quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Metro2005 het volgende:
Je zit nog wel op fok. Als er ergens labiele figuren zitten
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
Jij komt zeker nooit op fokmeets?
Jij wil graag labielen figuren aantreffen?quote:
Helemaal top!!quote:
Nou genoeg mensen die deze verhalen kentquote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dat echt niemand dit verhaal herkent, op één iemand na
Want jij ben labiel ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaan
[..]
Jij wil graag labielen figuren aantreffen?
Ik heb altijd geleerd dat je een gek nooit moet tegen spreken, en dat een labiel persoon zich zelf vaak "normaal" vindquote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige kroeggangers wel.
Ikzelf. Geen idee, vind zelf van niet
Daarom zei ik ook "geen idee"quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je een gek nooit moet tegen spreken, en dat een labiel persoon zich zelf vaak "normaal" vind
Laat het maar weten als je eens in Enschede bent!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Maar laten we de kroeg in duiken, dan vertel ik je er na wel of je gedachte goed of fout is over je zelf
Exact wat er staat. Is het zo extreem moeilijk om te begrijpen? Van terloopse hintjes die interesse suggereren, compimentjes, tot dubieuze opmerkingen die op meerdere manieren uitgelegd kunnen worden,quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakHet is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
Of je lekker bent weet ik niet, geen foto nog gezien van jequote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "geen idee"
Ownee, ik ben 'lekker gek'
Regel jij slaapplaats dan? Kunnen we even goed door halen in de kroeg.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat het maar weten als je eens in Enschede bent!
Het is geen wetenschap. Het zijn kleine dingen zowel nonverbaal als verbaal dat dat niet te omschrijven is hoe dat in de praktijk daadwerkelijk is. Er is geen handleiding voor te schrijven. Hoogstens vage beschrijvingen die hier al zo vaak zijn neergezet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakHet is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
Heb je niet verkeerd gezien danquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef ook_gek het volgende:
Of je lekker bent weet ik niet, geen foto nog gezien van je
Gek weet ik ook niet, vind je vrij normaal / saai tot nu toe
Regel jij slaapplaats dan? Kunnen we even goed door halen in de kroeg.
Nou ja ik denk dat alles wel valt te omschrijven. Zou alleen wel heel gedetailleerd moeten worden om echt begrijpelijk te worden aangezien er verbanden moeten worden gezien uiteindelijk. Maar zelf doen is het beste ja. En handleiding schrijven is teveel werk bijna. Ook al ben ik er wel voor om bij dit soort reeksen een OP te maken die steeds aangevuld wordt zodat de belangrijkste dingen wel genoemd worden na 60+ reeksen. Maar in de praktijk gebeurd dat ook niet jammer genoegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is geen wetenschap. Het zijn kleine dingen zowel nonverbaal als verbaal dat dat niet te omschrijven is hoe dat in de praktijk daadwerkelijk is. Er is geen handleiding voor te schrijven. Hoogstens vage beschrijvingen die hier al zo vaak zijn neergezet.
En door het te doen en zelf te ontdekken zal je langzaam gaan begrijpen wat daarmee bedoelt wordt.
Iemand zonder ontbijt eruit schoppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit
Denk aan alle uitzonderingen. Een aanraking betekent voor de ene dat diegene je leuk vindt, en bij een ander is het weer de normaalste zaak van de wereld en zegt het niets.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat alles wel valt te omschrijven. Zou alleen wel heel gedetailleerd moeten worden om echt begrijpelijk te worden aangezien er verbanden moeten worden gezien uiteindelijk. Maar zelf doen is het beste ja. En handleiding schrijven is teveel werk bijna. Ook al ben ik er wel voor om bij dit soort reeksen een OP te maken die steeds aangevuld wordt zodat de belangrijkste dingen wel genoemd worden na 60+ reeksen. Maar in de praktijk gebeurd dat ook niet jammer genoeg
Ik heb nooit ontbijt in huisquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
Iemand zonder ontbijt eruit schoppen.
Dan slaan we het ontbijt gewoon over, kan ik langer blijven liggenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je niet verkeerd gezien dan
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit
Ik eet altijd na stappenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.
Of het moet super klikken, maar dat zijn uitzonderingen
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuurquote:
Doe enes vertellen!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuur
Mag niet hier, is SCquote:
Tja, dat doe ik ook. Maar ik heb geleerd dat ik niet moet gaan naar dingen die ik niet leuk vind, en disco's en (dans)cafe's vallen daar onder. Maar ik ga dan wel naar poolcafe's en poppodia maar daar kom ik tot nu toe niet echt iemand tegen...quote:
beetje jammer weer cuetje.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaan
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.
Oke fuck the systemquote:
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijk
Arme schat.. voel je je aangesprokenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
ik was ook op een/die (take your pick) meet.
juist niet. die generalisatie deed even pijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme schat.. voel je je aangesproken
Dan is er ook wat mis met mijquote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
Wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
alsof er ook iets mis met jou is.
Een gek idee he? Maar miss ben ik helemaal niet uit op een relatie?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
"nu niet meer zo snel". Ben kieskeuriger gewordenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef dawg het volgende:
juist niet. die generalisatie deed even pijn.
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
t zijn gewoon potten en homo'squote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien worden Cue en ook_gek gewoon niet zo snel verliefd of ze vallen op hetzelfde geslacht.
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.
Ik denk ook niet dat hij hier zit om advies te krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgt
Zwak hoor, een topic genaamd "als versieren niet zo makkelijk gaat" gebruiken om vrouwen te scorenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij hier zit om advies te krijgen
dat kan. maar als je zoveel vrouwen tegenkomt zul je toch weleens verliefd worden? anders lijkt me dat ze helemaal niet zo leuk zijn als je soms doet voorkomen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een gek idee he? Maar miss ben ik helemaal niet uit op een relatie?
Ik val echt op het andere geslacht kan ik u meldenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien worden Cue en ook_gek gewoon niet zo snel verliefd of ze vallen op hetzelfde geslacht.
Ben er inderdaad niet zo bezig. Ik mis het totaal niet namelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.
quote:
Mensen tegen komen is niet moeilijk. Ben 3 dagen per week echt op stap. Dus genoeg kansen mensen te ontmoeten en te leren kennen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan. maar als je zoveel vrouwen tegenkomt zul je toch weleens verliefd worden? anders lijkt me dat ze helemaal niet zo leuk zijn als je soms doet voorkomen.
niet persoonlijk bedoeld hoor, maar misschien kun je het me uitleggen, aangezien ik nooit zo begrijp hoe mensen honderden (overdrijving!) mensen tegen kunnen komen zonder ooit verliefd te worden? hoe werkt dat dan? ik word zelf helemaal niet snel verliefd maar zodra je heel veel mensen tegenkomt lijkt me dat op een gegeven moment toch onvermijdelijk?
Die lessen kan je niet opschrijven. Die moet je zelf ervaren...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Iemand moet dat soort lessen eens opschrijven
dus dat jij nog single bent zou je kunnen wijten aan 'pech', bij gebrek aan betere omschrijving?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen tegen komen is niet moeilijk. Ben 3 dagen per week echt op stap. Dus genoeg kansen mensen te ontmoeten en te leren kennen.
Verliefd ben ik niet snel. Maar soms natuurlijk wel, soms blijkt dat niks te worden omdat het samen niet gaat werken. Soms is er geen interessen van de andere kant.
Klinkt niet verkeerdquote:
Pech? Nou nee hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dus dat jij nog single bent zou je kunnen wijten aan 'pech', bij gebrek aan betere omschrijving?
ik vraag het eigenlijk omdat de meesten toch een relatie als streven hebben. daarom wordt er -denk ik- ook weleens wat langs elkaar heen gepraat hier, omdat een relatie krijgen en iemand versieren niet helemaal hetzelfde zijn. bij een relatie is verliefdheid toch wel een vereiste, tenminste daar ga ik maar even vanuit, bij versieren hoeft dat niet noodzakelijk zo te zijn. sommige mensen kunnen goed versieren maar klappen dicht wanneer ze verliefd zijn, of andersom of zo. vandaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgt
vandaar ook de aanhalingstekens, gek.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pech? Nou nee hoezo?
Kennelijk niet de juiste vrouw tegen gekomen. Dat wil ik geen pech noemen.
Ik ben ook niet op zoek naar een relatie. Ik denk dus niet van, leuke vrouw mogelijk relatie materiaal daar ga ik mee praten.
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
vandaar ook de aanhalingstekens, gek.
en dat laatste snap ik wel, daar had ik het ook niet over.
We slapen / neuken gewoon door tot we iets piets vrolijker zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Al doe ik het met iets minder shotjes, want anders ben ik de volgende dag niet te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |