Mooi. Verder ff rouwen en dan weer als powerminthy verder!quote:Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het niet gelukkig en verder heb ik niet de behoefte om er over uit te wijden
quote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mooi. Verder ff rouwen en dan weer als powerminthy verder!
Dank jullie, ik moest lachenquote:
Ja, op zich wist ik het ook wel. Maar ik hoef ook niet een vriendin die precies hetzelfde is als ik. Ik vind het ook wel leuk juist als zij hele andere interesses heeft dan ik. Dit maakt het niet echt makkelijker denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar als je zegt te verschillend te zijn, daar kom je toch wel achter als je een beetje serieus contact hebt?!
In mijn optiek; relatieplanet, knuz (wel wat fakeprofielen maar gratis) en volgens velen hier paiq.quote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef exile79 het volgende:
Op welke van die honderden sites kan ik me dan het beste aanmelden om iemand te leren kennen die misschien bij mij past?
Het mag best een betaald lidmaatschap zijn, zolang het er maar niet stikt van de nep profielen die alleen maar uit zijn op zoveel mogelijk betaalde berichten.
Dat is volgens mij niet zomaar te zeggen, de een heeft negatieve ervaringen bij een site, terwijl een ander er heel positief over kan zijn. Is een kwestie van uitproberen denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef exile79 het volgende:
Op welke van die honderden sites kan ik me dan het beste aanmelden om iemand te leren kennen die misschien bij mij past?
Het mag best een betaald lidmaatschap zijn, zolang het er maar niet stikt van de nep profielen die alleen maar uit zijn op zoveel mogelijk betaalde berichten.
Probeer anders eerst de gratis sites of neem proefabonnementen op betaalde sites (dus eerst gratis) om even rond te kijken. Fake profielen kom je overal tegen. En of je een geslaagde date vindt hangt meer af van jezelf dan van de site.quote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef exile79 het volgende:
je moet het de tijd geven. Gebruik ook de wet van de grote getallen aangezien er zoveel mensen lid zijn. Zie het als een groot project. Ik had binnen 2 weken al een paar dates, je moet gelijk bij de 2e of 3e emailcontact een afspraakje voorstellen maar breng het heel luchtig, iets van een keertje kopje koffie doen. Klinkt al wat laagdrempeliger dan een hele avond een drukke date. En wees in de lead:quote:Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben natuurlijk nog redelijk nieuw in dat online daten, maar merk nu al dat je echt een engelengeduld moet hebben. En dan heb ik er nog niet eens een date uitgesleept... Alleen het hele voortraject van chatten/mailen is al een bron van geduld hebben, geen verwachtingen en omgaan met mensen die gewoon opeens nooit meer wat van zich laten horen.
Maar ik geeft niet zo makkelijk op !
Oh, maar als het klikt wil ik daar zeker zsm op aansturen. Maar er moet wel interactie zijn. Ik had bv paar leuke berichtjes uitgewisseld via Paiq en voorgesteld via de mail verder te gaan. Prima, geen probleem en ik kreeg een mailadres met mededeling 'ik zie je mailtje snel verschijnen!' Ik mailen, 0,0 reactie.. is nu 5 dagen geleden. Tja... Geen interesse oke, maar ga niet eerst iemand lekker lopen maken en moeite laten doen en dan niks meer van je laten horen. Tenminste: dat zou ik niet doen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Homey het volgende:
[..]
je moet het de tijd geven. Gebruik ook de wet van de grote getallen aangezien er zoveel mensen lid zijn. Zie het als een groot project. Ik had binnen 2 weken al een paar dates, je moet gelijk bij de 2e of 3e emailcontact een afspraakje voorstellen maar breng het heel luchtig, iets van een keertje kopje koffie doen. Klinkt al wat laagdrempeliger dan een hele avond een drukke date. En wees in de lead:
- jij bepaalt wat jullie gaat doen en waar
- jij geeft je nummer weg, je moet nooit vragen om haar nummer, laat haar maar lekker een berichtje sturen naar jou
Waarom dat?quote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Homey het volgende:
[..]
- jij bepaalt wat jullie gaat doen en waar
Was gezellig, paar uurtjes zitten te kletsen. Hij ziet er goed uit, denkt na over de dingen des levens en is ook grappig. Ja, graag nog een keer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
We verwachten maandag een verslag natuurlijk!
Lijkt me niet. Wanneer was je date en is er daarna nog contact geweest?quote:Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Was gezellig, paar uurtjes zitten te kletsen. Hij ziet er goed uit, denkt na over de dingen des levens en is ook grappig. Ja, graag nog een keer.(of wil ik nou te graag?)
Bleek daaruit dat hij er ook zo over denkt?quote:Op zondag 4 november 2012 23:37 schreef Andromache het volgende:
vandaag gedate, vanavond nog ff gesmst
je moet in de lead zijn als man.quote:
Bij mij gaan dat soort dingen gewoon relaxed in overleg. Vind het ook niet erg wat moeite te doen voor een date.quote:Op zondag 4 november 2012 23:41 schreef Homey het volgende:
[..]
je moet in de lead zijn als man.
Voorbeeld: jij woont in Utrecht en zij in Amersfoort. Je stelt dus een kopje koffie voor in Utrecht, liefst dicht bij jou in de buurt.
ja. volgens mij wel. maar het 'we gaan nog eens daten' moet je altijd met een korreltje zout nemen, is mijn ervaring.quote:Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bleek daaruit dat hij er ook zo over denkt?
Paiq is kansloos, vergeet die site.quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, maar als het klikt wil ik daar zeker zsm op aansturen. Maar er moet wel interactie zijn. Ik had bv paar leuke berichtjes uitgewisseld via Paiq en voorgesteld via de mail verder te gaan. Prima, geen probleem en ik kreeg een mailadres met mededeling 'ik zie je mailtje snel verschijnen!' Ik mailen, 0,0 reactie.. is nu 5 dagen geleden. Tja... Geen interesse oke, maar ga niet eerst iemand lekker lopen maken en moeite laten doen en dan niks meer van je laten horen. Tenminste: dat zou ik niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |