Wow, eindelijk een vrouw die het snapt hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Haha jaa, ik heb zelf zo'n hekel aan die 'hard to get' spelletjes. Als ik contact met een leuke jongen heb, ga ik niet uren/dagen wachten met reageren. Dan stuur ik gewoon iets terug!
Wel eens een chick van 21 gesproken op paiq met een dochtertje van 2quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:31 schreef Taexon het volgende:
Hmm net ook weer een apart gesprek op paiq... opzicht heel gezellig maar na een uur ging het over kinderen... en het kwam er op neer dat ze zo snel mogelijk kinderen wilt etc etc etc... maar nee dankje als 18 jarige vind ik het nog wel even best, wil wel kinderen maar om dat nu al te doen...? NEIN
Maar niet erg slim...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Wel eens een chick van 21 gesproken op paiq met een dochtertje van 2.
Ze was wel erg lekker trouwens
Hmm ik zal eerlijk zijn als iemand al een kind heeft zou ik misschien nog wel daten.. maar ligt echt aan de situatie waarin zei zou verkeren en hoe/wat er/het is gebeurt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Wel eens een chick van 21 gesproken op paiq met een dochtertje van 2.
Ze was wel erg lekker trouwens
Wat valt er met smsen/chatten te bepraten wat je niet face to face kunt doen? Tenzij het een ongelofelijke sufkut is en je - in het geval dat ze niet om de hoek woont - zelf nog twijfelt er reistijd in te steken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Blue_note het volgende:
Vinden jullie trouwens het beste om z.s.m af te spreken of eerst een paar dagen smsen/praten?
En als iemand verder weg woont?
Ik denk eerst ff wat praten, kijken of ze wel iets bij je past. Als d'r uiterlijk okee is en je kan met d'r opschieten, dan afspreken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Blue_note het volgende:
Vinden jullie trouwens het beste om z.s.m af te spreken of eerst een paar dagen smsen/praten?
Snel afspreken vind ik prima als ik iemand direct interessant vind. Maar niet elke dame wil snel afspreken, dus dan mail of chat je eerst nog even en dan gewoon voorstellen om af te spreken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Blue_note het volgende:
Je had nog geen foto's gezien ofzo?quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef Homey het volgende:
dikke LOL
ik ging gisteren afspreken met een chick van zo''n site, blijkt het een SUPERLEKKER wijf te zijn haha!! echt ik stond (positief) verbaast te kijken
dus zo kan het ook!
Borderliner, kan niet anders.quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef Homey het volgende:
dikke LOL
ik ging gisteren afspreken met een chick van zo''n site, blijkt het een SUPERLEKKER wijf te zijn haha!! echt ik stond (positief) verbaast te kijken
dus zo kan het ook!
Gezellig praatje maken kan altijd toch?quote:Op zondag 4 november 2012 15:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan krijg je een oneliner van een knappe vrouw:
''moooooooie man!''
Is de locatiebalk echt he-le-maal leeg. *twijfelt*
jawel, maar waren niet de duidelijkste foto's maar in het echt was ze nog veel knapperquote:Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je had nog geen foto's gezien ofzo?
Dit riekt wel naar autisme of try-hard grappig willen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er komt ook geen einde aan de oneliners van vrouwen die er vooral stokoud uitzien, maar wel bij uiterlijkheden een volle balk hebben. Zeer bemoedigend.
''hoi hoe is t?''
Hoe is wat? Het weer? De situatie in het midden oosten? Het regeerakkoord? De conditie van het zwemwater? Het nieuwe album van Dropkick Murphy's? Mijn kater? Mijn pistoletjes die zwart liggen te blakeren in de oven terwijl ik eens intens over deze oneliner aan het nadenken ben?
Lokkertjes zodat je terug komtquote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
Meer mensen met een account bij Badoo, die na een paar weken offline zijn geweest, ineens berichten ontvangen? Ik heb het al weken niet meer geopend, maar er blijven berichten komen...
Gedaan, en dame van vanmiddag kwam uit Groningen, wat ik al zo'n beetje verwachtte, praatje gemaakt, ze beschouwt roken in principe als onoverkomelijke don't waarop ik haar veel succes verder wenste en zij heel verbaasd afvroeg of ik haar nu ging verwijderen. Eh, nee. En andersom kennelijk ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellig praatje maken kan altijd toch?
O god, dwaas nummer 3168 die je vooral heel letterlijk neemt terwijl je overduidelijk een Fluffy doet. Wat is dat toch met al die kneuzen hier de laatste tijd?quote:Op zondag 4 november 2012 19:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit riekt wel naar autisme of try-hard grappig willen zijn.
Pardon?quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O god, dwaas nummer 3168 die je vooral heel letterlijk neemt terwijl je overduidelijk een Fluffy doet. Wat is dat toch met al die kneuzen hier de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |