quote:
Jij wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij hebt hier heulemaal niks te zoeken !
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.quote:
Geluksfactorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.
Dus vertel jij het maar?
Zegt wie?!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op mij doelt. Neequote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft ook_gek nou een date geregeld in dit topique?
Wacht us ff.. Noow bin ik benied wee se bis :pquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Wacht us ff.. Noow bin ik benied wee se bis :p
Zolang? Hij maakt er wel werk van dusquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?
je oude gele auto..
Je kan het ook heel verkeerd lezen ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zolang? Hij maakt er wel werk van dus
Ooch ja! :pquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?
je oude gele auto..
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logischquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ooch ja! :p
En waarom heb ik hier dan niks te zoeken? haha!
DIt dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logisch
Er is hier maar ding makkelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Joysa het volgende:
Maar goed, dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat je versieren makkelijk vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is hier maar ding makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sure
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Niet dat ik me bewust van ben?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft ook_gek nou een date geregeld in dit topique?
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef ook_gek het volgende:
Daarom vond ze mijn idee qua stappen zo leuk, en moest ik haar laten weten als ik in de buurt ben
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logisch
Ik zie nergens staan dat het een date is? Gewoon een drankje drinken als ik in de buurt ben ooit, meer niet.quote:
Niet helemaal gelezen maar waarschijnlijk duik je meteen in de friendzone, omdat je verlegen bent, je doet precies alles en reageert precies op der zoals zei wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg haha
En dan heb ik nog niks gezegd over hoe verlegen ik wel niet ben!![]()
Als Joysa het zegt is het zo, punt. <-- daar zie je en puntquote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg haha
En dan heb ik nog niks gezegd over hoe verlegen ik wel niet ben!![]()
Ah nu komt de 'ooit' erbij. Eerst stond het al vast alsof het binnenkort wasquote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat het een date is? Gewoon een drankje drinken als ik in de buurt ben ooit, meer niet.
Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.
Dus vertel jij het maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |