We kruisigen haar morgen, wat zij met de kids van plan is is gewoon vulgairquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wordt Katie Holmes nu eigenlijk definitief als verloren schaap beschouwd?
9/11 conspiracy is ook bullshit, er is genoeg bewijs dat het echt vliegtuigen waren, en hoe de gebouwen zijn ingestort etc. de US zit er ook niet achter, want door o.a. 9/11 zit de USA nu aan de rand van de afgrondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
Maar het probleem met van alles in de wereld is.. wat moet je nou geloven? Wat is echt.. wat is manipulatie, wat zijn fouten, wat zijn meningen?
Pak alleen al 9/11, dat zoveel mensen die er verstand van zouden moeten hebben het niet eens kunnen worden, laat staan over buitenaardsleven e.d.
Maar waren het ook echt vliegtuigen of werd onze geeft dusdanig gemanipuleerd dat we denken vliegtuigen te hebben gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
9/11 conspiracy is ook bullshit, er is genoeg bewijs dat het echt vliegtuigen waren, en hoe de gebouwen zijn ingestort etc. de US zit er ook niet achter, want door o.a. 9/11 zit de USA nu aan de rand van de afgrond
Het waren 2 stierenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waren het ook echt vliegtuigen of werd onze geeft dusdanig gemanipuleerd dat we denken vliegtuigen te hebben gezien
Het was Neo die vloog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waren het ook echt vliegtuigen of werd onze geeft dusdanig gemanipuleerd dat we denken vliegtuigen te hebben gezien
Circus Rens was ook wel heel naief bezig toen ze besloten een stier weg te schieten uit een kanon ipv een stuntman.quote:
Is ook wel begrijpelijk, de kids kunnen misschien nog gered worden met een extra intensief programma, maar ik vrees dat de waarheid gewoon niet aan die Holmes is besteed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We kruisigen haar morgen, wat zij met de kids van plan is is gewoon vulgairHet is nog niet duidelijk alleen of we haar laten 'vervangen' of haar laten verongeluken als je begrijpt wat ik bedoel
Sorry, maar ik moet het doen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Opzich is het verhaal wat achter Battle Ship zit wel mooi en ik denk dat het ook echt zo zou gaan..
Waarom? Leg uit.. deel jouw visie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet het doen.._!
Waar kan je Fringe mee vergelijken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef TwenteFC het volgende:
Maar iedereen die dit soort shit interessant vindt raad ik aan om de serie Fringe te kijken.
Niet te serieus nemen natuurlijk, maar wel interessant en leuk bedacht.
Fringequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef TwenteFC het volgende:
Maar iedereen die dit soort shit interessant vindt raad ik aan om de serie Fringe te kijken.
Niet te serieus nemen natuurlijk, maar wel interessant en leuk bedacht.
Ken je Half-Life? Zo zou het gaan, aliens komen en binnen 8 uur hebben ze de planeet in handen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Leg uit.. deel jouw visie.
Ik heb wel vaker het idee dat er paar meelopers tussen zitten maar als je met Tom Cruise trouwt toch 1 van onze meest loyale en extreme leden en je dan verrast bent dat het een groot deel van je leven uitmaakt dan ben je gewoon een dom kutwijf die niet enkel ongelovig is maar ook lucht inademt die beter besteed kan worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is ook wel begrijpelijk, de kids kunnen misschien nog gered worden met een extra intensief programma, maar ik vrees dat de waarheid gewoon niet aan die Holmes is besteed.
Eigenlijk met niksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar kan je Fringe mee vergelijken?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fringe
Al minimaal 10x aangeraden hier maar ze lijken het niet leuk te vinden of nog niet gekeken te hebben/willen kijken.
Aan Circus Renz kleeft ook een luchtje, wie gelooft nu werkelijk dat deze olifanten van de aarde afkomstig zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Circus Rens was ook wel heel naief bezig toen ze besloten een stier weg te schieten uit een kanon ipv een stuntman.
Maar snap eigenlijk nog steeds niet wat Fringe precies is. Zit er drama/liefde/actie/etc in?quote:
Dit dus, may the force be with Hubbard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker het idee dat er paar meelopers tussen zitten maar als je met Tom Cruise trouwt toch 1 van onze meest loyale en extreme leden en je dan verrast bent dat het een groot deel van je leven uitmaakt dan ben je gewoon een dom kutwijf die niet enkel ongelovig is maar ook lucht inademt die beter besteed kan worden.
Ik denk dat je iets anders in gedachte hebt dan ik bedoelde..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ken je Half-Life? Zo zou het gaan, aliens komen en binnen 8 uur hebben ze de planeet in handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John Noble is een dikke dikke baas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Toen ik achter die serie kwam heb ik Seizoen 1 tm 4 in ~een week gekeken.
Helaas wordt dit seizoen de laatste.
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar snap eigenlijk nog steeds niet wat Fringe precies is. Zit er drama/liefde/actie/etc in?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
John Noble is een dikke dikke baas.
Zitten er aliens in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.
En dat gaan ze dan oplossen, want er gebeuren allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben.
Kan niet te veel vertellen, anders spoil ik het keihard voor je
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders in gedachte hebt dan ik bedoelde..Oh zo bedoel je, ja zo zou het denk ik gaan. Het eerste wat er zou gaan gebeuren als er buitenaards leven wordt ontdek is een telefoontje van Washington naar Beijing en Moskou om de kernraketten ergens anders op te richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal en botst het met mijn geloof?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een serie die gaat om een geniale wetenschapper die zijn zoon heeft gered uit een andere dimensie, en daardoor heeft hij de wereld verneukt laat maar zeggen.
En dat gaan ze dan oplossen, want er gebeuren allemaal dingen die ze nog nooit gezien hebben.
Naja het klinkt erg vaak zo.. redden uit een andere dimensie. Je moet het echt gewoon kijken en net als Breaking Bad het 2 seizoenen de kans geven. In het begin vond ik Breaking bad ook niet geweldig hoor dat kwam echt pas eind seizoen 2/begin 3.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Uhm, technisch gezien niet maar zo kun je het in het begin wel ervarenquote:
Dat niet, het gaat meer om een oorlog tussen 2 dimensie's.quote:
Ja het is waar gebeurdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal en botst het met mijn geloof?
Sssstttquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat meer om een oorlog tussen 2 dimensie's.
Maar ook weer wel als je de "kale mannetjes" gaat tellen als aliens.
Continuuum en Falling Skies zijn ook wel kijkbaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga Breaking Bad kijken wanneer het afgelopen is.
Maar ff Frings downloaden dan maar.
Ben toch klaar met Suits voor 4 maanden.
Ok dan geef ik het wellicht een kans. Mijn onderzoek over de Maya's en hun aliencontacten loopt toch ten einde.quote:
Trusten.quote:
Oke dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5, 5e begint binnenkort dacht ik.
Trusten meneer Raja.quote:
Septemberquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5, 5e begint binnenkort dacht ik.
quote:
Heb ik ook, maar die zit al vol.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon hardeschijven bij kopen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die zit al vol.
Is wel maar 640gb.
Is nu vol. allemaal vol met series enzo.quote:
Maarja, Castle lijkt me niks aan als ik de IMDB beschrijving lees.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is nu vol. allemaal vol met series enzo.
Tot nu toe niet echt iets verwijderd. Alleen Burn Notice (zonder naar gekeken te hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Heb 4tb in mijn PC, 8TB aan externe HDD's.
Shit verwijderen vind ik altijd jammer.
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
Castle is weg.
Zag net dat SBS6 het uitzend in Nederland, dus kan nooit goed zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.
Ik kijk eigenlijk naar alles als ik me echt doodverveel.
Zelfs......The Vampire Diaries![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Castle is wel oke om te kijken als je niets te doen hebt.
Ik kijk eigenlijk naar alles als ik me echt doodverveel.
Zelfs......The Vampire Diaries![]()
quote:
Ja maar valt bij mij ook wel in de categorie "Mja, heb toch niks beters te doen"quote:
Band of Brothers 150GBquote:
30kb per seconde nu.quote:
Ik sta wel open voor dit soort series. Alleen ik haak af als er StarWars/StarTrek wezens in komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
You will not be dissapointed. Misschien is het even wennen omdat het niet realistisch is (ook al word het wel zo verteld en getoond dat het toch realistisch overkomt)
Dat heb ik bij veel series nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja maar valt bij mij ook wel in de categorie "Mja, heb toch niks beters te doen"
Het is niet een serie waarbij ik niet kan wachten op een nieuwe aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |