Ik ontken toch nergens dat ik er nooit van wat heb gezien, anders zou ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer Smoofie, echt heel jammer.
dat niet kunnen zeggen .quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook voor homos. Er zijn weinig series met vampieren die het goed doen, altijd die standaard emo crap. Hell, Angel was nog beter.
Ik vind het gewoon wel leuk. De personages zijn ook wel goed en de vrouwelijke hoofdpersonage is ontzettend knap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ontken toch nergens dat ik er nooit van wat heb gezien, anders zou ik
[..]
dat niet kunnen zeggen .
Dan moet je een ladder opklimmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja..niet dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wel leuk. De personages zijn ook wel goed en de vrouwelijke hoofdpersonage is ontzettend knap.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je een ladder opklimmen.is helemaal top tyronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind van wel, met name Damon is geweldig, maar als jou de serie niet ligt zal ik jou niet van mening kunnen veranderen en andersom ook niet.quote:
Vampire Diaries afzeiken en dan kom je met die Hentai shit aanzetten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
http://myanimelist.net/anime/777/Hellsing_Ultimate
Dit is wel
Wat ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vampire Diaries afzeiken en dan kom je met die Hentai shit aanzetten?
Qua verhaal en characters vaak beter dan normale series, hoe triest dit ook klinkt. En dan heb ik het niet over Naruto oidquote:
ik zet veronica aan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het allemaal even kut. Geef mij maar muziek.
Jimi.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het allemaal even kut. Geef mij maar muziek.
ga wow spelen ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua verhaal en characters vaak beter dan normale series, hoe triest dit ook klinkt. En dan heb ik het niet voor Naruto oid
Eredivisie samenvattingen dadelijk op NL3.quote:
Lekker man.quote:
Neh. Zet Radio Veronica aan, Valencia Atletico erbij. Verwarminkje aan. FOK! en FM.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eredivisie samenvattingen dadelijk op NL3.
Naruto heeft best een goed verhaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua verhaal en characters vaak beter dan normale series, hoe triest dit ook klinkt. En dan heb ik het niet over Naruto oid
Kijk, dat is nou kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry poes, ik ben gewoon niet zo weg van Sherlock achtige shit.
Ik hou niet van James Bond films.quote:
Het is Sherlock maar dan in een modern jasje. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms wel vind dat ze zijn genialiteit af en toe wel een beetje misbruiken om het en het plot en daarmee het script af te krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry poes, ik ben gewoon niet zo weg van Sherlock achtige shit.
Uit vrije wil?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet van James Bond films.
Binnenkort wel naar de marathon
Ik heb 12 vrijkaartjes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou niet van James Bond films.
Binnenkort wel naar de marathon
Ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Sana en Boerrigter
Hij is net zo slecht en viel tegen City nog slechter in en kon tegen Sneek ook geen potten breken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Sana en Boerrigter
Wat is er met jou gebeurd stijn? Eerst was je het altijd met me oneensquote:
Stijn op dit moment niet serieus te nemen, mentale problemen. Hij heeft mij zelfs van DM-negeer afgehaald.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd stijn? Eerst was je het altijd met me oneens?
Dan houdt hij er nog 3 over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, dan kan je samen met het uitpubliek van PSV gaan
Ik heb het licht gezien. Het heilige licht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij vindt je leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |