Ja ik in mijn middelbare schooltijd ook 2 keer denk ik. Daarna ook nog 2 keer (maar niet op zo'n kalverliefde manier meer) maar genoeg exen gehad waar ik niet verliefd op was verder. Maakt niet zoveel uit voor mij althans. Of vind je het wel echt erg?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die friendzone meiden heb ik allemaal achter me gelaten. Tegenwoordig kom ik ook niet meer in de friendzone![]()
Maarja ontgroeien... misschien wel misschien niet, maar feit blijft dat ik gewoon niet echt verliefd meer word terwijl dat vroeger wel was.
Extra reden tot zuipenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet afgewezen willen worden denk ik. De hoop niet willen creeren dat iets wat zou kunnen worden om vervolgens erachter te komen dat iemand totaal niet zo over jou denkt.
Dus soort van met je neus op de feiten te worden gedrukt dat je blijkbaar toch niet zo leuk bent.
Vind het lastig uit te leggen op dit moment zo tussen het werk door hehe.
Dus tegenwoordig ga ik er vanuit dat alles niets wordt, dus weinig verwachtingen. En dan zie je het wel. Maar denk wel dat zo'n instelling ook de ontwikkeling van mogelijke gevoelens (onbewust) tegenhoudt. en dat steeds meer .
Maar dat heb ik ook met vrienschappen. Gewoon niet te veel verwachten, want het loopt vaak anders dan je hoopt. Dus weinig meer verwachten, dan kan het (hopelijk) alleen maar goed uitvallen.
@ook_gek.. zie.. labiel wijf he![]()
Ik weet niet of ik het erg moet vinden of nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik in mijn middelbare schooltijd ook 2 keer denk ik. Daarna ook nog 2 keer (maar niet op zo'n kalverliefde manier meer) maar genoeg exen gehad waar ik niet verliefd op was verder. Maakt niet zoveel uit voor mij althans. Of vind je het wel echt erg?
Ik weet dat het niet persoonlijk is hoor. Ben daarvoor realistisch genoeg. Maar je weet dat soms gevoel en logica niet altijd samengaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
vind jij iedereen even leuk? die date die je net noemde bijvoorbeeld? denk eens na hoe je dat bedoelde, was dat persoonlijk richting hem, wilde je hem kwetsen of iets in die geest? of ging dat meer om jezelf, dat jij niet die kriebels voelde, om het zo maar even te formuleren?
waarom zou je zoiets persoonlijk oppakken? zoveel mensen, je kunt toch niet iedereen even leuk vinden? daar is ook niets mis mee. het gaat er vooral om dat je jezelf op waarde schat, dat zou een ander niet voor jou moeten doen.
Nou ja als je het al niet weet... en je zou het nu erg gaan vinden... dan vind je het erg om het maar erg te vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het erg moet vinden of niet
Maar het zou wel weer eens fijn zijn
waarom dan die angst? als 10 mensen jou afwijzen zegt dat nog steeds niets over jou natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet persoonlijk is hoor. Ben daarvoor realistisch genoeg. Maar je weet dat soms gevoel en logica niet altijd samengaan.
Als het er 10.000 zijn zegt dat echt wel iets hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom dan die angst? als 10 mensen jou afwijzen zegt dat nog steeds niets over jou natuurlijk.
als het er 10.000 zijn, dan eigenlijk nog steeds niet maar dan zou je eens na kunnen denken of je wellicht iets fout doet oid.
'k Zeg ook niet dat ik het perse erg vind, ik zeg dat het niet meer gebeurt maar dat ik het wel weer eens leuk zou vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je het al niet weet... en je zou het nu erg gaan vinden... dan vind je het erg om het maar erg te vindenEen soort besef van een gemis waarbij je eigenlijk het gemis niet eens mist, maar slechts jammer zou vinden omdat je het zo beredeneert. Dus vind het maar niet erg, dat is het beste. En als het komt komt het ongeacht van hoe erg je het vind of juist niet dus uiteindelijk maakt het niet echt uit. Maar niet iets erg gaan vinden alleen maar om het erg te vinden..
Relativeren kan niet altijd gevoelens onderdrukken...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom dan die angst? als 10 mensen jou afwijzen zegt dat nog steeds niets over jou natuurlijk.
als het er 10.000 zijn, dan eigenlijk nog steeds niet maar dan zou je eens na kunnen denken of je wellicht iets fout doet oid.
dat was het punt niet. het punt is dat aantallen niet zoveel zeggen. 10.000 afwijzingen haalt niemand, denk ik zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het er 10.000 zijn zegt dat echt wel iets hoorik weet niet of je jezelf nu valse hoop geeft ofzo
Nou ja in theorie klopt dit maar in de praktijk pakt het toch wel anders uit. Als 10 mensen (die zelf redelijk normaal zijn e.d.) je afwijzen dan is de kans gewoon groter dat jij voor de meerderheid van de mensen niet echt leuk bent. Het hoeft het niet te betekenen maar het impliceert het wel sterk.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar als je veel over dat gevoel na kunt denken kun je het wel groter maken dan het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Relativeren kan niet altijd gevoelens onderdrukken...
I knowquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
open je ogen, kijk eens rond in dit topicquote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was het punt niet. het punt is dat aantallen niet zoveel zeggen. 10.000 afwijzingen haalt niemand, denk ik zo.
Een beeld in je hoofd creeren van iemand die je heel leuk lijkt en er dan (nadat je die persoon eindelijk hebt verteld hoe je erover denkt) achterkomen dat degene in kwestie eigenlijk totaal niet in jou geinteresseerd is. Ja, herkenbaar en pijnlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet afgewezen willen worden denk ik. De hoop niet willen creeren dat iets wat zou kunnen worden om vervolgens erachter te komen dat iemand totaal niet zo over jou denkt.
Dus soort van met je neus op de feiten te worden gedrukt dat je blijkbaar toch niet zo leuk bent.
Vind het lastig uit te leggen op dit moment zo tussen het werk door hehe.
Dus tegenwoordig ga ik er vanuit dat alles niets wordt, dus weinig verwachtingen. En dan zie je het wel. Maar denk wel dat zo'n instelling ook de ontwikkeling van mogelijke gevoelens (onbewust) tegenhoudt. en dat steeds meer .
Maar dat heb ik ook met vrienschappen. Gewoon niet te veel verwachten, want het loopt vaak anders dan je hoopt. Dus weinig meer verwachten, dan kan het (hopelijk) alleen maar goed uitvallen.
@ook_gek.. zie.. labiel wijf he![]()
nee joh.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja in theorie klopt dit maar in de praktijk pakt het toch wel anders uit. Als 10 mensen (die zelf redelijk normaal zijn e.d.) je afwijzen dan is de kans gewoon groter dat jij voor de meerderheid van de mensen niet echt leuk bent. Het hoeft het niet te betekenen maar het impliceert het wel sterk.
dat is voor mij totaal niet herkenbaar hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een beeld in je hoofd creeren van iemand die je heel leuk lijkt en er dan (nadat je die persoon eindelijk hebt verteld hoe je erover denkt) achterkomen dat degene in kwestie eigenlijk totaal niet in jou geinteresseerd is. Ja, herkenbaar en pijnlijk![]()
ik denk dat de meesten hier gewoon geen drol eraan doen. niet daten... of zelf denken dat ze heel duidelijk zijn naar een meid toe, maar dit helemaal niet zijn en dan gefrustreerd raken als de meid voor iemand anders kiest omdat zij nooit duidelijk zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
open je ogen, kijk eens rond in dit topic!
Mee eens, ik ben ook wel meer dan 10 keer afgewezen in mijn leven maar ook vaak genoeg niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh.10 mensen, waar hebben we het dan over?
angsten overwin je doorgaans door de confrontatie (met jezelf) aan te gaan. dus het klopt wel wat je zegt.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know
Het is sowieso onlogisch, want door mij af te schermen voor dergelijk gevoel (bewust of onbewust)..zal het ook niet meewerken met het daadwerkelijk vinden van die liefde. Werkt het eerder tegen. Dus dat schiet niet op.
Nou ja ik sta misschien zwakker in het leven dan, maar als 10 mensen mij vanaf nu af zouden wijzen op een botte manier... dan zou ik wel minder zeker worden lijkt me. Kan het me niet voorstellen maar lijkt me gewoon logisch dat dat gebeurd. 10 mensen vind ik best veel (bedoel als je met 10 zou daten en alle 10 vinden je niks..)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh.10 mensen, waar hebben we het dan over?
Zou alleen niet weten hoe het aan te pakken. Hoe kan je geemotioneerder gaan leven.. I dunno.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
angsten overwin je doorgaans door de confrontatie (met jezelf) aan te gaan. dus het klopt wel wat je zegt.
plus dat er verschil zit in een afwijzing door je iemand waar je helemaal over the top verliefd op bent (wat volgens mij niet eens 10x in iemands leven voorkomt), of een afwijzing door iemand die je (nog) niet goed kent maar je wel leuk lijkt.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben ook wel meer dan 10 keer afgewezen in mijn leven maar ook vaak genoeg niet.
Je moet misschien naar percentage kijken. Iemand die veel dates heeft wordt ook vaker afgewezen dan iemand die nooit dates heeft.
Waarom die 'botte' manier erbij? maakt dat ook nog uit hoe het gedaan wordt? Afwijzing is toch afwijzing? komt op hetzelfde neer, alleen het verhaaltje zal misschien net wat anders zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik sta misschien zwakker in het leven dan, maar als 10 mensen mij vanaf nu af zouden wijzen op een botte manier... dan zou ik wel minder zeker worden lijkt me. Kan het me niet voorstellen maar lijkt me gewoon logisch dat dat gebeurd. 10 mensen vind ik best veel (bedoel als je met 10 zou daten en alle 10 vinden je niks..)
Maar als je met 100 mensen date en 10 wijzen je af is er nog niks aan de hand.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik sta misschien zwakker in het leven dan, maar als 10 mensen mij vanaf nu af zouden wijzen op een botte manier... dan zou ik wel minder zeker worden lijkt me. Kan het me niet voorstellen maar lijkt me gewoon logisch dat dat gebeurd. 10 mensen vind ik best veel (bedoel als je met 10 zou daten en alle 10 vinden je niks..)
tja, dat is voor iedereen anders denk ik. al denk ik dat veel mensen bang zijn om zichzelf te laten zien, misschien is dat voor jou ook zo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou alleen niet weten hoe het aan te pakken. Hoe kan je geemotioneerder gaan leven.. I dunno.
Helaas, mis.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten hier gewoon geen drol eraan doen. niet daten... of zelf denken dat ze heel duidelijk zijn naar een meid toe, maar dit helemaal niet zijn en dan gefrustreerd raken als de meid voor iemand anders kiest omdat zij nooit duidelijk zijn.
Of dat ze gewoon echt niet leuk zijn, dat kan ookniemand wil een patient
Nou ja. Ik wil niet de pessimist zijn e.d. eigenlijk. Maar als je zo bent dan is het misschien deels zelfbescherming geweest om niet tevaak teleurgesteld te worden. Als je leven nu verandert is en je minder vaak denkt teleurgesteld te worden is het verstandig om je verdediging te laten zakken. Maar als er nog weer teleurstellingen komen en je stelde je kwetsbaar op dan is het extra erg. Ik wil alleen maar zeggen dat het ook weer niet zonder reden zo is en ook niet helemaal negatief hoeft te zijn ofzo... heeft negatieve en positieve kanten zoiets..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou alleen niet weten hoe het aan te pakken. Hoe kan je geemotioneerder gaan leven.. I dunno.
Voor m'n gevoel valt het wel mee. Kan best goed over m'n gevoelens praten en daarin open en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
tja, dat is voor iedereen anders denk ik. al denk ik dat veel mensen bang zijn om zichzelf te laten zien, misschien is dat voor jou ook zo?
wat is het dan? Als ik bijvoorbeeld al dat gejank en gehuil van benzin lees..quote:
het gaat er denk ik meer over of je jezelf durft over te geven aan een ander en een ander deel uit laat maken van je (emotionele) leven. Ik heb daar zelf heel lang moeite mee gehad (na een keer keihard gedumpt te zijn waarna ik besloten had dat ik mijn emoties NOOIT meer door een ander liet beheersen)quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel valt het wel mee. Kan best goed over m'n gevoelens praten en daarin open en eerlijk zijn.
Maar het is niet zo dat ik vind dat ik vroeger erg gekwetst ben geweest of andere drama. Het is door de jaren heen erin geslopen lijkt het wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja. Ik wil niet de pessimist zijn e.d. eigenlijk. Maar als je zo bent dan is het misschien deels zelfbescherming geweest om niet tevaak teleurgesteld te worden. Als je leven nu verandert is en je minder vaak denkt teleurgesteld te worden is het verstandig om je verdediging te laten zakken. Maar als er nog weer teleurstellingen komen en je stelde je kwetsbaar op dan is het extra erg. Ik wil alleen maar zeggen dat het ook weer niet zonder reden zo is en ook niet helemaal negatief hoeft te zijn ofzo... heeft negatieve en positieve kanten zoiets..
Bot maakt voor mij wel uit aangezien dat nog weer een negatieve gradatie verder is wat betreft het beeld dat ze dan bij me zouden hebben. Dan knappen ze blijkbaar niet alleen op het uiterlijk af maar is de kans ook groter dat ze je karakter/innerlijk niet fijn vinden en dat zo ventileren. Daarom denk ik dat ik dat erger zou vinden omdat het dat voor mij impliceert.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom die 'botte' manier erbij? maakt dat ook nog uit hoe het gedaan wordt? Afwijzing is toch afwijzing? komt op hetzelfde neer, alleen het verhaaltje zal misschien net wat anders zijn.
Nouja had het over m'n eigen gevalquote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat is het dan? Als ik bijvoorbeeld al dat gejank en gehuil van benzin lees..
Oh ja, als je niet leuk bent, dan moet je wel een patientje zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten hier gewoon geen drol eraan doen. niet daten... of zelf denken dat ze heel duidelijk zijn naar een meid toe, maar dit helemaal niet zijn en dan gefrustreerd raken als de meid voor iemand anders kiest omdat zij nooit duidelijk zijn.
Of dat ze gewoon echt niet leuk zijn, dat kan ookniemand wil een patient
En waarom ben je dan niet leuk?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet leuk bent, dan moet je wel een patientje zijn![]()
Newsflash: Je kan ook *gewoon* niet leuk zijn.
ik vond je destijds ook verre van autistisch oid overkomen hoor. ook niet echt verlegen of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel valt het wel mee. Kan best goed over m'n gevoelens praten en daarin open en eerlijk zijn.
Mijn date was niet verliefd op mij. Tja, dan houdt het gewoon op. Daar zit verder geen zwarte magie achter.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En waarom ben je dan niet leuk?
benzin heeft hele andere problemen die hij eerst aan zou moeten pakken. benzin lijkt me een vrij extreme uitzondering.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat is het dan? Als ik bijvoorbeeld al dat gejank en gehuil van benzin lees..
Ben ik ook niet gelukkigquote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
ik vond je destijds ook verre van autistisch oid overkomen hoor. ook niet echt verlegen of zo.
Oke. Je kan doen zoals bij dat datingprogramma op mtv dat ze dan iets gaan doen waar ze erg bang voor zijn en dan is alles daarna een makkie zogenaamdquote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat ik vind dat ik vroeger erg gekwetst ben geweest of andere drama. Het is door de jaren heen erin geslopen lijkt het wel.
Dus die verdediging doe ik niet bewust, dat is (voor mijn gevoel) allemaal onbewust. En hoe ga ik daar doorheen prikken is dan de vraag.
Ik ben nooit echt afgewezen. Na m'n relatie zelden dates gehad, daarna gewoon zelf geen zin gehad daarin. En sinds een jaar of 1,5 begint het me op te vallen hoe ik daarin ben geworden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het gaat er trouwens om dat je dates hebt gehad en afwijzingen gekregen en daarna wat voorzichtiger bent geworden? Beetje angstiger voor toekomstige afwijzingen e.d. omdat je het als persoonlijk ervaarde? Vraag het toch nog even omdat ik er misschien naast zit en ik niet wil zeggen later van 'ow zit dat zo dat begreep ik niet'
Oke maar wat is dan het emotionele gedeelte precies wat je weer terug wil hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt afgewezen. Na m'n relatie zelden dates gehad, daarna gewoon zelf geen zin gehad daarin. En sinds een jaar of 1,5 begint het me op te vallen hoe ik daarin ben geworden.
Ben dus ook nooit echt afgewezen geweest, was altijd wederzijds of uberhaupt van te voren al bekend dat het niets ging worden.
En ben erg goed in relativeren om het ook niet persoonlijk te zien. Natuurlijk voelt het wel eens anders, maar dat heeft op zo'n moment meer betrekking over hoe ik over mezelf denk.
Is lastig uit te leggen denk ik. Maar wat ik zei, heb het gevoel dat het 'kriebels krijgen' niet echt meer lukt, om vanuit daar dus verliefd te kunnen worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke maar wat is dan het emotionele gedeelte precies wat je weer terug wil hebben?
Meestal gaat dat gepaard met een of andere depressieve aandoening of onzekerheid e.d.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet leuk bent, dan moet je wel een patientje zijn![]()
Newsflash: Je kan ook *gewoon* niet leuk zijn.
Hehe ja klinkt soms erger dan het is, dat geloof ik bij deze post ook welquote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is lastig uit te leggen denk ik. Maar wat ik zei, heb het gevoel dat het 'kriebels krijgen' niet echt meer lukt, om vanuit daar dus verliefd te kunnen worden.
Uberhaupt verliefd worden. geen idee hoe dat is![]()
Soms de angst dat een relatie wel zou kunnen, maar dat dat meer uit logica/vriendschap/lust/zorgzaamheid is, dan uit zeg maar die verliefde gevoelens. Of tewel dat zal niet werken dan. tenminste, dat wil ik niet
(lol klink nu echt als een hoop stront, maar zo erg is het allemaal niet)
Ik kom ze gewoon niet tegenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Meestal gaat dat gepaard met een of andere depressieve aandoening of onzekerheid e.d.
Ik denk zelf dat als je geen date of vriendin kunt krijgen, je gewoon niet sociaal genoeg bent ofzo.
Ik maak er geen probleem van hoor, zijn gewoon soms gedachtes die opkomenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe ja klinkt soms erger dan het is, dat geloof ik bij deze post ook welEn waarom wil je dat niet? Omdat je weet hoe het is om verliefd te zijn of omdat je gewoon geen relatie wil waarbij je niet verliefd bent (ook al ervaarde je verliefdheid misschien sowieso al niet zo intens). Verliefdheid hoeft niet persé de basis voor een leuke/goede relatie te zijn. Ik denk dat je een beetje doordraaft met redenaties die bedacht zijn vanuit de standaard (verliefd zijn is nodig) terwijl feitelijk er niks mis mee is om een relatie met iemand te hebben omdat je hem er knap uit vind zien, of sexy of zorgzaam is e.d. Maak je niet een beetje een probleem van iets wat helemaal geen probleem hoeft te zijn maar slechts een probleem lijkt omdat je het niet als 'standaard' ervaart..
Voelde ik even de spygoloog in me opkomen en dan doe je ditquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik maak er geen probleem van hoor, zijn gewoon soms gedachtes die opkomen![]()
Daarom ga ik er ook zelden dieper op in op een forum, omdat dan alles veel groter wordt dan ik het ervaar/voel.
En voor hetzelfde geldt is voor mij verliefdheid een combi van ogica/vriendschap/lust/zorgzaamheid.. alleen 'zie' ik ze los ofzo. Kan best, en dan wordt het een mooie relatie
Meiden tegenkomen en wat hebben met meiden of praten en versieren zelfs zijn andere dingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Michielos het volgende:
ik geloof niet dat je geen meiden tegenkomt. Meiden zijn overal. Op school, op het werk, op straat en tijdens uitgaan
Geen vrijgezelle meidenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Michielos het volgende:
ik geloof niet dat je geen meiden tegenkomt. Meiden zijn overal. Op school, op het werk, op straat en tijdens uitgaan
Maar niet bij die allemaal ga je ook zo met hun praten dat er een date van komtquote:Op woensdag 7 november 2012 17:26 schreef Michielos het volgende:
Zie het dan gewoon als oefening ofzo. Waarom niet? Wat heb je te verliezenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Meiden tegenkomen en wat hebben met meiden of praten en versieren zelfs zijn andere dingen.
Voor mij iig zijn ze schaars
Snap jequote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Geen vrijgezelle meiden
Op mijn school zitten geen meiden. Ik studeer informatica.
Ik heb een sociale opleiding gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Snap je
Tja technische studies, zou willen dat ik verzorging had gedaan met 28 meiden en 2 jongens in een klas
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Voelde ik even de spygoloog in me opkomen en dan doe je dit
Owh ik probeer het ook wel hoor, ok ook niet elke meid is wat voor mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zie het dan gewoon als oefening ofzo. Waarom niet? Wat heb je te verliezen
"quote:Op woensdag 7 november 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Snap je
Tja technische studies, zou willen dat ik verzorging had gedaan met 28 meiden en 2 jongens in een klas
Iets met gras dat groen is...quote:Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
"
Punt is dat als ze je niet leuk vinden het ook naar kan worden hé.. is wel link om zoiets te willen als je aangeeft juist niet zo goed op een leuke manier met meiden te kunnen praten/versierenWil niet de partypooper zijn..
Ik ben geen student geweest, maar ik ben meer kroegen en feesten mee gemaakt dan een gemiddelde studentquote:Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met gras dat groen is...
Wou ook wel dat ik toen meer deed aan studentendingen en de kroeg inging. Maar niet gedaan want zo was ik toen niet.helaas pindakaas.
Maar nu weet je wat je anders wil dus probeer je dat te doen.
En dat is bij mij grotendeels gelukt.
Men nu zou ik een geweldige student zijn haha. Kom maar op met die kroegentochten
ik hou me aanbevolen. lijkt me leuk! Wil nu eindelijk die piekeraars eens zien om te kijken of het echt zo erg isquote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben geen student geweest, maar ik ben meer kroegen en feesten mee gemaakt dan een gemiddelde student
We moeten eens met mensen van hier een kroegen toch houden
Ik slaap lepeltje lepeltje met Cue_
Ik heb ook IT gedaan en bij mij zat destijds 1 meisje. Die kreeg zoveel aandacht van de complete desperate nerd club in mijn klas (helft) dat ze ongeveer gek werd. De andere helft bestond uit eikels die ze ook niet mocht en ik hing er tussenin dus ze ging veel met mij om maarja, ik vond haar weer niks. Alleen was de nerdclub nogal jaloers dat ze wel met mij omgingquote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Geen vrijgezelle meiden
Op mijn school zitten geen meiden. Ik studeer informatica.
Dat is absoluut waar natuurlijk. Je krijgt of de gescheiden vrouwen of de mensen die om de een of andere reden geen vent konden krijgen, en daar is meestal weer wat meequote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha tis gewoon niet zo makkelijk, heb er zo spijt van dat ik niet eerder met meiden bezig was. Iedereen kan zeggen dat het niet zo is, maar de vijver is een stuk kleiner als je ouder wordt.
Je houd mij liever voor je zelf?quote:
Nee, ze gaat liever niet om met losers zoals jijquote:
Ze is bang dat ze straks lepeltje lepeltje moet liggen met ook_gekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ze gaat liever niet om met losers zoals jij
Je naam zegt me nietsquote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Miniem het volgende:
CueMisschien ken je me nog
Heb je destijds bij de TAL meet gezien in 2010.
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ze gaat liever niet om met losers zoals jij
Ontkennings fasequote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze straks lepeltje lepeltje moet liggen met ook_gek
Of ze willen binnen no-time aan kinderen beginnen omdat de klok begint te tikken...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar natuurlijk. Je krijgt of de gescheiden vrouwen of de mensen die om de een of andere reden geen vent konden krijgen, en daar is meestal weer wat mee
Maar toch kan je daar meer vertrouwen in hebben wanneer je al 6 jaar samen bent dan wanneer je 2 jaar samen bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:46 schreef Pvoesss het volgende:
Soms denk je na jaren dat het goed zit, doorloop je meerdere onderzoeken om kinderen te krijgen, ben je na 9 jaar er mee bezig zijn eindelijk zwanger en is de relatie ineens over..
Omdat je die zekerheid dat het echt goed zit nooit hebt.. daarom!
Je zit hier goed lijkt me. Het hangt waarschijnlijk af waar die onzekerheid door komt. Als het door vreemde ervaringen veroorzaakt is, helpt het denk ik alleen om nieuwe ervaringen op te doen die positief zijn, waardoor die onzekerheid verdwijnt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey mensen, hebben hier mensen ooit het ervaring gehad dat je opeens verlegen wordt bij het ander geslacht? Dus stel dat je dat vroeger niet was, maar na wat vreemde ervaringen wel. Hoe krijg je het voor elkaar om weer je zelfverzekerdheid terug te krijgen?Of zit ik hier in de verkeerde topic?
Honderd procent zeker weten dat je bij elkaar blijft weet je nooit nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:46 schreef Pvoesss het volgende:
Soms denk je na jaren dat het goed zit, doorloop je meerdere onderzoeken om kinderen te krijgen, ben je na 9 jaar er mee bezig zijn eindelijk zwanger en is de relatie ineens over..
Omdat je die zekerheid dat het echt goed zit nooit hebt.. daarom!
True. Ik wil eigenlijk een beetje afstand nemen van alles en gewoon focussen op mijn school.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zit hier goed lijkt me. Het hangt waarschijnlijk af waar die onzekerheid door komt. Als het door vreemde ervaringen veroorzaakt is, helpt het denk ik alleen om nieuwe ervaringen op te doen die positief zijn, waardoor die onzekerheid verdwijnt.
Dat gevoel van zekerheid heb je zodra je in een goede relatie zit. En dan maakt het eigenlijk maar bar weinig uit hoelang je die relatie al hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Honderd procent zeker weten dat je bij elkaar blijft weet je nooit nee.
Ik ben ook geen relatie-expert. Zou alleen zelf eerst behoorlijke zekerheid moeten hebben. Denk niet dat ik die na een half jaar al zou hebben. Of een jaar. Vind dat je relatie eerst maar eens het nodige moet hebben doorstaan (ook slechte tijden) voordat je kunt zeggen: oke dit zit goed tussen ons. Maar nogmaals, die tijd is voor iedereen verschillend.
omg je bent weer vrijgezelquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gevoel van zekerheid heb je zodra je in een goede relatie zit. En dan maakt het eigenlijk maar bar weinig uit hoelang je die relatie al hebt.
Op jou reageren ze leuker.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk Benzin, en zo regel je een afspraak en flirt je.
Schrijf je mee en let je goed op? Dit is wat ze noemen een leer moment.
quote:
Jij wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij hebt hier heulemaal niks te zoeken !
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.quote:
Geluksfactorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.
Dus vertel jij het maar?
Zegt wie?!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op mij doelt. Neequote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft ook_gek nou een date geregeld in dit topique?
Wacht us ff.. Noow bin ik benied wee se bis :pquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Wacht us ff.. Noow bin ik benied wee se bis :p
Zolang? Hij maakt er wel werk van dusquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?
je oude gele auto..
Je kan het ook heel verkeerd lezen ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zolang? Hij maakt er wel werk van dus
Ooch ja! :pquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb bij je in de auto gezeten.. iets van eh 5u ofzo in totaal?
je oude gele auto..
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logischquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ooch ja! :p
En waarom heb ik hier dan niks te zoeken? haha!
DIt dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logisch
Er is hier maar ding makkelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Joysa het volgende:
Maar goed, dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat je versieren makkelijk vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is hier maar ding makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sure
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Niet dat ik me bewust van ben?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft ook_gek nou een date geregeld in dit topique?
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef ook_gek het volgende:
Daarom vond ze mijn idee qua stappen zo leuk, en moest ik haar laten weten als ik in de buurt ben
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er blijkbaar wel goed genoeg uitziet en/of je leuk genoeg gedraagt om haar het idee te geven dat jij geen moeite met versieren zal hebben. Je wil het uit haar mond horen ik weet het, maar ja is een inkoppertje en logisch
Ik zie nergens staan dat het een date is? Gewoon een drankje drinken als ik in de buurt ben ooit, meer niet.quote:
Niet helemaal gelezen maar waarschijnlijk duik je meteen in de friendzone, omdat je verlegen bent, je doet precies alles en reageert precies op der zoals zei wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg haha
En dan heb ik nog niks gezegd over hoe verlegen ik wel niet ben!![]()
Als Joysa het zegt is het zo, punt. <-- daar zie je en puntquote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Joa, maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.. :p Zie er niet goed genoeg uit.. noch ben ik leuk genoeg haha
En dan heb ik nog niks gezegd over hoe verlegen ik wel niet ben!![]()
Ah nu komt de 'ooit' erbij. Eerst stond het al vast alsof het binnenkort wasquote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat het een date is? Gewoon een drankje drinken als ik in de buurt ben ooit, meer niet.
Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij waren volgens jou het zelfde. Dus als we daar van uit gaan moet ze het zelfde op jou reageren.
Dus vertel jij het maar?
Hehe nee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah nu komt de 'ooit' erbij. Eerst stond het al vast alsof het binnenkort was
Gewoon doen dan maar.. Pakte alleen nie goe uit int verleden hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als Joysa het zegt is het zo, punt. <-- daar zie je en punt
maar ja onzekerheid en verlegenheid is jammer maar blijkbaar heb je gemakkelijk het potentieel om meiden te versieren dus niet zeuren maar doen!
tuurlijk. vrouwen kun je maar op een manier serieus nemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als Joysa het zegt is het zo, punt. <-- daar zie je en punt
Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.
Ik heb geen idee wat het verschil is waar ze zo op reageren.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah nu komt de 'ooit' erbij. Eerst stond het al vast alsof het binnenkort was
Een FOK! fotograaf heeft zo'n enorme e-penis dat het zelfs irl niet helemaal in je broek past.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef MrManuel het volgende:
Misschien gaat het versieren wel niet zo goed?
Ben ik niet met je eens. Ik ken geen 2 mannen die hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.
Ik heb geen idee wat het verschil is waar ze zo op reageren.
Dit gaat hem vast helpenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #55
Er is geen handleiding te schrijven, zet dat uit he hoofd.
En waarom ze anders op jou reageerd? Omdat je een niks zeggend ventje bent die verzuipt in z'n eigen medelijden.
Verrander de houding, laat je debiele gedachtes over vrouwen en handleidingen los en je bent op de juiste weg.
En ga je zelf verranderen!
Jij doet zo verdomd negatief op dit forum, dat wanneer er weer in het nieuws staat dat iemand zichzelf van kant heeft gemaakt, dat ik aan jou moet denken.quote:
Tsja, de foto is alles online. Simpel gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:40 schreef kree het volgende:
Het is trouwens verbazingwekkend hoe het helpt als je een "leukere" foto neerzet
Gaan ze toch op een gegeven moment een beetje op af lijkt het.
Ik merk aandacht vaak niet op. Pas toen ik een vriendin had die het zei dat er telkens vrouwen me bekeken begon het me op te vallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:48 schreef Tangledup het volgende:
Gelukkig krijg ik in het echte leven wel aandacht. Daten via internet heb ik helemaal opgegeven.
Ik bewaarde altijd de chatgeshciedenis zodat ik kon zie wie wie was uiteindelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 09:06 schreef kree het volgende:
Ook grappig met Paiq weet ik veel praat er met een stuk of 5 ofzo en dan weet ik later niet meer tegen wie ik wat heb gezegd.
Gelukkig kun je die geschiedenis nalezen
Ja herkenbaar is dat, vooral altijd een oeps momentje als je dan weer eens wat in geuren en kleuren verteld en dat je dan terug krijgt:quote:Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik bewaarde altijd de chatgeshciedenis zodat ik kon zie wie wie was uiteindelijkSoms had ik wel eens 5-10 vrouwen tegelijk in de msn lijst en dan wil je nog wel weten wie wie was.
Dat geeft ze gelukkig ook geen 'je bent nummer 100 waar ik mee chat' gevoelquote:Op donderdag 8 november 2012 09:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja herkenbaar is dat, vooral altijd een oeps momentje als je dan weer eens wat in geuren en kleuren verteld en dat je dan terug krijgt:
"dat had je al verteld"
Hij denkt dat hij van alles te geven heeft. Ondanks dat iedereen hier anngeeft dat hij er naast zit met zijn gedacht. Op alle mogelijke manieren.quote:
Dat zijn mijn eigen woorden, maar dat is ook helemaal niet tegenstrijdig met wat ik nu zei. Sterker nog, ik bedoel al die tijd hetzelfde, maar je snapt mijn punt niet omdat je het veel extremer probeert door te trekken dan ik zeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #55
Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.quote:En waarom ze anders op jou reageerd? Omdat je een niks zeggend ventje bent die verzuipt in z'n eigen medelijden.
Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Jij doet zo verdomd negatief op dit forum, dat wanneer er weer in het nieuws staat dat iemand zichzelf van kant heeft gemaakt, dat ik aan jou moet denken.
Je hebt het beeld dat we jou afzeiken, maar eigenlijk willen we jou best helpen. Je laat het alleen niet toe en blijft vasthouden aan jouw eigen starre beeld van de wereld en van de vrouwen die daarin leven. Dat is erg jammer.
En op een gegeven moment zijn we het dan zat hier.
Maar realiseer je dat dit puur komt door wat jij schrijft hier. Je bepaalt zelf hoe mensen op jou reageren.
Waarom loopt je leven dan niet zoals het moet. Vanwege de vrouwen? En denk je dat het leven van anderen wel altijd helemaal vlekkeloos verloopt? Ik kan wel een boekje opendoen over mijn leven maar dan zit je hier over een maand nog te lezenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.
Ik heb niet het gevoel dat veel mensen me proberen te helpen, meestal heb ik het gevoel dat niemand wil helpen en veel mensen niets liever doen dan mij bashen.
Mijn beeld van de wereld en vrouwen is niet echt star. Als iemand mij aantoont dat ik ongelijk heb dan zal ik een van de eersten zijn die dat toe zal geven. Voorlopig lijkt het erop dat mijn beeld (helaas) klopt.
Je kan niet eens 3 punten opnoemen waar wij gelijk in zijn qua gedrag want dat was je punt. Je schuift dat weg met dat er teveel punten zijn om op te noemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zijn mijn eigen woorden, maar dat is ook helemaal niet tegenstrijdig met wat ik nu zei. Sterker nog, ik bedoel al die tijd hetzelfde, maar je snapt mijn punt niet omdat je het veel extremer probeert door te trekken dan ik zeg.
Wtf is dit dan weerquote:Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik merk aandacht vaak niet op. Pas toen ik een vriendin had die het zei dat er telkens vrouwen me bekeken begon het me op te vallen.Of eigenlijk begon ik toen te denken dat vrouwen misschien naar me keken omdat ze me leuk vonden, niet omdat mijn haar niet zat ofzo
![]()
Kuthoeren allemaal. Zoek gewoon een leuke vent.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.
Jaa dat heb ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben altijd paranoia als ze naar me kijken. "heb ik wat op mijn gezicht, of kijken ze omdat ik er raar uit zie"
Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat veel mensen me proberen te helpen, meestal heb ik het gevoel dat niemand wil helpen en veel mensen niets liever doen dan mij bashen.
Ik denk altijd dat ze naar mijn kapsel kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Jaa dat heb ik ook"kijken vast omdat ik zo'n massive groot hoofd heb met zo'n dom kut kapsel"
Vrouwen vinden mannen die zelf een mening hebben en niet negatief zijn over alles aantrekkelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:31 schreef benzin het volgende:
Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.
Mijn beeld van de wereld en vrouwen is niet echt star. Als iemand mij aantoont dat ik ongelijk heb dan zal ik een van de eersten zijn die dat toe zal geven. Voorlopig lijkt het erop dat mijn beeld (helaas) klopt.
Je bent een slechte smaak he! Dat je het even weetquote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.
Maar je moet toch zien dat als tig mensen hetzelfde zeggen, losstaand van elkaar.. die jou soms nog niet eens veel hebben zien posten hetzelfde zeggen.. dan moet daar toch een waarheid inzitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |