Dat is wel slecht jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik ben even lekker ongenuanceerd.. Maar een complimentje geven haalt ook geen zak uit.
Even met wat nuance: Benzin is een lieve jongen, hij is intelligent, aardig. Qua uiterlijk is hij mijn type niet, maar hell, er zijn bosjes die mij voorbij lopen, iets met smaken verschillen.
Maar hij moet dingen ondernemen en niet continu lopen piepen dat het altijd aan een ander ligt en dat hij een meisje verdient en weet ik het wat. Dat de schuld altijd bij een ander leggen en niet in de spiegel durven kijken vind ik een van de meest onaantrekkelijke dingen die er zijn.
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen. Ja sorry, daar steek ik inmiddels liever geen energie meer in.
Nee, juist een zeer slimme keuze. Ik heb mezelf hetzelfde voorgenomen, en tot nu toe lijkt dat te lukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Michielos het volgende:
Maar vinden mensen het heel gek dat een meid een vriend wil en geen project of een patiënt?
Na aanleiding van mijn vorige "crush", heb ik mezelf ook voorgenomen om geen meid met issues meer te daten. Is dat zo gek dan?
Komt me bekend voorquote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder is er niets mis met Benzin. De reden waarom we nu geen irl contact meer hebben is omdat ik met enige regelmaat iets initieerde en keer op keer met een smoes werd afgehaakt. Om vervolgens op het forum te klagen dat niemand ooit wat met hem wil ondernemen.
Nou voor jou geldt precies het zelfde.quote:
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel.quote:
Hij schaamt zich voor zichzelf.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel.
Bij jou was dat ook wel nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, juist een zeer slimme keuze. Ik heb mezelf hetzelfde voorgenomen, en tot nu toe lijkt dat te lukken.
Misschien wil hij alleen met potentieeltjes afsprekenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag wel wat harder. Dat is niet alleen slecht, maar compleet ziek gewoon. Hij verdraait de boel.
Dat soort mensen verdienen niet eens aandacht.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou voor jou geldt precies het zelfde.
En jullie hebben allebei mijn nummer. Ben zelfs met regelmaat bij jullie in de buurt op het station tegenwoordig.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoor
Ik heb in het verleden ook een paar keer vriendschappelijk afgesproken met een dame van fok, niks mis mee toch? Maar dan moet je ook niet verwachten dat het meer wordt en als je niet vriendschappelijk wilt blijven moet je dat gewoon eerlijk zeggen en het afkappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien wil hij alleen met potentieeltjes afspreken
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
En verder, niets dan lof voor lieve jongensIk heb er zelf ook een en ben heeeeel blij dat hij al die tijd gezien werd als een soort broertje voor anderen, want anders was ie vast al getrouwd met een bups kinderen en nu is ie dus van mij
Puur anatomisch gezien heeft benzin die ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It only takes one exception..![]()
Dat zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij jou was dat ook wel nodig
Tja, we konden laatst samen treinen he!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou voor jou geldt precies het zelfde.
En jullie hebben allebei mijn nummer. Ben zelfs met regelmaat bij jullie in de buurt op het station tegenwoordig.
Maar voor allebei geldt, de deur staat altijd open, een whatsappje wil ik nog wel sturen, maar hoeveel geduld moet een mens hebben? Even serieus? Maar voor een kop koffie ben ik nog steeds wel te porren hoor
Korte samenvatting?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik trek vrouwen met issues aan
Je maakt dan wel elke meer wat mee
Daar heb ik ook een houtje van ja. Zelfs 1 keer een one night stand gehad met een vrouw die me daarna niet meer wilde laten gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik trek vrouwen met issues aan
Je maakt dan wel elke meer wat mee
Van watquote:
Over watquote:En wanneer breng je je bundeltje uit
Komt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja, we konden laatst samen treinen he!Maar je hebt nog steeds een filmpje van me te goed dus dat regelen we wel een keertje! En een etentje bij me thuis maar dat wil ik je niet aan doen.
Fysiek gezien vind ik er toch niet veel aan, dus ik zal het wel over de figuurlijke hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Puur anatomisch gezien heeft benzin die ook wel hoor
Ik ben veel te geduldigquote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen niet eens aandacht.
Ik had ze al lang laten stikken
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je avonturen met labiele meisjes
Maar wel leukquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.
Verwissel jouw naam met die van je chicks zodat alle namen gefingeerd zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha heb je even? Echt de gekste dingen. Maar dat is niet netjes om me over uit te laten toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |