quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
Welke mongol gaat de TT veranderen dan.
Gaan we hier serieus moeilijk over doen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dit een HELE zwakke uiting van het mod zijn"Twente
" als TT mocht blijven staan, maar "Feyenoord
" wordt meteen weggemod.
Triest.
Die heb ik gemist, sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En als het over Twente gaat is het ok.
Debiel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
" wordt meteen weggemod.
Triest.
quote:
Best lief van DP, maar val niet op mannen.quote:
oh boehoequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
" wordt meteen weggemod.
Triest.
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we hier serieus moeilijk over doen?
Nee.quote:
Als jouw naam er in staat en iets over fm dan ga je ook huilenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
fuckin boehoe om een fuckin boehoe TT.
Doe dan een TR man zeikwijf, wij zien toch ook niet allesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zelfde als al die tyfus posts van Den Bosch wat gewoon trollen is in het Twente topicEenlijnig zijn jullie niet echt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe dan een TR man zeikwijf, wij zien toch ook niet alles
wat is eenlijnig danquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zelfde als al die tyfus posts van Den Bosch wat gewoon trollen is in het Twente topicEenlijnig zijn jullie niet echt.
Als er getrolled wordt in het twente topic?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ga lekker NSBen, incasseren en uitdelen was het toch.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ga lekker NSBen, incasseren en uitdelen was het toch.
Ik heb die andere serieus niet gezienquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
Ik neig naar het Twente-kamp.
Sorry Steven.
Ah, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb die andere serieus niet gezien
Zo de klassieker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja de tukkers zijn huilen en stijn is met fm bezig
Bevalt het een beetje?quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Top. Heb heel veel talenten verhuurd. En Overmars heb ik eens de aankopen laten doen. Echt wat een vage spelers haalt hij allemaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
Oh god, Stijn heeft de nieuwe FM natuurlijk. Zat al te denken..
Leuk spel?
Oh oke. Leuk man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top. Heb heel veel talenten verhuurd. En Overmars heb ik eens de aankopen laten doen. Echt wat een vage spelers haalt hij allemaal.
Ik heb zelf Dzagoev gehaald. Wat haalt hij... Boenisch, Suazo, Weimann, Jallet, Tchoyi, Polak. En Meleg kwam automatisch over.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top. Heb heel veel talenten verhuurd. En Overmars heb ik eens de aankopen laten doen. Echt wat een vage spelers haalt hij allemaal.
Ik heb zelf Dzagoev gehaald. Wat haalt hij... Boenisch, Suazo, Weimann, Jallet, Tchoyi, Polak. En Meleg kwam automatisch over.
Ik ga de Klassieker nu beleven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Leuk man.
Kan je meer vertellen?
verlorenquote:
Je wint?quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. 1-2 en Feyenoord staat 10e
Is hun seizoen toch nog geslaagd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. 1-2 en Feyenoord staat 10e
Het zal wel een huldiging worden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel een huldiging worden.
gefeliciteerd MrKoerdiequote:
Mooi zoquote:
quote:
quote:
Bedankt.quote:
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh oke. Leuk man.
Kan je meer vertellen?
Hoe hoog dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.
Doen ze wel snel dat na kijken daar, denk dat ik mijn cijfer eind volgende week pas krijg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Ik had na mijn toets niet zoveel verwacht eigenlijk. Ik gokte alle multiple choice vragen. Dus had niet verwacht en cijfer is nog best hoog ook.
Was via computer, dus moet wel snel zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Doen ze wel snel dat na kijken daar, denk dat ik mijn cijfer eind volgende week pas krijg.
Ah oke, dan is het wel logisch ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was via computer, dus moet wel snel zijn.
In je spel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, Sierd heeft het constant over de geboorte van Dhr Thiago Messi.
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Vriendin heeft zich kaal geschoren
![]()
Thnx, ik twijfelde nog.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.
Het is wel grappig manquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen. Maar was niet grappig ofzo.
dit is pas niet grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij de vriendin in dat verhaal?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
typisch je bent een beetje je touch verloren man
Je wordt met de week zwakzinniger en minder grappig terwijl je in het begin wel grappig was
En vriendin doet jou echt niet goed blijkbaar
Ja gewoon niet grappig proberen te zijnquote:
Stylo is eigenlijk de enige die af en toe nog eens een goede grap heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gewoon niet grappig proberen te zijn
Zeg dit nou niet want die wordt altijd overmoedig en komt dan ook met kutgrappenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stylo is eigenlijk de enige die af en toe nog eens een goede grap heeft.
Ik ga al weg, fijne avondquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gewoon niet grappig proberen te zijn
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stylo is eigenlijk de enige die af en toe nog eens een goede grap heeft.
Je kijkt toch niet naar dat programma hoop ik?quote:
Heb je weer ruzie gemaakt?quote:
Ik zie het nu voor het eerst even een wtf momentje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet naar dat programma hoop ik?
Die Brit vind ik ook niks, dus dat programma sla ik over, het is nog tegelijk met voetbal ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor het eerst even een wtf momentje.
Maar dan moet je niet 'man, man, man' zeggen, maar 'homo, homo, homo'.quote:
Ojaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet 'man, man, man' zeggen, maar 'homo, homo, homo'.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet 'man, man, man' zeggen, maar 'homo, homo, homo'.
Komt goed schatje.quote:
Je hebt wel heel veel vertrouwen in Ajax.quote:
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt wel heel veel vertrouwen in Ajax.
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Life on Mars (TV Series 2006–2007) - IMDb
quote:
Ok thanks, zal ze even vergelijken.quote:
Mijn suggestie negeer je gewoon?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok thanks, zal ze even vergelijken.
Je bent om? Of was jij het niet die eigenlijk geen Engelse series 'wilde' kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sherlock (TV Series 2010– ) - IMDb
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent om? Of was jij het niet die eigenlijk geen Engelse series 'wilde' kijken.
Misschien ben je daarom in de war.quote:Op zondag 9 september 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Jammer alleen dat Engelse series zo weinig afleveringen hebben.
Sherlock is beter. Kijk maar naar het cijfer wat hij krijgt op imdb.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Life on Mars is teveel een bazenserie, dus terecht.
Sherlock ownedquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sherlock is beter. Kijk maar naar het cijfer wat hij krijgt op imdb.
En ik weet toevallig dat de mensen die op imdb stemmen erg bijzonder veel verstand van hebben.
Spytool geeft je gelijk inderdaad. In mijn zoektocht heb ik wel een hoop bedankjes aan Davy kunnen vinden van jouw handquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ik niet.
Ik heb het even opgezocht voor je, ik heb dit ooit wel gezegd:
[..]
Misschien ben je daarom in de war.
Slapen of Tyron doden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees iets specifieker.
Welke opties heb je?
Hoogstens 2.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spytool geeft je gelijk inderdaad. In mijn zoektocht heb ik wel een hoop bedankjes aan Davy kunnen vinden van jouw hand
quote:
Dat had toen te maken met Fawlty towers.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent om? Of was jij het niet die eigenlijk geen Engelse series 'wilde' kijken.
Dat was ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het stoppen van de complimenten aan mijn adres houdt in dat ik niet meer tot de slechtste users behoor?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoogstens 2.
Maar mensen waarvan ik een lage pet op heb probeer ik altijd te stimuleren om goede dingen te doen, dus het zouden er ook zomaar 3 kunnen zijn.
Is ook wennen om ineens andere mensen te quoten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry schatje, ik quote per ongeluk mezelf ipv jou.
Graag zelfsquote:
Zou ik je weekend nog erger verpesten als ik een Feyenoord grapje zou maken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu al een kutweekend.
Heracles doet weer tyfusvoetbal, zit ik weer tot donderdag met deze kut UI.
Ajax verliest.
PSV wint
KRIJG DE TYFUS
Je doet maar, Barbarenkonijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik je weekend nog erger verpesten als ik een Feyenoord grapje zou maken?
Je zinsstructuur ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. mijn gevoelsmeter daalt tot de ondergrens
Ah, ik zie het. Had ik al de hele tijd zo'n gevoel over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had trouwens gelijk, wat je me dm'de tijdens Ajax.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben razend benieuwd nu.
Oh oud nieuws.
Is gecanceld, dus beter niet doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Tyron het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een keer een aflevering van The 4400 gezien?
Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Tyron het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een keer een aflevering van The 4400 gezien?
Door m'n lange zinnen is steeds iemand me voorquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gecanceld, dus beter niet doen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gecanceld, dus beter niet doen.
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.
Moet je Alphas proberen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijn
Iets is al snel beter dan Heroesquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijn
Meh. Vond er niet veel aan.quote:
What...in the name of jezus....is this.quote:
Was aardig, maar meer niet imo. Heb het nooit beter als een 24/Lost of het eerste seizoen van Prison Break gevonden.quote:
Entourage isquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef Tyron het volgende:
Entourage vond ik trouwens ook de eerste aflevering niet veel aan.
Lost was wel goed, 24 is aids.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was aardig, maar meer niet imo. Heb het nooit beter als een 24/Lost of het eerste seizoen van Prison Break gevonden.
Huh? Ze hadden sinds seizoen 1 al 'superkrachten' en ik vond dat met name in Sylar toch behoorlijk wat karakterontwikkeling zat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Vond er niet veel aan.
Totaal geen karakterontwikkeling ook. Allemaal dezelfde mensen als aflevering 1, alleen krijgen ze in seizoen 4 opeens allemaal superkrachten
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huh? Ze hadden sinds seizoen 1 al 'superkrachten' en ik vond dat met name in Sylar toch behoorlijk wat karakterontwikkeling zat.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.
Zo, al je argumenten weerlegd.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.
Zo, al je argumenten weerlegd.
Nee, anders had ik niet gezegd dat ze in seizoen 4 superkrachten kregen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt maar 1 aflevering van Heroes gezien of wat?
Maar ze hadden in seizoen 1 al superkrachten??????????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik niet gezegd dat ze in seizoen 4 superkrachten kregen, natuurlijk.
Wat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar ze hadden in seizoen al superkrachten??????????????????????????????????????????
wellusquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedaan.
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft een leuk sfeertje maar ik krijg nooit echt een binding met de karakters waardoor het toch snel ééntonig wordt.quote:
Kijk ze gewoon allemaal. #nolifequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
Suits of the 4400 of Broadwalk Empire of Life on Mars
kan niet kiezen
Ga muziek luisteren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
kan niet kiezen
Weer mijn serie er niet tussen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
kan niet kiezen
Niet echt tijd voor, plus ik volg ook nog The Vampire Diaries en Walking Dead en over enkele maanden komen er ook weer nieuwe afleveringen van Spartacus en GoT.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer mijn serie er niet tussen.
Verdomme tyron.
The Vampire Diaries dat was in Zweden dagelijks op TV... Ga dan nog GTST kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet echt tijd voor, plus ik volg ook nog The Vampire Diaries en Walking Dead en over enkele maanden komen er ook weer nieuwe afleveringen van Spartacus en GoT.
JE VOLGT THE VAMPIRE DIARIES XD HOMOquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet echt tijd voor, plus ik volg ook nog The Vampire Diaries en Walking Dead en over enkele maanden komen er ook weer nieuwe afleveringen van Spartacus en GoT.
Enkele maanden is 6 maanden als je GoT bedoelt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer joh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
JE VOLGT THE VAMPIRE DIARIES XD HOMO
Nee vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Vampire Diaries dat was in Zweden dagelijks op TV... Ga dan nog GTST kijken
Goed dat je het zelf al zegtquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
JE VOLGT THE VAMPIRE DIARIES XD HOMO
quote:
Jongen, je weet dat ik je stalk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.
Ik kijk eigenlijk naar alles als ik me echt doodverveel.
Zelfs......The Vampire Diaries![]()
Het is ook voor homos. Er zijn weinig series met vampieren die het goed doen, altijd die standaard emo crap. Hell, Angel was nog beter.quote:
maar ik volg het niet, ik kijk het als ik echt niets te doen heb,quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jongen, je weet dat ik je stalk.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook voor homos. Er zijn weinig series met vampieren die het goed doen, altijd die standaard emo crap. Hell, Angel was nog beter.
Jammer Smoofie, echt heel jammer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jongen, je weet dat ik je stalk.
Ik ontken toch nergens dat ik er nooit van wat heb gezien, anders zou ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer Smoofie, echt heel jammer.
dat niet kunnen zeggen .quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook voor homos. Er zijn weinig series met vampieren die het goed doen, altijd die standaard emo crap. Hell, Angel was nog beter.
Ik vind het gewoon wel leuk. De personages zijn ook wel goed en de vrouwelijke hoofdpersonage is ontzettend knap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ontken toch nergens dat ik er nooit van wat heb gezien, anders zou ik
[..]
dat niet kunnen zeggen .
Dan moet je een ladder opklimmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja..niet dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wel leuk. De personages zijn ook wel goed en de vrouwelijke hoofdpersonage is ontzettend knap.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je een ladder opklimmen.is helemaal top tyronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind van wel, met name Damon is geweldig, maar als jou de serie niet ligt zal ik jou niet van mening kunnen veranderen en andersom ook niet.quote:
Vampire Diaries afzeiken en dan kom je met die Hentai shit aanzetten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
http://myanimelist.net/anime/777/Hellsing_Ultimate
Dit is wel
Wat ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vampire Diaries afzeiken en dan kom je met die Hentai shit aanzetten?
Qua verhaal en characters vaak beter dan normale series, hoe triest dit ook klinkt. En dan heb ik het niet over Naruto oidquote:
ik zet veronica aan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het allemaal even kut. Geef mij maar muziek.
Jimi.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het allemaal even kut. Geef mij maar muziek.
ga wow spelen ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua verhaal en characters vaak beter dan normale series, hoe triest dit ook klinkt. En dan heb ik het niet voor Naruto oid
Eredivisie samenvattingen dadelijk op NL3.quote:
Lekker man.quote:
Neh. Zet Radio Veronica aan, Valencia Atletico erbij. Verwarminkje aan. FOK! en FM.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eredivisie samenvattingen dadelijk op NL3.
Naruto heeft best een goed verhaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua verhaal en characters vaak beter dan normale series, hoe triest dit ook klinkt. En dan heb ik het niet over Naruto oid
Kijk, dat is nou kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry poes, ik ben gewoon niet zo weg van Sherlock achtige shit.
Ik hou niet van James Bond films.quote:
Het is Sherlock maar dan in een modern jasje. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms wel vind dat ze zijn genialiteit af en toe wel een beetje misbruiken om het en het plot en daarmee het script af te krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry poes, ik ben gewoon niet zo weg van Sherlock achtige shit.
Uit vrije wil?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet van James Bond films.
Binnenkort wel naar de marathon
Ik heb 12 vrijkaartjes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Sana en Boerrigter
Hij is net zo slecht en viel tegen City nog slechter in en kon tegen Sneek ook geen potten breken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Sana en Boerrigter
Wat is er met jou gebeurd stijn? Eerst was je het altijd met me oneensquote:
Stijn op dit moment niet serieus te nemen, mentale problemen. Hij heeft mij zelfs van DM-negeer afgehaald.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd stijn? Eerst was je het altijd met me oneens?
Dan houdt hij er nog 3 over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, dan kan je samen met het uitpubliek van PSV gaan
Ik heb het licht gezien. Het heilige licht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij vindt je leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blues Brothersquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien. Het heilige licht.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, dan kan je samen met het uitpubliek van PSV gaan
quote:
Ik vind James Bond films ook niks, altijd hetzelfde voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen raar. Het zijn nu meer cliché actiefilms geworden. Al doe ik deze bewering met enkel de eerste met Daniel Craig te hebben gezien met zijn Oost-blok hoofd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind James Bond films ook niks, altijd hetzelfde voor mijn gevoel.
net jack de vries met z'n boerenkopquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen raar. Het zijn nu meer cliché actiefilms geworden. Al doe ik deze bewering met enkel de eerste met Daniel Craig te hebben gezien met zijn Oost-blok hoofd.
Ben ik wel met je eens, maar ik vind het na Roger Moore eigenlijk al niks meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen raar. Het zijn nu meer cliché actiefilms geworden. Al doe ik deze bewering met enkel de eerste met Daniel Craig te hebben gezien met zijn Oost-blok hoofd.
Kan wel, maar als James Bond? Het idee is dat de acteur door en door Brits overkomt, deze acteur zou net zo goed een Russiche rol op zich kunnen nemen.quote:
Ik denk dat ik misschien net 20% van alle films heb gezien, maar het zijn over het algemeen prima wegkijk films.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook geen bond fan btw, als het nog een soort van film serie was oké , maar de films staan allemaal los van elkaar.
Bond moet inderdaad een beetje een dandy zijn, craig is meer voor die hard ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel, maar als James Bond? Het idee is dat de acteur door en door Brits overkomt, deze acteur zou net zo goed een Russiche rol op zich kunnen nemen.
Denk dat er meer britten lijken op Daniels dan op Sean Connery of Roger Moore.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel, maar als James Bond? Het idee is dat de acteur door en door Brits overkomt, deze acteur zou net zo goed een Russiche rol op zich kunnen nemen.
Dat staat hier los van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat er meer britten lijken op Daniels dan op Sean Connery of Roger Moore.
Maar bond moet zo in de gentlemens' club passen, craig niet echt hequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat er meer britten lijken op Daniels dan op Sean Connery of Roger Moore.
Dat klopt, maar dit hebben ze expres gedaan. Ze wilde bond ruiger en mannelijker maken ofzo. Hij drinkt ook Heineken bier.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar bond moet zo in de gentlemens' club passen, craig niet echt he
Denk dat dat meer voor het geld isquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dit hebben ze expres gedaan. Ze wilde bond ruiger en mannelijker maken ofzo. Hij drinkt ook Heineken bier.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dit hebben ze expres gedaan. Ze wilde bond ruiger en mannelijker maken ofzo. Hij drinkt ook Heineken bier.
Daarom zeg ik ook 'Ik vind'quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier is niet persé mannelijker, meer "working class" alleen. Toch weer minder dat gentleman imagoquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook voor het geld, maar bier is toch wat mannelijker dan Martini
Dat ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier is niet persé mannelijker, meer "working class" alleen. Toch weer minder dat gentleman imago
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
Ik zap al een paar keer langs Glennis Grace in concert, maar elk nummer is een cover. Ik snap dan nooit waarom je naar zo'n concert gaat.
Ik liep net langs een tv waar De Jeugd van Tegenwoordig een liveoptreden gaven en dat begreep ik ook niet.quote:
Ik wist ook al dat vitesse ging winnen etcquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet of het Jordiii of Steven was, maar ik had gelijk dat Bony Ajax ging vernederen
En Heraclesquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist ook al dat vitesse ging winnen etc
Ik zei dat het 1-3 zou wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet of het Jordiii of Steven was, maar ik had gelijk dat Bony Ajax ging vernederen
Ik hoop vanaf nu dat vitesse kampioen wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar wel mooi dat die joden niet winnen
ah op zijn firefoxquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop vanaf nu dat vitesse kampioen wordt.
Maar niet van Bonyquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei dat het 1-3 zou worden
Nu wel, net toen je het postte niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het.
Ik wel, maar er werd niet om gejankt, dus liet ik het maar staan.
Happel zit nu lachend voor z'n pc
Nee man ik gun het Janssen en die kutte Rus nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop vanaf nu dat vitesse kampioen wordt.
Ik gun het fred ruttenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man ik gun het Janssen en die kutte Rus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |