Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Tyron het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een keer een aflevering van The 4400 gezien?
Door m'n lange zinnen is steeds iemand me voorquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gecanceld, dus beter niet doen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gecanceld, dus beter niet doen.
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.
Moet je Alphas proberen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijn
Iets is al snel beter dan Heroesquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijn
Meh. Vond er niet veel aan.quote:
What...in the name of jezus....is this.quote:
Was aardig, maar meer niet imo. Heb het nooit beter als een 24/Lost of het eerste seizoen van Prison Break gevonden.quote:
Entourage isquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef Tyron het volgende:
Entourage vond ik trouwens ook de eerste aflevering niet veel aan.
Lost was wel goed, 24 is aids.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was aardig, maar meer niet imo. Heb het nooit beter als een 24/Lost of het eerste seizoen van Prison Break gevonden.
Huh? Ze hadden sinds seizoen 1 al 'superkrachten' en ik vond dat met name in Sylar toch behoorlijk wat karakterontwikkeling zat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Vond er niet veel aan.
Totaal geen karakterontwikkeling ook. Allemaal dezelfde mensen als aflevering 1, alleen krijgen ze in seizoen 4 opeens allemaal superkrachten
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huh? Ze hadden sinds seizoen 1 al 'superkrachten' en ik vond dat met name in Sylar toch behoorlijk wat karakterontwikkeling zat.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.
Zo, al je argumenten weerlegd.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.
Zo, al je argumenten weerlegd.
Nee, anders had ik niet gezegd dat ze in seizoen 4 superkrachten kregen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt maar 1 aflevering van Heroes gezien of wat?
Maar ze hadden in seizoen 1 al superkrachten??????????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik niet gezegd dat ze in seizoen 4 superkrachten kregen, natuurlijk.
Wat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar ze hadden in seizoen al superkrachten??????????????????????????????????????????
wellusquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedaan.
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft een leuk sfeertje maar ik krijg nooit echt een binding met de karakters waardoor het toch snel ééntonig wordt.quote:
Kijk ze gewoon allemaal. #nolifequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
Suits of the 4400 of Broadwalk Empire of Life on Mars
kan niet kiezen
Ga muziek luisteren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
kan niet kiezen
Weer mijn serie er niet tussen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Tyron het volgende:
kan niet kiezen
Niet echt tijd voor, plus ik volg ook nog The Vampire Diaries en Walking Dead en over enkele maanden komen er ook weer nieuwe afleveringen van Spartacus en GoT.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer mijn serie er niet tussen.
Verdomme tyron.
The Vampire Diaries dat was in Zweden dagelijks op TV... Ga dan nog GTST kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet echt tijd voor, plus ik volg ook nog The Vampire Diaries en Walking Dead en over enkele maanden komen er ook weer nieuwe afleveringen van Spartacus en GoT.
JE VOLGT THE VAMPIRE DIARIES XD HOMOquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet echt tijd voor, plus ik volg ook nog The Vampire Diaries en Walking Dead en over enkele maanden komen er ook weer nieuwe afleveringen van Spartacus en GoT.
Enkele maanden is 6 maanden als je GoT bedoelt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer joh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
JE VOLGT THE VAMPIRE DIARIES XD HOMO
Nee vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Vampire Diaries dat was in Zweden dagelijks op TV... Ga dan nog GTST kijken
Goed dat je het zelf al zegtquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
JE VOLGT THE VAMPIRE DIARIES XD HOMO
quote:
Jongen, je weet dat ik je stalk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.
Ik kijk eigenlijk naar alles als ik me echt doodverveel.
Zelfs......The Vampire Diaries![]()
Het is ook voor homos. Er zijn weinig series met vampieren die het goed doen, altijd die standaard emo crap. Hell, Angel was nog beter.quote:
maar ik volg het niet, ik kijk het als ik echt niets te doen heb,quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jongen, je weet dat ik je stalk.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook voor homos. Er zijn weinig series met vampieren die het goed doen, altijd die standaard emo crap. Hell, Angel was nog beter.
Jammer Smoofie, echt heel jammer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jongen, je weet dat ik je stalk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |