Ik heb nooit ontbijt in huisquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
Iemand zonder ontbijt eruit schoppen.
Dan slaan we het ontbijt gewoon over, kan ik langer blijven liggenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je niet verkeerd gezien dan
Slaapplaats is geen probleem, maar ik schop je dan wel weer voor het ontbijt de deur uit
Ik eet altijd na stappenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
Na een goede avond stappen eet ik ook pas laat, maar ik moet dan wel eten.
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar zoals je zegt dat is pas laat. En ik ben niet zo van gasten in huis houden op een brakke dag tot laat.
Of het moet super klikken, maar dat zijn uitzonderingen
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik ben m'n hele leven al de uitzondering op de regel, dus wij draaien ons nog eens om en vallen weer in slaap terwijl we lepeltje lepeltje liggen.
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuurquote:
Doe enes vertellen!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
En dan is dit pas een klein deel van ons kroegen avontuur
Mag niet hier, is SCquote:
Tja, dat doe ik ook. Maar ik heb geleerd dat ik niet moet gaan naar dingen die ik niet leuk vind, en disco's en (dans)cafe's vallen daar onder. Maar ik ga dan wel naar poolcafe's en poppodia maar daar kom ik tot nu toe niet echt iemand tegen...quote:
beetje jammer weer cuetje.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ben inderdaad vaak genoeg op een fokmeet geweest, des te meer reden voor mij om daar nu niet meer zo snel heen te gaan
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.
Oke fuck the systemquote:
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
net als je belavontuur met sekhmet wat ook geen date opgeleverd heeft?
wat ik bedoel is dat je ogenschijnlijk makkelijk contact maakt (laat je hier weleens zien maar vaker nog post je daarover), maar als het je zo makkelijk afgaat vind ik het raar dat je nog single bent. als je zoveel vrouwen tegenkomt waarmee jij kunt lachen en lol hebben etc yada.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want het bellen was puur en alleen bedoeld om te date natuurlijk
Arme schat.. voel je je aangesprokenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
ik was ook op een/die (take your pick) meet.
juist niet. die generalisatie deed even pijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme schat.. voel je je aangesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |