AREA 51 / GROOM LAKE ![Area_51_satellige_image_July_03.jpg]()
Wie kent het niet, Area 51. Volgens sommigen een gewone militaire basis, maar volgens ons TRU'ers is het meer dan dat. Waarom mag je er niet fotograferen? Wat gebeurt er. Veel Russische satellieten hebben er geheime voertuigen waargenomen, en op Y T staan veel video's van mensen die het erop wagen. Maar het is en blijft streng bewaakt.
Wat basic informatie over Area 51.Area 51 is een top-secret militaire basis in Nevada. Uit satellietfoto's is te concluderen dat er experimentele voertuigen en wapen-systemen worden getest. Enkele oud-medewerkers claimen dat er experimenten op mensen worden gemaakt en dat er buitenaardse activiteit is. Wat ook raar is, is dat de Amerikaanse overheid het bestaan van deze basis heeft ontkend tot
29 September '95. Dit maakte het een bron voor veel verschillende theorieën over UFOs en geheime experimenten op buitenaardsen en op mensen.
Area 51 heeft zeven landingsbanen, waaronder een die is gesloten, dit is ook met afstand de langste.
Wat zeker is, is dat Area 51 is gebruikt om experimentele voertuigen als de Lockheed U-2 te testen. Ook is zeker dan ten tijden van de Koude Oorlog Russische MiG's werden gebruikt om te testen tegenover de Amerikaanse concurrenten.
Mysteries / Theorieën over Area 51Er zijn veel theorieën over Area 51 omdat sommigen meenden er buitenaardse experimenten waar te nemen. Mede hierdoor, en door het stilhouden van projecten in Area 51 zijn er veel mensen die geloven in complottheorieën.Ik zal de belangrijkste opnoemen.
-Hier, in Area 51, worden stukken van de gecrashte UFO onderzocht en haar bemanning. Zie het
Roswell Incident.
-Hebben jullie nog aannemelijke theorieën, post ze dan met goede argumenten in dit topic. Met een beetje geluk worden ze dan hier gepost.
Ik hoop dat jullie mijn OP een beetje goed vinden. Ik heb alles zelf geschreven.

Dus, post hier jouw theorieën en meningen over Area 51.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper