Dan is er ook wat mis met mijquote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
Wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
alsof er ook iets mis met jou is.
Een gek idee he? Maar miss ben ik helemaal niet uit op een relatie?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
"nu niet meer zo snel". Ben kieskeuriger gewordenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef dawg het volgende:
juist niet. die generalisatie deed even pijn.
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.
t zijn gewoon potten en homo'squote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien worden Cue en ook_gek gewoon niet zo snel verliefd of ze vallen op hetzelfde geslacht.
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.
Ik denk ook niet dat hij hier zit om advies te krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgt
Zwak hoor, een topic genaamd "als versieren niet zo makkelijk gaat" gebruiken om vrouwen te scorenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij hier zit om advies te krijgen
dat kan. maar als je zoveel vrouwen tegenkomt zul je toch weleens verliefd worden? anders lijkt me dat ze helemaal niet zo leuk zijn als je soms doet voorkomen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een gek idee he? Maar miss ben ik helemaal niet uit op een relatie?
Ik val echt op het andere geslacht kan ik u meldenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien worden Cue en ook_gek gewoon niet zo snel verliefd of ze vallen op hetzelfde geslacht.
Ben er inderdaad niet zo bezig. Ik mis het totaal niet namelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich gewoon niet vastleggen. Ofzo.
quote:
Mensen tegen komen is niet moeilijk. Ben 3 dagen per week echt op stap. Dus genoeg kansen mensen te ontmoeten en te leren kennen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan. maar als je zoveel vrouwen tegenkomt zul je toch weleens verliefd worden? anders lijkt me dat ze helemaal niet zo leuk zijn als je soms doet voorkomen.
niet persoonlijk bedoeld hoor, maar misschien kun je het me uitleggen, aangezien ik nooit zo begrijp hoe mensen honderden (overdrijving!) mensen tegen kunnen komen zonder ooit verliefd te worden? hoe werkt dat dan? ik word zelf helemaal niet snel verliefd maar zodra je heel veel mensen tegenkomt lijkt me dat op een gegeven moment toch onvermijdelijk?
Die lessen kan je niet opschrijven. Die moet je zelf ervaren...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Iemand moet dat soort lessen eens opschrijven
dus dat jij nog single bent zou je kunnen wijten aan 'pech', bij gebrek aan betere omschrijving?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen tegen komen is niet moeilijk. Ben 3 dagen per week echt op stap. Dus genoeg kansen mensen te ontmoeten en te leren kennen.
Verliefd ben ik niet snel. Maar soms natuurlijk wel, soms blijkt dat niks te worden omdat het samen niet gaat werken. Soms is er geen interessen van de andere kant.
Klinkt niet verkeerdquote:
Pech? Nou nee hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dus dat jij nog single bent zou je kunnen wijten aan 'pech', bij gebrek aan betere omschrijving?
ik vraag het eigenlijk omdat de meesten toch een relatie als streven hebben. daarom wordt er -denk ik- ook weleens wat langs elkaar heen gepraat hier, omdat een relatie krijgen en iemand versieren niet helemaal hetzelfde zijn. bij een relatie is verliefdheid toch wel een vereiste, tenminste daar ga ik maar even vanuit, bij versieren hoeft dat niet noodzakelijk zo te zijn. sommige mensen kunnen goed versieren maar klappen dicht wanneer ze verliefd zijn, of andersom of zo. vandaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar hij versiert blijkbaar wel genoeg vrouwen, en daar gaat dit topic over toch. Niet of je van je dates en versieringen een 50 + jaar lange relatie krijgt
vandaar ook de aanhalingstekens, gek.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pech? Nou nee hoezo?
Kennelijk niet de juiste vrouw tegen gekomen. Dat wil ik geen pech noemen.
Ik ben ook niet op zoek naar een relatie. Ik denk dus niet van, leuke vrouw mogelijk relatie materiaal daar ga ik mee praten.
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
vandaar ook de aanhalingstekens, gek.
en dat laatste snap ik wel, daar had ik het ook niet over.
We slapen / neuken gewoon door tot we iets piets vrolijker zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Al doe ik het met iets minder shotjes, want anders ben ik de volgende dag niet te genieten
Ben vaak genoeg verliefd geweest op vrouwen waar ik echt geen relatie mee zou willen of waar ik het mee uit zou kunnen houden. Ook relaties gehad met vrouwen waar ik in het begin niet eens direct verliefd op was maar het wel goed mee kon vinden, verliefdheid kwam dan later pas.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vraag het eigenlijk omdat de meesten toch een relatie als streven hebben. daarom wordt er -denk ik- ook weleens wat langs elkaar heen gepraat hier, omdat een relatie krijgen en iemand versieren niet helemaal hetzelfde zijn. bij een relatie is verliefdheid toch wel een vereiste, tenminste daar ga ik maar even vanuit, bij versieren hoeft dat niet noodzakelijk zo te zijn. sommige mensen kunnen goed versieren maar klappen dicht wanneer ze verliefd zijn, of andersom of zo. vandaar.
in de context van dit topic lijkt me dat verschil wel belangrijk. neem een benzin, die jongen zegt dat hij eenzaam is, maar als hij elk weekend een vrouw zou weten te versieren maar nooit tot een relatie komt, zal hij eenzaam blijven.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben vaak genoeg verliefd geweest op vrouwen waar ik echt geen relatie mee zou willen of waar ik het mee uit zou kunnen houden. Ook relaties gehad met vrouwen waar ik in het begin niet eens direct verliefd op was maar het wel goed mee kon vinden, verliefdheid kwam dan later pas.
Verliefdheid is iets raars
Goed voorbeeld voor Benzin.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zwak hoor, een topic genaamd "als versieren niet zo makkelijk gaat" gebruiken om vrouwen te scoren![]()
Ochtendhumeur heb ik niet snel, wel dat ik brak ben.. met alle bijkomende zakenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
We slapen / neuken gewoon door tot we iets piets vrolijker zijn.
Ik heb ook last van een ochtend humeur namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |