SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
eeh nee... hij kan zichzelf toch veranderen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je vindt dat hij helemaal niets te bieden heeft? arme jongen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Misschien kunnen we het beter verwoorden als "hij heeft nog niets te bieden".
Als hij hopelijk doorkrijgt dat er hoop is..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Wat ik hierboven ook al zeg inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 13:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Misschien kunnen we het beter verwoorden als "hij heeft nog niets te bieden".
Als hij hopelijk doorkrijgt dat er hoop is...
Z'n ouders hebben elkaar ook gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat ik hierboven ook al zeg inderdaad![]()
![]()
Ik heb wel een idee. Maar ik kan het er ook compleet naast zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Michielos het volgende:
Ik vraag me af hoe de opvoeding van benzin was?![]()
Een tip:
Iedereen heeft wel eens momenten dat hij zich wat minder zelfverzekerd voelt. Veel mensen passen dan introspectie toe, ze gaan nadenken waarom ze zich wat minder voelen en blijven in dat gevoel hangen.
Niet doen, op die momenten moet je juist bezig gaan houden hoe je de mens(en) om je heen een fijne tijd te bezorgen. Omdat je je aandacht niet alleen verlegt, maar ook nog het tegenovergestelde doet (je richt je op de ander i.p.v. jezelf, zal dit al snel verdwijnen en zit je al snel weer lekker in je vel."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Maar vinden mensen het heel gek dat een meid een vriend wil en geen project of een patiënt?
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?
Is dit een vraag?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Michielos het volgende:
Maar vinden mensen het heel gek dat een meid een vriend wil en geen project of een patiënt?
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?![]()
Gigantisch vreemd, je laat dat meisje moederziel alleen. Je had voor de zieligheid aan moeten laten blijven, zonde dat je het hebt uitgemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Michielos het volgende:
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
ja daaagquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Gigantisch vreemd, je laat dat meisje moederziel alleen. Je had voor de zieligheid aan moeten laten blijven, zonde dat je het hebt uitgemaakt.haha
Heyquote:
Maar je geeft trouwens zelf het antwoord op je vraag
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
En in welke zin beviel hij niet? En is dat niet gewoon heel persoonlijk of je iemand als benzin (of gewoon in het algemeen) wel of niet leuk vindt?quote:Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Dat kan vast wel, sommige mensen hebben meer bij zich om leuk gevonden te worden dan anderen. En ik kan mij voorstellen dat de houding van Benzin niet bepaalt aantrekkelijk is. (en ik ben niet eens een vrouw)quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En in welke zin beviel hij niet? En is dat niet gewoon heel persoonlijk of je iemand als benzin (of gewoon in het algemeen) wel of niet leuk vindt?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Maar punt is denk ik dat je niet moet denken mensen te kunnen veranderen. En als iemand problemen heeft moet je dat accepteren of er heel hard voor weg rennen. Het is ook allemaal niet zo zwart/wit. Niet iedereen is een borderliner met obesitas die zich voor de trein wil gooienquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hey
Maar je geeft trouwens zelf het antwoord op je vraag![]()
![]()
Nobody is perfect, but some are more perfect then others...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar punt is denk ik dat je niet moet denken mensen te kunnen veranderen. En als iemand problemen heeft moet je dat accepteren of er heel hard voor weg rennen. Het is ook allemaal niet zo zwart/wit. Niet iedereen is een borderliner met obesitas die zich voor de trein wil gooien
Je bepaalt zelf waar je grens ligt, en er is echt wel heel goed vlees op de markt. Maar dat vind je niet bij elk kraampje.
Nooit voor het vlees gaan als de vliegen er omheen hangen... je doet alleen maar jezelf tekort."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Heel beschermd volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Michielos het volgende:
Ik vraag me af hoe de opvoeding van benzin was?![]()
Ja ik ben even lekker ongenuanceerd.. Maar een complimentje geven haalt ook geen zak uit.
Even met wat nuance: Benzin is een lieve jongen, hij is intelligent, aardig. Qua uiterlijk is hij mijn type niet, maar hell, er zijn bosjes die mij voorbij lopen, iets met smaken verschillen.
Maar hij moet dingen ondernemen en niet continu lopen piepen dat het altijd aan een ander ligt en dat hij een meisje verdient en weet ik het wat. Dat de schuld altijd bij een ander leggen en niet in de spiegel durven kijken vind ik een van de meest onaantrekkelijke dingen die er zijn.
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen. Ja sorry, daar steek ik inmiddels liever geen energie meer in.![]()
Ik ken benzin verder niet maar in welk opzicht is ie niet aantrekkelijk voor vrouwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, sommige mensen hebben meer bij zich om leuk gevonden te worden dan anderen. En ik kan mij voorstellen dat de houding van Benzin niet bepaalt aantrekkelijk is. (en ik ben niet eens een vrouw)Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
En verder, niets dan lof voor lieve jongensIk heb er zelf ook een en ben heeeeel blij dat hij al die tijd gezien werd als een soort broertje voor anderen, want anders was ie vast al getrouwd met een bups kinderen en nu is ie dus van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It only takes one exception..![]()
Volgens mij hebben ze hem ook altijd gelijk gegeven. Want hij is zo overtuigd van z'n eigen ideeën. Jammer alleen dat hij er mijlen ver naast zit.quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Dat is wel slecht jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik ben even lekker ongenuanceerd.. Maar een complimentje geven haalt ook geen zak uit.
Even met wat nuance: Benzin is een lieve jongen, hij is intelligent, aardig. Qua uiterlijk is hij mijn type niet, maar hell, er zijn bosjes die mij voorbij lopen, iets met smaken verschillen.
Maar hij moet dingen ondernemen en niet continu lopen piepen dat het altijd aan een ander ligt en dat hij een meisje verdient en weet ik het wat. Dat de schuld altijd bij een ander leggen en niet in de spiegel durven kijken vind ik een van de meest onaantrekkelijke dingen die er zijn.
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen. Ja sorry, daar steek ik inmiddels liever geen energie meer in.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
Nee, juist een zeer slimme keuze. Ik heb mezelf hetzelfde voorgenomen, en tot nu toe lijkt dat te lukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Michielos het volgende:
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?![]()
![]()
Komt me bekend voorquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen.![]()
![]()
Nou voor jou geldt precies het zelfde.quote:
En jullie hebben allebei mijn nummer. Ben zelfs met regelmaat bij jullie in de buurt op het station tegenwoordig.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoor![]()
![]()
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel.quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hij schaamt zich voor zichzelf.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Bij jou was dat ook wel nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, juist een zeer slimme keuze. Ik heb mezelf hetzelfde voorgenomen, en tot nu toe lijkt dat te lukken.![]()
![]()
Misschien wil hij alleen met potentieeltjes afsprekenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel.![]()
![]()
Dat soort mensen verdienen niet eens aandacht.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou voor jou geldt precies het zelfde.
En jullie hebben allebei mijn nummer. Ben zelfs met regelmaat bij jullie in de buurt op het station tegenwoordig.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoor
Ik had ze al lang laten stikken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb in het verleden ook een paar keer vriendschappelijk afgesproken met een dame van fok, niks mis mee toch? Maar dan moet je ook niet verwachten dat het meer wordt en als je niet vriendschappelijk wilt blijven moet je dat gewoon eerlijk zeggen en het afkappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien wil hij alleen met potentieeltjes afsprekenChildhood is over the moment you know you're going to die.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
En verder, niets dan lof voor lieve jongensIk heb er zelf ook een en ben heeeeel blij dat hij al die tijd gezien werd als een soort broertje voor anderen, want anders was ie vast al getrouwd met een bups kinderen en nu is ie dus van mij
Puur anatomisch gezien heeft benzin die ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It only takes one exception..![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij jou was dat ook wel nodig![]()
![]()
Bij mij gaat altijd alles vanaf een date wel goed maar de aanloop van een date was bij mij altijd een rampVrouwen zomaar aanspreken in een bar ben ik niet zo van al doe (nja deed) ik dat soms wel en uberhaupt uitgaan hou ik niet van.
Daarom vond ik internetdaten altijd wel een uitkomst
Ik trek vrouwen met issues aan
Je maakt dan wel elke meer wat mee
Gelukkig ook veel normale leuke vrouwen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Tja, we konden laatst samen treinen he!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou voor jou geldt precies het zelfde.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoorMaar je hebt nog steeds een filmpje van me te goed dus dat regelen we wel een keertje! En een etentje bij me thuis maar dat wil ik je niet aan doen.
![]()
![]()
Korte samenvatting?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Je maakt dan wel elke meer wat mee
En wanneer breng je je bundeltje uit![]()
![]()
Daar heb ik ook een houtje van ja. Zelfs 1 keer een one night stand gehad met een vrouw die me daarna niet meer wilde laten gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Je maakt dan wel elke meer wat mee(borderline) . Pas nadat ik haar had gezegd dat ze dan inderdaad maar zelfmoord moest plegen hielden de telefoontjes op (en nee ze had geen zelfmoord gepleegd
)
Van watquote:
Over watquote:En wanneer breng je je bundeltje uit
Komt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja, we konden laatst samen treinen he!Maar je hebt nog steeds een filmpje van me te goed dus dat regelen we wel een keertje! En een etentje bij me thuis maar dat wil ik je niet aan doen.
Ik neem alleen geen initiatief meer
Maar uitnodigen mag altijd
Fysiek gezien vind ik er toch niet veel aan, dus ik zal het wel over de figuurlijke hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Puur anatomisch gezien heeft benzin die ook wel hoorIk ben veel te geduldigquote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen niet eens aandacht.
Ik had ze al lang laten stikken![]()
![]()
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je avonturen met labiele meisjesAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Maar wel leukquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Verwissel jouw naam met die van je chicks zodat alle namen gefingeerd zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.![]()
![]()
Ja maar teveel mensen kennen die verhalen
Nee straks herkend iemand een verhaal of de dame in kwestie herkend zich zelfAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg![]()
![]()
Je zit nog wel op fok. Als er ergens labiele figuren zittenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg
Keertje uitgaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg![]()
![]()
Jij komt zeker nooit op fokmeets?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat is je stamkroegquote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik zelden echt labiele figuren tegenkom. En als ik ze al tegenkom dan zie ik ze hoogstens in de kroeg
quote:Dudesquote:![]()
Niet gelijk allemaal op 1 vrouw springen.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Wie weet vind ze dat lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Dudes![]()
Niet gelijk allemaal op 1 vrouw springen.
Trouwen bobje,
Over die vrouwen en gekken....
Van via marktplaats in een winkel terecht komen na sluitingstijd om wat op te halen en eindigen op de vloer harde sex hebben tot aan zelf suf geneukt worden door een vrouw die heel haar armen heeft open gesneden en onder begeleiding woont
Dat soort dingen
Als het maar lekker wasquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Trouwen bobje,
Van via marktplaats in een winkel terecht komen na sluitingstijd om wat op te halen en eindigen op de vloer harde sex hebben tot aan zelf suf geneukt worden door een vrouw die heel haar armen heeft open gesneden en onder begeleiding woont
Dat soort dingen
Ik dat echt niemand dit verhaal herkent, op één iemand naquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Trouwen bobje,
Dat soort dingen![]()
![]()
Iemand moet dat soort lessen eens opschrijvenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
En nee Benzin, daar is geen stappenplan voor, dat moet je al doende leren...
Je verwacht dat mensen het je voor kunnen doen, maar dat werkt gewoon niet zo. Sociaal gedoe lijkt totaal niet op een betá-opleiding, er is niks exact aan.
Je zal vaak op je bek moeten gaan om je dit eigen te maken. Telkens weer opkrabbelen en van je fouten leren.
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakquote:Op woensdag 7 november 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond. Deze interactie kan in de vorm van een gesprek, oogcontact of aanraking zijn, maar ook via media verlopen zoals e-mail, chat, telefoon en sms.
Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of serieuze bijbedoelingen.Het is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef Metro2005 het volgende:
Je zit nog wel op fok. Als er ergens labiele figuren zittenBen inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
Jij komt zeker nooit op fokmeets?
Jij wil graag labielen figuren aantreffen?quote:![]()
![]()
Helemaal top!!quote:
Meisje van die winkel baal ik van dat het niks geworden is wegens omstandighedenNou genoeg mensen die deze verhalen kentquote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dat echt niemand dit verhaal herkent, op één iemand na
Want jij ben labiel ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaan
[..]
Jij wil graag labielen figuren aantreffen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb altijd geleerd dat je een gek nooit moet tegen spreken, en dat een labiel persoon zich zelf vaak "normaal" vindquote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige kroeggangers wel.
Ikzelf. Geen idee, vind zelf van niet
Maar laten we de kroeg in duiken, dan vertel ik je er na wel of je gedachte goed of fout is over je zelf
Daarom zei ik ook "geen idee"quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je een gek nooit moet tegen spreken, en dat een labiel persoon zich zelf vaak "normaal" vind
Ownee, ik ben 'lekker gek'![]()
![]()
Laat het maar weten als je eens in Enschede bent!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Maar laten we de kroeg in duiken, dan vertel ik je er na wel of je gedachte goed of fout is over je zelf![]()
Exact wat er staat. Is het zo extreem moeilijk om te begrijpen? Van terloopse hintjes die interesse suggereren, compimentjes, tot dubieuze opmerkingen die op meerdere manieren uitgelegd kunnen worden,quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakHet is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
![]()
Of je lekker bent weet ik niet, geen foto nog gezien van jequote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "geen idee"
Ownee, ik ben 'lekker gek'
Gek weet ik ook niet, vind je vrij normaal / saai tot nu toeRegel jij slaapplaats dan? Kunnen we even goed door halen in de kroeg.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat het maar weten als je eens in Enschede bent!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het is geen wetenschap. Het zijn kleine dingen zowel nonverbaal als verbaal dat dat niet te omschrijven is hoe dat in de praktijk daadwerkelijk is. Er is geen handleiding voor te schrijven. Hoogstens vage beschrijvingen die hier al zo vaak zijn neergezet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Dat soort definities kan ik opzoeken ja. Maar die definitie betekent geen zakHet is een vorm van communicatie die luchtig en speels is en via meerdere media kan lopen. Leuk; maar wat betekent dat nou daadwerkelijk in de praktijk??
En door het te doen en zelf te ontdekken zal je langzaam gaan begrijpen wat daarmee bedoelt wordt.![]()
Heb je niet verkeerd gezien danquote:Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef ook_gek het volgende:
Of je lekker bent weet ik niet, geen foto nog gezien van je
Gek weet ik ook niet, vind je vrij normaal / saai tot nu toe
Regel jij slaapplaats dan? Kunnen we even goed door halen in de kroeg.
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit![]()
![]()
Nou ja ik denk dat alles wel valt te omschrijven. Zou alleen wel heel gedetailleerd moeten worden om echt begrijpelijk te worden aangezien er verbanden moeten worden gezien uiteindelijk. Maar zelf doen is het beste ja. En handleiding schrijven is teveel werk bijna. Ook al ben ik er wel voor om bij dit soort reeksen een OP te maken die steeds aangevuld wordt zodat de belangrijkste dingen wel genoemd worden na 60+ reeksen. Maar in de praktijk gebeurd dat ook niet jammer genoegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is geen wetenschap. Het zijn kleine dingen zowel nonverbaal als verbaal dat dat niet te omschrijven is hoe dat in de praktijk daadwerkelijk is. Er is geen handleiding voor te schrijven. Hoogstens vage beschrijvingen die hier al zo vaak zijn neergezet.
En door het te doen en zelf te ontdekken zal je langzaam gaan begrijpen wat daarmee bedoelt wordt.we dan![]()
Iemand zonder ontbijt eruit schoppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit![]()
![]()
Denk aan alle uitzonderingen. Een aanraking betekent voor de ene dat diegene je leuk vindt, en bij een ander is het weer de normaalste zaak van de wereld en zegt het niets.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat alles wel valt te omschrijven. Zou alleen wel heel gedetailleerd moeten worden om echt begrijpelijk te worden aangezien er verbanden moeten worden gezien uiteindelijk. Maar zelf doen is het beste ja. En handleiding schrijven is teveel werk bijna. Ook al ben ik er wel voor om bij dit soort reeksen een OP te maken die steeds aangevuld wordt zodat de belangrijkste dingen wel genoemd worden na 60+ reeksen. Maar in de praktijk gebeurd dat ook niet jammer genoeg
Een gedetailleerde handleiding is wel te doen, maar de uitzonderingen niet![]()
![]()
Ik heb nooit ontbijt in huisquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
Iemand zonder ontbijt eruit schoppen.![]()
![]()
Dan slaan we het ontbijt gewoon over, kan ik langer blijven liggenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je niet verkeerd gezien dan
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit
Ik eet altijd na stappenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Of het moet super klikken, maar dat zijn uitzonderingen![]()
![]()
Vriendinnen die blijven pitten weten ook dat als ze blijven slapen de kans groot is dat ik ze op zondag om 12 uur het huis uit zet (cru gezet) . Gewoon omdat ik de rest van de lag lekker voor mezelf wil hebben![]()
![]()
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.
Of het moet super klikken, maar dat zijn uitzonderingenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.![]()
![]()
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuurquote:
Doe enes vertellen!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuur![]()
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Mag niet hier, is SCquote:
Tja, dat doe ik ook. Maar ik heb geleerd dat ik niet moet gaan naar dingen die ik niet leuk vind, en disco's en (dans)cafe's vallen daar onder. Maar ik ga dan wel naar poolcafe's en poppodia maar daar kom ik tot nu toe niet echt iemand tegen...quote:![]()
beetje jammer weer cuetje.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.![]()
Bij mij werken dat soort dingen nooit via fok![]()
AlhoewelChildhood is over the moment you know you're going to die.
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.![]()
![]()
Oke fuck the systemquote:
Neem je eerst mee uit eten en dan duiken we een drukke kroeg in en gaan we heerlijk aan de drank met leuke, gekke serieuze gesprekken. Beetje met mensen om ons heen praten.
De gekste mensen aanspreken, ik ben heel makkelijk in contacten leggen en zo maak je de gekste dingen mee. En heb je de leukste gesprekken. Tegen het einde van de avond gaan we shotjes proeven.
Dan gaan we door naar een club / disco en gaan we daar gewoon door met drank, shotjes en ons voor schut zetten met dansen. Andere mensen ontmoeten en mee lachen.
En uit eindelijk tikje drinken een burger king op z'n kop zetten om vervolgen samen in bed te eindigen en wilde hete sex hebben eventueel! En dan lang lekker uitslapen en als we wakker worden ons af vragen wat we in gods naam allemaal gedaan hebben!
Gelukkig hebben we de foto's nog!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?
Blijkbaar gaat het versieren ook_gek prima af .
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijk
alsof er ook iets mis met jou is.![]()
![]()
Arme schat.. voel je je aangesprokenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
ik was ook op een/die (take your pick) meet.![]()
![]()
juist niet. die generalisatie deed even pijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme schat.. voel je je aangesproken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: