Blues Brothersquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien. Het heilige licht.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, dan kan je samen met het uitpubliek van PSV gaan
quote:
Ik vind James Bond films ook niks, altijd hetzelfde voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet van James Bond films.
Binnenkort wel naar de marathon
Ik vind de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen raar. Het zijn nu meer cliché actiefilms geworden. Al doe ik deze bewering met enkel de eerste met Daniel Craig te hebben gezien met zijn Oost-blok hoofd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind James Bond films ook niks, altijd hetzelfde voor mijn gevoel.
net jack de vries met z'n boerenkopquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen raar. Het zijn nu meer cliché actiefilms geworden. Al doe ik deze bewering met enkel de eerste met Daniel Craig te hebben gezien met zijn Oost-blok hoofd.
Ben ik wel met je eens, maar ik vind het na Roger Moore eigenlijk al niks meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen raar. Het zijn nu meer cliché actiefilms geworden. Al doe ik deze bewering met enkel de eerste met Daniel Craig te hebben gezien met zijn Oost-blok hoofd.
Kan wel, maar als James Bond? Het idee is dat de acteur door en door Brits overkomt, deze acteur zou net zo goed een Russiche rol op zich kunnen nemen.quote:
Ik denk dat ik misschien net 20% van alle films heb gezien, maar het zijn over het algemeen prima wegkijk films.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ook geen bond fan btw, als het nog een soort van film serie was oké , maar de films staan allemaal los van elkaar.
Bond moet inderdaad een beetje een dandy zijn, craig is meer voor die hard ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel, maar als James Bond? Het idee is dat de acteur door en door Brits overkomt, deze acteur zou net zo goed een Russiche rol op zich kunnen nemen.
Denk dat er meer britten lijken op Daniels dan op Sean Connery of Roger Moore.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel, maar als James Bond? Het idee is dat de acteur door en door Brits overkomt, deze acteur zou net zo goed een Russiche rol op zich kunnen nemen.
Dat staat hier los van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat er meer britten lijken op Daniels dan op Sean Connery of Roger Moore.
Maar bond moet zo in de gentlemens' club passen, craig niet echt hequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat er meer britten lijken op Daniels dan op Sean Connery of Roger Moore.
Dat klopt, maar dit hebben ze expres gedaan. Ze wilde bond ruiger en mannelijker maken ofzo. Hij drinkt ook Heineken bier.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar bond moet zo in de gentlemens' club passen, craig niet echt he
Denk dat dat meer voor het geld isquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dit hebben ze expres gedaan. Ze wilde bond ruiger en mannelijker maken ofzo. Hij drinkt ook Heineken bier.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dit hebben ze expres gedaan. Ze wilde bond ruiger en mannelijker maken ofzo. Hij drinkt ook Heineken bier.
Daarom zeg ik ook 'Ik vind'quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier is niet persé mannelijker, meer "working class" alleen. Toch weer minder dat gentleman imagoquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook voor het geld, maar bier is toch wat mannelijker dan Martini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |