quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
Geldt dit recht ook voor indringers?
Dat maakt zo'n plaats natuurlijk alleen maar interessanter en mysterieuzer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:21 schreef Tinos85 het volgende:
Heb een keer zo'n documentaire gezien op tv, je komt niet eens in de buurt van het terrein. Kilometers eerder wordt je al aangehouden/aan de kant gezet door een speciale bewakingseenheid.
Mooi hoor SHquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
jongens is de OP een beetje goed?
Bedankt Lavenderrquote:
Dat zou ik je niet aanraden kmsquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:14 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
we bestormen area 51 en gaan kijken wat er is
We zullen daar nooit achter komen ben ik bang.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef HyperViper het volgende:
Ze moeten wel volslagen hersendood zijn om daar nu nog boeiende zaken af te handelen. Een rookgordijn, niets meer niets minder.
Bron? Foto van die Terminal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Tinos85 het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)07518.jpg]afbeelding[/url] ]
Vliegtuig met werknemers van Area 51. Ze hebben hun eigen aparte terminal op het vliegveld in Las Vegas.
Wat een super sitequote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:55 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
ik denk dat ze daar ook een middel maken om zeg maar een leger van Bruce Willis te maken. Zodat ze de wereld kunnen veroveren en laten zien hoe goed ze zijn. En nee dit is geen fantasie!!!
Wie weet, maar het maakt niet echt veel uit, want Rusland heeft al zoveel satellieten die alles daar kunnen waarnemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:17 schreef Natalie het volgende:
Ik vind het niet uitzonderlijk dat die basis zo streng beveiligd wordt. Als ze daar nu echt bezig zijn met het ontwikkelen van nieuwe gevechtsvliegtuigen en wapens dan zit je niet te wachten op pottenkijkers die het doorspelen aan bijv. Rusland of de 'nieuwe' vijanden in het Midden-Oosten.
Complotten en al die verhalen dat er UFO's en aliëns enzo... ik weet niet, maar ik geloof er eigenlijk niet zo in. (Al staat Amerika er wel om bekend dat ze ver gaan om de waarheid te ontkennen, maar denk niet dat UFO's daarmee te maken hebben)
Dan moet je denken gelijk de dieren en de evolutie. Gewoon met zo grote aantallen komen dat het hoe dan ook lukt, ondanks de massa die sterft.quote:
Zij weten precies wanneer de satellieten over komen. Dan zetten ze camouflage buiten of belangrijke dingen binnen dacht ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wie weet, maar het maakt niet echt veel uit, want Rusland heeft al zoveel satellieten die alles daar kunnen waarnemen.
Dan maakt Rusland een stealth satellietquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zij weten precies wanneer de satellieten over komen. Dan zetten ze camouflage buiten of belangrijke dingen binnen dacht ik.
Ok guys, let's do this.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:03 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
Ja het zou een goede plan zijn of een tunnel graven van 100km afstand 20meter diep en 10meter breed en dan als we aankomen daar met ze alle eruit stormen uit het gat! En dan vallen we ze aan met guns en dan gaan we kijken wat er is. en dan weet je het eindelijk maar dan komen de cops/fbi of het leger en dan word je dood geschoten. en dan kan je erover nadenken in de hel of het wel zo slim was en dat je niet beter eerst ontgroent kon worden.. En er zijn daar echt geen buitenaardse wezens ofzo. Het word je alleen wijs gemaakt door mensen! ze maken daar gewoon wapens enz. Elk land heeft zijn geheimen
Hm stealth in de ruimte. Werkt dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dan maakt Rusland een stealth satelliet
Wel op de Splinter Cell manierquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hm stealth in de ruimte. Werkt dat?
dit dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef HyperViper het volgende:
Ze moeten wel volslagen hersendood zijn om daar nu nog boeiende zaken af te handelen. Een rookgordijn, niets meer niets minder.
Deze is ook leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Holy shit o.O
Wel mooie link
Die X-Files tune ook in het begin. Geweldigquote:
Maar ik geloof er eigenlijk niets van. Het is een paranoia gast die allemaal dingen beweert, hoe weten we dat hij daar heeft gewerkt. Hij ging naar die show en beweerde dat hij daar werkte en dat was het.quote:
Dat weten we ook niet. Dat is altijd zo met dit soort dingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar ik geloof er eigenlijk niets van. Het is een paranoia gast die allemaal dingen beweert, hoe weten we dat hij daar heeft gewerkt. Hij ging naar die show en beweerde dat hij daar werkte en dat was het.
Aan ons TRU 'ers om dat uit te vogelen.quote:Op maandag 20 december 2088 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet. Dat is altijd zo met dit soort dingen.
Juist!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Aan ons TRU 'ers om dat uit te vogelen.
Misschien.... Zou zomaar kunnenquote:Op debielendag 90 bbbbbustus 1945 18:58 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
ik hou van mysteries en legendes. maar als je bij area 51 werkt dan moet je eerst een contract tekenen. Als je ook maar 1ding over area 51 zegt dan krijg je een hoge boete en word je in de gevangenis gegooit. zo'n oude mevrouw vertelde in een documentaire volgens mij op discovery channel dat ze bij area 51 werkte als boekhouder. en dat de generaal naar binnen kwam in haar kantoor en dat hij vroeg: zal ik je een geheim vertellen? en toen liet hij een stuk materiaal wat op folie leek zien wat onverwoest baar was ,en niet kon kreukelen. dus als je erin knijpt dat het gewoon meteen in normale staat weer was. ze zei nog meer maar dat ben ik vergeten. Is al 2jaar geleden weer dat ik het zag. vooraan het verhaal wat ze vertelde zei ze nog: Wat kunnen ze me nu nog doen? een boete van $30.000 geven en me in de gevangenis gooien? Ik ben toch al bijna aan me einde.. En blablablablabla. zal het van een ufo afkomstig zijn?
Dat spul hadden ze bij roswell toch ook gevonden, kan mn zon boertje herinneren die erover vertelde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
ik hou van mysteries en legendes. maar als je bij area 51 werkt dan moet je eerst een contract tekenen. Als je ook maar 1ding over area 51 zegt dan krijg je een hoge boete en word je in de gevangenis gegooit. zo'n oude mevrouw vertelde in een documentaire volgens mij op discovery channel dat ze bij area 51 werkte als boekhouder. en dat de generaal naar binnen kwam in haar kantoor en dat hij vroeg: zal ik je een geheim vertellen? en toen liet hij een stuk materiaal wat op folie leek zien wat onverwoest baar was ,en niet kon kreukelen. dus als je erin knijpt dat het gewoon meteen in normale staat weer was. ze zei nog meer maar dat ben ik vergeten. Is al 2jaar geleden weer dat ik het zag. vooraan het verhaal wat ze vertelde zei ze nog: Wat kunnen ze me nu nog doen? een boete van $30.000 geven en me in de gevangenis gooien? Ik ben toch al bijna aan me einde.. En blablablablabla. zal het van een ufo afkomstig zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |