quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef richard_prf het volgende:
Richard logt weer even in op paiq sinds een maand of 3.
Er was een dame die vroeg wat ik van haar uiterlijk vond:
Ik: Je ziet er wel lief uit... echt zo'n uiterlijk waar je misbruik van kan maken dat je maar iemand lief hoeft aan te kijken om je zin te krijgen
Die eerste zin van je is niet echt goed geformuleerd he.quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef richard_prf het volgende:
Richard logt weer even in op paiq sinds een maand of 3.
Er was een dame die vroeg wat ik van haar uiterlijk vond:
Ik: Je ziet er wel lief uit... echt zo'n uiterlijk waar je misbruik van kan maken dat je maar iemand lief hoeft aan te kijken om je zin te krijgen
Zij: ... ??
wat is dat nou weer voor taal
ff serieus?
Ik: Aan de buitenkant in elk geval wel... de binnenkant ken ik nog niet goed genoeg natuurlijk?
Zij: ja meen je dat nou want daar schrik ik van
Ik: ???
Zij: dus je wilt me lekker misbruiken?
Ik: Ehm volgens mij heb je het verkeerd gelezen of je begrijpt het niet zo goed
Zij: ow
oke
ik schrok al
Ik: pfff jij leest dingen die er niet zijn.
Zij: ja het scheelt wel 1 piepklein woordje
hey ik ben een vrouw
ik ben altijd op m'n hoede voor engerds
Altijd leuk... dat paiq als je je verveeld.
Verder niks te melden.
Ik had eigenlijk ja moeten zeggen in mijn speciaal ingerichte sm kelder... maar denk dat ik dan meteen geblokkeerd zou wordenquote:
Nee hoor, iedereen heeft zo een kelder/zolderquote:Op zondag 4 november 2012 20:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ja moeten zeggen in mijn speciaal ingerichte sm kelder... maar denk dat ik dan meteen geblokkeerd zou worden
"gevonden". Fotobewonderaar betekent niet dat ze iets van je wilquote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Problem.
Ik heb een fotobewonderaar maar kan geen oneliner sturen, want ze heeft teveel ongelezen. Nu heb ik haar wel gevonden via Facebook. Berichtje sturen of niet?
Neequote:Op zondag 4 november 2012 21:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Problem.
Ik heb een fotobewonderaar maar kan geen oneliner sturen, want ze heeft teveel ongelezen. Nu heb ik haar wel gevonden via Facebook. Berichtje sturen of niet?
Haha ja zo'n gevoel had ik zelf ook al.quote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"gevonden". Fotobewonderaar betekent niet dat ze iets van je wil![]()
Ik zou het zelfs als man creepy vinden.
Dit, zou ik écht niet doen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"gevonden". Fotobewonderaar betekent niet dat ze iets van je wil![]()
Ik zou het zelfs als man creepy vinden.
Tja, dat is inderdaad het risico, maar dat heb je in het echte leven ook héquote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef Idioteque het volgende:
Gister een date gehad die op zich wel geslaagd was. Ik denk alleen dat het niks gaat worden uiteindelijk.
Nu zit ik er een beetje aan te denken om maar te stoppen met online dating-sites. Zodra ik iemand leer kennen en uiteindelijk op facebook(chat)/whatsapp toevoeg zijn er direct veel berichtjes e.d. wat veel tijd en energie kost. In die periode begin ik diegene ook echt leuk te vinden en dan merk je bij de date zelf dat de persoon toch anders is dan je je voorgesteld had.
Na de date ook geen/nauwelijks contact meer, wat dan toch weer als een soort van teleurstelling voelt.
Bij de eerste keer dat ik via internet een date had was het contact vooraf waarschijnlijk gewoon te lang. Na ruim een maand berichtjes sturen pas een afspraak gemaakt en daarna was het duidelijk dat er geen 'klik' was.
Nu echter al binnen een week na ontmoeting een afspraak geregeld. Ik dacht dat het door de snelheid dan minder negatief voelt wanneer het niks wordt, maar dat is dus niet het geval helaas
We zijn waarschijnlijk gewoon te verschillend. Op zich deden ze zich niet anders voor. Misschien dat ik zelf eerder bij een eerste date wat anders over kom. Ik ben in het begin wel redelijk onzeker/nerveus. Ik weet dat dit na korte tijd gewoon over is, maar ik kan me voorstellen dat dit misschien een negatieve (eerste) indruk geeft.quote:Op zondag 4 november 2012 21:20 schreef Blue_note het volgende:
Op wat voor een manier was er geen klik?
- uiterlijk/voorkomen van iemand?
- deed zich online anders voor?
- etc
Opzich zie ik het niet als een teleurstelling als ik zelf die klik ook niet heb.
Maar als je zegt te verschillend te zijn, daar kom je toch wel achter als je een beetje serieus contact hebt?!quote:Op zondag 4 november 2012 21:27 schreef Idioteque het volgende:
[..]
We zijn waarschijnlijk gewoon te verschillend. Op zich deden ze zich niet anders voor. Misschien dat ik zelf eerder bij een eerste date wat anders over kom. Ik ben in het begin wel redelijk onzeker/nerveus. Ik weet dat dit na korte tijd gewoon over is, maar ik kan me voorstellen dat dit misschien een negatieve (eerste) indruk geeft.
Hetgeen wat ik als teleurstelling zie is dat ik gewoon hoop had dat ik een persoon heb gevonden waar het wel eens iets mee kan worden. Ik merk dat de mensen met wie ik een date heb vooraf ook heel enthousiast zijn, maar na de date is het minder/weg.
@ eefje801
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het enige wat ik denk dat anders is vergeleken met het 'echte leven' is dat de eerste ontmoeting er direct is. En je elkaar dus niet eerst al heel veel hebt gesproken en er een echte wederzijdse online klik is, die er in het echte leven dus niet blijkt te zijn.
Ik voelde die klik voor de date heel erg, en zij volgens mij ook wel. Na de date is die klik een stuk minder geworden en bij haar gewoon verdwenen denk ik
What happened?quote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
Ik kap voor een poosje met daten, zowel online als offline. Net voor de zoveelste keer na een paar maanden een (spreekwoordelijke) klap in het gezicht gekregen, ben er voor nu even klaar mee.
Misschien na m'n opleiding maar eens weer proberen
Ik ben smoor, maar hij heeft niet dezelfde gevoelens blijkbaar. Jammer, maar helaasquote:
En daar komen jullie na een paar maanden pas achter?quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben smoor, maar hij heeft niet dezelfde gevoelens blijkbaar. Jammer, maar helaas
Zo zwart-wit is het niet gelukkig en verder heb ik niet de behoefte om er over uit te wijdenquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Coco98 het volgende:
Was hij toch maar klaar met je na paar maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |