Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Tyron het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een keer een aflevering van The 4400 gezien?
Door m'n lange zinnen is steeds iemand me voorquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gecanceld, dus beter niet doen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gecanceld, dus beter niet doen.
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso eindigt die serie met een cliffhanger omdat hij gecancelt is; dus dan zou ik er al niet aan beginnen.
Moet je Alphas proberen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijn
Iets is al snel beter dan Heroesquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Jammer. Ik vond Heroes wel leuk en the 4400 schijnt beter te zijn
Meh. Vond er niet veel aan.quote:
What...in the name of jezus....is this.quote:
Was aardig, maar meer niet imo. Heb het nooit beter als een 24/Lost of het eerste seizoen van Prison Break gevonden.quote:
Entourage isquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef Tyron het volgende:
Entourage vond ik trouwens ook de eerste aflevering niet veel aan.
Lost was wel goed, 24 is aids.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was aardig, maar meer niet imo. Heb het nooit beter als een 24/Lost of het eerste seizoen van Prison Break gevonden.
Huh? Ze hadden sinds seizoen 1 al 'superkrachten' en ik vond dat met name in Sylar toch behoorlijk wat karakterontwikkeling zat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Vond er niet veel aan.
Totaal geen karakterontwikkeling ook. Allemaal dezelfde mensen als aflevering 1, alleen krijgen ze in seizoen 4 opeens allemaal superkrachten
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huh? Ze hadden sinds seizoen 1 al 'superkrachten' en ik vond dat met name in Sylar toch behoorlijk wat karakterontwikkeling zat.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.
Zo, al je argumenten weerlegd.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze niet en nee dat zat helemaal niet in hem.
Zo, al je argumenten weerlegd.
Nee, anders had ik niet gezegd dat ze in seizoen 4 superkrachten kregen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt maar 1 aflevering van Heroes gezien of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |