukje leukerquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef ook_gek het volgende:
En daarom reageer ik vaak met, uit eten gaan. Strand wandeling, dierentuin of iets die richting op
Waarom iets groots doen als iets simpels even leuk kan zijn.
dit dus en precies mijn klacht (of ja noem het klacht, dat is het niet echt maar ok zo gaat het wel)quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Overigens kun je het natuurlijk ook omdraaien. Ik heb op Paiq een aantal keren flink m'n best gedaan om een gesprek op gang te krijgen, en als je dan alleen maar korte antwoorden terug krijgt dan kun je voor jezelf wel vaststellen dat je met een saaie muts te maken hebt.
Of jij hebt haar interesse niet weten te wekken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Overigens kun je het natuurlijk ook omdraaien. Ik heb op Paiq een aantal keren flink m'n best gedaan om een gesprek op gang te krijgen, en als je dan alleen maar korte antwoorden terug krijgt dan kun je voor jezelf wel vaststellen dat je met een saaie muts te maken hebt.
Probleem is alleen dat mensen jou hier kennen en hun reactie daarop baseren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit dus en precies mijn klacht (of ja noem het klacht, dat is het niet echt maar ok zo gaat het wel)
En volgens mij is dat dus te kort door de bocht. Wanneer zou jij iemand alleen maar korte antwoorden geven? Als de persoon aan de andere kant niet interessant genoeg is of als je ondertussen nog andere dingen hebt lopen, toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Dus volgens jou zijn alle vrouwen saaie mutsen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit dus en precies mijn klacht (of ja noem het klacht, dat is het niet echt maar ok zo gaat het wel)
En van uit daar kan je verder praten en voor je het weet komen verschillende onderwerpen langs en leer je elkaar een stuk beter kennenquote:
Ik ben dan gewoon zo dat ik zeg dat ze best wat langer mag antwoorden, omdat een gesprek anders vrij snel klaar is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Het is anders, ze antwoorden namelijk wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of jij hebt haar interesse niet weten te wekken.
Hoe dan ook, inderdaad gewoon wegklikken. Ik zie altijd weer van die gefrustreerde mannen klagen dat vrouwen niet antwoorden en dat ze er van balen. Waarom zou je? Iemand die geen antwoord geeft is per definitie niet het type waar je mee in contact zou willen komen.
Dat zal het zijn ja denk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat mensen jou hier kennen en hun reactie daarop baseren.
Paiq is ook internet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja denk.
Maar het is internet komt anders over denk ik toch omdat ik hier de meest extreme dingen vertelde omdat dat ook was waar ik mee zat/zit.
In het echt ben ik niet zo erg hoor. tja hou je het voor je denk ik, maargoed dat zal iedereen wel doen
ok ff oefenen dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En volgens mij is dat dus te kort door de bocht. Wanneer zou jij iemand alleen maar korte antwoorden geven? Als de persoon aan de andere kant niet interessant genoeg is of als je ondertussen nog andere dingen hebt lopen, toch?
Dan wachten tot ze aangesproken wordt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok ff oefenen dan.
Draaien we het om.
Jij zoekt iemand daar.
pling kree online
en dan??
Pling, joanne offline.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok ff oefenen dan.
Draaien we het om.
Jij zoekt iemand daar.
pling kree online
en dan??
[ Log uit ]quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok ff oefenen dan.
Draaien we het om.
Jij zoekt iemand daar.
pling kree online
en dan??
Dan is het gesprek met jou niet zo leuk dat jij meer aandacht krijgtquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Het is anders, ze antwoorden namelijk wel.
Maar het idee is "deur op een kiertje houden" en onderhand praten ze er met 10 anderen.
Heb het gevraagd zelfs ook een keer, van met hoeveel ben je nog bezig nu??
hmms 5 ofzo.
tja ik alleen jou muts.
Nouja dat werd ook niks natuurlijk
Volgens mij is het ook gewoon dat de man/vrouw verhouding een beetje scheef is daar op Paiq. Dan krijg je dat soort taferelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of jij hebt haar interesse niet weten te wekken.
Hoe dan ook, inderdaad gewoon wegklikken. Ik zie altijd weer van die gefrustreerde mannen klagen dat vrouwen niet antwoorden en dat ze er van balen. Waarom zou je? Iemand die geen antwoord geeft is per definitie niet het type waar je mee in contact zou willen komen.
Wil dit spelletje best meespelen hoor, alleen de timing is nu niet zo handig, want ga net lunchen met m'n collega'squote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef kree het volgende:
Ja maar ga er dan ff vanuit dat je me niet kent
Dat is op al die datingsites.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gewoon dat de man/vrouw verhouding een beetje scheef is daar op Paiq. Dan krijg je dat soort taferelen.
Dit is een goede tip iig, ga ik proberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan is het gesprek met jou niet zo leuk dat jij meer aandacht krijgt
Ik heb het ook wel eens gehad dat ze zei, sorry dat is wat traag reageer maar praat met meerdere.
Ik reageer dan simpel met,
Laat hun maar even, ik ben toch leuker. Ze lopen echt niet weg dus geen paniek.
Grote kans dat ze je gaat uitdagen met vragen als, oh waarom? Wat dan. Je kan daar gewoon brutaal op reageren en haar gaan uitdagen met spannende vragen. Wat is het gekste, stoutste wat je gedaan heb. Enz enz enz. Als zij reageert dat ze sex vragen niet leuk vind kan je altijd zeggen dat jij daar niet op doelde enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |