abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115710283
AREA 51 / GROOM LAKE

Wie kent het niet, Area 51. Volgens sommigen een gewone militaire basis, maar volgens ons TRU'ers is het meer dan dat. Waarom mag je er niet fotograferen? Wat gebeurt er. Veel Russische satellieten hebben er geheime voertuigen waargenomen, en op Y T staan veel video's van mensen die het erop wagen. Maar het is en blijft streng bewaakt.

Wat basic informatie over Area 51.

Area 51 is een top-secret militaire basis in Nevada. Uit satellietfoto's is te concluderen dat er experimentele voertuigen en wapen-systemen worden getest. Enkele oud-medewerkers claimen dat er experimenten op mensen worden gemaakt en dat er buitenaardse activiteit is. Wat ook raar is, is dat de Amerikaanse overheid het bestaan van deze basis heeft ontkend tot
29 September '95. Dit maakte het een bron voor veel verschillende theorieën over UFOs en geheime experimenten op buitenaardsen en op mensen.
Area 51 heeft zeven landingsbanen, waaronder een die is gesloten, dit is ook met afstand de langste.
Wat zeker is, is dat Area 51 is gebruikt om experimentele voertuigen als de Lockheed U-2 te testen. Ook is zeker dan ten tijden van de Koude Oorlog Russische MiG's werden gebruikt om te testen tegenover de Amerikaanse concurrenten.

Mysteries / Theorieën over Area 51

Er zijn veel theorieën over Area 51 omdat sommigen meenden er buitenaardse experimenten waar te nemen. Mede hierdoor, en door het stilhouden van projecten in Area 51 zijn er veel mensen die geloven in complottheorieën.Ik zal de belangrijkste opnoemen.

-Hier, in Area 51, worden stukken van de gecrashte UFO onderzocht en haar bemanning. Zie het Roswell Incident.

-Hebben jullie nog aannemelijke theorieën, post ze dan met goede argumenten in dit topic. Met een beetje geluk worden ze dan hier gepost.

Ik hoop dat jullie mijn OP een beetje goed vinden. Ik heb alles zelf geschreven. :)

Dus, post hier jouw theorieën en meningen over Area 51.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_115713558
quote:
quote:
USE OF DEADLY FORCE IS AUTHORIZED
Geldt dit recht ook voor indringers? :P
pi_115713651
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:50 schreef DemonRage het volgende:

[..]

[..]

Geldt dit recht ook voor indringers? :P
:Y
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_115718657
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

:Y
Dan maar beter dat terrein niet betreden.
Men kan niet zeggen dat men niet gewaarschuwd is :N
pi_115719094
Heb een keer zo'n documentaire gezien op tv, je komt niet eens in de buurt van het terrein. Kilometers eerder wordt je al aangehouden/aan de kant gezet door een speciale bewakingseenheid.
pi_115720704
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:21 schreef Tinos85 het volgende:
Heb een keer zo'n documentaire gezien op tv, je komt niet eens in de buurt van het terrein. Kilometers eerder wordt je al aangehouden/aan de kant gezet door een speciale bewakingseenheid.
Dat maakt zo'n plaats natuurlijk alleen maar interessanter en mysterieuzer.
pi_115720795
Klopt Tinos dat heb k ook gezien.
Hetzelfde bij de bohemian grove, afgelopen week was er op history , decoded. Zij probeerden binnen te dringen bij de Bohemian grove maar overal staan camera's en je komt er niet in, of maar een heel klein stukje en dan word je al gepakt.
Maar dit maakt mensen wel nieuwsgieriger denk ik.
Wat is er zo geheim dat wij niet mogen zien? Waarom is het zo zwaar bewaakt....en zo ontstaan conspiracy theorieen.
pi_115722397
jongens is de OP een beetje goed?
:)
-Don Draper
pi_115722498
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
jongens is de OP een beetje goed?
:)
Mooi hoor SH ^O^
pi_115723176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi hoor SH ^O^
Bedankt Lavenderr O+
-Don Draper
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:14:40 #11
381942 klakkiemakkiesakkie
klakkiemakkiesakkie Ondertitel
pi_115747062
we bestormen area 51 en gaan kijken wat er is ;)
psn: Zkweelur
pi_115747221
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:14 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
we bestormen area 51 en gaan kijken wat er is ;)
Dat zou ik je niet aanraden kms :N
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:45:57 #13
pi_115747895
2% overleeft het wel
pi_115748208
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou ik je niet aanraden kms :N
Als je niet in een body bag wil eindigen niet nee.
pi_115750766
Vertel hier je meningen over Area 51, wat je denk dat daar gebeurt etc. Wel OT blijven :)
-Don Draper
pi_115751214
Ze moeten wel volslagen hersendood zijn om daar nu nog boeiende zaken af te handelen. Een rookgordijn, niets meer niets minder.
pi_115752424
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef HyperViper het volgende:
Ze moeten wel volslagen hersendood zijn om daar nu nog boeiende zaken af te handelen. Een rookgordijn, niets meer niets minder.
We zullen daar nooit achter komen ben ik bang.
En dat maakt het extra spannend, en misschien is dat wel de bedoeling.

Docu:
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:41:17 #18
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_115753550

Vliegtuig met werknemers van Area 51. Ze hebben hun eigen aparte terminal op het vliegveld in Las Vegas.
pi_115753713
De laatste posts zijn on topic, houden zo.
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Tinos85 het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)07518.jpg]afbeelding[/url] ]

Vliegtuig met werknemers van Area 51. Ze hebben hun eigen aparte terminal op het vliegveld in Las Vegas.
Bron? Foto van die Terminal?
-Don Draper
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:52:05 #20
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_115754404
quote:
Wat een super site _O_
Hoe heb je hem gevonden? :)
-Don Draper
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:15:38 #22
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_115754625
Ooit een keer tegengekomen toen ik wat dingen opzocht over Area 51. :)
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:55:28 #23
pi_115755922
ik denk dat ze daar ook een middel maken om zeg maar een leger van Bruce Willis te maken. Zodat ze de wereld kunnen veroveren en laten zien hoe goed ze zijn. En nee dit is geen fantasie!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door klakkiemakkiesakkie op 19-08-2012 19:56:28 (typfout) ]
pi_115756033
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:55 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
ik denk dat ze daar ook een middel maken om zeg maar een leger van Bruce Willis te maken. Zodat ze de wereld kunnen veroveren en laten zien hoe goed ze zijn. En nee dit is geen fantasie!!!
:')
-Don Draper
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:17:26 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_115758819
Ik vind het niet uitzonderlijk dat die basis zo streng beveiligd wordt. Als ze daar nu echt bezig zijn met het ontwikkelen van nieuwe gevechtsvliegtuigen en wapens dan zit je niet te wachten op pottenkijkers die het doorspelen aan bijv. Rusland of de 'nieuwe' vijanden in het Midden-Oosten.

Complotten en al die verhalen dat er UFO's en aliëns enzo... ik weet niet, maar ik geloof er eigenlijk niet zo in. (Al staat Amerika er wel om bekend dat ze ver gaan om de waarheid te ontkennen, maar denk niet dat UFO's daarmee te maken hebben)
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')