quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is meer dan uiterlijk alleen. Iemand die niet in de categorie "knap" valt is niet direct lelijk en kan toch een hele goede kandidaat zijn om alle andere redenen die je kunt verzinnen waarom iemand je vriendin zou moeten zijn.
Dat is echt niet 'settling for less'.
zit erover te denken jah, maar moet het mss ff anders brengen als rechtstreeks dat ik ben mss.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
Hups, vraag haar nog een keer wat te gaan drinken Kree.
Ik zou mij heel flink hopeloos moeten voelen om maar na te denken om mij ooit aan te melden voor zo'n site. Nee hoor, mij niet gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een omslachtige manier om vrouwen te ontmoeten. Sowieso weet je nooit zeker of de profielfoto's kloppen. Bij het uitgaan kun je zat leuke vrouwen ontmoeten
Kom nou, doe even een voorletter!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
zoek maar op facebook twi, ik ga het hier niet neerzetten
Jij voegt alles dat ademt toe op Facebook, onbegonnen zaak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
zoek maar op facebook twi, ik ga het hier niet neerzetten
Ik voel me beledigd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Jij voegt alles dat ademt toe op Facebook, onbegonnen zaak.
Nee hoor, alleen als ik denk dat het leuk is en tja boeie, er waren er hier die me toevoegde en weer weg gooiden. lekker boeiend, je hebt al een keer het linkje gehad en voeg me maar toe dan zie je het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Jij voegt alles dat ademt toe op Facebook, onbegonnen zaak.
Je moet het niet gelijk als date zien. Vraag gewoon of ze een keer wat met je gaat drinken als je toch in de buurt bent ofzo .quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
zit erover te denken jah, maar moet het mss ff anders brengen als rechtstreeks dat ik ben mss.
lastig
Hier is iedereen in de buurt bijna wel verre familiequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
is heel andere familie hoor, dus kan.
hmms ben best beetje verliefd op die meid eigenlijk.
ze is leuk
Ze kloppen vaker niet dan wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een omslachtige manier om vrouwen te ontmoeten. Sowieso weet je nooit zeker of de profielfoto's kloppen. Bij het uitgaan kun je zat leuke vrouwen ontmoeten
Daarom heb je de liefde zo ver gezocht?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier is iedereen in de buurt bijna wel verre familie
Ik woonde toen in Enschede, dus dat was niet de redenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom heb je de liefde zo ver gezocht?
deze simpele manier had ik dus al geprobeerd en toen kreeg ik een nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je moet het niet gelijk als date zien. Vraag gewoon of ze een keer wat met je gaat drinken als je toch in de buurt bent ofzo .
Niet gelijk zo desperate
Is het misschien een optie dat zij jou niet ziet zitten en daarom nee zei?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
deze simpele manier had ik dus al geprobeerd en toen kreeg ik een nee.
Maar ik weet gewoon dat ze me best wel leuk vindt maar ook twijfels heeft,
Dus weet ik veel beetje meer aanpappen ofzo eerst denk voordat ik het weer vraag
Je moet haar gewoon een keer opbellen en zeggen: Hey, ik ben dan en dan in de buurt, ga je mee wat drinken daar en daar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
deze simpele manier had ik dus al geprobeerd en toen kreeg ik een nee.
En waarover twijfelt ze dan?quote:Maar ik weet gewoon dat ze me best wel leuk vindt maar ook twijfels heeft,
Dus weet ik veel beetje meer aanpappen ofzo eerst denk voordat ik het weer vraag
Denk het toch niet als ik zie hoe we met elkaar omgaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het misschien een optie dat zij jou niet ziet zitten en daarom nee zei?
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het toch niet als ik zie hoe we met elkaar omgaan.
Maarja dat is het lastige ik kan niet in haar hoofd kijken
Ik gok zoals mensen normaal met elkaar omgaan, en dat is kree niet gewend van meisjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?
Ze drinken in elk geval geen koffie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan met elkaar om?
Schep duidelijkheid voor jezelf. Pak haar hand beet tijdens een 'date' en als ze dat niet wil weet je hoe laat het is .quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het toch niet als ik zie hoe we met elkaar omgaan.
Maarja dat is het lastige ik kan niet in haar hoofd kijken
Verdomme wat een lastige vragen, ik weet het gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon een keer opbellen en zeggen: Hey, ik ben dan en dan in de buurt, ga je mee wat drinken daar en daar?
En niet gelijkdoen als ze nee zegt.
[..]
En waarover twijfelt ze dan?
Maak fysiek contact (hand beetpakken, hand op haar been leggen, wees creatief) en zie hoe ze daarop reageert. Laat ze het toe dan heb je kans dat ze meer wil , wil ze dat niet -> friendzone.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme wat een lastige vragen, ik weet het gewoon niet.
Wat ik wel weet.
Ik vindt haar leuk.
We kunnen leuk met elkaar praten
hebben het gezellig
best veel gemeenschappelijk
En tja krijg er gewoon geen hoogte van en weet niet hoe ik dat nu moet uit vinden,
Elkaar aardig vinden sowieso, maar hoe zie je nou of het meer is als dat zonder gelijk er bij wijze van de stok erin te gooien??
Gewoon je stok erin proberen te gooien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme wat een lastige vragen, ik weet het gewoon niet.
Wat ik wel weet.
Ik vindt haar leuk.
We kunnen leuk met elkaar praten
hebben het gezellig
best veel gemeenschappelijk
En tja krijg er gewoon geen hoogte van en weet niet hoe ik dat nu moet uit vinden,
Elkaar aardig vinden sowieso, maar hoe zie je nou of het meer is als dat zonder gelijk er bij wijze van de stok erin te gooien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |