Nee, Valve heeft ook al geklaagd. PC gaming = Valve zowat atm. Andere developers (zelfs EA en Activisionquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die faalt sowieso, toekomst bestaat uit apps?
Ze doen nu allemaal Apple na.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, Valve heeft ook al geklaagd. PC gaming = Valve zowat atm. Andere developers (zelfs EA en Activision) ook.
Ze = Microsoft bedoel je? Microsft wil de PC ook dicht gooien namelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze doen nu allemaal Apple na.
Maar als we Apple dingen willen dan koop je een iMac ofzo.
Echt domme mensen daar.
United pakt zeker BPL, CL finale moet ook wel lukken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Denken jullie dat Manchester United prijzen gaat pakken dit jaar, dat is toch waarom Van Persie er heen is gegaan.
Ik denk CL en Premier League.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
Denken jullie dat Manchester United prijzen gaat pakken dit jaar, dat is toch waarom Van Persie er heen is gegaan.
Bedoel meer met apps enzo. Ik hoef geen kut kleine applicaties. Voegt echt niets toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze = Microsoft bedoel je? Microsft wil de PC ook dicht gooien namelijk.
Ik heb me echt kapot gelachen af en toe, het was de leukste aflevering sinds tijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:23 schreef TwenteFC het volgende:
VI terug gekeken, was wel een van de beste afleveringen van de laatste tijd ja.
Hoef ik idd ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk CL en Premier League.
[..]
Bedoel meer met apps enzo. Ik hoef geen kut kleine applicaties. Voegt echt niets toe.
hehequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me echt kapot gelachen af en toe, het was de leukste aflevering sinds tijden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb me echt kapot gelachen af en toe, het was de leukste aflevering sinds tijden.
[ afbeelding ]
Bossie: ze gaan door m'n koker heenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bossie: ze gaan door m'n koker heen
Bij History channel gingen ze eens met een videocamera met de beste lens ter wereld voor inzoomen van een heuvel Area 51 bekijken, binnen 10 min 2 blackhawks en f-18s die overvlogen en hun in de gaten hielden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
Mysterie #3 AREA 51 / GROOM LAKE
Dit is trouwens wel leuk om te lezen
Die klap/koek toen Boskamp 'Steward' zei. Gijp moet wel met blauwe plekken thuiskomenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bossie: ze gaan door m'n koker heen
Te dichtbij en ze mogen je gewoon neerschietenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij History channel gingen ze eens met een videocamera met de beste lens ter wereld voor inzoomen van een heuvel Area 51 bekijken, binnen 10 min 2 blackhawks en f-18s die overvlogen en hun in de gaten hielden.
Boskamp elke aflevering laten komen kan je Gijpie niet aan doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die klap/koek toen Boskamp 'Steward' zei. Gijp moet wel met blauwe plekken thuiskomenNet klaar met terugkijken en het was inderdaad geweldig. Maandag moeten weten ze het weer met Hansie doen.
Boskamp is wel een held en hij weet ook nog echt veel van al die competities waar niemand naar kijkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die klap/koek toen Boskamp 'Steward' zei. Gijp moet wel met blauwe plekken thuiskomenNet klaar met terugkijken en het was inderdaad geweldig. Maandag moeten weten ze het weer met Hansie doen.
Het is ook gewoon een test facility voor vliegtuigen. Meer nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij is Area51 gewoon een militaire trainingsfaciliteit ipv dat het maar iets met aliens te maken heeft.
Sowieso, als wij daadwerkelijk ooit in contact zijn gekomen met aliens, die er dan zo uit zien als dat ene bekende filmpje, het beeld wat hij hebben dat grote hoofd, grote ogen etc.. Waarom is het daarbij gebleven? Waarom kwamen zij niet hun soort helpen/redden? Een oorlog beginnen?
Naja je hebt .. 'gekke' mensen die zeggen (of bewezen) daar gewerkt te hebben die over van alles praten wat betrekking heeft tot aliens/buitenaardse shit en technologie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een test facility voor vliegtuigen. Meer niet
Ze vallen de aarde van een afstand aan maar niet fysiek maar door het manipuleren van groepen. Ik weet niet of het via telepatie/mind control gaat of gewoon het overtuigen van op een 'normale' manier maar ik durf te stellen dat zonder hun toedracht het Midden-Oosten een stuk vrediger zou zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij is Area51 gewoon een militaire trainingsfaciliteit ipv dat het maar iets met aliens te maken heeft.
Sowieso, als wij daadwerkelijk ooit in contact zijn gekomen met aliens, die er dan zo uit zien als dat ene bekende filmpje, het beeld wat hij hebben dat grote hoofd, grote ogen etc.. Waarom is het daarbij gebleven? Waarom kwamen zij niet hun soort helpen/redden? Een oorlog beginnen?
Oh dus Hitler is aangestuurd door de aliens?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze vallen de aarde van een afstand aan maar niet fysiek maar door het manipuleren van groepen. Ik weet niet of het via telepatie/mind control gaat of gewoon het overtuigen van op een 'normale' manier maar ik durf te stellen dat zonder hun toedracht het Midden-Oosten een stuk vrediger zou zijn
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze vallen de aarde van een afstand aan maar niet fysiek maar door het manipuleren van groepen. Ik weet niet of het via telepatie/mind control gaat of gewoon het overtuigen van op een 'normale' manier maar ik durf te stellen dat zonder hun toedracht het Midden-Oosten een stuk vrediger zou zijn
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:37 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zouden uberhaupt alle aliens in USA landen?
Kijk maar eens naar Men in Black. Die aliens nemen gewoon de gedaante aan van mensen, totdat de tijd rijp is voor de final attack.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
En waarom altijd op het platteland en niet gewoon in New York.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:37 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zouden uberhaupt alle aliens in USA landen?
Zou goed kunnen. Sowieso geloof ik veel stukken uit de Noorse mythologie wel en laat Hitler daar nou juist zijn meeste symbolen uit hebben gestolen en veel gedachtegoed gebruikt hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh dus Hitler is aangestuurd door de aliens?
Inderdaad, daar gaat energie mee gemoeid waarbij al onze kernwapens op muggenscheten lijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als er aliens zouden zijn met de technologie om hier te komen ( en dus Sneller dan licht kunnen of kunnen "warpen") dan maken wij geen schijn van kans man.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar Men in Black. Die aliens nemen gewoon de gedaante aan van mensen, totdat de tijd rijp is voor de final attack.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Als er aliens zouden zijn met de technologie om hier te komen ( en dus Sneller dan licht kunnen of kunnen "warpen") dan maken wij geen schijn van kans man.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar Men in Black. Die aliens nemen gewoon de gedaante aan van mensen, totdat de tijd rijp is voor de final attack.
Yup, het zal niet zoals sommige sci-fi zijn dat ze dat kunnen en gewoon voor de rest normale wapens hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, daar gaat energie mee gemoeid waarbij al onze kernwapens op muggenscheten lijken.
Oezbekistan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
Waar denk je dat dit beest is ontwikkeld
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat ze hun ruimtevaartschip netjes op de parkeerplaats neer zetten en dan gaan vechten met zwaardenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yup, het zal niet zoals sommige sci-fi zijn dat ze dat kunnen en gewoon voor de rest normale wapens hebben.
Was Battleship leuk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jullie hebben het over warpen etc.. dat soort shit..
Dat is het grappige, al die dingen waarin wij denken is ooit verzonnen door een mens...Uit comicbooks of films.. Maar wie weet gaat het wel heel anders, iets waar wij niet aangedacht hebben
Sowieso misschien is het wel een geavanceerder ras op technologisch gebied beetje zoals Battle Ship maar ze gewoon komen reizen op een normale manier zoals wij reizen naar de maan maar wat geanvanceerder.. Zoals Iron Sky. Kan allemaal, hoeft niet allemaal super weapons, lasers, warping, teleporatie, mind control etc
Je kunt niet normaal reizen en tegelijk sneller dan het licht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
Maar jullie hebben het over warpen etc.. dat soort shit..
Dat is het grappige, al die dingen waarin wij denken is ooit verzonnen door een mens...Uit comicbooks of films.. Maar wie weet gaat het wel heel anders, iets waar wij niet aangedacht hebben
Sowieso misschien is het wel een geavanceerder ras op technologisch gebied beetje zoals Battle Ship maar ze gewoon komen reizen op een normale manier zoals wij reizen naar de maan maar wat geanvanceerder.. Zoals Iron Sky. Kan allemaal, hoeft niet allemaal super weapons, lasers, warping, teleporatie, mind control etc
Uiteraard wel. Als je heel je budget aan ruimteschepen uitgeeft heb je geen geld meer over voor hightech wapens... Snapen jullie dan niks van marktwerking.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ze hun ruimtevaartschip netjes op de parkeerplaats neer zetten en dan gaan vechten met zwaarden
Volgens onze wetenschap niet, maar misschien hebben hun iets wel ontdekt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt niet normaal reizen en tegelijk sneller dan het licht.
Daarom met paarden de ruimte in en mocht je iets tegenkomen gewoon met laserwapens aanvallenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Als je heel je budget aan ruimteschepen uitgeeft heb je geen geld meer over voor hightech wapens... Snapen jullie dan niks van marktwerking.
Maar waarom moet je sneller dan het licht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt niet normaal reizen en tegelijk sneller dan het licht.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Als je heel je budget aan ruimteschepen uitgeeft heb je geen geld meer over voor hightech wapens... Snapen jullie dan niks van marktwerking.
Nee.quote:
Omdat het anders nog veel te lang duurt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom moet je sneller dan het licht?
Ja... dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat het anders nog veel te lang duurt.
Is op aarde ook al gelukt, slechts een meetfoutje stond in de weg aan een grote revolutie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens onze wetenschap niet, maar misschien hebben hun iets wel ontdekt.
Gewoon een gehele kudde paarden naast een radioactieve dump plek zetten. Uiteindelijk moet er wel 1 zodanig genetisch muteren dat we ermee ten strijden kunnen trekken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom met paarden de ruimte in en mocht je iets tegenkomen gewoon met laserwapens aanvallen
Nee. De manieren die ze hebben in sci-fi zijn vaak zelfs over nagedacht heh, Hyper DRive van Star Wars, Warp drive van Star trek etc. Het zou heel theoretisch op die manier kunnen, maar dan moeten we wel sneller dan het licht kunnen(natuurkindig gezien) in deze dimensie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens onze wetenschap niet, maar misschien hebben hun iets wel ontdekt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een gehele kudde paarden naast een radioactieve dump plek zetten. Uiteindelijk moet er wel 1 zodanig genetisch muteren dat we ermee ten strijden kunnen trekken.
Omdat als je op lichtsnelheid gaat is de dichtzbijzijnde ster (Alpha Centaur) 4.5 lichtjaar vandaan, oftwel 4.5 jaar reizen met lichtsnelheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom moet je sneller dan het licht?
Ja.. dus?quote:
Warpdrive is ook niks anders het laten rimpelen van spacetime volgens mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. De manieren die ze hebben in sci-fi zijn vaak zelfs over nagedacht heh, Hyper DRive van Star Wars, Warp drive van Star trek etc. Het zou heel theoretisch op die manier kunnen, maar dan moeten we wel sneller dan het licht kunnen(natuurkindig gezien) in deze dimensie.
Klopt. Beetje wormhole achtig,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Warpdrive is ook niks anders het laten rimpelen van spacetime volgens mij.
Ik las laatst ergens dat er blackholes/wormholes ontdekt zijn die gewoon ergens anders uit komen, zoals wij kennen van wormholes.. misschien weten zij wel hoe die werken, wanneer die er zijn, hoelang die open zijn etc en reizen ze op die manier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat als je op lichtsnelheid gaat is de dichtzbijzijnde ster (Alpha Centaur) 4.5 lichtjaar vandaan, oftwel 4.5 jaar reizen met lichtsnelheid.
Dat is puur speculeren, weten we gewoon nog niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat er blackholes/wormholes ontdekt zijn die gewoon ergens anders uit komen, zoals wij kennen van wormholes.. misschien weten zij wel hoe die werken, wanneer die er zijn, hoelang die open zijn etc en reizen ze op die manier.
Dat ze maar 50 jaar voorliggen zou nog toevalliger zijn dan dat ze ons überhaupt vinden met technologie die 50 jaar voor ligt op ons.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. dus?
Doet er toch niet toe, zoals ik al zei wij verwachten een super intelligent ras met laser beams en mind control alles misschien wel shapeshifters weet ik het. Misschien is dat niet, misschien liggen zij 'maar' 50 jaar voor op ons en hebben ze een betere luchtvaart en komen ze ook gewoon in raketten hierheen.
Ja .. en nee, ene kant speculatie (net als dat er computer codes zijn gevonden in het heelal ofso wat misschien duid op een matrix simulatie bijvquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is puur speculeren, weten we gewoon nog niet.
De USA zal natuurlijk meer weten dan wij weten. Er zijn ook gewoon onverklaarbare dingen gebeurd, maar het is erg makkelijk om meteen te zeggen "Aliens" of "god heeft dat gedaan".quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja .. en nee, ene kant speculatie (net als dat er computer codes zijn gevonden in het heelal ofso wat misschien duid op een matrix simulatie bijv) andere kant misschien weten ZIJ al meer maar laten ze nog niet alles naar buiten.
Ik snap ook niet precies wat ze met het higgsboson willen, stel ze vinden het met 100% zekerheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt van alles speculeren, maar puur op wat wij weten, en denken wat de natuurwetten zijn, kan het gewoon momenteel niet. Er moet iets baanbrekends worden ontdekt zodat de natuurwetten die wij kennen veranderen.
Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat ze maar 50 jaar voorliggen zou nog toevalliger zijn dan dat ze ons überhaupt vinden met technologie die 50 jaar voor ligt op ons.
Het universum is na schatting 14miljard jaar oud.
We hebben het met 99.9 % zekerheid gevonden :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik snap ook niet precies wat ze met het higgsboson willen, stel ze vinden het met 100% zekerheid.
Wat dan?
Klopt ook wat je zegt hoor, net zoals dat we in Sci-fi alle aliens 2 benen en armen geven(vaak dan). Is natuurlijk ook bullshit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..
En dat is sowieso moeilijk is nieuws verzinnen, super power maar ook een nieuw product etc.. maar wij hebben een beeld van aliens wat helemaal niet hoeft te kloppen.. dat is ooit door iemand op aarde verzonnen.. Of dat nou was na een echte buitenaardse ontmoeting of een LSD trip.. who knows.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben het met 99.9 % zekerheid gevonden :p
Magic is science that we don't (yet) understand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:48 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt van alles speculeren, maar puur op wat wij weten, en denken wat de natuurwetten zijn, kan het gewoon momenteel niet. Er moet iets baanbrekends worden ontdekt zodat de natuurwetten die wij kennen veranderen.
Het verandert niet echt veel, het zegt alleen dat we een deeltje hebben gevonden die dus alles massa geeft. Puur amateur natuurkundige gepraat dit hoor, maar mocht je iets vindne om dit deeltje binnen een magnetisch veld uit te schakelen, creer je iets zonder massa en zou je wel lichtsnelheid kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Daarom had ik voordat ik het poste er nog even 100% bij gezet.
Ach we hadden al zoveel verder kunnen zijn technologisch gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet zijn er miljoenen planeten net als de aarde zelf, gewoon mensen....
Dat zou kunnen.. ik denk dat er sowieso meer is dan wij alleen, meer leven.. maar dat kan ook organismes zijn, dat hoeft niet in een vorm van een dier of mens achtig iets te zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet zijn er miljoenen planeten net als de aarde zelf, gewoon mensen....
Jij bent gewoon Neoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..
En dat is sowieso moeilijk is nieuws verzinnen, super power maar ook een nieuw product etc.. maar wij hebben een beeld van aliens wat helemaal niet hoeft te kloppen.. dat is ooit door iemand op aarde verzonnen.. Of dat nou was na een echte buitenaardse ontmoeting of een LSD trip.. who knows.
Kan je bewegen zonder massa dan? Zelfs licht heeft massa.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het verandert niet echt veel, het zegt alleen dat we een deeltje hebben gevonden die dus alles massa geeft. Puur amateur natuurkundige gepraat dit hoor, maar mocht je iets vindne om dit deeltje binnen een magnetisch veld uit te schakelen, creer je iets zonder massa en zou je wel lichtsnelheid kunnen bereiken.
Denk je dat die Jury onpartijdig isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
Jury: Samsung moet Apple miljard dollar schadevergoeding betalen
Wow.
Zonder de middeleeuwen had ik sowieso al op mijn gemuteerde paard met lazergun gereden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach we hadden al zoveel verder kunnen zijn technologisch gezien.
Maar mensen maken zich graag druk om irrelevante dingen.
Amerikanen zijn vaak ook nationalistisch dus denk van wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk je dat die Jury onpartijdig is? Zijn allemaal burgers van de USA die waars allemaal zelf apple producten hebben, ze zouden onpartijdig moeten zijn, maar stiekem weten we allemaal dat het niet zo is.
Vergeet je cowboyhoed niet, tegen de zonlicht in de ruimtequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder de middeleeuwen had ik sowieso al op mijn gemuteerde paard met lazergun gereden.
Vroeger had je zo'n toffe serie, animatie, over mensen die op dinosaurussen reden en daar stoelen op hadden gemaakt me guns en lasersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder de middeleeuwen had ik sowieso al op mijn gemuteerde paard met lazergun gereden.
Erover nadenken is onmogelijk, hoe is het universum ontstaan? Big bang? Wat was er dan voor? Niets? Hoe kan uit niets iets ontstaan? Hoe stellen we dat voor? Dat er helemaal niets is? Gewoon niets? Hoe kan dat? Dan is er geen ruimte, geen diepte, niets, en dan opeens was er een superatoom? Wtf?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. ik denk dat er sowieso meer is dan wij alleen, meer leven.. maar dat kan ook organismes zijn, dat hoeft niet in een vorm van een dier of mens achtig iets te zijn.
Maar we weten niet hoe wij ontstaan zijn, sommige denken uit organisme dat ge evolueert is, sommige denken van apen etc etc.. Lastig, maar waarom zou het ergens anders dan niet kunnen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?[quote]
[quote] Ik wil alleen zeggen is dat wij door creaties van andere alleen op die manier denken. Dat wat zij maken waar is en dat er niks meer is..
2 universa die op elkaar knallen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erover nadenken is onmogelijk, hoe is het universum ontstaan? Big bang? Wat was er dan voor? Niets? Hoe kan uit niets iets ontstaan? Hoe stellen we dat voor? Dat er helemaal niets is? Gewoon niets? Hoe kan dat? Dan is er geen ruimte, geen diepte, niets, en dan opeens was er een superatoom? Wtf?
Te gevaarlijk, iedereen weet dat gemuteerde paarden zich met zonlicht voeden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet je cowboyhoed niet, tegen de zonlicht in de ruimte
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
2 universa die op elkaar knallen.
Dat is ook heel raar..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erover nadenken is onmogelijk, hoe is het universum ontstaan? Big bang? Wat was er dan voor? Niets? Hoe kan uit niets iets ontstaan? Hoe stellen we dat voor? Dat er helemaal niets is? Gewoon niets? Hoe kan dat? Dan is er geen ruimte, geen diepte, niets, en dan opeens was er een superatoom? Wtf?
Ja maar anders verbrand je je gezicht, moet je niet hebben als je een ruimtechick tegenkomtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te gevaarlijk, iedereen weet dat gemuteerde paarden zich met zonlicht voeden.
Ja zo ga je maar door. Er is geen antwoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook heel raar..
Daarom is het ook niet onlogisch om te denken dat wij een simulatie zijn ala the matrix. Maar dan kun je weer afvragen wat is wel echt, is alles een hologram, of bestaan wij wel en zijn wij verbonden aan machines? En hoe zijn die mensen die die machines hebben gemaakt ontstaan en blabla
Ik zoek even het filmpje er bij van een gozer die slimmer is dan ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]Wat heeft dat met de big bang te maken
Okequote:
Ben ik nu echt een van de weinige mensen die doorhebben dat My little pony ook niet van deze planeet is. Wachten jullie maar af tot die leuke roze paardjes hun ware aard laten zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te gevaarlijk, iedereen weet dat gemuteerde paarden zich met zonlicht voeden.
Of nog niet..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zo ga je maar door. Er is geen antwoord.
Chicksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar anders verbrand je je gezicht, moet je niet hebben als je een ruimtechick tegenkomt
Met gods wil neem ik nog een biertje. Mooi, het is gestopt met regenen, dat zie ik als een ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
Kijk , net zoals de evolutietheorie, is ook apart(er zijn wel degelijk grote bewijzen tho). Maar de mensen die er niet in geloven geven god als antwoord, maar dat is echt zo'n makkelijk antwoord.
"Ja het kan gewoon niet, de kan op dit dat blalblaba is te klein etc, dus god"
Dat is ook.
De meteorieten storm waarin de mineralen zaten die bijvoorbeeld het water op aarde brachten knalde op elkaar en het bleek toevallig een mannetje en een vrouwtje te zijn en toen ontstond Adam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
Kijk , net zoals de evolutietheorie, is ook apart(er zijn wel degelijk grote bewijzen tho). Maar de mensen die er niet in geloven geven god als antwoord, maar dat is echt zo'n makkelijk antwoord.
Dat is ook.
Soms vraag ik dat ook af of het wel klopt wat zij zeggen, misschien is het wel verzonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
Dat is ook.
Piramides zijn niet raarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of nog niet..
Maar sowieso, misschien hebben sommige dingen wel niet bestaan.. ik bedoel hoe kunnen zij nou meten en weten wat er zovele miljoen jaar is gebeurd.![]()
En nog zoiets vaags.. piramides
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]Wat heeft dat met de big bang te maken
Die theorie heb ik laatst ook ergens gehoord, van meteoriet stormen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meteorieten storm waarin de mineralen zaten die bijvoorbeeld het water op aarde brachten knalde op elkaar en het bleek toevallig een mannetje en een vrouwtje te zijn en toen ontstond Adam.
Omdat we nu pas het licht ervan zien. En zo kunnen ze 14 miljard jaar terug gaan(universum dijt ook uit met lichtsnelheid)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Piramides zijn niet raar. En je kunt het meten omdat het licht wat wij binnenkrijgen met lichtsnelheid gaat, dus van sterren van 6 miljard jaar geleden die heel ver zijn( zeg maar ander universum, x miljard lichtjaar vandaan, kijken we als het ware naar hoe die sterren 6 miljard jaar geleden waren.
Het water op aarde komt ook door de kometen. DE aarde zelf is gevormd door steeds maar kometen die op elkaar botsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die theorie heb ik laatst ook ergens gehoord, van meteoriet stormen..
En grote ijsblokken uit het heelal vielen en smolten en dat het water is wat wij op aarde hebben. Dat water in feite dus 'alien' is.
En misschien kan het hoor, dat er organisme mee zijn gekomen in die meteorieten en dat die zijn geëvolueerd tot iets wat uiteindelijk nu de mens is.
Hoe verklaar je water anders? Als de planeet vroeger heel warm was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die theorie heb ik laatst ook ergens gehoord, van meteoriet stormen..
En grote ijsblokken uit het heelal vielen en smolten en dat het water is wat wij op aarde hebben. Dat water in feite dus 'alien' is.
En misschien kan het hoor, dat er organisme mee zijn gekomen in die meteorieten en dat die zijn geëvolueerd tot iets wat uiteindelijk nu de mens is.
Ik volg het niet, ik krijg het soms mee in een podcast dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het water op aarde komt ook door de kometen. DE aarde zelf is gevormd door steeds maar kometen die op elkaar botsen.
Al het water zat allemaal in damp in de lucht, het is naar beneden geregend, een regenbui van een paar miljoen jaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe verklaar je water anders? Als de planeet vroeger heel warm was.
De maan komt ook vna de aarde door die botsing die ik net omschreef.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik volg het niet, ik krijg het soms mee in een podcast dusvandaar.
Maarja als je naar de maan kijkt dan denk je ook van daar is een hoop shit tegen aangebotst.
Klinkt leuk als feit maar nu zijn we van redelijk bewezen theorien naar gewone theorien aan het gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
En door , theoretisch, een botsing met een andere grote planetoide is de hele aarde 1 grote vloeibare bol geworden, dat de metalen naar onderen zakten, de lichtere metalen naar boven enz. Zo hebben we nu een ijzeren kern met een magnetisch veld. De metalen die we nu vinden zijn naar boven gekomen door magma enz.
Wij hebben geluk met Jupiter? (niet 100% zeker of het die planeet was) Die dankzij zijn gigantische zwaartekracht het meeste al opvangt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maarja als je naar de maan kijkt dan denk je ook van daar is een hoop shit tegen aangebotst.
Geluk? Komt gewoon door god.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hebben geluk met Jupiter? (niet 100% zeker of het die planeet was) Die dankzij zijn gigantische zwaartekracht het meeste al opvangt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Sommige mensen van die conspiracy wacko's denken ook dat Hitler nog leeft (of langer leefde) en dat de Nazi's afgereisd zijn naar de kern van de aarde waar ze verstopt zitten
Beetje Iron Sky idee.
Geen probeem man, Bruce Willis gaat nog wel even mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij hebben geluk met Jupiter? (niet 100% zeker of het die planeet was) Die dankzij zijn gigantische zwaartekracht het meeste al opvangt.
Het is heel simpel, je hebt een zandbal, rol hem in het zand en hij wordt steeds groter. Zo is het ook met een stuk rots gegaan , wat uiteindelijk zo groot is geworden al de aarde. En in de kometen zelf zit ijs, waterstof en alle andere elementen die wij kennen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ze waren juist door Antarctica gegaan zeiden ze volgens mij. Ze hadden al ronde vliegtuigen gemaakt enzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Sommige mensen van die conspiracy wacko's denken ook dat Hitler nog leeft (of langer leefde) en dat de Nazi's afgereisd zijn naar de kern van de aarde waar ze verstopt zitten
Beetje Iron Sky idee.
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo, MMA begint (Bellator)kan ook gewoon op die ene site
Tofquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
En ja, ik heb álles gekeken van the Universe en zelf ook veel dingen in boeken gelezen en opgezocht.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
En ja, ik heb álles gekeken van the Universe en zelf ook veel dingen in boeken gelezen en opgezocht.
Scientology zijn ook behulpzaam bij dit soort vraagstukken. Ze waren in het begin wel erg nieuwgierig met al die rare testjes maar sinds een maand laten ze mij wat vrijer in mijn onderzoeken.quote:
Dat filmpje bedoelde ik netquote:
Ik krijg op Youtube reclame voor de Scientology.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scientology zijn ook behulpzaam bij dit soort vraagstukken. Ze waren in het begin wel erg nieuwgierig met al die rare testjes maar sinds een maand laten ze mij wat vrijer in mijn onderzoeken.
Alles voor dat gemuteerde paard godverdomme.
Wordt Katie Holmes nu eigenlijk definitief als verloren schaap beschouwd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scientology zijn ook behulpzaam bij dit soort vraagstukken. Ze waren in het begin wel erg nieuwgierig met al die rare testjes maar sinds een maand laten ze mij wat vrijer in mijn onderzoeken.
Alles voor dat gemuteerde paard godverdomme.
We kruisigen haar morgen, wat zij met de kids van plan is is gewoon vulgairquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wordt Katie Holmes nu eigenlijk definitief als verloren schaap beschouwd?
9/11 conspiracy is ook bullshit, er is genoeg bewijs dat het echt vliegtuigen waren, en hoe de gebouwen zijn ingestort etc. de US zit er ook niet achter, want door o.a. 9/11 zit de USA nu aan de rand van de afgrondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
Maar het probleem met van alles in de wereld is.. wat moet je nou geloven? Wat is echt.. wat is manipulatie, wat zijn fouten, wat zijn meningen?
Pak alleen al 9/11, dat zoveel mensen die er verstand van zouden moeten hebben het niet eens kunnen worden, laat staan over buitenaardsleven e.d.
Maar waren het ook echt vliegtuigen of werd onze geeft dusdanig gemanipuleerd dat we denken vliegtuigen te hebben gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
9/11 conspiracy is ook bullshit, er is genoeg bewijs dat het echt vliegtuigen waren, en hoe de gebouwen zijn ingestort etc. de US zit er ook niet achter, want door o.a. 9/11 zit de USA nu aan de rand van de afgrond
Het waren 2 stierenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waren het ook echt vliegtuigen of werd onze geeft dusdanig gemanipuleerd dat we denken vliegtuigen te hebben gezien
Het was Neo die vloog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waren het ook echt vliegtuigen of werd onze geeft dusdanig gemanipuleerd dat we denken vliegtuigen te hebben gezien
Circus Rens was ook wel heel naief bezig toen ze besloten een stier weg te schieten uit een kanon ipv een stuntman.quote:
Is ook wel begrijpelijk, de kids kunnen misschien nog gered worden met een extra intensief programma, maar ik vrees dat de waarheid gewoon niet aan die Holmes is besteed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We kruisigen haar morgen, wat zij met de kids van plan is is gewoon vulgairHet is nog niet duidelijk alleen of we haar laten 'vervangen' of haar laten verongeluken als je begrijpt wat ik bedoel
Sorry, maar ik moet het doen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Opzich is het verhaal wat achter Battle Ship zit wel mooi en ik denk dat het ook echt zo zou gaan..
Waarom? Leg uit.. deel jouw visie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet het doen.._!
Waar kan je Fringe mee vergelijken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef TwenteFC het volgende:
Maar iedereen die dit soort shit interessant vindt raad ik aan om de serie Fringe te kijken.
Niet te serieus nemen natuurlijk, maar wel interessant en leuk bedacht.
Fringequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef TwenteFC het volgende:
Maar iedereen die dit soort shit interessant vindt raad ik aan om de serie Fringe te kijken.
Niet te serieus nemen natuurlijk, maar wel interessant en leuk bedacht.
Ken je Half-Life? Zo zou het gaan, aliens komen en binnen 8 uur hebben ze de planeet in handen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Leg uit.. deel jouw visie.
Ik heb wel vaker het idee dat er paar meelopers tussen zitten maar als je met Tom Cruise trouwt toch 1 van onze meest loyale en extreme leden en je dan verrast bent dat het een groot deel van je leven uitmaakt dan ben je gewoon een dom kutwijf die niet enkel ongelovig is maar ook lucht inademt die beter besteed kan worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is ook wel begrijpelijk, de kids kunnen misschien nog gered worden met een extra intensief programma, maar ik vrees dat de waarheid gewoon niet aan die Holmes is besteed.
Eigenlijk met niksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar kan je Fringe mee vergelijken?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fringe
Al minimaal 10x aangeraden hier maar ze lijken het niet leuk te vinden of nog niet gekeken te hebben/willen kijken.
Aan Circus Renz kleeft ook een luchtje, wie gelooft nu werkelijk dat deze olifanten van de aarde afkomstig zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Circus Rens was ook wel heel naief bezig toen ze besloten een stier weg te schieten uit een kanon ipv een stuntman.
Maar snap eigenlijk nog steeds niet wat Fringe precies is. Zit er drama/liefde/actie/etc in?quote:
Dit dus, may the force be with Hubbard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker het idee dat er paar meelopers tussen zitten maar als je met Tom Cruise trouwt toch 1 van onze meest loyale en extreme leden en je dan verrast bent dat het een groot deel van je leven uitmaakt dan ben je gewoon een dom kutwijf die niet enkel ongelovig is maar ook lucht inademt die beter besteed kan worden.
Ik denk dat je iets anders in gedachte hebt dan ik bedoelde..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ken je Half-Life? Zo zou het gaan, aliens komen en binnen 8 uur hebben ze de planeet in handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John Noble is een dikke dikke baas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Toen ik achter die serie kwam heb ik Seizoen 1 tm 4 in ~een week gekeken.
Helaas wordt dit seizoen de laatste.
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar snap eigenlijk nog steeds niet wat Fringe precies is. Zit er drama/liefde/actie/etc in?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
John Noble is een dikke dikke baas.
Zitten er aliens in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.
En dat gaan ze dan oplossen, want er gebeuren allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben.
Kan niet te veel vertellen, anders spoil ik het keihard voor je
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders in gedachte hebt dan ik bedoelde..Oh zo bedoel je, ja zo zou het denk ik gaan. Het eerste wat er zou gaan gebeuren als er buitenaards leven wordt ontdek is een telefoontje van Washington naar Beijing en Moskou om de kernraketten ergens anders op te richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal en botst het met mijn geloof?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.
En dat gaan ze dan oplossen, want er gebeuren allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben.
Naja het klinkt erg vaak zo.. redden uit een andere dimensie. Je moet het echt gewoon kijken en net als Breaking Bad het 2 seizoenen de kans geven. In het begin vond ik Breaking bad ook niet geweldig hoor dat kwam echt pas eind seizoen 2/begin 3.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Uhm, technisch gezien niet maar zo kun je het in het begin wel ervarenquote:
Dat niet, het gaat meer om een oorlog tussen 2 dimensie's.quote:
Ja het is waar gebeurdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal en botst het met mijn geloof?
Sssstttquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat meer om een oorlog tussen 2 dimensie's.
Maar ook weer wel als je de "kale mannetjes" gaat tellen als aliens.
Continuuum en Falling Skies zijn ook wel kijkbaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga Breaking Bad kijken wanneer het afgelopen is.
Maar ff Frings downloaden dan maar.
Ben toch klaar met Suits voor 4 maanden.
Ok dan geef ik het wellicht een kans. Mijn onderzoek over de Maya's en hun aliencontacten loopt toch ten einde.quote:
Trusten.quote:
Oke dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5, 5e begint binnenkort dacht ik.
Trusten meneer Raja.quote:
Septemberquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5, 5e begint binnenkort dacht ik.
quote:
Heb ik ook, maar die zit al vol.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon hardeschijven bij kopen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die zit al vol.
Is wel maar 640gb.
Is nu vol. allemaal vol met series enzo.quote:
Maarja, Castle lijkt me niks aan als ik de IMDB beschrijving lees.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is nu vol. allemaal vol met series enzo.
Tot nu toe niet echt iets verwijderd. Alleen Burn Notice (zonder naar gekeken te hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Heb 4tb in mijn PC, 8TB aan externe HDD's.
Shit verwijderen vind ik altijd jammer.
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Castle is weg.
Zag net dat SBS6 het uitzend in Nederland, dus kan nooit goed zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.
Ik kijk eigenlijk naar alles als ik me echt doodverveel.
Zelfs......The Vampire Diaries![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.
Ik kijk eigenlijk naar alles als ik me echt doodverveel.
Zelfs......The Vampire Diaries![]()
quote:
Ja maar valt bij mij ook wel in de categorie "Mja, heb toch niks beters te doen"quote:
Band of Brothers 150GBquote:
30kb per seconde nu.quote:
Ik sta wel open voor dit soort series. Alleen ik haak af als er StarWars/StarTrek wezens in komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
You will not be dissapointed. Misschien is het even wennen omdat het niet realistisch is (ook al word het wel zo verteld en getoond dat het toch realistisch overkomt)
Dat heb ik bij veel series nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja maar valt bij mij ook wel in de categorie "Mja, heb toch niks beters te doen"
Het is niet een serie waarbij ik niet kan wachten op een nieuwe aflevering.
Bij mij alleen Fringe,GoT en Continuuum. En die laatste alleen omdat die chick wel lekker is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij veel series niet. Supernatural is wel altijd lachen
.
Download je in 4kHD ofzo?quote:
die van The cabin in the woods?quote:
300gig is echt veel voor 1 serie.quote:
BSG is wat...70 episodes a 50 min. Elke episode 4GBquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
300gig is echt veel voor 1 serie.
You better keep that mufuka out of my house.quote:
Zoveel porno is echt niet gezond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb ook een nieuwe schijf nodig
http://i.imgur.com/rJM14.png!
Waar download jij dit soort kwaliteit bestanden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:41 schreef Smoofie het volgende:
Met Band of Broters zit ik al snel op 15gb per aflevering. LoTR extended was 50 gb per film.
Nee idd. Die X-Art moet je wel checken, good shitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zoveel porno is echt niet gezond.
Die ga ik zo nog even kijken als ik niet in slaap val en mijn pokerspelletje is afgelopen.quote:
Deze heeft iets wat hem schattig maaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
You better keep that mufuka out of my house.
Gewoon via newsgroupsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar download jij dit soort kwaliteit bestanden?
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze heeft iets wat hem schattig maakt
Dat soort series vind ik nooit echt leuk, vind series alleen leuk als het als het ware gewoon een super lange film is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:43 schreef mrstylo het volgende:
Enige echte zware bestand voor 1 serie was Friends bij mij. Waren wel kut kwaliteit eigenlijk.
Orgasms is beterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd. Die X-Art moet je wel checken, good shit
Kan je NZB downloaden met spotnet?quote:
Ik kan eigenlijk van alles genieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat soort series vind ik nooit echt leuk, vind series alleen leuk als het als het ware gewoon een super lange film is.
Ja, maar ik gebruik gewoon een echte NZB programma, Newsleecherquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je NZB uitpakken met spotnet?
[..]
Ik kan eigenlijk van alles genieten.
Entourage - Chuck - Friend en ga zo maar door.
Ja met ziggo kan dat, maar begreep alleen spotnet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:47 schreef Smoofie het volgende:
Je moet wel een (pay)server te hebben met login gegevens enz om te kunnen downloaden.
Een gratis server zoals ziggo enz is heel anders dan een echte payserver. Je hebt retentie van de posts enz.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja met ziggo kan dat, maar begreep alleen spotnet.
Bij mij worden nieuwsgroepen afgeknepen tot 512kb's las ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een gratis server zoals ziggo enz is heel anders dan een echte payserver. Je hebt retentie van de posts enz.
Was vroeger bij mij ook zo, UPC kneep tot 2-3 mb/s. Nu gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mij worden nieuwsgroepen afgeknepen tot 512kb's las ikdoor de provider..
Hoeveel betaal je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een gratis server zoals ziggo enz is heel anders dan een echte payserver. Je hebt retentie van de posts enz.
9.95 ofzo voor 30 verbindingen met SSL encryptie e retentie tot 700 dagen.quote:
Per maand?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
9.95 ofzo voor 30 verbindingen met SSL encryptie e retentie tot 700 dagen.
Ja maar voor mij vind ik het nu niet echt 10 euro per maand waard. Download niet zoveel. Helemaal wanneer school weer begint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik gebruik het want ik download met 14 MB p/s via newsgroups, er zijn geen virussen en tja, ik heb nu in 10 maanden denk ik 3000GB gedownload. Sinds ik newsgroups gebruik(2006 ofzo) heb ik echt wel 10 TB gedownload
Aah oke, naja ik download ook tijdens schoolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar voor mij vind ik het nu niet echt 10 euro per maand waard. Download niet zoveel. Helemaal wanneer school weer begint.
Ik heb UPC, die hebben geen nieuwsgroepen, ten minste de laatste keer dat ik keek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet nog eens een keer beginnen aan nieuwsgroepen, doe nog alles met torrent.
gewoon ergens 2 dagen trial pakken en alles downloaden wat je nodig hebtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar voor mij vind ik het nu niet echt 10 euro per maand waard. Download niet zoveel. Helemaal wanneer school weer begint.
Ik heb 30TB geupload met een een torrent account in 3 jaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik gebruik het want ik download met 14 MB p/s via newsgroups, er zijn geen virussen en tja, ik heb nu in 10 maanden denk ik 3000GB gedownload. Sinds ik newsgroups gebruik(2006 ofzo) heb ik echt wel 10 TB gedownload
Jij hebt glazvezel, mofoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb 30TB geupload met een een torrent account in 3 jaar
Heb niet echt iets nodig eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gewoon ergens 2 dagen trial pakken en alles downloaden wat je nodig hebt
Dus jij upload altijd wanneer je PC aanstaat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NeeGewoon seedbox
[ afbeelding ]
Seedbox is een server.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij upload altijd wanneer je PC aanstaat?
doe normaal johquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik nomineer deze emoticontot de kutste
Ik vind van nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik nomineer deze emoticontot de kutste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |