abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118826913

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
Singlesplace
Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters

prding.jpg rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 21:58:51 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118827207
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:54 schreef minthy het volgende:

[..]

Zo zwart-wit is het niet gelukkig en verder heb ik niet de behoefte om er over uit te wijden ;)
Mooi. Verder ff rouwen en dan weer als powerminthy verder!
What can change the nature of a man?
pi_118827290
Megaminthy moet dat zijn denk ik.
pi_118827698
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Mooi. Verder ff rouwen en dan weer als powerminthy verder!
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Megaminthy moet dat zijn denk ik.
Dank jullie, ik moest lachen :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 4 november 2012 @ 22:05:51 #5
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118827754
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:49 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar als je zegt te verschillend te zijn, daar kom je toch wel achter als je een beetje serieus contact hebt?!
Ja, op zich wist ik het ook wel. Maar ik hoef ook niet een vriendin die precies hetzelfde is als ik. Ik vind het ook wel leuk juist als zij hele andere interesses heeft dan ik. Dit maakt het niet echt makkelijker denk ik.

Maar op zich valt het allemaal wel mee hoor. Ik was gewoon een beetje teleurgesteld, en het was pas gisteren.
pi_118829856
Kan ik in dit topic serieuze vragen stellen over dating sites?
pi_118829926
Ja.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118830163
Op welke van die honderden sites kan ik me dan het beste aanmelden om iemand te leren kennen die misschien bij mij past?
Het mag best een betaald lidmaatschap zijn, zolang het er maar niet stikt van de nep profielen die alleen maar uit zijn op zoveel mogelijk betaalde berichten.
  zondag 4 november 2012 @ 22:52:25 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118830592
Ik ben natuurlijk nog redelijk nieuw in dat online daten, maar merk nu al dat je echt een engelengeduld moet hebben. En dan heb ik er nog niet eens een date uitgesleept... Alleen het hele voortraject van chatten/mailen is al een bron van geduld hebben, geen verwachtingen en omgaan met mensen die gewoon opeens nooit meer wat van zich laten horen.

Maar ik geeft niet zo makkelijk op ! :)
pi_118830694
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef exile79 het volgende:
Op welke van die honderden sites kan ik me dan het beste aanmelden om iemand te leren kennen die misschien bij mij past?
Het mag best een betaald lidmaatschap zijn, zolang het er maar niet stikt van de nep profielen die alleen maar uit zijn op zoveel mogelijk betaalde berichten.
In mijn optiek; relatieplanet, knuz (wel wat fakeprofielen maar gratis) en volgens velen hier paiq.
pi_118830723
quote:
Dat is volgens mij niet zomaar te zeggen, de een heeft negatieve ervaringen bij een site, terwijl een ander er heel positief over kan zijn. Is een kwestie van uitproberen denk ik :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_118831322
quote:
Probeer anders eerst de gratis sites of neem proefabonnementen op betaalde sites (dus eerst gratis) om even rond te kijken. Fake profielen kom je overal tegen. En of je een geslaagde date vindt hangt meer af van jezelf dan van de site.

Veel plezier iig!
pi_118831728
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben natuurlijk nog redelijk nieuw in dat online daten, maar merk nu al dat je echt een engelengeduld moet hebben. En dan heb ik er nog niet eens een date uitgesleept... Alleen het hele voortraject van chatten/mailen is al een bron van geduld hebben, geen verwachtingen en omgaan met mensen die gewoon opeens nooit meer wat van zich laten horen.

Maar ik geeft niet zo makkelijk op ! :)
je moet het de tijd geven. Gebruik ook de wet van de grote getallen aangezien er zoveel mensen lid zijn. Zie het als een groot project. Ik had binnen 2 weken al een paar dates, je moet gelijk bij de 2e of 3e emailcontact een afspraakje voorstellen maar breng het heel luchtig, iets van een keertje kopje koffie doen. Klinkt al wat laagdrempeliger dan een hele avond een drukke date. En wees in de lead:
- jij bepaalt wat jullie gaat doen en waar
- jij geeft je nummer weg, je moet nooit vragen om haar nummer, laat haar maar lekker een berichtje sturen naar jou
pi_118832016
Deze week daten met m'n ontzettend leuk meisje (via Paiq) :) !
Ben benieuwd! Heb hier meer vertrouwen in dan de vorige date met een ander, maar wel terughoudender vanwege vorige fail (van haar kant).
  zondag 4 november 2012 @ 23:21:26 #15
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118832113
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Homey het volgende:

[..]

je moet het de tijd geven. Gebruik ook de wet van de grote getallen aangezien er zoveel mensen lid zijn. Zie het als een groot project. Ik had binnen 2 weken al een paar dates, je moet gelijk bij de 2e of 3e emailcontact een afspraakje voorstellen maar breng het heel luchtig, iets van een keertje kopje koffie doen. Klinkt al wat laagdrempeliger dan een hele avond een drukke date. En wees in de lead:
- jij geeft je nummer weg, je moet nooit vragen om haar nummer, laat haar maar lekker een berichtje sturen naar jou
Oh, maar als het klikt wil ik daar zeker zsm op aansturen. Maar er moet wel interactie zijn. Ik had bv paar leuke berichtjes uitgewisseld via Paiq en voorgesteld via de mail verder te gaan. Prima, geen probleem en ik kreeg een mailadres met mededeling 'ik zie je mailtje snel verschijnen!' Ik mailen, 0,0 reactie.. is nu 5 dagen geleden. Tja... Geen interesse oke, maar ga niet eerst iemand lekker lopen maken en moeite laten doen en dan niks meer van je laten horen. Tenminste: dat zou ik niet doen.
pi_118832251
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef Homey het volgende:

[..]

Waarom dat?
  zondag 4 november 2012 @ 23:33:40 #17
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118832648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 00:31 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

^O^

We verwachten maandag een verslag natuurlijk!
Was gezellig, paar uurtjes zitten te kletsen. Hij ziet er goed uit, denkt na over de dingen des levens en is ook grappig. Ja, graag nog een keer. :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_118832788
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:33 schreef Andromache het volgende:

[..]

Was gezellig, paar uurtjes zitten te kletsen. Hij ziet er goed uit, denkt na over de dingen des levens en is ook grappig. Ja, graag nog een keer. :) (of wil ik nou te graag?)
Lijkt me niet. Wanneer was je date en is er daarna nog contact geweest?
  zondag 4 november 2012 @ 23:37:32 #19
138876 Andromache
pi_118832819
vandaag gedate, vanavond nog ff gesmst
pi_118832850
Ik was toenstraks heel even online op paiq.

Meisje stuurt: hey hoe is het?
Ik: goed maar moet weer gaan
Zij: ow jammer
Zij: maar zeg dan helemaal niks als je toch moet gaan.

Block and delete :D
pi_118832944
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:37 schreef Andromache het volgende:
vandaag gedate, vanavond nog ff gesmst
Bleek daaruit dat hij er ook zo over denkt?
pi_118832992
quote:
5s.gif Op zondag 4 november 2012 23:24 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Waarom dat?
je moet in de lead zijn als man.
Voorbeeld: jij woont in Utrecht en zij in Amersfoort. Je stelt dus een kopje koffie voor in Utrecht, liefst dicht bij jou in de buurt.
pi_118833017
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:41 schreef Homey het volgende:

[..]

je moet in de lead zijn als man.
Voorbeeld: jij woont in Utrecht en zij in Amersfoort. Je stelt dus een kopje koffie voor in Utrecht, liefst dicht bij jou in de buurt.
Bij mij gaan dat soort dingen gewoon relaxed in overleg. Vind het ook niet erg wat moeite te doen voor een date.
  zondag 4 november 2012 @ 23:42:11 #24
138876 Andromache
pi_118833032
quote:
5s.gif Op zondag 4 november 2012 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Bleek daaruit dat hij er ook zo over denkt?
ja. volgens mij wel. maar het 'we gaan nog eens daten' moet je altijd met een korreltje zout nemen, is mijn ervaring.
pi_118833060
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Oh, maar als het klikt wil ik daar zeker zsm op aansturen. Maar er moet wel interactie zijn. Ik had bv paar leuke berichtjes uitgewisseld via Paiq en voorgesteld via de mail verder te gaan. Prima, geen probleem en ik kreeg een mailadres met mededeling 'ik zie je mailtje snel verschijnen!' Ik mailen, 0,0 reactie.. is nu 5 dagen geleden. Tja... Geen interesse oke, maar ga niet eerst iemand lekker lopen maken en moeite laten doen en dan niks meer van je laten horen. Tenminste: dat zou ik niet doen.
Paiq is kansloos, vergeet die site.
Focus je op een andere site. Heb alleen ervaring met e-matching, maar daar staan echt knappe meiden op die wel wat niveau hebben (hbo, universitair). Zijn ook andere sites.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')