abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118966893
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Joysa op de bangalijst
Bangalijsten worden enkel door jaloerse vrouwen gemaakt en onderhouden.
pi_118966903
quote:
99s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef MrManuel het volgende:
Misschien gaat het versieren wel niet zo goed? :{
Een FOK! fotograaf heeft zo'n enorme e-penis dat het zelfs irl niet helemaal in je broek past.
  donderdag 8 november 2012 @ 08:32:27 #278
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118967465
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, dat maakte jij ervan. Wij zijn niet helemaal gelijk; mijn punt was dat mannen zoveel gemeen hebben dat er een handleiding te schrijven zou zijn.

Ik heb geen idee wat het verschil is waar ze zo op reageren.
Ben ik niet met je eens. Ik ken geen 2 mannen die hetzelfde zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #55

Er is geen handleiding te schrijven, zet dat uit he hoofd.

En waarom ze anders op jou reageerd? Omdat je een niks zeggend ventje bent die verzuipt in z'n eigen medelijden.

Verrander de houding, laat je debiele gedachtes over vrouwen en handleidingen los en je bent op de juiste weg.

En ga je zelf verranderen!
Dit gaat hem vast helpen :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118967503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
...
Jij doet zo verdomd negatief op dit forum, dat wanneer er weer in het nieuws staat dat iemand zichzelf van kant heeft gemaakt, dat ik aan jou moet denken.

Je hebt het beeld dat we jou afzeiken, maar eigenlijk willen we jou best helpen. Je laat het alleen niet toe en blijft vasthouden aan jouw eigen starre beeld van de wereld en van de vrouwen die daarin leven. Dat is erg jammer.

En op een gegeven moment zijn we het dan zat hier.

Maar realiseer je dat dit puur komt door wat jij schrijft hier. Je bepaalt zelf hoe mensen op jou reageren.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_118967587
Ik had toch gister wel weer een leuk gesprek op paiq, jammer dat ze zo'n tering eind weg woont.
Niet dat dat uit maakt opzich, maar daardoor spreek ik dan toch zo snel maar niet af.

Het is trouwens verbazingwekkend hoe het helpt als je een "leukere" foto neerzet :P
Gaan ze toch op een gegeven moment een beetje op af lijkt het.
Do what you love, love what you do!
pi_118967715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:40 schreef kree het volgende:
Het is trouwens verbazingwekkend hoe het helpt als je een "leukere" foto neerzet :P
Gaan ze toch op een gegeven moment een beetje op af lijkt het.
Tsja, de foto is alles online. Simpel gezegd.

Je kan nog zo vlot chatten / babbelen.. maar als je er afzichtelijk op een foto uitziet, dan kan je het schudden.

Been there, done that. Ik heb het vermogen vrouwen met mijn schrijven te charmeren, totdat ze mijn foto's zien.. en dan ben ik ineens hun type niet of hebben ze geen tijd meer. That's life.

Maar ja, om mezelf nou te gaan photoshoppen is ook weer zoiets. Moet ik zelf uren naar mijn kop kijken :D

Gelukkig krijg ik in het echte leven wel aandacht. Daten via internet heb ik helemaal opgegeven.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  donderdag 8 november 2012 @ 08:59:21 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118967934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:48 schreef Tangledup het volgende:

Gelukkig krijg ik in het echte leven wel aandacht. Daten via internet heb ik helemaal opgegeven.
Ik merk aandacht vaak niet op. Pas toen ik een vriendin had die het zei dat er telkens vrouwen me bekeken begon het me op te vallen. :') Of eigenlijk begon ik toen te denken dat vrouwen misschien naar me keken omdat ze me leuk vonden, niet omdat mijn haar niet zat ofzo :')

Alsnog heb ik altijd liever via internet gedate, ik blijf in de praktijk echt zo blind als een kip als vrouwen naar me kijken. Ik zie dat gewoon niet. :') !

Trouwens bij jou wel raar dat je in het echte leven wel aandacht krijgt en via foto's niet. Misschien moet je gewoon betere foto's maken dan. Ik heb ook wel foto's van mezelf waar iedereen instant op af zou knappen :+
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118968014
Tis ook altijd bij mij op foto's dan denk ik elke keer wat een kut foto.
Vooral als ik weet dat ze gemaakt worden sta ik er meestal minder leuk op alsdat het spontaan is en ik het niet merk.

Maar ok heb er een foto op gezet van fotoshoot van de band (lekker in zwart wit haha) maargoed op die dag zijn er 600 gemaakt totaal ofzo, dus tja daar moest wel een leuke bij zitten natuurlijk :)
pi_118968080
Ook grappig met Paiq weet ik veel praat er met een stuk of 5 ofzo en dan weet ik later niet meer tegen wie ik wat heb gezegd.
Gelukkig kun je die geschiedenis nalezen :')
  donderdag 8 november 2012 @ 09:07:28 #285
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118968103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:06 schreef kree het volgende:
Ook grappig met Paiq weet ik veel praat er met een stuk of 5 ofzo en dan weet ik later niet meer tegen wie ik wat heb gezegd.
Gelukkig kun je die geschiedenis nalezen :')
Ik bewaarde altijd de chatgeshciedenis zodat ik kon zie wie wie was uiteindelijk :') Soms had ik wel eens 5-10 vrouwen tegelijk in de msn lijst en dan wil je nog wel weten wie wie was.
pi_118968125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik bewaarde altijd de chatgeshciedenis zodat ik kon zie wie wie was uiteindelijk :') Soms had ik wel eens 5-10 vrouwen tegelijk in de msn lijst en dan wil je nog wel weten wie wie was.
Ja herkenbaar is dat, vooral altijd een oeps momentje als je dan weer eens wat in geuren en kleuren verteld en dat je dan terug krijgt:
"dat had je al verteld" :D
  donderdag 8 november 2012 @ 09:15:19 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118968270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:08 schreef kree het volgende:

[..]

Ja herkenbaar is dat, vooral altijd een oeps momentje als je dan weer eens wat in geuren en kleuren verteld en dat je dan terug krijgt:
"dat had je al verteld" :D
Dat geeft ze gelukkig ook geen 'je bent nummer 100 waar ik mee chat' gevoel :+
  donderdag 8 november 2012 @ 09:22:23 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118968412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:32 schreef Metro2005 het volgende:

Dit gaat hem vast helpen :')

Hij denkt dat hij van alles te geven heeft. Ondanks dat iedereen hier anngeeft dat hij er naast zit met zijn gedacht. Op alle mogelijke manieren.

Feit is, en hoe lullig dat ook is. Met zijn huidige gedrag en gedachte verdrinkt hij in z'n eigen medeleiden en heeft hij niks te bieden.

Hij wilt letterlijk een handleiding hoe te versieren, hoe met een vrouw om gaan, hoe een relatie te hebben.

Let wel he,LETTERLIJK. Tot in detail geschreven. Nee zulke gedachtes gaan hem helpen :{

Er is maar 1 optie. Zoek prof hulp.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118968582
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wij zijn zo gelijk dat het te veel was om op te noemen. Dat zijn je eigen woorden. Jammer dat je er niet een 3 kon opnoemen.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #55
Dat zijn mijn eigen woorden, maar dat is ook helemaal niet tegenstrijdig met wat ik nu zei. Sterker nog, ik bedoel al die tijd hetzelfde, maar je snapt mijn punt niet omdat je het veel extremer probeert door te trekken dan ik zeg.

quote:
En waarom ze anders op jou reageerd? Omdat je een niks zeggend ventje bent die verzuipt in z'n eigen medelijden.
Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.
pi_118968644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:35 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Jij doet zo verdomd negatief op dit forum, dat wanneer er weer in het nieuws staat dat iemand zichzelf van kant heeft gemaakt, dat ik aan jou moet denken.

Je hebt het beeld dat we jou afzeiken, maar eigenlijk willen we jou best helpen. Je laat het alleen niet toe en blijft vasthouden aan jouw eigen starre beeld van de wereld en van de vrouwen die daarin leven. Dat is erg jammer.

En op een gegeven moment zijn we het dan zat hier.

Maar realiseer je dat dit puur komt door wat jij schrijft hier. Je bepaalt zelf hoe mensen op jou reageren.
Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.

Ik heb niet het gevoel dat veel mensen me proberen te helpen, meestal heb ik het gevoel dat niemand wil helpen en veel mensen niets liever doen dan mij bashen.

Mijn beeld van de wereld en vrouwen is niet echt star. Als iemand mij aantoont dat ik ongelijk heb dan zal ik een van de eersten zijn die dat toe zal geven. Voorlopig lijkt het erop dat mijn beeld (helaas) klopt.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:36:56 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118968688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, ik ben negatief. Dat komt omdat mijn leven absoluut niet zo loopt als ik zou willen.

Ik heb niet het gevoel dat veel mensen me proberen te helpen, meestal heb ik het gevoel dat niemand wil helpen en veel mensen niets liever doen dan mij bashen.

Mijn beeld van de wereld en vrouwen is niet echt star. Als iemand mij aantoont dat ik ongelijk heb dan zal ik een van de eersten zijn die dat toe zal geven. Voorlopig lijkt het erop dat mijn beeld (helaas) klopt.
Waarom loopt je leven dan niet zoals het moet. Vanwege de vrouwen? En denk je dat het leven van anderen wel altijd helemaal vlekkeloos verloopt? Ik kan wel een boekje opendoen over mijn leven maar dan zit je hier over een maand nog te lezen
  donderdag 8 november 2012 @ 09:37:07 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118968694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zijn mijn eigen woorden, maar dat is ook helemaal niet tegenstrijdig met wat ik nu zei. Sterker nog, ik bedoel al die tijd hetzelfde, maar je snapt mijn punt niet omdat je het veel extremer probeert door te trekken dan ik zeg.

Je kan niet eens 3 punten opnoemen waar wij gelijk in zijn qua gedrag want dat was je punt. Je schuift dat weg met dat er teveel punten zijn om op te noemen.

quote:
Vrouwen hebben gewoon geen goede smaak. Ze vinden iemand die onaardig doet leuker.
Wtf is dit dan weer :D

Wat een ongekende mag ketel ben jij dan zeg :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118968752
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik merk aandacht vaak niet op. Pas toen ik een vriendin had die het zei dat er telkens vrouwen me bekeken begon het me op te vallen. :') Of eigenlijk begon ik toen te denken dat vrouwen misschien naar me keken omdat ze me leuk vonden, niet omdat mijn haar niet zat ofzo :')
:D
Ik ben altijd paranoia als ze naar me kijken. "heb ik wat op mijn gezicht, of kijken ze omdat ik er raar uit zie"
pi_118968773
quote:
Kuthoeren allemaal. Zoek gewoon een leuke vent.
pi_118968794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

:D
Ik ben altijd paranoia als ze naar me kijken. "heb ik wat op mijn gezicht, of kijken ze omdat ik er raar uit zie"
Jaa dat heb ik ook :{ "kijken vast omdat ik zo'n massive groot hoofd heb met zo'n dom kut kapsel"
  donderdag 8 november 2012 @ 09:42:59 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118968827
quote:
Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.
Maar je moet toch zien dat als tig mensen hetzelfde zeggen, losstaand van elkaar.. die jou soms nog niet eens veel hebben zien posten hetzelfde zeggen.. dan moet daar toch een waarheid inzitten?
pi_118968829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Jaa dat heb ik ook :{ "kijken vast omdat ik zo'n massive groot hoofd heb met zo'n dom kut kapsel"
Ik denk altijd dat ze naar mijn kapsel kijken. :D
Maar dat is ook wel vaak zo. Niet zo zeer in negatieve zin trouwens, maar toch denk ik dan dat er wat mis is. _O-
  donderdag 8 november 2012 @ 09:43:41 #298
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118968841
quote:

Vrouwen vinden mannen die zelf een mening hebben en niet negatief zijn over alles aantrekkelijk.
Ik ben zelf juist harstikke aardig, redelijk introvert, (licht) autistisch en hou niet van uitgaan.
Toch heb ik echt wel een aantal vrouwen gehad (stuk of 10) en op het moment al ruim 5 jaar een relatie .
Wel heb ik een eigen uitgesproken mening, laat ik niet over me heen lopen en zie ik vrouwen als gelijkwaardig en niet als godin op een voetstuk waar je alles voor moet laten.
pi_118968849
quote:

[..]

Je hebt gelijk. :) Vrouwen zoeken foute gasten zoals ik. Ik zou meer scoren als ik ze ook zou mishandelen, maar daar ben ik te lui voor.
Je kan maar beter gaan gewichtheffen als je een kans wil maken. :)
  donderdag 8 november 2012 @ 09:45:39 #300
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118968894
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.
Maar je moet toch zien dat als tig mensen hetzelfde zeggen, losstaand van elkaar.. die jou soms nog niet eens veel hebben zien posten hetzelfde zeggen.. dan moet daar toch een waarheid inzitten?
Je bent een slechte smaak he! Dat je het even weet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')