Of ze willen binnen no-time aan kinderen beginnen omdat de klok begint te tikken...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar natuurlijk. Je krijgt of de gescheiden vrouwen of de mensen die om de een of andere reden geen vent konden krijgen, en daar is meestal weer wat mee
Maar toch kan je daar meer vertrouwen in hebben wanneer je al 6 jaar samen bent dan wanneer je 2 jaar samen bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:46 schreef Pvoesss het volgende:
Soms denk je na jaren dat het goed zit, doorloop je meerdere onderzoeken om kinderen te krijgen, ben je na 9 jaar er mee bezig zijn eindelijk zwanger en is de relatie ineens over..
Omdat je die zekerheid dat het echt goed zit nooit hebt.. daarom!
Je zit hier goed lijkt me. Het hangt waarschijnlijk af waar die onzekerheid door komt. Als het door vreemde ervaringen veroorzaakt is, helpt het denk ik alleen om nieuwe ervaringen op te doen die positief zijn, waardoor die onzekerheid verdwijnt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey mensen, hebben hier mensen ooit het ervaring gehad dat je opeens verlegen wordt bij het ander geslacht? Dus stel dat je dat vroeger niet was, maar na wat vreemde ervaringen wel. Hoe krijg je het voor elkaar om weer je zelfverzekerdheid terug te krijgen?Of zit ik hier in de verkeerde topic?
Honderd procent zeker weten dat je bij elkaar blijft weet je nooit nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:46 schreef Pvoesss het volgende:
Soms denk je na jaren dat het goed zit, doorloop je meerdere onderzoeken om kinderen te krijgen, ben je na 9 jaar er mee bezig zijn eindelijk zwanger en is de relatie ineens over..
Omdat je die zekerheid dat het echt goed zit nooit hebt.. daarom!
True. Ik wil eigenlijk een beetje afstand nemen van alles en gewoon focussen op mijn school.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zit hier goed lijkt me. Het hangt waarschijnlijk af waar die onzekerheid door komt. Als het door vreemde ervaringen veroorzaakt is, helpt het denk ik alleen om nieuwe ervaringen op te doen die positief zijn, waardoor die onzekerheid verdwijnt.
Dat gevoel van zekerheid heb je zodra je in een goede relatie zit. En dan maakt het eigenlijk maar bar weinig uit hoelang je die relatie al hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Honderd procent zeker weten dat je bij elkaar blijft weet je nooit nee.
Ik ben ook geen relatie-expert. Zou alleen zelf eerst behoorlijke zekerheid moeten hebben. Denk niet dat ik die na een half jaar al zou hebben. Of een jaar. Vind dat je relatie eerst maar eens het nodige moet hebben doorstaan (ook slechte tijden) voordat je kunt zeggen: oke dit zit goed tussen ons. Maar nogmaals, die tijd is voor iedereen verschillend.
omg je bent weer vrijgezelquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gevoel van zekerheid heb je zodra je in een goede relatie zit. En dan maakt het eigenlijk maar bar weinig uit hoelang je die relatie al hebt.
Op jou reageren ze leuker.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.
quote:
Jij wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij hebt hier heulemaal niks te zoeken !
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.quote:
Geluksfactorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.
Dus vertel jij het maar?
Zegt wie?!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij hebt hier heulemaal niks te zoeken !
Als je op mij doelt. Neequote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft ook_gek nou een date geregeld in dit topique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |