abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118887017
Volgens mij is bij iedereen het probleem over het algemeen wel duidelijk toch?
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:46:09 #177
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118887091
Idd, onzekerheid. En het daaruit vloeiende gebrek aan sociale skills, en een alles vernietigende angst voor dames.

Wil je er over praten Murdera?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118887107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij is bij iedereen het probleem over het algemeen wel duidelijk toch?
Ik betrap mijzelf er ook op dat ik elke keer hetzelfde aan mensen aan het vertellen ben :') Ik moet er maar een soort persmap van maken die mensen kunnen downloaden.
pi_118887118
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik betrap mijzelf er ook op dat ik elke keer hetzelfde aan mensen aan het vertellen ben :') Ik moet er maar een soort persmap van maken die mensen kunnen downloaden.
Een lijst voor in de OP. :P
pi_118887127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
Idd, onzekerheid. En het daaruit vloeiende gebrek aan sociale skills, en een alles vernietigende angst voor dames.

Wil je er over praten Murdera?
Wacht wat? _O-
Ik kom hier alleen uit leedvermaak.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:48:47 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118887185
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
Jou, kaneel.

Vertel, wat scheelt er aan?
Ik heb altijd cockblockers als Murdera, Heloef en Twi in mijn vaarwater. :)

Nee, ik heb gewoon jarenlang op zolder geleefd. Ik moet nu alles inhalen en dat gaat niet altijd even soepel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:49:14 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118887200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wacht wat? _O-
Ik kom hier alleen uit leedvermaak.
niet doen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118887303
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Re het volgende:

[..]

niet doen...
Ik draag ook wel bij hoor. :) Ik kom niet enkel om te lachen en te wijzen.

Gelijk noten. _O-

Overigens kan je me dat heus niet kwalijk nemen. Er is op heel het forum nergens zo'n grappige tijdlus te vinden.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:55:28 #184
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_118887378
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ken haar via de kerk en ze zingt mee in het bandje ook daar.
dus ok elke week zie ik dr.

En bv afgelopen zondag gingen we liedje oefenen met de kindertjes zij zingen ik spelen en tja weet ik veel dan praat je ook tussen door en dat is leuk.

Maar ken dr al jaren dus en zie er bijna elke week
klinkt een beetje als friendzone
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:01:57 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118887599
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gelijk noten. _O-

Overigens kan je me dat heus niet kwalijk nemen. Er is op heel het forum nergens zo'n grappige tijdlus te vinden.
gewoon stoppen met je denigrerende gedrag, ik vraag het gewoon aardig...
pi_118887639
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Re het volgende:
ik vraag het gewoon aardig...
Dat is waar. Maar het komt wel altijd weer neer op hetzelfde hier. Ik ben niet de enige die er zo over denkt.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:03:28 #187
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118887647
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gelijk noten. _O-

Toch even op inhaken. Dat mensen hier in dit topic misschien meer moeite hebben met het versieren van meiden zegt niks over hun baan, andere vaardigheden, familie e.d. hé. Je kan best lachen om een zwakte bij mensen maar als er genoeg is om te compenseren dan is dat toch wel wat dom/flauw. Er zijn vaak ook genoeg zwaktes bij mensen die wel meiden kunnen versieren, net zoals bij ieder persoon. Beetje flauw om dan mensen zout in de ogen te strooien als ze juist eerlijk zijn over hun zwakte..
we dan
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:04:50 #188
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118887692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar het komt wel altijd weer neer op hetzelfde hier. Ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Vaak moet je dezelfde dingen inderdaad meerdere keren zeggen omdat datgene wat voor jou zou vanzelfsprekend is, niet voor anderen is. Maar of dat om te lachen is te betwijfelen.

Dat het af en toe wel een grappig effect heeft snap ik...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118887716
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Toch even op inhaken. Dat mensen hier in dit topic misschien meer moeite hebben met het versieren van meiden zegt niks over hun baan, andere vaardigheden, familie e.d. hé. Je kan best lachen om een zwakte bij mensen maar als er genoeg is om te compenseren dan is dat toch wel wat dom/flauw. Er zijn vaak ook genoeg zwaktes bij mensen die wel meiden kunnen versieren, net zoals bij ieder persoon. Beetje flauw om dan mensen zout in de ogen te strooien als ze juist eerlijk zijn over hun zwakte..
Je snapt niet wat ik bedoel? Ik heb totaal geen problemen met mensen die moeite hebben met versieren. Ik kan het heel goed begrijpen. Ik ben ook geen James Bond die elke week een ander model in bed heeft.
Maar sommige mensen hebben gewoon elke dag hetzelfde praatje hier.
Iemand die enkel komt zeggen dat meisjes hem zouden moeten aanbidden omdat hij lief is.. En dat keer op keer op keer.. Je snapt toch wel wat ik bedoel? :P

Ik lach niet om mensen die moeite hebben met versieren. Maar om mensen die elke keer hetzelfde hebben, en mensen die elke keer weer hetzelfde zeggen zonder enige vooruitgang. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:07:25 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118887789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat snap ik ook wel natuurlijk... daar is heel R&P op gebaseerd, elk probleem is al eens een keer langs geweest, de ene wat persistenter dan de ander maar dat maakt de "problematiek" niet minder relevant oid.
pi_118887867
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Re het volgende:

[..]

dat snap ik ook wel natuurlijk... daar is heel R&P op gebaseerd, elk probleem is al eens een keer langs geweest, de ene wat persistenter dan de ander maar dat maakt de "problematiek" niet minder relevant oid.
Nee goed, en mijn "ik kom hier voor het leedvermaak" was ook wel onnodig grof en erg kort door de bocht. In mijn latere bericht ven ik geloof ik wat beter te volgen. :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:10:36 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118887914
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee goed, en mijn "ik kom hier voor het leedvermaak" was ook wel onnodig grof en erg kort door de bocht. In mijn latere bericht ven ik geloof ik wat beter te volgen. :)
ik zie dan idd ook liever je nuttige bijdragen, die je zeker wel hebt :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:10:57 #193
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118887927
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik bedoel? Ik heb totaal geen problemen met mensen die moeite hebben met versieren. Ik kan het heel goed begrijpen. Ik ben ook geen James Bond die elke week een ander model in bed heeft.
Maar sommige mensen hebben gewoon elke dag hetzelfde praatje hier.
Iemand die enkel komt zeggen dat meisjes hem zouden moeten aanbidden omdat hij lief is.. En dat keer op keer op keer.. Je snapt toch wel wat ik bedoel? :P

Ik lach niet om mensen die moeite hebben met versieren. Maar om mensen die elke keer hetzelfde hebben, en mensen die elke keer weer hetzelfde zeggen zonder enige vooruitgang. :)
Oke ja nou ja kijk dit is al een duidelijkere uitleg dan 'ik ben hier voor het leedvermaak' ;) Dat kwam er gewoon lullig uit. Maar ja je hebt gelijk met deze post dat er gewoon wel wat actie moet zijn als je ook telkens erover wil praten en anders minder moet klagen. Maar van de andere kant zien jullie ook niet altijd in wat anderen al wel hebben gedaan om zichzelf te verbeteren of vinden jullie het niet noemenswaardig terwijl het voor die persoon best moeilijk was om zover te komen... het blijft wat twijfelachtig voor mij om zo onnodig kwetsend je mening te geven (je zegt dat je ze uitlacht, dat kan best kwetsend zijn)
we dan
pi_118888085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja nou ja kijk dit is al een duidelijkere uitleg dan 'ik ben hier voor het leedvermaak' ;) Dat kwam er gewoon lullig uit.
Hier voor zou ik ook wel sorry zeggen. :)
En het gaat natuurlijk lang niet over jullie allemaal, maar een Kree of een Benzin slaat gewoon op mijn lachspieren.

Die lijken helemaal niets te doen, behalve hetzelfde huilerige toontje aan te houden. (benzin)
Of elke keer dezelfde rare dingen mee te maken, en zelfs door 20 man niet te overtuigen dat het misschien anders is dan hoe hij het ziet. (Kree)

Na een tijdje kan ik er niet meer serieus op ingaan. :) En dat is wellicht mijn tekortkoming.
pi_118888185
tjah Mur, je kunt niet altijd alles meemaken wat leuk is ook.
Gaat voor sommigen makkelijker als andere toch wel.

En jij ziet het vanaf jou kant en is best.
Maar laten we het eerlijk houden gewoon.

Ik maak dat mee en kan er ook niks aan doen namelijk.

Maargoed verderrrr ;)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:19:51 #196
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118888226
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hier voor zou ik ook wel sorry zeggen. :)
En het gaat natuurlijk lang niet over jullie allemaal, maar een Kree of een Benzin slaat gewoon op mijn lachspieren.

Die lijken helemaal niets te doen, behalve hetzelfde huilerige toontje aan te houden. (benzin)
Of elke keer dezelfde rare dingen mee te maken, en zelfs door 20 man niet te overtuigen dat het misschien anders is dan hoe hij het ziet. (Kree)

Na een tijdje kan ik er niet meer serieus op ingaan. :) En dat is wellicht mijn tekortkoming.
Nou ja nog 1 reactie dan. De 'tekortkoming' is dan dat je alsnog op zulke mensen reageert (op een negatieve manier) in plaats van dat je dan besluit om hen maar zo te laten ;)
we dan
pi_118888444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja nog 1 reactie dan. De 'tekortkoming' is dan dat je alsnog op zulke mensen reageert (op een negatieve manier) in plaats van dat je dan besluit om hen maar zo te laten ;)
Dat klopt wel.
En om het even ontopic te houden, dat geeft ook weleens problemen met vrouwen.
Ik ben vaak te bot, te hard. Als ik ze dom of naief vind dan zeg ik dat gewoon. Dan doe ik verder gewoon nog leuk tegen ze, maar dan hebben ze niet meer zo'n zin.
Ik kan me nooit zo goed inhouden en ik wil me ook niet inhouden. Dat vind ik niet leuk. En als ze daar niet mee om kunnen gaan is dat hun probleem.

Wel een voordeel hierbij is dat degenen die het wel kunnen hebben ook weten wat ze aan me hebben. Ze weten dat wat ik zeg ook bijna altijd waar is. Of het nou negatief of positief is.
Maar de meeste vrouwen horen toch liever leugentjes.
pi_118888687
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als Myraela nou zegt, goh, een openingszin als ... doet het hem voor mij.
Ga je die dan bij elk meisje gebruiken? En als niet elk meisje daar even leuk op reageert, wat is dan de vervolgstap? Of ligt het dan aan die meisjes?
Dan heb ik in elk geval iets wat ik kan proberen :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:39:40 #199
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118889036
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Dan heb ik in elk geval iets wat ik kan proberen :)
Wat doe jij eigenlijk op dit moment om een vriendin te krijgen? chatten, paiq, stappen, via vrienden ontmoeten, sport of?
we dan
pi_118889916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
n
Deed onder andere PaiQ, maar op het moment ben ik niet super hard meer bezig omdat het allemaal niet lukt(e).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')